VIPER F5D
VIPER F5D
Lep pozdrav vsem ljubiteljem hitrih letal,pri katerih ne manjka adrenalina.
Niso zdravilo za sproščanje,ampak se ti ob njih kvečjemu tresejo roke.
Za začetek nekaj slikic,pozneje pa še kaj...
Lep dan
Niso zdravilo za sproščanje,ampak se ti ob njih kvečjemu tresejo roke.
Za začetek nekaj slikic,pozneje pa še kaj...
Lep dan
- Priponke
-
- P1210377.JPG (154.8 KiB) Pogledano 10626 krat
-
- P1210376.JPG (154.36 KiB) Pogledano 10626 krat
-
- P1210375.JPG (158.19 KiB) Pogledano 10626 krat
Hitri in drzni
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 167
- Pridružen: 09 Avg 2010, 14:02
VIPER F5D
LP
Ker servo mehanizmov še vedno nimam,sem se lotil meritev pogonskega sklopa,ki naj bi vseboval naslednje...
-HET 1W3O
-YGE 100
-LIPOLICE 3S 2600 mAh
-APC 4.75x4.75
Poraba je precejšna,tko da nevem,če je ta setup zanesljiv.
Res je pa,da je poraba pri polni bateriji.
Ker servo mehanizmov še vedno nimam,sem se lotil meritev pogonskega sklopa,ki naj bi vseboval naslednje...
-HET 1W3O
-YGE 100
-LIPOLICE 3S 2600 mAh
-APC 4.75x4.75
Poraba je precejšna,tko da nevem,če je ta setup zanesljiv.
Res je pa,da je poraba pri polni bateriji.
- Priponke
-
- P1260407.JPG (167.4 KiB) Pogledano 10351 krat
-
- P1260406.JPG (155.87 KiB) Pogledano 10351 krat
-
- P1260405.JPG (157.25 KiB) Pogledano 10351 krat
Hitri in drzni
Za 1W30 potrebuješ regler ala YGE FAI in zelo dobro propravljene 4s 3200 mAh vsaj 35C celice, ter zelo dobro balansiran 4,75x4,75 prop.
Ob 3s bo sicer šlo, a ne ravno zverinsko, dobro bi bilo nataknit malce večji prop.
V kolikor krilo ni karbonsko ostani pri obstoječem propu, oziroma še bolje-nabavi 2W23 motor in 5,5x5,5 prope.
Ob 3s bo sicer šlo, a ne ravno zverinsko, dobro bi bilo nataknit malce večji prop.
V kolikor krilo ni karbonsko ostani pri obstoječem propu, oziroma še bolje-nabavi 2W23 motor in 5,5x5,5 prope.
lp
Sašo
Sašo
Koliko se takšnale zadeva kaj v zraku razbremeni? Bo padlo nekje do specifikacij?
Sicer me pa zanima, kako to da se pri takšnih močeh odločate za 3 celične setupe... Ali je problem dobit pravi motor ali v čem he hec? Nekako mi ne gre u betico zakaj furat tako velike tokove pri tako majhnih napetostih...
Sicer me pa zanima, kako to da se pri takšnih močeh odločate za 3 celične setupe... Ali je problem dobit pravi motor ali v čem he hec? Nekako mi ne gre u betico zakaj furat tako velike tokove pri tako majhnih napetostih...
Fly it like you stole it!
@Tornado;
- med letom amperaža drek kaj pade. Med pospeševanjem konkretno naraste, med letom pa je nekje na nivoju meritve.
- malo celic v glavnem zaradi malo prostora v trupu modela. Sicer pa teh 120 ali 160 amperov ni več ne vem kak tok. Ustrezna oprema ga odlično prenese, če je le lotanje na nivoju. Navadno kak lot odpari.
- med letom amperaža drek kaj pade. Med pospeševanjem konkretno naraste, med letom pa je nekje na nivoju meritve.
- malo celic v glavnem zaradi malo prostora v trupu modela. Sicer pa teh 120 ali 160 amperov ni več ne vem kak tok. Ustrezna oprema ga odlično prenese, če je le lotanje na nivoju. Navadno kak lot odpari.
lp
Sašo
Sašo
VIPER F5D
LP
Ta setup sem imel že od prej doma in mislim,da bi na 4S razneslo motor,ker že na 3S se vrti za pop....t.
Amperi bi bili potem res še samo za YGE 160Fai, ipd.
