zdravo,
preko interneta sem malo analiziral alfinega miga 15 na tej strani: http://astro.umsystem.edu/andy/rc/mig15/index.htm in naletel na take slike: http://astro.umsystem.edu/andy/rc/mig15 ... 16_640.jpg http://astro.umsystem.edu/andy/rc/mig15 ... 5_1024.jpg http://astro.umsystem.edu/andy/rc/mig15 ... 6_1024.jpg sedaj me pa zanma, če je to v redu ali je tak vstopni kanal napačno narejen, ker se mi zdi da se kanal vmes med impelerjem in vstopnikom kar (pre?)močno zoži?
vstopni kanal
vstopni kanal
lp Marko
Zdravo!
Za šibke krtačne motorje slowflyjev je tudi tak vsesnik dober.
Za močnejše pogone z več kot 250 W/kg mora biti presek vsesnika enak delovnemu preseku rotorja, ali največ enak preseku rotorja. Bolj je model aerodinamičen, bolj je presek bližji delovnemu preseku rotorja.
Čim prej se mora sesalni presek enakomerno razširit na presek rotorja, vendar ta širitev ne sme biti večja od 5 stopinj. Najbolje je nekje med 2 in 3 stopinjami.
Izpušna šoba mora imeti okrog 0,92 delovnega preseka rotorja.
Delovni presek rotorja je kolobar med spinerjem in zunanjim ohišjem fana.
Za šibke krtačne motorje slowflyjev je tudi tak vsesnik dober.
Za močnejše pogone z več kot 250 W/kg mora biti presek vsesnika enak delovnemu preseku rotorja, ali največ enak preseku rotorja. Bolj je model aerodinamičen, bolj je presek bližji delovnemu preseku rotorja.
Čim prej se mora sesalni presek enakomerno razširit na presek rotorja, vendar ta širitev ne sme biti večja od 5 stopinj. Najbolje je nekje med 2 in 3 stopinjami.
Izpušna šoba mora imeti okrog 0,92 delovnega preseka rotorja.
Delovni presek rotorja je kolobar med spinerjem in zunanjim ohišjem fana.
lp
Sašo
Sašo
Da!
Okrog razmerja med vstopnim in izstopnim presekom se v bistvu gre samo zato:
- vedno piha impeler hitreje kot pa model leti. To razmerje daje potisk.
- zrak se pri teh hitrostih obravnava kot nestisljiv.
- če je vstop enak izpuhu, potem mora impeler ustvarjati vlek okrog izstopa, to pa ukrivi zračni tok in ga pokvari. Posledice so slabša aerodinamičnost modela in izgube v impelerju.
- za kompenzacijo razlike med hitrostjo izpuha in hitrostjo modela, se naredi vstop približno toliko odstotkov večji, kolikor znaša razlika hitrosti. Zaradi lažjega nadziranja mejne plasti naj bi razlika v presekih malce zaostajala za razliko hitrosti.
Pri počasi letečih modelih je hitrost izpuha sorazmerno majhna, zato mora biti razlika med hitrostjo izpuha in hitrostjo modela relativno velika, da sploh pride do kakega potiska. Sorazmerno temu je lahko vstopnik precej večji od izstopa.
Okrog razmerja med vstopnim in izstopnim presekom se v bistvu gre samo zato:
- vedno piha impeler hitreje kot pa model leti. To razmerje daje potisk.
- zrak se pri teh hitrostih obravnava kot nestisljiv.
- če je vstop enak izpuhu, potem mora impeler ustvarjati vlek okrog izstopa, to pa ukrivi zračni tok in ga pokvari. Posledice so slabša aerodinamičnost modela in izgube v impelerju.
- za kompenzacijo razlike med hitrostjo izpuha in hitrostjo modela, se naredi vstop približno toliko odstotkov večji, kolikor znaša razlika hitrosti. Zaradi lažjega nadziranja mejne plasti naj bi razlika v presekih malce zaostajala za razliko hitrosti.
Pri počasi letečih modelih je hitrost izpuha sorazmerno majhna, zato mora biti razlika med hitrostjo izpuha in hitrostjo modela relativno velika, da sploh pride do kakega potiska. Sorazmerno temu je lahko vstopnik precej večji od izstopa.
lp
Sašo
Sašo