Wildflug Fluchter - nova zverina po preminuli Ariani
Wildflug Fluchter - nova zverina po preminuli Ariani
Ko je Ariana šla v večna lovišča si je blo potrebno omisliti neko novo zadevo za nabijanje adrenalina. Pogon mi je ostal od Ariane. Prav tako ostala elektronika ni utrpela nekih poškodb razen celic. Reglerju je odtrgalo sicer en SMD element vendar sem zadevo popravil.
Model je Hotliner z razponom 140cm. Krilo je fullkarbon. Prav tako V-rep. Teža praznega modela na vem koliko je bla ker sem pozabil prej zvagat
Teža polnega sedaj je 1280g. Napram Ariani ki je tehtala 1880g je to precejšnje olajšanje teže.
Vgrajene komponente:
Motor: Kontronik FUN 500/4800
Regler: Jeti Hacker 70p opto
Celice: Flightmax 2200 30C 4S (V ariani 11x GP2200)
Sprejemniške celice: KAN 650
Servoti eleroni: Ripmax SD 150 (ekvivalentno Protech b109)
Servo višina: Graupner DS281 - digitalec
Elisa je zaenkrat Aeronaut 12x8 vendar vidim, da bo treba nabaviti nekaj z večjim korakom.
Tok v statiki pri polnem gasu in ne čisto polnih akujih je 75A pri okoli 13,4V, kar znese 1 Kw električne moči.
Ker je regler samo 70A pomeni da moram zelo paziti z gasom.
No pa zaenkrat naj bo dovolj in dodajam še nekaj slik.
Model je Hotliner z razponom 140cm. Krilo je fullkarbon. Prav tako V-rep. Teža praznega modela na vem koliko je bla ker sem pozabil prej zvagat
Teža polnega sedaj je 1280g. Napram Ariani ki je tehtala 1880g je to precejšnje olajšanje teže.
Vgrajene komponente:
Motor: Kontronik FUN 500/4800
Regler: Jeti Hacker 70p opto
Celice: Flightmax 2200 30C 4S (V ariani 11x GP2200)
Sprejemniške celice: KAN 650
Servoti eleroni: Ripmax SD 150 (ekvivalentno Protech b109)
Servo višina: Graupner DS281 - digitalec
Elisa je zaenkrat Aeronaut 12x8 vendar vidim, da bo treba nabaviti nekaj z večjim korakom.
Tok v statiki pri polnem gasu in ne čisto polnih akujih je 75A pri okoli 13,4V, kar znese 1 Kw električne moči.
Ker je regler samo 70A pomeni da moram zelo paziti z gasom.
No pa zaenkrat naj bo dovolj in dodajam še nekaj slik.
- Priponke
-
- Model na tehtnici drugič.....
- slika 003.jpg (62.6 KiB) Pogledano 5478 krat
-
- Model na tehtnici....
- slika 005.jpg (71.78 KiB) Pogledano 5478 krat
-
- slika 016.jpg (70.84 KiB) Pogledano 5478 krat
Prvi vtisi pri poletu..... hm....
Kaj naj rečem. Težišče mislim, da bom zaenkrat pustil tako kot je. Odklone eleronov in expo na eleronih sem nastavil v štartu že ok. Odklon višine ravno tako. Dal sempa mogoče malenkost preveč expota na višino. Model leti normalno že v "štandgasu". Sprogramiral sem tudi spoilerje vendar sem mogoče malo preveč kompenziral višino pri odkolnjenih spojlerjih.
Drugače pa model leti kot po tirnicah. Pristajalna hitrost je večja kot pri Ariani vendar sem to pričakoval.
Več vtisov pa naslednjič ko bom lahko poletel. Glede na vreme ki se ta teden obeta ne vem kdaj bo to
Testni polet pa se je zgodil v včeraj - v nedeljo popoldan ko se je razkadila megla nad letališčem AK Ptuj.
