Lesky Composite VXL

Debate o hitrih modelih pylon in hotlinerjih

Moderatorji: Pisaneli, AD

Uporabniški avatar
saMx
Freak
Prispevkov: 749
Pridružen: 28 Mar 2008, 22:34

Odgovor Napisal/-a saMx »

Hvala!
Stay hungry. Stay foolish. :wink:

LP, Samo
Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a MarERemA »

Evo, ta črni 8) je prejšnji teden preživel prvi polet, nato še drugega, tretjega in danes petega... =D>

Nekaj podatkov:

Končni setup:
- MEGA 16/35/1
- prenos 5,2/1
- YGE 80A
- Hyperion 4S 2500mAh
- 6 x Futaba 3150

Teža modela RTF (z 4S 2500mAh celicami) je 2.240g :wink:

Pri prvem poletu je bila uporabljena elisa 13x9RFM. Pri polnih obratih sem z Hobbyking-ovim "Powermetrom" izmeril 77A. Pri 4S torej dobrih 1000W.
Če bo vreme naklonjeno, bom v prihodnjih dneh poskusil še z 13x11 in 12.8x13.

Pri modelu me moti par stvari, ki jih bom tako ali drugače uredil:
- z eliso 13x11 moment motorja model ob izmetu (pri polnih obratih motorja) zasuče precej v levo :( - bo treba štarte ustrezno natrenirat
- s spodnje strani sem krila deloma (samo konice) prekril z fluorescentno rdečo folijo. Kljub divji barvi se le-te na 100+ metrih ne opazi :roll: . Poskusil bom prekriti večino spodnjega dela krila, da ne bo dileme, kaj je zgoraj in kaj je spodaj.
- ko v zraku prižgem motor, model vleče precej na gor - naredil si bom miks motorja z višino

Drugače pa model leti fenomenalno, pristanki pa so s pomočjo butterfly-ja dokaj počasni in nezahtevni.

Še nekaj slik s terena (video sledi):
Priponke
Lesky2_resize.jpg
Lesky2_resize.jpg (242.41 KiB) Pogledano 7849 krat
Lesky1_resize.jpg
Lesky1_resize.jpg (243.69 KiB) Pogledano 7849 krat
Lesky4_resize.jpg
Lesky4_resize.jpg (169.22 KiB) Pogledano 7849 krat
Še vsak je prišel dol ;-)
Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a MarERemA »

Še video - kamera Gopro na glavi ;-)

http://youtu.be/GJqp70jsDoE
Še vsak je prišel dol ;-)
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a raktivec »

-za ta model in motor bi jaz uporabil YGE 160 ali vsaj 120 A regler in 16x16 ali 16x17 prop. Če že to ne pa vsaj 12,8x13 z 5o dodatnega nagiba.
- modela ne meči v zrak, temveč vodoravno ali malce navzdol, da boš imel več šusa in daj 2/3 plina.
- krila prekrij z kontrastno barvo zgoraj, ne pa spodaj!. Če jih pokriješ z gornje strani, bo v vsakem zavoju svetloba blisknila vate, z spodnje strani si pa senco dela. Priporočam ti tudi nekaj kontrasta po čim večji dolžini napadne ivice z gornje strani. Verjetno si že opazil, da se črn model dobesedno skrije, ko leti točno proti tebi. Tisti ozek rob ti ga zopet lepo prikaže.
- imaš težišče na pravem mestu? Model, ki ima težišče preveč spredaj navadno dviguje nos med motoriranjem in z pendel repom načeloma ne leti tako hitro, kot tisti z pravim težiščem. Tudi vrtenje ob startu zna biti pokazatelj težišča preveč naprej.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
modelarcina
Profesor
Prispevkov: 1038
Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
Kraj: kamnik

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a modelarcina »

Mare super! komaj čakam da vidim zadevo v živo :P




lp simon
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a MarERemA »

Sem se odlocil, da grem zdajle poskusit se v veter - s seboj bom vzel balast stange, ki pridejo v krila...
Še vsak je prišel dol ;-)
Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a MarERemA »

Danes sem model preizkusil še v vetru. Uporabil sem štange oz. balast (krila imajo pred in za bajonetom komore za balast), ki skupaj tehta 700g.
Štart je bil izveden z 2/3 gasa in z metom vodoravno - res se je izkazalo za malo bolje, čeprav model še vedno želi zasukati čez levo krilo.

Kljub močnemu vetru je bil let relativno miren, le pristanek je bil zaradi dodatne teže precej hiter.

