mig-21
- Klemen SU27
- Freak
- Prispevkov: 782
- Pridružen: 29 Nov 2004, 06:15
- Kraj: Bejgne-DG-Ligojna flugplac
Tukaj nekaj slik http://www.airliners.net/search/photo.s ... ersion=6.0
, kjer lahko vidiš barvo na repu in pa nosu. So pa vsi možni odtenki zelene. Mislim, a z Revell matt 65 ne boš dosti zgrešil.
, kjer lahko vidiš barvo na repu in pa nosu. So pa vsi možni odtenki zelene. Mislim, a z Revell matt 65 ne boš dosti zgrešil.
Big and Scale is beautiful!
http://www.aerozaprega.si
http://www.aerozaprega.si
Najbolj zoprno je to, da dobesedno dva nista enaka! "maketa" bo več ali manj nek približek, saj so te zadeve očitno izdelovale na obrtniški način in kakor je nekomu odgovrajalo, tako je pač kovičil. Z tem ne mislim števila in razporeditve kovic, temveč dimenzije oplat, raznih vsesnikov in predvsem barvanja.
Dimenzijsko se razlikujejo v centimetrih in ne v mm in ne vem, če sta dva enako letela. Očitno je bil to letalo en sam motor okrog katerega so na hitro nakovičili nekaj izrastkov.
Dimenzijsko se razlikujejo v centimetrih in ne v mm in ne vem, če sta dva enako letela. Očitno je bil to letalo en sam motor okrog katerega so na hitro nakovičili nekaj izrastkov.
lp
Sašo
Sašo
Kje v Sloveniji so dobro založeni z Rewellovimi ali Humbrolovimi barvami?
(Za Mladi Tehnik vem.)
Model je v grobem gotov, manjka le še kup detajlov, barvanje in ponazoritev oplat ter kovic.
Kabina je iz dveh vakumiranih delov. En odlitek je osnova, drugega sem porabil za okvir. Zlepil sem ju z lepilom, ki se sicer uporablja v lokostrelstvu za lepljenje puščic. Močno drži in je povsem transparentno. Trenutno je kabina z selotejpom napeta čez kalup, da je slučajno ne zvije.
(Za Mladi Tehnik vem.)
Model je v grobem gotov, manjka le še kup detajlov, barvanje in ponazoritev oplat ter kovic.
Kabina je iz dveh vakumiranih delov. En odlitek je osnova, drugega sem porabil za okvir. Zlepil sem ju z lepilom, ki se sicer uporablja v lokostrelstvu za lepljenje puščic. Močno drži in je povsem transparentno. Trenutno je kabina z selotejpom napeta čez kalup, da je slučajno ne zvije.
lp
Sašo
Sašo
Tole pa bo raketa Ni kej lep model. A to ga boš z lokom izstrelil ?raktivec napisal/-a:Kje v Sloveniji so dobro založeni z Rewellovimi ali Humbrolovimi barvami?
(Za Mladi Tehnik vem.)
Model je v grobem gotov, manjka le še kup detajlov, barvanje in ponazoritev oplat ter kovic.
Kabina je iz dveh vakumiranih delov. En odlitek je osnova, drugega sem porabil za okvir. Zlepil sem ju z lepilom, ki se sicer uporablja v lokostrelstvu za lepljenje puščic. Močno drži in je povsem transparentno. Trenutno je kabina z selotejpom napeta čez kalup, da je slučajno ne zvije.
Re: mig-21
A se da dobit kak načrt za migaraktivec napisal/-a:Zdravo;
Počasi pričenja nastajat scale model MIG 21 MF, ki je zaradi majhnega krila precej trd zalogaj.
Pogon:
- 6s 2400 H5 kokam
- Jazz 80
- Wemotec mini fan
- Typhon 2W25
Skupaj 950 W
RC oprema:
- sprejemnik Multiplex RX-7-SINTH DS IPD
- nagib servo Dymond D60
- flapi Dymond D60
- pendel višina/nagib verjetno HS 85 MG
Model:
- merilo 1:12, torej dolžina trupa 1040 mm in razpon krila 595mm. Celotna dolžina je celih 1275 mm, saj je tu še pitot cev, nosni konus in daleč nazaj zamaknjen rep. Čista krilna površina je malenkost čez 10 dm2!