Lp Boštjan
Kaj naj rečem. Težišče mislim, da bom zaenkrat pustil tako kot je. Odklone eleronov in expo na eleronih sem nastavil v štartu že ok. Odklon višine ravno tako. Dal sempa mogoče malenkost preveč expota na višino. Model leti normalno že v "štandgasu". Sprogramiral sem tudi spoilerje vendar sem mogoče malo preveč kompenziral višino pri odkolnjenih spojlerjih.
Drugače pa model leti kot po tirnicah. Pristajalna hitrost je večja kot pri Ariani vendar sem to pričakoval.
Več vtisov pa naslednjič ko bom lahko poletel. Glede na vreme ki se ta teden obeta ne vem kdaj bo to
Testni polet pa se je zgodil v včeraj - v nedeljo popoldan ko se je razkadila megla nad letališčem AK Ptuj.
Lp Boštjan
Re: Wildflug Fluchter - nova zverina po preminuli Ariani
kiwi napisal/-a: Elisa je zaenkrat Aeronaut 12x8 vendar vidim, da bo treba nabaviti nekaj z večjim korakom.
RF prop 12,8x13 ali 14,5x14.
Ne skrbi zaradi 70A Jetija, b.p. prebavi 110A šuse in tudi aku jih bo prenesel! Le prepiha daj v drobovje in ne skrbi. Jaz bi zagotovo poizkusil še z tankim RF 15x16 propom, ki bi moral biti prav zanimiv dragster pogon brez meja ob 1,25 kg modelu.
p.s.
Ob takih obremenitvah niti pomisli ne na moderiranje z plinom, ker boš zakadil regler. Poln plin in bo šlo!!!
lp
Sašo
Sašo
Zdravo Sašo!
Moderiral sem zaradi tega ker sem hotel samo strimati model in toliko da sem ugotovil če vse štima. Drugače pa bo kasneje polni šus za par sekund in je to to. Eliso pa moram res menjati ja in gledam freudenthalerja že itak
tako kot si omenil: http://shop.modellbau-freudenthaler.at/ ... nc04p8dsr7
Tole bom dal gor potem pa mislim, da bi morala to biti prava raketa.
Upam samo res, da bosta regler in aku to prenesla. Aku je kao 40C burst. To je slabih 90A.
Je pa res, da bom lepo naprej izrezal in naredil škrge, da se bo vse skup malo bolj hladilo še.
Coil: Hm še ene celice? Saj sem malo razmišljal tudi o 5S samo te so mi tako lepo pasale noter. Je pa stvar tudi v tem, da je pri tem pogonu kljun precej težek. Če bi šel noter z še enimi celicami potem bi moral višinski servo prestaviti nekam precej nazaj v trup, da bi kompenziral težo. Je pa mi trup precej bolj všeč kot pri ariani V10, ker je vseeno malo bolj prostoren. Je pa nekaj res, da imam še vedno rezervo v motorju
Lp Boštjan
Moderiral sem zaradi tega ker sem hotel samo strimati model in toliko da sem ugotovil če vse štima. Drugače pa bo kasneje polni šus za par sekund in je to to. Eliso pa moram res menjati ja in gledam freudenthalerja že itak
tako kot si omenil: http://shop.modellbau-freudenthaler.at/ ... nc04p8dsr7
Tole bom dal gor potem pa mislim, da bi morala to biti prava raketa.
Upam samo res, da bosta regler in aku to prenesla. Aku je kao 40C burst. To je slabih 90A.
Je pa res, da bom lepo naprej izrezal in naredil škrge, da se bo vse skup malo bolj hladilo še.
Coil: Hm še ene celice? Saj sem malo razmišljal tudi o 5S samo te so mi tako lepo pasale noter. Je pa stvar tudi v tem, da je pri tem pogonu kljun precej težek. Če bi šel noter z še enimi celicami potem bi moral višinski servo prestaviti nekam precej nazaj v trup, da bi kompenziral težo. Je pa mi trup precej bolj všeč kot pri ariani V10, ker je vseeno malo bolj prostoren. Je pa nekaj res, da imam še vedno rezervo v motorju
Lp Boštjan
...in uporabi rfm jov turbo spiner http://shop.lindinger.at/advanced_searc ... fm&x=0&y=0raktivec napisal/-a:Ne delaj škrg, raje spravi zrak v trup skozi spiner in takoj za krilom ven.
