Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6

Modeli s turbinskim pogonom (jet, pulzo jet, ducted fan & elektro)
Odgovori
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Rizično je, da bi pustil delujoča vrata. Že tako sem rahlo deformiral strukturo z vsemi izrezi, ta je pomojem kaplja čez rob.
Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1269
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Odgovor Napisal/-a FlyByWire »

Se strinjam, da je rizično. Jaz bi vrata vlepil in še dodatno ojačal ta del kjer so po vleplenju "provizorij"vrata.
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing »

Kaj pa če počiš not kak kos alu oz. karbon ojačitve ? Recimo rebro na sredini, ki se, ko so vrata zaprta, ne vidi, na njo pa nek križ oz. prečno ojačitev, ki drži strop cargo compartmenta in obenem na sredini fiksira to podporo...

Če že maš odrezano, škoda nazaj limat...
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Odgovor Napisal/-a Parky »

Pomojem bi se dalo ojačat, mogoče s kakšnimi carbonski traki itd., sicer boš pa sam najbolje vedu ;)
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Sem pomojem našel rešitev. Obremenitve, ki me skrbijo so upogibne okrog prečne osi, ne okrog navpične osi. Rep po že držal silo fenestrona, skrbi me če bi bil kak hard landing, da se nebi rep povesil/odlomil v strukturi trupa.


Moja rešitev je, da na enih vratih naredim dva pina, ki bosta zgoraj in spodaj zapirala vrata v strukturo. Drugo vratno krilo se potem s pinom in magnetom fiksira na prvo.

Slika


Sem pa porabil cel dan, da sem upasal te zadnjična vrata. Po tem ko sem jih izrezal iz trupa so se povsem spremenile, nekaj normalnega za laminat, manj normalnega zame. V tem trenutku vrata pašejo, jutri pa začnem delat na tečajih in pinih, da se bo odpiralo in zapiralo. Vrata bom delal od težjih k lažjim, torej od riti do nosa :)


Slika

Slika

Slika



Naredil sem še armaturo kokpita (3mm depron) tako da izgleda kot da je pravi, ne pa laminat od znotraj. Depron bom prelakiral z epoksijem, da bo zaprlo luknjice, tak pa bo tudi primeren za barvanje.

Slika

Slika

Slika
Zadnjič spremenil Phoinix, dne 26 Okt 2010, 18:36, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
nori-modelar
Profesor
Prispevkov: 1075
Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
Kraj: Slovej Gradec
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a nori-modelar »

Nice =D>
LP, Timotej

SUBSCRIBE ---> https://www.youtube.com/channel/UC8nkCBAdDMwPn-ENDuHjC1A
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Še ena od mesarskih zadev, ampak dokaj precizna v osnovi. Lotil sem se vstavljanja alu cevi v tail boom. Znotraj te 20mm cevi se bo vrtela jeklena cev - repna gred.

Slika


Za precizno namestitev je potrebno razmersarit fenestron kanal dokaj naširoko, vanj pa se vlepi lesen kolobarček, ki bo kasneje tudi zakrit s kitom.

Slika

Slika


Lesen krog služi za ujem repne gredi in enakomerno oddaljenost od roba kanala.

Slika


Začasno sem zalepil lesen kolobarček v strukturo s sekundnim lepilom, sedaj pa to dodelam z epoksijem in kitom. Vse skupaj malo čudno izgleda ko pride v trup, moram še pogruntat vse detajle. Fenestron output na mehaniki se ujame z gredjo le če je rep nekoliko povešen... weird. Moram pogledat geometrijo pravega.

Slika


Še najbolj pa moti da so kraki rotorja samo kakih 5 mm znotraj kanala, medtem ko so pri pravem nekje na četrtini dolžine kanala.

Slika
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Nočna mora je nekje na polovici pa kar dobro je šlo. Vrata imajo končno tečaje. Naredil sem jih iz vitroplasta z medeninasto pušo. Naslednji korak bo izdelava dveh zatičev za levo krilo in dva pina, s katerimi bom desno krilo preko magnetkov fiksiral na levo.


Slika


Slika


Slika


Slika
Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1269
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Odgovor Napisal/-a FlyByWire »

:lol: :o =D> Super Phoenix lepo zgleda
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Uporabniški avatar
nori-modelar
Profesor
Prispevkov: 1075
Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
Kraj: Slovej Gradec
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a nori-modelar »

=D>
Dober si, da imaš živce za takšne picajzlaste dele :wink:
LP, Timotej

SUBSCRIBE ---> https://www.youtube.com/channel/UC8nkCBAdDMwPn-ENDuHjC1A
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Za tako nalozbo slamparija ni dopustna.
Uporabniški avatar
Moho
Freak
Prispevkov: 558
Pridružen: 17 Jan 2007, 20:57
Kraj: Medvode

Odgovor Napisal/-a Moho »

Phoinix napisal/-a:Za tako nalozbo slamparija ni dopustna.
=D> =D> =D>
Uporabniški avatar
Boeing
Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: 15 Nov 2004, 15:03
Kraj: Rogaška Slatina

Odgovor Napisal/-a Boeing »

Vsa čast! :o
Ko segaš po zvezdah, ne skrbi če katero izmed njih zgrešiš. Morebiti ujameš Luno...
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6