Malo sem se poigral z različnimi elisami. Meritve so bile opravljene na tleh - koliko se podatki razlikujejo med letom?

13 x 9 - 75A - trenutno uporabljam to eliso
13 x 11 - 93A
13 x 12 - 101A - ali je to še varno za nekaj sekundne štarte?
13x12_100A.jpg
13x12_100A.jpg (39.26 KiB) Pogledano 7688 krat

Model sem postavil še na stojalo in ugotovil, da je težišče res malo preveč spredaj (cca 3mm). Zadevo sem uredil, tako da je
sedaj na 86mm (v navodilih je predlagano na 85).
tezisce_resize.jpg
tezisce_resize.jpg (115.53 KiB) Pogledano 7688 krat
Nato sem na zgornjo stran kril (to mi sicer ni ravno najbolj všeč, saj se mi zdi, da skazi celoten izgled :evil: :roll: - ) nalepil fluorescentno rdečo folijo.
Upam, da bo model sedaj bolje viden. Nalepke s spodnje strani sem seveda odstranil.
krila_resize.jpg
krila_resize.jpg (130.34 KiB) Pogledano 7688 krat
Zadnjič spremenil MarERemA, dne 30 Jan 2012, 07:02, skupaj popravljeno 1 krat.
Še vsak je prišel dol ;-)
Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a MarERemA »

Še par detajlov:

Katerega naj uporabim? 8-[
propi.jpg
propi.jpg (70.43 KiB) Pogledano 7685 krat
Čreva:
Trup_resize.jpg
Trup_resize.jpg (143.83 KiB) Pogledano 7685 krat
Baterija čisto nazaj - težišče štima.
baterija_resize.jpg
baterija_resize.jpg (100.04 KiB) Pogledano 7685 krat
Še vsak je prišel dol ;-)
Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a MarERemA »

Pokrovček:
detajl_resize.jpg
detajl_resize.jpg (118.17 KiB) Pogledano 7680 krat
Butterfly (flap je praktično v pravem kotu na krilo, eleron dvignjen za cca 5mm). Pri tej nastavitvi je potrebna precejšnja kompenzacija (11mm) z višino.
butterfly_resize.jpg
butterfly_resize.jpg (103.48 KiB) Pogledano 7680 krat
Nalepke za orientacijo:
krila_2_resize.jpg
krila_2_resize.jpg (122.38 KiB) Pogledano 7680 krat
Še vsak je prišel dol ;-)
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Regler bo zdržal, a mu moraš dati not odklop pri minimalni voltaži celic. 78A Jeti mi je držal 110A, 80 A Kontronik 120A, 120 A YGE drži 160A, 160 A YGE drži kolikor imam na razpolago, vsem pa sem izklopil čim več varovalnih funkcij. V takem kratkem delovnem času te varovalke navadno tako ali tako ne pomagajo.
Na vsak način uporabljaj karbonske prope, ker ti odtrgan krak pri teh vrtljajih komot odtrga tudi pol nosu ali vsaj montažno ploščo. Daj gor 13x13 in kar bo pač bo. Počasi preidi v vertikalo, da boš lahko reagiral, če vrže ven.
Čudno se mi zdi, da imaš napisano fiksno težišče. Ob pendel repu se namreč pogosto prakticira, da je za "termično" letenje težišče bolj spreedaj, za hiter let obteženega modela pa bolj zadaj. Na tak način z pendlom avtomatsko zreguliraš kot med krilom in repom - EWD, ki postane ob težjem modelu manjši in model še hitrejši.
Ampak za ta model in ta motor bi si vsekakor bilo dobro omislit recimo YGE FAI 160A regler, dobre 4s celice in ozek RF 16x17 prop. Težko si predstavljam kak brisanec bi nastal iz vodoravnega pospeševanja na kakih 300 m in takoj nato pikiranja z zloženim propom.


p.s.
Kabli delujejo nekam tanki in dolgi. Jaz se navadno izognem kablom na tak način, da regler nalotam ali priklopim direkt na motorjeve kable in aku kable skrajšam do onemoglosti. V kolikor drugo ne gre, dam gor 6 mm2 kable in enake konektorje. Ob taki dolžini kablov kot je videt v tvojem modelu bi se znalo poznat vsaj za 1/4 celice.
Topel zrak ima izhod iz modela?
lp
Sašo
Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a MarERemA »

Danes bom pomeril še A z 12,8x13 propom. Upam, da se ne bo pokadilo :evil:
Ali kdo ve, koliko se meritev na tleh, v mirovanju, razlikuje od dejanske porabe med samim letom (pospeševanje)?