Z rezervo v motorju bodi pazljiv, da ti ne pobegne čez 55.000-60.000 vrtljajev, okrog amperov pa ni strahu.
Drugače pa lep model
izdelaj, probaj, izdelaj boljše
Tale spiner se rad razleti in še okrog tečaja za krake ne tesni. Precej boljši je doma izdelan turbo spiner, ki ga izdelaš iz HM Leichtspinerja.
Odrežeš mu kapico, da dobiš 10-12 mm luknjo in mu odstraniš ploščo okrog mostička. Za večjo trdnost ga od znotraj ojačaš z trikotniki iz 50 ali 80 g steklenke. Lepo jih porazdeliš po notranjosti, da dobiš celo površino pokrito. Nato vse skupaj zelo izdatno pokapaš z sekundnikom, da kar teče po laminatu. Ko vsega preliješ obrneš na glavo, da odvečno lepilo steče ven in ko se strdi dobiš spiner kvalitete, kakršne niti približno ne moreš kupit.
Predvsem je zelo trden, ves zrak iz luknje v kljunu spravi do požarne stene in ima lepo obliko, ki ob brisancih ne tuli pretirano.
@Kivi;
ko se naveličaš Hotlinanja je tale model zelo hitro predelan v zanimivega pylona. Reduktor z motorja, konkretne celice in regler, ter prop 5,5x5,5, pa bo verjetno na 2 Kw pela tista:"Sad ga vidiš,a sad ga ne vidiš."
Odrežeš mu kapico, da dobiš 10-12 mm luknjo in mu odstraniš ploščo okrog mostička. Za večjo trdnost ga od znotraj ojačaš z trikotniki iz 50 ali 80 g steklenke. Lepo jih porazdeliš po notranjosti, da dobiš celo površino pokrito. Nato vse skupaj zelo izdatno pokapaš z sekundnikom, da kar teče po laminatu. Ko vsega preliješ obrneš na glavo, da odvečno lepilo steče ven in ko se strdi dobiš spiner kvalitete, kakršne niti približno ne moreš kupit.
Predvsem je zelo trden, ves zrak iz luknje v kljunu spravi do požarne stene in ima lepo obliko, ki ob brisancih ne tuli pretirano.
@Kivi;
ko se naveličaš Hotlinanja je tale model zelo hitro predelan v zanimivega pylona. Reduktor z motorja, konkretne celice in regler, ter prop 5,5x5,5, pa bo verjetno na 2 Kw pela tista:"Sad ga vidiš,a sad ga ne vidiš."
lp
Sašo
Sašo
Kaj pa v tem stilu: http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=64873
Je kompletno narejen iz aluminija.
Je kompletno narejen iz aluminija.
Najlepša hvala za napotke okoli spinerja. Mislim, da bom ubral kar Sašotovo varianto. Bom predelal obstoječi spiner in navrtal požarno steno. Glede na to kako močno je vgrajena mislim, da ne bi smelo biti problemov če jo malo izrežem.
Sašo rekel, zi da bi zrak izpustil ven takoj za krilom. Kako si to mislil? Nad zadnjim robom krila - zgoraj?
Lp Boštjan
Sašo rekel, zi da bi zrak izpustil ven takoj za krilom. Kako si to mislil? Nad zadnjim robom krila - zgoraj?
Lp Boštjan
Coil: Ja bo video bo
Samo da porihtam optrebne zadeve in potem upam, da grem v četrtek spet v zrak. Takrat upam, da bo JKP, mel tudi čas da bo vse skup posnel
Zadeva je kar prodorna v letu. Kaj več občutkov pa ne morem povedat še ker sem premao letel. Vse skupaj sem ponucal samo okroglih 20sek motorja. Je pa res, da sem v štartu letel z manjšim gasom. V akuje sem tako spravil nazaj mislim da okoli 350mAh (se mi zdi).
