Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Objavljeno: 27 Avg 2014, 14:22
Notranjost cockpita pa zgleda kot,da montiraš pravi helikopter.Res si ga 'spedenal' v nulo .
Phoinix napisal/-a:Prvi let je mimo ...
...Me je kar malo pri srcu stisnal,ko si omenil 'treske'Phoinix napisal/-a:Hvala.
Včeraj sem se še zadnjič spopadel z mašinko in ugotovil, da brez stabilizacije ne gre več. Ogromna obremenitev diska skupaj z izrazitimi aerodinamičnimi hibami ni kombinacija ob kateri bi človek užival. 30 ur na 600 brez stabilizacije ni dalo nič koristnih izkušenj. Včeraj so bile skoraj treske, zato tu potegnem črto. Naslednji vzlet bo z VBar-om.
Hja, nisi edin. Ko se je zgodil 45Âş pitch up v poziciji z vetrom in se je začel spuščat sem čutil začutil zvijanje v smislu: "pa to se ne more dogajat, toliko dela v brez veze?!" Po pristanku sem zelo vesel izčrpal gorivo in pospravil... Moram pa rečt, da so mi izkušnje iz pravega helija rešile model v tem incidentu - si nikoli nebi mislil, da bom razmišljal, kot da sedim v kokpitu.slayer napisal/-a:...Me je kar malo pri srcu stisnal,ko si omenil 'treske'
Naštel sem dobrih 1.100 ur dela, kamor ni všteto "gruntanje", planiranje, komunikacija z dobavitelji, nabave... in seveda delo pomočnika Robija.Ultralajt napisal/-a:Koliko delovnih ur se bo na koncu nabralo?
Hvala! Začetnih nekaj kapi je mimo Sedaj pa upam, da se začne uživancija. Saj na "kiosku z daljnovodom" nimaš toliko dela na začetku, sestaviš in letiš, potem pa detaljiraš kolikor se ti ljubi.bovi napisal/-a:Spet po daljšem času malo pogledal, uf, pa sem prav prijetno presenečen.
Čestitke ob prvih poletih!
Bravo.
...me je kar zasrbelo, da bi se lotil moje scale želje (sa315b), pa kaj ko časovna realnost pravi, da ne bo šlo
Bom pa počasi nahelijih malo prah počisil in upam da kmalu spet kakšno odletim.