Cut-off imam na reglerju nastavljen na 3,1V / celico, krake pa vsekakor vedno uporabljam karbonske.
Pri težišču se ravnam po proizvajalčevih navodilih:

Schwerpunktsbereich ab Nasenleiste: 85mm
EWD: 53mm ( Rumpf auf ebener Platte, Endleiste Höhenruder )


Glede reglerja - v primeru, da se odločim za FAI 160A, bo model spredaj še malo težji (razlika med 80 in 160 je cca 25g),
celic pa ne morem več premikat nazaj, saj so že sedaj naslonjene ne mizico za servo motorja.
Že sedaj imam na repu 15g uteži, ki bi se jih rad znebil :-?
Potreboval bi torej še lažjo in zmogljivejšo baterijo - posledično manj kapacitete in seveda manjši čas
motorja (s trenutno kombinacijo imam motorja za minuto 45s).

Razmišljal sem, da bi poskusil še z Castle Creations ICE 100A reglerjem, ki se mi valja doma, pa je zadeva bistveno večja in težja od YGE-ja 80, tako da to žal odpade.

Glede kablov pa - kable reglerja sem skrajšal na minimum in nanje prilotal 4mm konektorje. Kablov motorja menda ni priporočljivo krajšati.
Napajalni kabli pa so res malo dolgi, ampak žal ne gre drugače zaradi postavitve celic v model :-k Če celice obrnem kontra jih ne morem dati tako nazaj, kot bi jih želel, pa še precej bi jih bilo potrebno zvijati.

Edino kar bi lahko naredil je to, da v mizico za servote naredil 2 utora oz. luknji in konektorje reglerja speljal v/skozi mizico?
Tako bi lahko baterijo premaknil še malo bolj nazaj in kable precej skrajšal...
Trup_resize_kabli.jpg
Trup_resize_kabli.jpg (91.95 KiB) Pogledano 7632 krat
Odvoda toplega zraka pa zaenkrat še nisem delal - pri teh temperaturah :o za to zaenkrat še ni potrebe.
Še vsak je prišel dol ;-)
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Pri teh temperaturah itak sploh ni dobro vklopit celic več kot prvič, ko so še tople. Drugič jih že uničuješ.
V take modele se navadno vtakne celice, ki ravno še zmorejo željene tokove in ob recimo 90C praznjenju so 65% prazne približno v 25 sekundah. To ob tvojem motorju pomeni vsaj 5 dvigov na 300 m. Če ti to ni dovolj pač vzameš več paketov.
Praznit jih itak moraš na čas, glede na izkušnje, saj ti regler ne bo dovolj hitro odklapljal in jih boš uničeval.
Nekaj malega svinca v repu za pravo težišče nikoli ne bo škodilo, saj model ni namenjen F5J letenju.
Castle Creation deluje na bec le ob 3S, za več pa je treba dodaten bec modul in ravno zato je pri meni le v impeler modelih, za pribijanje v pilonu ali hitrih jadralcih pa je zadnje čase eden od večjih YGEjev.
Ne vem, ampak morda bi se malce poigral z buterfly nastavitvijo. Morda bi bil model še bolje vodljiv, če bi šli flapi dol za 2/3 in eleroni bolj gor. Zna biti, da bi bil enako "počasen", a bolj vodljiv.
Glede težišča;
poizkusi ga najti tako, da model uletiš z krilci v nevtrali, nato pa greš za 1,5 mm v termično ali v hiter let. Ko uspeš najti tak položaj težišča, da boš rep za dober let v posameznih fazah premaknil le malenkostno, ali sploh ne, si našel pravo težišče.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a MarERemA »

Mislim, da se glede Castle reglerja motiš... v Volcanotu imam castle 100A, ki dela na 8S in to brez dodatnega BEC-a.
Z delovanjem vseh servomotorjev (8 x Futaba 3150) nimam nikakršnih težav...

Glede Butterfly-a pa imaš morda prav - kolikor sem gledal ostale forume, imajo flape večinoma nastavljene na cca 60 stopinj.
Bom poskusil tako - elerone dam za 15% bolj gor, kompenzacije z višino pa potem potrebujem verjetno precej manj...