3S setup ki je na prejšni sliki paše v model brez problema,za 4S bi bilo pa potrebno skrajšati kable na reglerju in ga stisnit do motorja,da bi bilo dovol prostora za baterijo notr vstavit.
V Mibovi Osi sem imel 4S ter 2W25 in 6x5.5 apc,mogoče tudi nebi bil slab setup
V praksi sicer ta model ne potrebuje velikih propelerjev za doseganje hitrosti,verjamem pa da bi nad 150Aperi ter npr 5.5x5.5 propi bilo res zverinsko.
Če bo model preživel HETA 1W30,ali pa ravno obratno,ker imajo modelarji bol slabe iskušnje s tem motorjem,bo kasneje dobil še kakšen močnejši setup.
Super bi se ga dalo porabiti tudi za hotline model,ker 1400mm čez krila je že skoraj kot jadralček.
Lep dan
Ta setup sem imel že od prej doma in mislim,da bi na 4S razneslo motor,ker že na 3S se vrti za pop....t.
Amperi bi bili potem res še samo za YGE 160Fai, ipd.
3S setup ki je na prejšni sliki paše v model brez problema,za 4S bi bilo pa potrebno skrajšati kable na reglerju in ga stisnit do motorja,da bi bilo dovol prostora za baterijo notr vstavit.
V Mibovi Osi sem imel 4S ter 2W25 in 6x5.5 apc,mogoče tudi nebi bil slab setup
V praksi sicer ta model ne potrebuje velikih propelerjev za doseganje hitrosti,verjamem pa da bi nad 150Aperi ter npr 5.5x5.5 propi bilo res zverinsko.
Če bo model preživel HETA 1W30,ali pa ravno obratno,ker imajo modelarji bol slabe iskušnje s tem motorjem,bo kasneje dobil še kakšen močnejši setup.
Super bi se ga dalo porabiti tudi za hotline model,ker 1400mm čez krila je že skoraj kot jadralček.
Lep dan
Hitri in drzni
@Sašo;
1W30 bo 4s lepo prenesel, razkanati ga šele 5s. Jaz ga imam v impelerju na 4s in ni nič narobe z njim. V pilonu imam previtlan 2W25, ki sem ga navil na 1"25 in čeprav se vrti z okrog 5.300 rpm/v, je še vedno živ na 3s. Edina težava, ki se mi je pojavila je bil prešvoh YGE 120 pylon, ki sem ga zamenjal z YGE FAI. Enkrat se mi je odlotala žica med reglerjem in motorjem, verjetno je bil mrzel lot, ali pa sem dodal premalo cina, kaj vem, zdaj drži in ko tole lepo vreme odtali sneg bo zopet vrtalo po zraku.
V pilonu zna 100A regler odpovedat že pri 80a, saj je stisnjen "v kot" in se konstantno pregreva, tudi če piha po njem. Za 130A potrebuješ FAI regler, da bo ziher.
Kratki kabli so obveza za obremenjene pilon pogone. Jaz praviloma odpihnem kable iz reglerja, ter ga prilotam direkt na skrajšane žice od motorja, da sta le kake 2 cm narazen.
2W25 je dober za 5s in 5,5x5,5 prop.
p.s.
Glavni problem teh motorjev je v zasnovi modelov. Serijsko navadno ni dgrajenih zračnikov in potem marsikateri modelar ne poskrbi za hlajenje opreme. Posledično zgori motor, regler, ali celo kaka celica.
1W30 bo 4s lepo prenesel, razkanati ga šele 5s. Jaz ga imam v impelerju na 4s in ni nič narobe z njim. V pilonu imam previtlan 2W25, ki sem ga navil na 1"25 in čeprav se vrti z okrog 5.300 rpm/v, je še vedno živ na 3s. Edina težava, ki se mi je pojavila je bil prešvoh YGE 120 pylon, ki sem ga zamenjal z YGE FAI. Enkrat se mi je odlotala žica med reglerjem in motorjem, verjetno je bil mrzel lot, ali pa sem dodal premalo cina, kaj vem, zdaj drži in ko tole lepo vreme odtali sneg bo zopet vrtalo po zraku.
V pilonu zna 100A regler odpovedat že pri 80a, saj je stisnjen "v kot" in se konstantno pregreva, tudi če piha po njem. Za 130A potrebuješ FAI regler, da bo ziher.
Kratki kabli so obveza za obremenjene pilon pogone. Jaz praviloma odpihnem kable iz reglerja, ter ga prilotam direkt na skrajšane žice od motorja, da sta le kake 2 cm narazen.
2W25 je dober za 5s in 5,5x5,5 prop.
p.s.
