Grumman F-14 Tomcat
Grumman F-14 Tomcat
Da se vam sline pocedijo, ob pogledu na izredno velikega dvomotorca!
Kolega Mitja mi je pokazal, kaj sta včeraj finiširala s prijateljem Igorjem Štrumbljem, ki se je lotil izdelave tega velikega projekta...
Išče se sponzor za dve turbini!
LP Mitja
Kolega Mitja mi je pokazal, kaj sta včeraj finiširala s prijateljem Igorjem Štrumbljem, ki se je lotil izdelave tega velikega projekta...
Išče se sponzor za dve turbini!
LP Mitja
- Priponke
-
- F-14 03.jpg (75.59 KiB) Pogledano 5308 krat
-
- F-14 02.jpg (103.54 KiB) Pogledano 5308 krat
-
- F-14 01.jpg (63.52 KiB) Pogledano 5308 krat
Mitja, to je splošno znano. Večina nas, ki se tu po forumu kitimo nimamo za burek napram pravim majstrom, ki svoj čas zapravijo raje v delavnici za izgradnjo kaj tako velikega in lepega, kot pa da fumflajo tu v en dan in si nabirajo ugled slovenije!
Stresi prijatelju roko. Lotil se je zelo konkretnega projekta. Ampak nevem zakaj se ne morem otresti občutka, da to ne bo šlo z tal. Mogoče velikost? Predvidena teža? Je pri motorcih tudi "bolj je velik, večja muca je"?
Jan
Stresi prijatelju roko. Lotil se je zelo konkretnega projekta. Ampak nevem zakaj se ne morem otresti občutka, da to ne bo šlo z tal. Mogoče velikost? Predvidena teža? Je pri motorcih tudi "bolj je velik, večja muca je"?
Jan
Re: Grumman F-14 Tomcat
Ultralajt napisal/-a: Išče se sponzor za dve turbini!
Kaj pa dva 120 mm impelerja? Končna hitrost malenkost nižja, potisk okrog 14 kg, ceneje in precej manj nevarnosti za okolico?
lp
Sašo
Sašo
Re: Grumman F-14 Tomcat
Takega mucka pa res ne morš okol vozit na dva fena za lase ... jasno da mora bit taprav zvok!raktivec napisal/-a:Kaj pa dva 120 mm impelerja?
Kakšen cenovni razred pa so primerne turbine?
Re: Grumman F-14 Tomcat
Očitno še nisi slišal teh "fenov za lase", ki požrejo tudi po 7 KW/kos. Prihodnost je vsekakor bolj naklonjena elektro fenom kot vročim turbinam.pegasus napisal/-a:Takega mucka pa res ne morš okol vozit na dva fena za lase ... jasno da mora bit taprav zvok!raktivec napisal/-a:Kaj pa dva 120 mm impelerja?
lp
Sašo
Sašo
Re: Grumman F-14 Tomcat
raktivec napisal/-a:Očitno še nisi slišal teh "fenov za lase", ki požrejo tudi po 7 KW/kos. Prihodnost je vsekakor bolj naklonjena elektro fenom kot vročim turbinam.
Kako je pa potemtakem s tezo? Recimo, 2.5 litra kerozina za 7 minut leta. Kako je pa to pri 120 mm elektriki?
Kaj pa 7 kW na kos? Ali imas primer take motorizacije (motor, krmilnik, baterije)?
@AndrejV:
Ko je že omenjen rafale, naj bo kar tole:
http://www.aero-naut.net/571.html
Najde se jih še nekaj, tudi prece močnejše! Taka zadeva ima na startu boljši potisk kot prave turbine, tudi zvok je ZELO podoben. Manjka jim le končna hitrost, ki težko preseže 300 km/h. Kar se tiče celic in cene takega pogona je skorajda primerljivo z vročimi turbinami, toda pri teh stvareh cena ni glavni element za nakup.
Sicer je pa tale mačkon prava maketa, ki bi ji zagotovo bolj odgovarjal kak električni mešalec zraka kot vroča turbina.
Ko je že omenjen rafale, naj bo kar tole:
http://www.aero-naut.net/571.html
Najde se jih še nekaj, tudi prece močnejše! Taka zadeva ima na startu boljši potisk kot prave turbine, tudi zvok je ZELO podoben. Manjka jim le končna hitrost, ki težko preseže 300 km/h. Kar se tiče celic in cene takega pogona je skorajda primerljivo z vročimi turbinami, toda pri teh stvareh cena ni glavni element za nakup.
Sicer je pa tale mačkon prava maketa, ki bi ji zagotovo bolj odgovarjal kak električni mešalec zraka kot vroča turbina.
lp
Sašo
Sašo
Po pogumnem držanju nad glavo in moči Igorjevih rok sklepam, da je to izdelek iz stiroporja izrezkan na 3D CNC-ju.
Za vgradnjo turbin bo verjetno potrebno narediti še mnogo več, zaradi vibracij in visokih temperatur.
Bo pa to zelo zanimiv izdelek. Me prav zanima, če bo letel
Tomaž
Za vgradnjo turbin bo verjetno potrebno narediti še mnogo več, zaradi vibracij in visokih temperatur.
Bo pa to zelo zanimiv izdelek. Me prav zanima, če bo letel
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Nevem kaj se prepirate glede pogona. Ziher majster ve kaj bo gnalo model, malo počakajte. Saj takšne zadeve ne greš kr delat, ne da bi vedel koliko te bo na koncu vse skupaj to stalo. To je tako kot da zberem ves denar kaj ga je na knjižici, ostalo kredit pa si grem kupit Ferrari, pol pa nimam naslednjih 15 let za registracijo, kaj šele za gorivo, gume, servis..... Bo pa končna cena tega modela najbrž za en nov....
Kokodaka lahko vsak, ne more pa vsak znesti jajca.
To je verjetno še pramodel al kako? Če bodo kalupi, se lahko nardi ene par kosov pa se jih proda širom po svetu. Glede na ceno takih kitov na tržišču bi verjetno dokaj hitro prišparal za dve puhali kakršnikoli že. Sicer pa hud projekt, ni kej Skunk works Slovenia
Pameti je na svetu vedno enaka količina, število ljudi se pa povečuje.
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika