F-15C

Modeli s turbinskim pogonom (jet, pulzo jet, ducted fan & elektro)
Uporabniški avatar
blazk
Tekmovalec
Prispevkov: 228
Pridružen: 24 Nov 2004, 09:31
Kraj: Zagorje ob Savi

...

Odgovor Napisal/-a blazk » 21 Nov 2010, 10:03

impeler napisal/-a:A jih boš zaporedno ali vzporedno praznil :praskam: pa čim debelejš šlauh morš dat do pumpe :car:
Bwahahaha...
Ti a od pumpe naprej mora biti pa tanjša cev, ne? za ven.... :D :D :D..
Elektromotorji so ZAKON!... za zagon motorja!

Uporabniški avatar
edge
Tekmovalec
Prispevkov: 394
Pridružen: 01 Avg 2005, 14:53
Kraj: Bogu za hrbtom - polarna primorska

Odgovor Napisal/-a edge » 21 Nov 2010, 10:57

Ja seveda! Kako pa narediš potisk? Zmanjšaš presek, hitrost pretoka pa se poveča... #-o :lol: :lol: :lol:
Še dobro, da je Zagorsko letališče "letalonosilka"...
Maketa akrobata na elektro pogon...

Ma ne more brenčati kot komar!!! ;-)

Uporabniški avatar
blazk
Tekmovalec
Prispevkov: 228
Pridružen: 24 Nov 2004, 09:31
Kraj: Zagorje ob Savi

..

Odgovor Napisal/-a blazk » 21 Nov 2010, 18:08

Torej maš že vse prištimano :D :D
Elektromotorji so ZAKON!... za zagon motorja!

ROBERT LESI
Razpravljalec
Prispevkov: 51
Pridružen: 05 Jul 2006, 20:10
Kraj: KISOVEC
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ROBERT LESI » 24 Dec 2010, 00:03

Kuga je zdej bomo kej letel ali pa ruputal al še kr cevke skup rihtaš :lol: :lol:

Mislim de ti bo kmal betarija za zagon motorja riknla :) :) :lol: :lol:

Jest sem že u novi delavnc zdej bo pa treba kak nov projekt skup vršt :jumpjump: :jumpjump: sej bo ziher božiček kej prnesu :xmas: :praskam:

Nč pozdrav softiča pa mu dej kej pit de nau shiru :kronik:

Vesele praznike želim vsem trem se razume softič sodi zraven.
ŠMD SPITFIRE

Uporabniški avatar
blazk
Tekmovalec
Prispevkov: 228
Pridružen: 24 Nov 2004, 09:31
Kraj: Zagorje ob Savi

...

Odgovor Napisal/-a blazk » 26 Feb 2011, 10:37

Živjo!

Da naredim update: :)

Ker sem se že res veselil, da bom v teh dneh končno spet slišal zvok motorja...
in medtem še preveril, kako se obnese modifikacija pozicije servomotorja prednjega kolesa, se je vse skupaj končalo že v delavnici...

Sekvencer in povezave //X, T fittinge za zrak sem sicer prej preizkusil,
dejansko delovanje sekvencerja pod pritiskom pač nisem... (genij!)

Ko sem napolnil rezervoar (zrak) in probal z delovanjem sekvencerja, sem ugotovil, da le ta ne deluje. Podvozje sicer zapre, sledijo vrata, potem pa ostane v enem čudnem položaju, zrak se sprazni skozi oddušek, na spodnji strani sekvencerja. Probaval sem tudi z nastavitvami naprave - hod na 120%, in tudi to ne reši zadeve.
Odstranil sem dušilke - isto...

Pri FlyEagleJet so precej prijazni, James mi je dal precej nasvetov kaj še narediti in kako preizkusiti delovanje... vendar brez sreče...
Glede na to, da je garancija sekvencerja samo 3 mesce, mi ga bodo kljub temu brez težav zamenjali.

Zaradi varnosti (beri: nezaupanju Kitajcem)sem kompletno letalo razstavil in zamenjal vse fittinge za zrak (T in X) in cevi. Sedaj so vsi konektorji + cevi FESTO.

Razstavil sem tudi kompletno podvozje, očistil opilkov in tujkov, namočil vsa tesnila v olje (za pnevmatiko)...
Sedaj mislim/upam, da bo zadeva celo delovala.

Hvala Klemen Rant za ventil (dvosmerni), katerega bom začasno uporabil za podvozje in vrata.
Zamenjati pa moram še vse cevi za gorivo, ker sem prejšnje tako dobro pritrdil, da nikakor niso šle stran in sem jih moral rezati...

Kompletna menjava pnevmatike mi je tokrat vzela samo par ur!



LP
Elektromotorji so ZAKON!... za zagon motorja!

Odgovori

Vrni se na