How it`s made-VIDEO

Modeli s turbinskim pogonom (jet, pulzo jet, ducted fan & elektro)
Odgovori
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13454
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

How it`s made-VIDEO

Odgovor Napisal/-a Ultralajt » 08 Nov 2011, 14:08

Izdelava modelarskega reaktivnega motorja:

http://www.youtube.com/watch?v=I3jE-PXV-68


Mitja

Uporabniški avatar
UROŠ MURKOVIČ
Dr. Modelar
Prispevkov: 2398
Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika

Odgovor Napisal/-a UROŠ MURKOVIČ » 08 Nov 2011, 14:18

Lepo prikazano...

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2383
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a tornado » 08 Nov 2011, 14:25

Zelo zanimivo in nazorno prikazano.

Malo izven teme:
Ali ste opazili na 2.17' svečko ki ima izvlečeno žarilno nitko?
To je star trik, ki se ga poslužujejo za dosego boljši karakteristik motorja. Žarilna nitka žari zunaj luknje in pride do lepšega enakomernejšega vžiga. Motor naj bi z tem pridobil do 500obr/min.
Tega trika se poslužuje tudi Amerčan Andy Brown voznik hidro čolnov. L.2004 na SP v Velenju sem ga opazoval kako vsako žarilno nitko izvleče iz izvrtine. Povprašal sem ga zakaj to počne. Razložil mi je to teorijo.

V primeru jet motor ima ta izvlečena nitka drugačno vlogo.
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

Uporabniški avatar
alesb
Profesor
Prispevkov: 1600
Pridružen: 03 Maj 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica

Odgovor Napisal/-a alesb » 09 Nov 2011, 07:21

Zanimivo, da ima ležaj ohlapen ujem.
Slika

Uporabniški avatar
robin24
Freak
Prispevkov: 933
Pridružen: 25 Jan 2007, 17:02
Kraj: Komen

Odgovor Napisal/-a robin24 » 09 Nov 2011, 10:36

Super!
LP Robi
Majhna žaba daleč skoči...

LangusJ
Tekmovalec
Prispevkov: 439
Pridružen: 28 Jun 2011, 06:30
Kraj: Križe

Odgovor Napisal/-a LangusJ » 09 Nov 2011, 10:49

alesb napisal/-a:Zanimivo, da ima ležaj ohlapen ujem.
Verjetno je ujemanje prilagojeno delovni temperaturi turbine? Ugibam...
LP
Janez

Uporabniški avatar
muha
Freak
Prispevkov: 700
Pridružen: 05 Feb 2006, 18:59
Kraj: nekje vmes

Odgovor Napisal/-a muha » 09 Nov 2011, 10:52

alesb napisal/-a:Zanimivo, da ima ležaj ohlapen ujem.
V hladnem stanju, kaj pa potem ko se aluminij segreje? :wink:
Life is short.
Fly hard!!!

Uporabniški avatar
alesb
Profesor
Prispevkov: 1600
Pridružen: 03 Maj 2001, 01:00
Kraj: Nova Gorica

Odgovor Napisal/-a alesb » 09 Nov 2011, 11:09

muha napisal/-a:
alesb napisal/-a:Zanimivo, da ima ležaj ohlapen ujem.
V hladnem stanju, kaj pa potem ko se aluminij segreje? :wink:
A ležaj pa ostane hladen?

LangusJ
Tekmovalec
Prispevkov: 439
Pridružen: 28 Jun 2011, 06:30
Kraj: Križe

Odgovor Napisal/-a LangusJ » 09 Nov 2011, 11:27

alesb napisal/-a:
muha napisal/-a:
alesb napisal/-a:Zanimivo, da ima ležaj ohlapen ujem.
V hladnem stanju, kaj pa potem ko se aluminij segreje? :wink:
A ležaj pa ostane hladen?
Aluminij ima cca dvakrat večji koeficient termalnega raztezka kot jeklo, zato se ležaj in turbina s segrevanjem različno večata. Pri delovni temperaturi ležaj sigurno drži kot je treba.
LP
Janez

Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13454
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt » 09 Nov 2011, 11:28

Brez zveze se je nategovat o tem zakaj je šel ležaj z roko noter.. lahko so samo za oddajo skrili na kakšen način zabijejo ležaj noter, ali pa je bil ležaj na posnetku hladen, aluminij pa topel.... kdo ve?

Mitja

Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4020
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker » 09 Nov 2011, 14:16

Videl sem ta video:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... GLIZk#t=8s

Pregledal njegov youtube kanal in naredil to:
Slika

Upam, da bom dobil vsaj polovico vrtljajev kot na posnetku zgoraj :roll:
Če bi imel stružnico bi bila drugačna pesem :)
Priponke
09112011917.jpg
09112011917.jpg (43.38 KiB) Pogledano 4816 krat
09112011915.jpg
09112011915.jpg (50.83 KiB) Pogledano 4816 krat
www.okarbon.eu

Uporabniški avatar
K140N
Razpravljalec
Prispevkov: 63
Pridružen: 03 Feb 2008, 17:57

Re: How it`s made-VIDEO

Odgovor Napisal/-a K140N » 08 Apr 2012, 14:02

Kar se tice lezajev v turbini je tako da je v ohisju lezajev namescen o ring iz vitona spredaj in zadaj. Sprednji lezaj ima se dodano aksialno vzetno podlozko zaradi predpisane sile na lezaj in temperaturnih razsteskov. Nitka iz svecke mora biti potegnena ven zato da se lazje vzge butan v zgorevalni komori. Se opravicujem glede sumnikov, ker pisem z mobitela!
Za turbino je vroče!

Uporabniški avatar
MATO123
Tekmovalec
Prispevkov: 296
Pridružen: 10 Okt 2009, 11:48
Kraj: Radeče

Re: How it`s made-VIDEO

Odgovor Napisal/-a MATO123 » 08 Apr 2012, 18:28

Ali si pogledal datum?
Lp,
_________
Matic

anzezaberl
Razpravljalec
Prispevkov: 74
Pridružen: 02 Feb 2012, 18:33
Kraj: Šmarje pri Jelšah

Re: How it`s made-VIDEO

Odgovor Napisal/-a anzezaberl » 01 Jul 2012, 22:55

Mene pa zanima do kolk se turbine(modelarske) segrejejo?
skype: anzazaberl23

bernard8
Razpravljalec
Prispevkov: 144
Pridružen: 07 Jun 2012, 20:18
Kraj: ljubljana-koseze

Re: How it`s made-VIDEO

Odgovor Napisal/-a bernard8 » 05 Maj 2014, 15:52

Lp, Bernard

Odgovori

Vrni se na