Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Se strinjam, da je rizično. Jaz bi vrata vlepil in še dodatno ojačal ta del kjer so po vleplenju "provizorij"vrata.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Kaj pa če počiš not kak kos alu oz. karbon ojačitve ? Recimo rebro na sredini, ki se, ko so vrata zaprta, ne vidi, na njo pa nek križ oz. prečno ojačitev, ki drži strop cargo compartmenta in obenem na sredini fiksira to podporo...
Če že maš odrezano, škoda nazaj limat...
Če že maš odrezano, škoda nazaj limat...
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Sem pomojem našel rešitev. Obremenitve, ki me skrbijo so upogibne okrog prečne osi, ne okrog navpične osi. Rep po že držal silo fenestrona, skrbi me če bi bil kak hard landing, da se nebi rep povesil/odlomil v strukturi trupa.
Moja rešitev je, da na enih vratih naredim dva pina, ki bosta zgoraj in spodaj zapirala vrata v strukturo. Drugo vratno krilo se potem s pinom in magnetom fiksira na prvo.
Sem pa porabil cel dan, da sem upasal te zadnjična vrata. Po tem ko sem jih izrezal iz trupa so se povsem spremenile, nekaj normalnega za laminat, manj normalnega zame. V tem trenutku vrata pašejo, jutri pa začnem delat na tečajih in pinih, da se bo odpiralo in zapiralo. Vrata bom delal od težjih k lažjim, torej od riti do nosa
Naredil sem še armaturo kokpita (3mm depron) tako da izgleda kot da je pravi, ne pa laminat od znotraj. Depron bom prelakiral z epoksijem, da bo zaprlo luknjice, tak pa bo tudi primeren za barvanje.
Moja rešitev je, da na enih vratih naredim dva pina, ki bosta zgoraj in spodaj zapirala vrata v strukturo. Drugo vratno krilo se potem s pinom in magnetom fiksira na prvo.
Sem pa porabil cel dan, da sem upasal te zadnjična vrata. Po tem ko sem jih izrezal iz trupa so se povsem spremenile, nekaj normalnega za laminat, manj normalnega zame. V tem trenutku vrata pašejo, jutri pa začnem delat na tečajih in pinih, da se bo odpiralo in zapiralo. Vrata bom delal od težjih k lažjim, torej od riti do nosa
Naredil sem še armaturo kokpita (3mm depron) tako da izgleda kot da je pravi, ne pa laminat od znotraj. Depron bom prelakiral z epoksijem, da bo zaprlo luknjice, tak pa bo tudi primeren za barvanje.
Zadnjič spremenil Phoinix, dne 26 Okt 2010, 18:36, skupaj popravljeno 1 krat.
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Še ena od mesarskih zadev, ampak dokaj precizna v osnovi. Lotil sem se vstavljanja alu cevi v tail boom. Znotraj te 20mm cevi se bo vrtela jeklena cev - repna gred.
Za precizno namestitev je potrebno razmersarit fenestron kanal dokaj naširoko, vanj pa se vlepi lesen kolobarček, ki bo kasneje tudi zakrit s kitom.
Lesen krog služi za ujem repne gredi in enakomerno oddaljenost od roba kanala.
Začasno sem zalepil lesen kolobarček v strukturo s sekundnim lepilom, sedaj pa to dodelam z epoksijem in kitom. Vse skupaj malo čudno izgleda ko pride v trup, moram še pogruntat vse detajle. Fenestron output na mehaniki se ujame z gredjo le če je rep nekoliko povešen... weird. Moram pogledat geometrijo pravega.
Še najbolj pa moti da so kraki rotorja samo kakih 5 mm znotraj kanala, medtem ko so pri pravem nekje na četrtini dolžine kanala.
Za precizno namestitev je potrebno razmersarit fenestron kanal dokaj naširoko, vanj pa se vlepi lesen kolobarček, ki bo kasneje tudi zakrit s kitom.
Lesen krog služi za ujem repne gredi in enakomerno oddaljenost od roba kanala.
Začasno sem zalepil lesen kolobarček v strukturo s sekundnim lepilom, sedaj pa to dodelam z epoksijem in kitom. Vse skupaj malo čudno izgleda ko pride v trup, moram še pogruntat vse detajle. Fenestron output na mehaniki se ujame z gredjo le če je rep nekoliko povešen... weird. Moram pogledat geometrijo pravega.
Še najbolj pa moti da so kraki rotorja samo kakih 5 mm znotraj kanala, medtem ko so pri pravem nekje na četrtini dolžine kanala.
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Ahoj kej novga Phoinix
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
A se komu ljubi naredit vodila za drsna vrata?
