Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Kdaj predvidevaš, da boš lahko šel v zrak?
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Upam, da čim prej. Malo zamujam z detajli a z dobrim razlogom:
Lep spomin na to, da še vedno znamo stopit skupaj v najhujših urah:
Lp iz Sarajeva
Lep spomin na to, da še vedno znamo stopit skupaj v najhujših urah:
Lp iz Sarajeva
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 868
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
a kaj rabiš?
lp
gh
lp
gh
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 868
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
ha ha sveže zmanjkalo...
sem mislil tam kjer si...
sem mislil tam kjer si...
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Ne, smo danes zaključili s poplavami, jutri pa domov.
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 868
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
QL.. dršte se...
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Vaše delo je vredno pohvale. Že prihajajo iz krajev, kjer ste posredovali.
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Bravo Jure in ekipa!!! Sem gledal po tv in bral v časopisu. Se vidimo kaj na pisti.
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Hvala! Veš da, mogoče že jutri pridem kaj mimo.
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Počasi združujem komponente iz repa na mehaniko (gred, nosilec gredi, push/pul fenestrona,...).
Malo za motivacijo vsake toliko gledam celo zverinico.
Malo za motivacijo vsake toliko gledam celo zverinico.
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 868
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Lep... lepši... kdaj bo maiden?
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Štrom, gorivo in raufnk potem pa barvat.
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
LiFe RX akumulatorja (pod tlemi kokpita) bosta za polnjenje ostajala na mestu. Zato bo 40cm kabla (balansirni + napajalni) potekalo po trupu, ter nadaljnje 1,5m zunaj trupa. Akuja bosta polnjena ločeno, vsak s svojim setom kablov. Skupaj bo okrog 2m kabla za polnjenje, tokovi nekje 2C (4,2A).
Balansirni kabli bodo 0,5mm2, polnilni 1,5mm2.
Lahko pri tem pričakujem kake težave?
Balansirni kabli bodo 0,5mm2, polnilni 1,5mm2.
Lahko pri tem pričakujem kake težave?
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Po normativih je 1,5 mm2 žica normirana za tok 10A, balansirni tokovi pa so itak manjši, tako da bo tudi žica 0,5 mm2 zadostovala. Pri obojem ne bi smelo biti težav.
Hitec Eclipse 7 Pro, RV-9, Scout, EPP Mustang P-51, Bliss Topmodel CZ, Robbe Charter, CopterX 450
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Dimnik je doma, prav tako polovica Jeti komponent. Druga polovica mi enostavno ni usojena - 1,5 meseca čakanja SLO trgovcev - sem odpovedal, sedaj pa že več kot teden dni iskanja nakazanega denarja v tujini... bo že.
Ko sem želel upasat izpuh v trup me je 2 uri mučila mrzlica. Nikakor nisem spravil mehanike in izpuha v trup. Izolacija je dodala debelino, rezervoarji in turbina pa je konstanta. Po dveh urah sem moral prirezat nosilca izpuha tako da gre po hudi kombinaciji zvijanja heder tanka in izpuha končno vse na mesto. Prav dober občutek je pogledat celotno kompozicijo in vse paše skupaj.
V teh dneh je bil tudi Robi priden. Dokončal je njegov prispevek k EC135 - kokpit. Moram rečt, da se je zelo potrudil. Od vseh komercialno dostopnih kokpitov je ta edini, ki je v razmerju in dejansko podoben pravemu. Enako velja za sedeže. Sedaj bo moja naloga, da nadaljujem z detalji in oblačenjem sedežev v tkanino.
Prav tako Robijevo delo je nosilec turbinske Lipo. Želel sem jo čim bolj spredaj, zavoljo težišča, in da je dosegljiva za polnjenje izven helikopterja. Zopet izvrstno delo, vse pohvale mojstru. Baterija bo na dveh mestih obdana s peno, to pa je več ali manj tudi vse kar je še potrebno za dokončanje.
V celih 5m2 delavnice včasih zmanjka prostora, ampak zaenkrat gre Je pa kar teža, prestavit model na polico. Morda si nekoč nekdaj omislim vitlo
Ko sem želel upasat izpuh v trup me je 2 uri mučila mrzlica. Nikakor nisem spravil mehanike in izpuha v trup. Izolacija je dodala debelino, rezervoarji in turbina pa je konstanta. Po dveh urah sem moral prirezat nosilca izpuha tako da gre po hudi kombinaciji zvijanja heder tanka in izpuha končno vse na mesto. Prav dober občutek je pogledat celotno kompozicijo in vse paše skupaj.