Ali si morda kdaj poskušal, za koliko se meritve toka razlikujejo med statičnim merjenjem (na tleh) in med letenjem (pospeševanje oz. dviganje modela pod kotom 45+ stopinj)?
Še vsak je prišel dol ;-)
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Moj Castle Creation Phoenix Ice Lite 100 A definitivno ne sme imet več kot 3s za bec.
Ob kvadratičnih ozkolistnih RF propih in konkretni moči motorja potegne prop v zraku nekaj več kot na mestu. Klasični Aeronaut propi kot je recimo 13x11 potegnejo največ na tleh. Načeloma se z tem ne utrujam in dokler gre, gre, ko prvič ven vrže grem pa navzdol z korakom. Vsekakor je treba biti malce previden, saj včasih prej pokadi in šele potem morebiti pomisli, da bi vrglo ven, ampak 13x13 bi moralo iti z tvojim reglerjem.
Kaj bi bilo, če bi tak model penjal pod kotom 45 stopinj nimam pojma, ker tvojemu modelu podobne izstrelim navpično v nebo in, če ob tem ne žvižga, je nekaj narobe.
Za tvoj model bi definitivno uporabil 16x17 RF ozkolistni prop, 4 s 2.600 ali 3.200 mAh 45/90C aku in regler, ki zmore vsaj 200 A. Dokler ne bi bilo dviganja nad 50 m/s ne bi odnehal, za kaj manj bi uporabil drug model, ta pa bi bil v vmesnem času v vitrini.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a MarERemA »

Ok, nisva govorila o istem Castlu... jaz imam Castle ICE 100A zelenega (ne lite)... No, kakorkoli, ni primeren za v ta model, ker je velik, težek in ne bistveno zmogljivejši od YGE-ja.

13x13 (oziroma RF 12.8x13, ki ga imam doma) bom poskusil in poročam.

Glede namembnosti modela pa - se strinjam, tudi tvoja kombinacija (za 50 m/s) oz. nekaj podobnega pride na vrsto... ampak grem z manjšimi koraki 8), da model ostane cel... nenazadnje, za 50+ m/s je treba imeti prste malo bolj natrenirane, kot so trenutno moji :P

Samo še eno vprašnje... 16x17 RF ozkolistni prop? Ozkolistni verjetno pomeni, da je "tanjši" od standardnih 42mm?
16x17.jpg
16x17.jpg (45.99 KiB) Pogledano 7587 krat
Še vsak je prišel dol ;-)
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Ozek je približno enak kot tvoj 12,8x13, le večjega premera in večjega koraka.
Klasičen je skoraj enak Aeronautu, le da je iz epoxi-karbon laminata. Klasičen je prehud, ti ne potrebuješ pospeškov na 4-5 Kw, temveč šusa na 2-2,5 Kw in končna hitrost je obakrat ista.
Če me spomin ne vara ima RF ob ožjih napisano S kar verjetno pomeni slim.
Ožji prop na začetku hudo zakavitira in spušča grozljive zvoke, ampak vseeno kar konkretno potegne. Takoj, ko zgrabi utihne in odstreli model v nebo. Modela z tem propom ni dobro prehitro potegnit v vertikalo, bolje je iti v večjem radiusu, da prop že v horizontali utihne in potem deluje vsaj tako dobro kot širokolistni prop.
Glede na maso tvojega modela in uporabljen regler bi se bilo dobro poigrat tudi z klasičnim 14x10 propom. Potegne malce več toka kot 13x11 in ob 2,2 kg mase bo bolj veselo, saj bi 13x11 potreboval vsaj 2 Kw, da bi to maso veselo dvignil.



p.s.
50 m/s vertikale je mačji kašelj za vsake prste, ki so že kdaj prej uspešno vodili tak model v pristanek. V dviganju nič ni tako presenetljivega kot pri brisancu, saj se model oddaljuje in ga je mačji kašelj vodit naravnost navzgor. Je pa zanimivo, ko odvzameš plin, model pa še kakih 150 m nadaljuje vstran od zemlje.
lp
Sašo
master_wood
Razpravljalec
Prispevkov: 157
Pridružen: 15 Dec 2003, 20:39
Kraj: blizu Kopra

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a master_wood »

Eno vprašanje...
Iz slik sodeč predpostavlajm, da so baterije takoj nad reglerjem je to vredu?

lp
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a brejker »

Mene pa zanima, kje si dobil tisto vagico za določanje težišča.
Hvala.
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a MarERemA »

@ raktivec - hvala za pojasnila... Imam pa še enega ;-)
Če primerjamo recimo 13x11 in 14x10 prop, ki naj bi dala od sebe podobne performanse... Ali se moment (sukanje modela v levo, okoli osi) v štartu zelo razlikuje med tema dvema propoma?