Glavni problem teh motorjev je v zasnovi modelov. Serijsko navadno ni dgrajenih zračnikov in potem marsikateri modelar ne poskrbi za hlajenje opreme. Posledično zgori motor, regler, ali celo kaka celica.
Zadnjič spremenil raktivec, dne 09 Feb 2011, 16:53, skupaj popravljeno 1 krat.
lp
Sašo
Sašo
T0RN4D0 napisal/-a:160A je velik tok, ne glede na to skozi kakšno opremo ga furaš, in izgube v vsakem primeru naraščajo s kvadratom toka. Pa tudi ustrezna oprema se malo spremeni... npr omenjeni FAI regler stane okoli 350€.
-1W30 ima na 160A še vedno blizu 90% izkoristek.
- 3300 mAh 45C celice imajo pri 160A še vedno nad 3,4 V.
- YGE FAI stane 249 evrov.
- kratki 4 mm2 kabli zadoščajo, če pa ne znaš krajšat kablov vzameš 6 mm2 kable in gre. Enostaven preračun prikaže marginalne izgube v kablih, motorju pa 160A ravno ustreza.
Če se greš visokozmogljive modele žal ne smeš razmišljat o ceni, saj tud najdražji in najtrši pilon model z najmogočnejšo opremo slej ko prej pristane pol metra pod zemljo.
lp
Sašo
Sašo
1W30 ima 6 polov in en ovoj debele žice, kar na 4s pomeni približno tole:
- 80A = 90%
- 110A=91%
- 160A=90,5%
- 240A= 88%
- 290A=84% tu zna biti meja tudi za kratke starte hotlinerjev ali hudih F5J žverc
Na 3s se sesede kakih 50A prej.
Četudi so ti podatki morebiti malce preveč optimistični vseeno povedo dovolj, da izveš kako veliko luknjo moraš napravit v spiner, da ti mala prdulja dolgo služi.
- 80A = 90%
- 110A=91%
- 160A=90,5%
- 240A= 88%
- 290A=84% tu zna biti meja tudi za kratke starte hotlinerjev ali hudih F5J žverc
Na 3s se sesede kakih 50A prej.
Četudi so ti podatki morebiti malce preveč optimistični vseeno povedo dovolj, da izveš kako veliko luknjo moraš napravit v spiner, da ti mala prdulja dolgo služi.
lp
Sašo
Sašo
VIPER F5D
LP
Servoti so pred časom prišli,potem sem pa kr malo pohitu z sestavljanjem.Servote za nagib se da dokaj lepo ugraditi,višina je bila malo bol zahtevna,sploh potem,ko sem že vse zlepil pa preiskusil in ugotovil da ima višina nekaj mrtvih hodov.
In ni ostalo druzga kot vse vn dat in ponovno spedenat.
Setup:
BAT:Lipolice 2600 3s 43C
REGLER: YGE 160 FAI
MOTOR:Het 1W30
PROP:4.75x4.75
SERVOTI:Hiperion Atlas D09 AMD
Težišče na 55mm,ki ga bom verjetno prestavil na 57mm
Drugače je imel danes krstni let,vzlet je bil enostaven z malce trimanja navzgor.
z zakrilci navzgor je s pomočjo vetra pristajal skoraj da po polžje,dokaj lahek.
Drugič nardimo še kakšne slikc oz video
Servoti so pred časom prišli,potem sem pa kr malo pohitu z sestavljanjem.Servote za nagib se da dokaj lepo ugraditi,višina je bila malo bol zahtevna,sploh potem,ko sem že vse zlepil pa preiskusil in ugotovil da ima višina nekaj mrtvih hodov.
In ni ostalo druzga kot vse vn dat in ponovno spedenat.
Setup:
BAT:Lipolice 2600 3s 43C
REGLER: YGE 160 FAI
MOTOR:Het 1W30
PROP:4.75x4.75
SERVOTI:Hiperion Atlas D09 AMD
Težišče na 55mm,ki ga bom verjetno prestavil na 57mm
Drugače je imel danes krstni let,vzlet je bil enostaven z malce trimanja navzgor.
z zakrilci navzgor je s pomočjo vetra pristajal skoraj da po polžje,dokaj lahek.