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Lejga poba še je živ sej maš na šiht mehankarijo
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Po dveh letih se nekaj prebuja? Upajmo da se bo sedaj gradnja nadeljevala.
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Dolgo si nas pustil v negotovosti. Ali do novega leta lahko pricakujemo krstni let?
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Na Parky, zdj vidiš kaj si naredu?!
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Zrajcu
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Haha, guess what 2 urci dela na ecu po doooooolgem času. Centriral sem repni gearboxo po točno določeni proceduri, s katero vlepiš nosilec gbx-a na aluminijasto cev, v kateri je gred fenestrona, ter v repni konus. Točno določena procedura zato, ker če kiksneš enega, lahko vržeš stran celotni rep.
Kako dober občutek je najti nekaj pametnega namesto učenja
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
O hudo,...čist pozabu že na tega lepotca. Čimprej nadaljuj Jure!
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Koncno se nadaljuje meni najljubsa tema tega foruma. Le tako naprej
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Eno urico sem posvetil ecu. Zgrožen ugotovil, da ga se z Bison lepilom kovina/kovina ni za igrat. Ko sem lepil nastavek (črni) za repni gearbox na alu cev je 4-5 mm2 lepila znotraj cevi prišlo na sam gearbox. Z namenom da bi spoj zrahljal sem s kladivom potrkaval po ohišju, brez efekta le kovinski togi prizvok. Šele papagajke in rotacija so sprostile spoj. Tako je prijel brez nekega predhodnega čiščenja omenjene površine. Sem pa vesel, da tako močno drži, bo moral
Rotor lepo pride v ohišje, od ohišja do konca krakov je primerna 2 mm. Induciran upor krakov nebi smel biti problem
V tem trenutku pa ugotavljam kaj narediti z:
Na scaleRChelis so v glavnem vsi prilagajali okvir (frame) oz. leseno podnožje frejma, meni pa se ne zdi, da bi s tem pripomogel k scale efektu (gred rotorja se s tem nagne nazaj. Pravi heli ima repni konus nekoliko povešen, rotor nagnjen naprej. Po mojem mnenju bom moral na spodnjem delu pobrusiti repni konus, da bo ta poravnan z zobniki in izhodno gredjo.
Ojoj, če Alex 76 bere ta tekst se že križa
Rotor lepo pride v ohišje, od ohišja do konca krakov je primerna 2 mm. Induciran upor krakov nebi smel biti problem
V tem trenutku pa ugotavljam kaj narediti z:
Na scaleRChelis so v glavnem vsi prilagajali okvir (frame) oz. leseno podnožje frejma, meni pa se ne zdi, da bi s tem pripomogel k scale efektu (gred rotorja se s tem nagne nazaj. Pravi heli ima repni konus nekoliko povešen, rotor nagnjen naprej. Po mojem mnenju bom moral na spodnjem delu pobrusiti repni konus, da bo ta poravnan z zobniki in izhodno gredjo.
Ojoj, če Alex 76 bere ta tekst se že križa
Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6
Iz tega:
sem se prebrusil do tega:
Čeprav se posamezniki, ki izdelujejo dodatke, zavedajo pomembnosti izgleda, jim večinoma ne uspe najbolje. No, res pa je, da nimajo pred seboj dejanskega helikopterja, da bi vedno lahko preverili če je kak del ok narejen. Zaradi tega sem šel v brušenje celotnega oboda centralnega dela ohišja fenestrona, ki je dobro izhodišče za nadaljevanje. Kot da dela ni že dovolj bom moral po nasvetu izkušenih imetnikov Vario 135 narediti statorje in centralni del ohišja snemljiv.
Razlog je v tem, da repni gearbox še vedno moram na vsake 10 ur odpreti in po večini tudi menjati zobnika. To me sicer čudi, saj sta kovinska... tako prekleto velike moči se pa tudi ne vrtijo, da bi bila obraba problematična.
sem se prebrusil do tega:
Čeprav se posamezniki, ki izdelujejo dodatke, zavedajo pomembnosti izgleda, jim večinoma ne uspe najbolje. No, res pa je, da nimajo pred seboj dejanskega helikopterja, da bi vedno lahko preverili če je kak del ok narejen. Zaradi tega sem šel v brušenje celotnega oboda centralnega dela ohišja fenestrona, ki je dobro izhodišče za nadaljevanje. Kot da dela ni že dovolj bom moral po nasvetu izkušenih imetnikov Vario 135 narediti statorje in centralni del ohišja snemljiv.
Razlog je v tem, da repni gearbox še vedno moram na vsake 10 ur odpreti in po večini tudi menjati zobnika. To me sicer čudi, saj sta kovinska... tako prekleto velike moči se pa tudi ne vrtijo, da bi bila obraba problematična.