V teh dneh je bil tudi Robi priden. Dokončal je njegov prispevek k EC135 - kokpit. Moram rečt, da se je zelo potrudil. Od vseh komercialno dostopnih kokpitov je ta edini, ki je v razmerju in dejansko podoben pravemu. Enako velja za sedeže. Sedaj bo moja naloga, da nadaljujem z detalji in oblačenjem sedežev v tkanino.
Prav tako Robijevo delo je nosilec turbinske Lipo. Želel sem jo čim bolj spredaj, zavoljo težišča, in da je dosegljiva za polnjenje izven helikopterja. Zopet izvrstno delo, vse pohvale mojstru. Baterija bo na dveh mestih obdana s peno, to pa je več ali manj tudi vse kar je še potrebno za dokončanje.
V celih 5m2 delavnice včasih zmanjka prostora, ampak zaenkrat gre Je pa kar teža, prestavit model na polico. Morda si nekoč nekdaj omislim vitlo
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 868
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
super ti gre...
ti zmanjkuje izgovorov... (jaz jih imam se dovolj zaenkrat)...
gh
ti zmanjkuje izgovorov... (jaz jih imam se dovolj zaenkrat)...
gh
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Nimam izgovorov, Ui dzast nid tajm
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 868
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
I lajk....
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Tole je pa sedaj videti že prav veličastno .Počasi boš tudi moral zaposliti posadko...da ne bodo sedeži ostali prazni
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Prehitro sem ga dal na shujševalno, sedaj bi ga pa poredu za težišče.
- goodhunting
- Freak
- Prispevkov: 868
- Pridružen: 10 Apr 2011, 16:14
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Hmmm tako kot pravi slayer... najprej najdi pilote. potem pa lahko tudi pilote "obtežiš" in s tem dobiš ustrezno težišče...
gh
gh
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Pilot bo eden, je že najden viewtopic.php?p=291523#p291523
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Zaključna dela na repnem rotorju so v teku. Začel sem z merjenjem krakov od vpetja do konca in jih med seboj približno uskladil. Za tem sem vse vpel v glavo in začuden opazil, da luknja v repu ni okrogla, ampak v obliki jajca.
Ker vseeno nočem imeti nič z induciranim uporom (bistvo fenestrona), mora biti razmak med krakom in ohišjem čim manjši. Seveda pa ne smeta priti med delovanjem v stik. Ko sem določil točko najbližje gredi rotorja, sem vse krake še enkrat popravil v dolžini za kako desetinko milimetra, da so sedaj res vsi na oko enako dolgi. Zaključki niso pravokotni na prednji/zadnji rob, ampak je rahlo pod kotom. Tako ima zadnji rob malenkost več prostora do ohišja.
Ker vseeno nočem imeti nič z induciranim uporom (bistvo fenestrona), mora biti razmak med krakom in ohišjem čim manjši. Seveda pa ne smeta priti med delovanjem v stik. Ko sem določil točko najbližje gredi rotorja, sem vse krake še enkrat popravil v dolžini za kako desetinko milimetra, da so sedaj res vsi na oko enako dolgi. Zaključki niso pravokotni na prednji/zadnji rob, ampak je rahlo pod kotom. Tako ima zadnji rob malenkost več prostora do ohišja.
Re: Vario Eurocopter EC-135 Turbinca 1:6
Dejstvo, da po vgraditvi repnega serva v repni konus, tega ne bom nikoli mogel potegniti ven (ker je praktično nemogoče odvijačiti), sem po nesreči našel super rešitev. Robijev v2 Jetcat Lipo nosilec sem nekoliko skrajšal in naredil dodatne podpore. Servo z nosilcem se vstavi v vodilo in zaskoči z zobcem. Da bo zadeva varna, ima še varnostni zatič.
Ker želim, da zunanji priključki delujejo (priklop na zunanji izvor električne energije) sem naredil dvojni MPX konektor, preko katerega se bosta dve "s LiFe bateriji polnili in balansirali v helikopterju (pod tlemi kokpita).
Ker želim, da zunanji priključki delujejo (priklop na zunanji izvor električne energije) sem naredil dvojni MPX konektor, preko katerega se bosta dve "s LiFe bateriji polnili in balansirali v helikopterju (pod tlemi kokpita).