- material balsa/epoxi
- sesalni kanal 0,4 mm aviošper
- načrtovana končna masa 1,2-1,25 kg
- profil krila RITZ 1-30-5/1-30-10
- profil smernika in višinca NACA 0006
Načrtovane letalne lastnosti:
- verjetno vertikalno vzpenjanje
- vodoravna hitrost nad 230 km/h
- pristajanje verjetno možno le z flapi
- med akrobacijami bo enako hitro izgubljal hitrost kot original
Postopek izdelave:
- trup bo iz dveh polovičnih lupin izdelanih iz 3 mm balsinih letvic, obrušen in z notranje strani pred sestavljanjem oblečen z 25 g tkanino. Rebra bodo iz "papelsperholza"-vezana plošča iz malce trše balse, osnovna rebra z bajoneti za krilo in podobno bodo oblečena v 90 g karbon. Gotov trup bo obrušen, prelakiran, pokitan z leichtspahtlom in oblečen z 50 g, na določenih mestih 80 g steklom.
- vsi izrastki bodo iz zelo lahke 1 mm balse. Z notranje strani je balsa prelakirana, danes bom zvakumiral gor ustrezna ogljikova pramena in abrajz za šarnirje. Čez pride na suho nanešena 25 g tkanina. Osnovni nosilci bodo izdelani iz že omenjenih pramenov, med katera bom vlepil 2 mm balsa stojine. Rebra bodo iz 1,5 mm balse in bodo 40 mm narazen. Gotovo krilo bom oblekel v 50 g tkanino, višinca v 25 g tkanino in smernik v japonski papir, ali 25 g tkanino.
Gotov model le še prekitam in dokončam scale površine. Končan model brez opreme mora tehtati pod 400 g, računam na maso med 320 in 360 g. V kolikor mi to uspe, bo odlično letelo!
Zvečer prilepim nekaj slik okrog izrastkov.
Tako nekako bo izgledalm, morda se kar tega lotim. (Na ilustraciji je BIS.)
Žal za noben model ne narišem načrta. V glavnem skiciram dimenzije z osnovnimi merami, ostalo nastaja sproti v glavi.
Tudi ta Mig-21 je nastal na enak način, osnovne mere sem potegnil iz priložene ilustracije in še nekaterih spletnih strani. Če dobro pogledaš sem se na začetku igral z povečanim krilom, a sem kasneje obdržal scale konfiguracijo.
p.s.
Model še ni poletel, je pa v glavnem gotov. Manjka mu le še nekaj kovic in par tistih majhnih bunk, ki jih je imel vsak mig-21, pa bo. Ampak kdaj bo tisti pa bo, tega še ne vem. Trenutno imam polno drugih opravkov.
Tudi ta Mig-21 je nastal na enak način, osnovne mere sem potegnil iz priložene ilustracije in še nekaterih spletnih strani. Če dobro pogledaš sem se na začetku igral z povečanim krilom, a sem kasneje obdržal scale konfiguracijo.
p.s.
Model še ni poletel, je pa v glavnem gotov. Manjka mu le še nekaj kovic in par tistih majhnih bunk, ki jih je imel vsak mig-21, pa bo. Ampak kdaj bo tisti pa bo, tega še ne vem. Trenutno imam polno drugih opravkov.
lp
Sašo
Sašo
Re: mig-21
Zdravo;
Tole bo treba dokončat, da prej ne speri. Vdelan je pogon z 1W30 in 4s 4.200 mAh akujem, not so servoti in cela površina je sčohana v linijah oplat originala.
Čaka me le še nekaj popravkov z špric kitom in ruska maskirna farba, potem pa v realiti šov preživetja.
Tole bo treba dokončat, da prej ne speri. Vdelan je pogon z 1W30 in 4s 4.200 mAh akujem, not so servoti in cela površina je sčohana v linijah oplat originala.
Čaka me le še nekaj popravkov z špric kitom in ruska maskirna farba, potem pa v realiti šov preživetja.
lp
Sašo
Sašo
Re: mig-21
Ob 4s4.200 mAh akuju bo končna masa tik pod 1,4 kg. Upam, da bo skoraj 2 kg potiska vseeno zmoglo zadovoljivo tiščat to cigaro po nebu.
Manjkajo le še zvezde, številke, povezava med servoti in repom in končna montaža kabine, ter pokrovčka na hrbtišču pred smernikom.
Manjkajo le še zvezde, številke, povezava med servoti in repom in končna montaža kabine, ter pokrovčka na hrbtišču pred smernikom.
lp
Sašo
Sašo
Re: mig-21
Tole je bil pa moj Mig-21.Izdelan je bil pa iz deprona in balse.Žal ni dolgo letel,ker sem napačno določil pogon (pusher).Vrtilni moment elise je pač terjal svoj davek.
- Priponke
-
- Mig 21.jpg (43.98 KiB) Pogledano 4226 krat