@ master_wood - ja, baterije imam direktno na oz. nad reglerjem. V planu imam narediti mizico za baterijo in jo pritrditi nad regler, tako da bo imel regler zgoraj 5mm zraka.

@ brejker - mislim, da sem jo poklikal na Towerhobbies pika kom...
Še vsak je prišel dol ;-)
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a raktivec »

V tvojem primeru bi moral 14x10 lepše potegnit, saj ima boljše razmerje premer/korak od manjšega.
Hec tega vrtenja je v prvih nekaj metrih, ko model še nima hitrosti, prop ga pa zvija. Model z težiščem preveč naprej tudi v prvih metrih sili z nosom navzgor in z tem manjša doseženo hitrost-manjša nosilnost krila... in prop model lažje zavrti okrog vzdolžne osi. Menim, da bi moral iti z težiščem tako daleč nazaj, da bi bil model še vzdolžno vodljiv. Ko bo zanesljivo letel sam od sebe in to precej hitreje, bo tudi start lažji. Pazi le na to, da moraš z težiščem bolj nazaj letet hitreje, saj moraš natrimat manjši EWD. Če ga siliš v počasen let je ob takem težišču precej težavno letet, za žvižganje je pa bomba, saj ob pikiranju ne dviga nosu, prodoren je ko sam satan in dviga se ko po tirnici, pa še rolat se ga tda lepše in hitreje.
Pri svojih modelih teha še nikoli nisem opazil, bral sem pa precej o tem. ko boš prestopil na moldeu primerne pogone tudi ti tega ne boš več zaznal. En glasen kako sekundo dolg vroooom kot bi mešal gramoz, dve ali tri sekunde žvižganja in izklop na 300 ali 400 m. Kadar me je bilo strah, da bi komu po nesreči kaj storil sem samo za kako sekundo dodal na mestu poln plin in vsi so se zresnili, ter hudo pozorno opazovali nadaljna dejanja. Tisti startni hrup ozkih Rf propov je resnično učinkovit!
lp
Sašo
Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a MarERemA »

Verjetno si mislil takšen zvok? :o :o
http://www.youtube.com/watch?v=cCo3oZz9 ... re=related

Podoben model (2m čez krila), enak motor in prenos, samo regler je "malo močnejši".
Še vsak je prišel dol ;-)
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Ker sta tko lepo v detajlih, mogoče vprašanje ... odveč imam tole pa me zanima, v kakšen model bi to pasalo, da bi bila zabava zagotovljena? Verjetno iščem kaj okrog 1.7m?
Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a MarERemA »

Morda kakšna Omega?

Drugače pa - celice in regler bi morda zanimale mene ;-)
Še vsak je prišel dol ;-)
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a raktivec »

@Pegasus;

Ne Omego, je prevelika in verjetno premehka za prave šuse. Ogleduj se po malce starejših F5B modelih. To so tisti tik po NiMh eri. So majhni, močni in z takim pogonom zverine. Recimo Surprise od VI do XI, predvsem slednja, mali Raketenwurm ali kak Avionik. Tudi tisti Excite ali kako se je že imenoval Holčev hotliner/pilon ni od muh.
Doma izdelan malček bi bil pa še najzanimivejši.

@marerema;
Tak zvok, da. Le v živo je nekajkrat udarnejši.
Ti rabiš najmanj 2.600, bolje 3.200 mAh celice, da potegneš iz modela kar naj bi omogočal. Motorja itak ne boš skuril, tudi recimo YGE FAI 160 bo zdržal vse kar boš nataknil na gred reduktorja, le ozke krake izbiraj in ne čez 16 col premera, raje dodaten korak na spinerju.


p.s.

Cel dan že razmišljam, da bi svoj DS model predelal v elektro z takim motorjem in 160A reglerjem. Vse razen novega nosu se mi namreč že valja po omarah, po drugi strani sem pa vedno bolj len in ne vem, če se mi bo še dalo kolesarit na Smrekovec ali na Peco, z avtom je pa greh.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: Lesky Composite VXL

Odgovor Napisal/-a MarERemA »

Včeraj sem na model "namontiral" Contour+ kamero in nastal je posnetek na spodnji povezavi:

http://www.youtube.com/watch?v=_OjAX-Fk ... e=youtu.be - preklopi v Full HD.

Proti koncu poleta je žal odpovedal motor (kliče po servisu :evil: :-? ), zato je bil pristanek precej adrenalinski.
Glede na razmere je važno, da je model cel, brez praske... 8) - sreča v nesreči...
Še vsak je prišel dol ;-)
Odgovori

Vrni se na Visokozmogljivi modeli