Albatros L39
Pozdravljeni!
Danes sem uspešno testiral turbino in model prvič zapeljal po pisti. Čeprav sem model vozil samo po pisti, so bila kolena malce mehka. Pred prvim poletom v zrak moram stestirati še nekaj stvari, potem poročam dalje.
LP, Marko Frank
Danes sem uspešno testiral turbino in model prvič zapeljal po pisti. Čeprav sem model vozil samo po pisti, so bila kolena malce mehka. Pred prvim poletom v zrak moram stestirati še nekaj stvari, potem poročam dalje.
LP, Marko Frank
- Priponke
-
- m3.jpg (236.52 KiB) Pogledano 5079 krat
-
- m2.jpg (215.84 KiB) Pogledano 5079 krat
-
- m1.jpg (214.82 KiB) Pogledano 5079 krat
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
...
- Priponke
-
- DSCN0529.JPG (171.67 KiB) Pogledano 6350 krat
-
- DSCN0526.JPG (223.44 KiB) Pogledano 6350 krat
-
- DSCN0518.JPG (221.23 KiB) Pogledano 6350 krat
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Pozdravljeni,
Dne 19.7.2009 sem imel krstni let Albatrosa. Prvi vtisi so bolj tko tko saj sem na pristanku poškodoval podvozje. Model se drugače pelje ko po tirnici, vglavnem čisto nova dimenzija letenja kot vsa do sedaj. Slik svojih nimam ker sem tokrat pilotiral , če jih pa kdo ima jih lako pripopa (od navzočih seveda).
P.S. Posebej se zahvaljujem Bitenc Toniju za kopilota in suflerja ter Petru Tovorniku za njegove nasvete.
Ko bo kaj novega poročam, lp Marko Frank
Dne 19.7.2009 sem imel krstni let Albatrosa. Prvi vtisi so bolj tko tko saj sem na pristanku poškodoval podvozje. Model se drugače pelje ko po tirnici, vglavnem čisto nova dimenzija letenja kot vsa do sedaj. Slik svojih nimam ker sem tokrat pilotiral , če jih pa kdo ima jih lako pripopa (od navzočih seveda).
P.S. Posebej se zahvaljujem Bitenc Toniju za kopilota in suflerja ter Petru Tovorniku za njegove nasvete.
Ko bo kaj novega poročam, lp Marko Frank
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Pozdravljeni,
Evo končno mi je ratalo zmazat skupi en filmček. Pristanek je bol tak kot da bi ga stran vrgu, ampak v prihodnje bo bolše saj smo odkrili napako.
http://www.youtube.com/watch?v=Gkjl725HtFI
LP Marko
Evo končno mi je ratalo zmazat skupi en filmček. Pristanek je bol tak kot da bi ga stran vrgu, ampak v prihodnje bo bolše saj smo odkrili napako.
http://www.youtube.com/watch?v=Gkjl725HtFI
LP Marko
- AIRGHANADA
- Freak
- Prispevkov: 976
- Pridružen: 30 Nov 2006, 22:41
- Kraj: Marburg
- Kontakt:
Pozdravljen,
Model sem letel z 5% expo na višini, samo razmerje ročke na servu in ročke na višini pa je 1:1. Ko sem model letel po zraku je še nekako šlo, pri pristanku pa je bil tako občutljiv na višini, da je nisem smel niti pogledati kaj šele premikati. Ročko sem premikal milimeter gor in dol pa če verjamete ali pa ne. Model je takorekoč pristal sam, zato tudi tak grd pristanek. Po mukotrpni analizi in poizvedovanju na RCUniverse sem dobil informacije, da je nujno potrebno vsaj 35% expo na višini in zmanjšati hode višine na max 15 mm gor-dol. Sedaj mislim, da ne bo problemov pri zadnjem ravnaju in da bodo pristanki rutina in ne muka.
LP Marko
Model sem letel z 5% expo na višini, samo razmerje ročke na servu in ročke na višini pa je 1:1. Ko sem model letel po zraku je še nekako šlo, pri pristanku pa je bil tako občutljiv na višini, da je nisem smel niti pogledati kaj šele premikati. Ročko sem premikal milimeter gor in dol pa če verjamete ali pa ne. Model je takorekoč pristal sam, zato tudi tak grd pristanek. Po mukotrpni analizi in poizvedovanju na RCUniverse sem dobil informacije, da je nujno potrebno vsaj 35% expo na višini in zmanjšati hode višine na max 15 mm gor-dol. Sedaj mislim, da ne bo problemov pri zadnjem ravnaju in da bodo pristanki rutina in ne muka.
LP Marko