Drugič nardimo še kakšne slikc oz video
- Priponke
-
- P2030418.JPG (171.06 KiB) Pogledano 9645 krat
-
- P2030415.JPG (149.15 KiB) Pogledano 9645 krat
-
- P1280408.JPG (164.42 KiB) Pogledano 9645 krat
Hitri in drzni
Re: VIPER F5D
Ali pa vse ostane enako, razen morebiti akuja, ki bi ga zamenjal za 4s 2600 mAh Hyperion 45/90C in model bi postal živahen.Sašo napisal/-a:Lp
Hotline pogon pa mogoče večja baterija pa bi blo hitro 1kg.
LEP POZDRAV
lp
Sašo
Sašo
Z Excitom sem letel pylon, sedaj je pa hotliner setup.
Na hitro nekaj za pylon:
- običajno lahko pri dobrem setupu s hlajenjem tiščiš poln plin po 1 minuto
- ob primernih vrtljajih na propelerju si uslišan daleč naokoli
- odpade strošek za prenos, manjši stroški za propelerje, zato je lažje experimentirati
- v zadnjem času dobiš od GMa tudi tole:
http://www.espritmodel.com/index.asp?Pa ... 13653&HS=1
Hotliner
- velika elisa zagrabi prej in zato so pospeški boljši
- ob močnem setupu se dobi t.i. zvok V6 motorja - http://www.youtube.com/watch?v=XpZc1n0sVS8
Če pa želiš "tih" pogon je pa tole trenutno najboljše:
http://www.youtube.com/watch?v=VU7gaGXnItc
http://www.youtube.com/watch?v=cEH62XVQYU8
Na hitro nekaj za pylon:
- običajno lahko pri dobrem setupu s hlajenjem tiščiš poln plin po 1 minuto
- ob primernih vrtljajih na propelerju si uslišan daleč naokoli
- odpade strošek za prenos, manjši stroški za propelerje, zato je lažje experimentirati
- v zadnjem času dobiš od GMa tudi tole:
http://www.espritmodel.com/index.asp?Pa ... 13653&HS=1
Hotliner
- velika elisa zagrabi prej in zato so pospeški boljši
- ob močnem setupu se dobi t.i. zvok V6 motorja - http://www.youtube.com/watch?v=XpZc1n0sVS8
Če pa želiš "tih" pogon je pa tole trenutno najboljše:
http://www.youtube.com/watch?v=VU7gaGXnItc
http://www.youtube.com/watch?v=cEH62XVQYU8
www.lipo.si
Zanimiv zložljiv propeler za F5D.Pomoje vzdržijo neki časa ene in iste elise,ker jih lepo zapre.
Heta 1W30 sem že imel na prenosu tko da bo šl počas nazaj,ker ima že mal zmatrane ležaje.Mogoče bom kupil novga ali pa kakšno MEGO 16/35/1 Čeprav dobiš dva HET-A za ceno mege.
Bateriji pa zmanka nekaj moči saj pri dobrih 130A obremenitvi pri nastavitvi izklopa 3.2V na celico na reglerju že po 3 sekundah pade na to napetost.
Sem prestavil na 3.1V,pa je že bolje.
Heta 1W30 sem že imel na prenosu tko da bo šl počas nazaj,ker ima že mal zmatrane ležaje.Mogoče bom kupil novga ali pa kakšno MEGO 16/35/1 Čeprav dobiš dva HET-A za ceno mege.
Bateriji pa zmanka nekaj moči saj pri dobrih 130A obremenitvi pri nastavitvi izklopa 3.2V na celico na reglerju že po 3 sekundah pade na to napetost.
Sem prestavil na 3.1V,pa je že bolje.
Hitri in drzni
Sašo napisal/-a:
Bateriji pa zmanka nekaj moči saj pri dobrih 130A obremenitvi pri nastavitvi izklopa 3.2V na celico na reglerju že po 3 sekundah pade na to napetost.
Sem prestavil na 3.1V,pa je že bolje.
Zato sem ti predlagal 4s2600 mAh Hyperion. Če se bojiš lahko tud čez 3000 mAh, model jih bo prenesel, če jih le not spraviš.
Jaz imam npr. na 2W25 reduktor 5,2 in to mi napaja 6s2600 mAh Hyperion 45/90C, cuzi pa jih 16x16 RF prop in to konkretno! Ne vem koliko amperov potegne, a 130 zagotovo in celice zaenkrat prenesejo.
p.s.
Če ležaje zamenjaš z novimi in kvalitetnimi boš imel še boljši motor. Jaz sem jih našel v eni trgovini, specializirani za ležaje. Imena se ne spominjam, vem le to, da je iz Miklavža pri Dravskem polju. Cena ni huda, kvaliteta pa je "zobozdravniška".
lp
Sašo
Sašo