Odgovor Napisal/-a Parky »

Ahoj :mahaj: kej novga Phoinix :-#
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

A se komu ljubi naredit vodila za drsna vrata? :)
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6

Odgovor Napisal/-a Parky »

Lejga poba še je živ :D sej maš na šiht mehankarijo :lol:
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Uporabniški avatar
Roby
Tekmovalec
Prispevkov: 408
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:56
Kraj: Poljanska dolina

Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6

Odgovor Napisal/-a Roby »

Po dveh letih se nekaj prebuja? Upajmo da se bo sedaj gradnja nadeljevala.
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
Uporabniški avatar
sihu
Tekmovalec
Prispevkov: 351
Pridružen: 07 Sep 2011, 10:25
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6

Odgovor Napisal/-a sihu »

Dolgo si nas pustil v negotovosti. Ali do novega leta lahko pricakujemo krstni let?
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Na Parky, zdj vidiš kaj si naredu?!
Uporabniški avatar
Parky
Dr. Modelar
Prispevkov: 3052
Pridružen: 12 Sep 2004, 18:24
Kraj: EU-Slovenia

Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6

Odgovor Napisal/-a Parky »

Zrajcu :car: :kronik:
Lp,Borut
IksDe --->Das Hubschrauber Heli Team <---xD :car:
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Slika

Haha, guess what :) 2 urci dela na ecu po doooooolgem času. Centriral sem repni gearboxo po točno določeni proceduri, s katero vlepiš nosilec gbx-a na aluminijasto cev, v kateri je gred fenestrona, ter v repni konus. Točno določena procedura zato, ker če kiksneš enega, lahko vržeš stran celotni rep.

Kako dober občutek je najti nekaj pametnega namesto učenja :)
Uporabniški avatar
FlyByWire
Profesor
Prispevkov: 1269
Pridružen: 21 Mar 2009, 20:52
Kraj: LJ-BROD

Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6

Odgovor Napisal/-a FlyByWire »

O hudo,...čist pozabu že na tega lepotca. Čimprej nadaljuj Jure!
Scale JET RANGER III 700 size with Flasher 600 mechanics,AB 212 800 size under development
SAB GOBLIN 630,HPS HEAD,MS COMPOSITE main and tail blades,ALIGN 750MX 530kv, A.DS615, F.BLS251,YGE120HV
SAB RAW 420, Futaba Transmitter 16IZ Super !
Uporabniški avatar
Roby
Tekmovalec
Prispevkov: 408
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:56
Kraj: Poljanska dolina

Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6

Odgovor Napisal/-a Roby »

Koncno se nadaljuje meni najljubsa tema tega foruma. Le tako naprej =D>
˙ʇı ʞ�ǝɹq 'ǝʞoɹq ʇ,uı� ʇı ɟı
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Eno urico sem posvetil ecu. Zgrožen ugotovil, da ga se z Bison lepilom kovina/kovina ni za igrat. Ko sem lepil nastavek (črni) za repni gearbox na alu cev je 4-5 mm2 lepila znotraj cevi prišlo na sam gearbox. Z namenom da bi spoj zrahljal sem s kladivom potrkaval po ohišju, brez efekta le kovinski togi prizvok. Šele papagajke in rotacija so sprostile spoj. Tako je prijel brez nekega predhodnega čiščenja omenjene površine. :o Sem pa vesel, da tako močno drži, bo moral :)


Rotor lepo pride v ohišje, od ohišja do konca krakov je primerna 2 mm. Induciran upor krakov nebi smel biti problem :)

Slika


V tem trenutku pa ugotavljam kaj narediti z:

Slika


Na scaleRChelis so v glavnem vsi prilagajali okvir (frame) oz. leseno podnožje frejma, meni pa se ne zdi, da bi s tem pripomogel k scale efektu (gred rotorja se s tem nagne nazaj. Pravi heli ima repni konus nekoliko povešen, rotor nagnjen naprej. Po mojem mnenju bom moral na spodnjem delu pobrusiti repni konus, da bo ta poravnan z zobniki in izhodno gredjo.

Slika



Ojoj, če Alex 76 bere ta tekst se že križa :D
Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 4007
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Re: Vario Eurocopter EC-135 electric 1:6

Odgovor Napisal/-a Phoinix »

Iz tega: Slika

sem se prebrusil do tega:

Slika


Čeprav se posamezniki, ki izdelujejo dodatke, zavedajo pomembnosti izgleda, jim večinoma ne uspe najbolje. No, res pa je, da nimajo pred seboj dejanskega helikopterja, da bi vedno lahko preverili če je kak del ok narejen. Zaradi tega sem šel v brušenje celotnega oboda centralnega dela ohišja fenestrona, ki je dobro izhodišče za nadaljevanje. Kot da dela ni že dovolj bom moral po nasvetu izkušenih imetnikov Vario 135 narediti statorje in centralni del ohišja snemljiv.

Razlog je v tem, da repni gearbox še vedno moram na vsake 10 ur odpreti in po večini tudi menjati zobnika. To me sicer čudi, saj sta kovinska... tako prekleto velike moči se pa tudi ne vrtijo, da bi bila obraba problematična.

Slika

Slika
Odgovori

Vrni se na Jet modeli