tudi hladno je lahko vroče
tudi hladno je lahko vroče
Prazen tehta 550 g, napolnjen z Hackerjem, Wemotecom 480, 4s3p 1 500 Li-Po in ostalo potrebno šaro pa 1 450 g.
razpon 700 mm
dolžina (z konusom) 1 180 mm
540 W mišic
50 m/s prepiha na preizkusni mizi, med letom precej več.
Na mestu ima nekaj čez 900 g potiska.
Datum izdelave februar 2004.
Vrti se dobro, lupingi so bolj tako-tako, med drugim premore lep ploščat kovit z enostavnim izhodom.
Osnova za model: Revija Krila in podatki iz interneta.
Trenutno je še cel.
Ker je mig-21 zelo vitko letalo, sem izbral mig 21 bis, ki ima povišan hrbet v katerega sem stlačil baterije in vso ostalo navlako. V luknjo na sliki lepo sede 12 celic Sanyo 1600 flight ali 4sp3 1500 kokam.
Pod tem pokrovom je bil sprejemnik, regulator vrtljajev, sprejemniška baterija in servo za višino.
Prostor za impeler.
V kabini so luknje za hlajenje opreme.
Vstopni konus je prirejen za idealni presek vstopne šobe, ki mora biti 29 mm2. Tudi tu je vidna zaokroženost robov vstopne odprtine.
Pod tem pokrovom je bil sprejemnik, regulator vrtljajev, sprejemniška baterija in servo za višino.
Prostor za impeler.
V kabini so luknje za hlajenje opreme.
Vstopni konus je prirejen za idealni presek vstopne šobe, ki mora biti 29 mm2. Tudi tu je vidna zaokroženost robov vstopne odprtine.