Grega ne vem če imam pri tebi dovolj placa za pristanek . Zdaj še ne. Pristajalna hitrost je višja kot pri ariani kljub zavoram.
Lp Boštjan
Samo da porihtam optrebne zadeve in potem upam, da grem v četrtek spet v zrak. Takrat upam, da bo JKP, mel tudi čas da bo vse skup posnel
Zadeva je kar prodorna v letu. Kaj več občutkov pa ne morem povedat še ker sem premao letel. Vse skupaj sem ponucal samo okroglih 20sek motorja. Je pa res, da sem v štartu letel z manjšim gasom. V akuje sem tako spravil nazaj mislim da okoli 350mAh (se mi zdi).
Grega ne vem če imam pri tebi dovolj placa za pristanek . Zdaj še ne. Pristajalna hitrost je višja kot pri ariani kljub zavoram.
Lp Boštjan
- MatejMusic
- Freak
- Prispevkov: 658
- Pridružen: 06 Apr 2009, 14:53
- Kraj: Cerklje
Evo mene opet
Naredil sem turbo spiner in naredil precej "prepiha skozi model". Porihtal sem tudi vpetje krila z prednjim zatičem, saj je zatič prej skrbel samo zato da krila ni moglo dvigniti sedaj pa sem ga fiksiral tako da ne more tudi levo desno. Nafilal celice in ker je bil dan takšen kot je bil (sončen) sem takoj po šihtu skočil domov po avion in na letališče. Prišek je tudi JKP, ki je zadevo posnel. Model je sedaj super natriman. Zračne zavore so sprogramirane edino ugotovil sem še da imam malo prevelik hod na višini še.
Drugače pa je model zdaj prava raketa. Vertikala je že zdaj za mje pojme lepa. Po prvem poletu in dveh penjanjih sem pristal in preveril temperature celice in akuji. Nič kaj se ni segrelo. Krila nisem sicer dol šraufal ampak če bi se zadeva preveč grela bi sigurno to občutil kozi trup. Hlajenje je po mojem zdaj zelo efikasno.
Štartam drugič in sedaj sem pa bil neusmiljen. Ganjal sem motor tudi po okoli 7 - 8sek. šuse (po moji oceni) in ko sem zopet pristal je bil trup rahlo mlačen na delu kjer so akuji. Tako sem vzel krilo dol in preveril. Regler je bil mlačen, akuji pa malo bolj topli.
Motornega časa sem imel 1 min in 47 sek. Po moje kar vredu. Niti nisem mislil, da bom naredil toliko.
Zaenkrat zelo zadovoljen. Je pa model sedaj postal glasen. Verjetno zaradi luknje v spinerju.
Lp Boštjan
Naredil sem turbo spiner in naredil precej "prepiha skozi model". Porihtal sem tudi vpetje krila z prednjim zatičem, saj je zatič prej skrbel samo zato da krila ni moglo dvigniti sedaj pa sem ga fiksiral tako da ne more tudi levo desno. Nafilal celice in ker je bil dan takšen kot je bil (sončen) sem takoj po šihtu skočil domov po avion in na letališče. Prišek je tudi JKP, ki je zadevo posnel. Model je sedaj super natriman. Zračne zavore so sprogramirane edino ugotovil sem še da imam malo prevelik hod na višini še.
Drugače pa je model zdaj prava raketa. Vertikala je že zdaj za mje pojme lepa. Po prvem poletu in dveh penjanjih sem pristal in preveril temperature celice in akuji. Nič kaj se ni segrelo. Krila nisem sicer dol šraufal ampak če bi se zadeva preveč grela bi sigurno to občutil kozi trup. Hlajenje je po mojem zdaj zelo efikasno.
Štartam drugič in sedaj sem pa bil neusmiljen. Ganjal sem motor tudi po okoli 7 - 8sek. šuse (po moji oceni) in ko sem zopet pristal je bil trup rahlo mlačen na delu kjer so akuji. Tako sem vzel krilo dol in preveril. Regler je bil mlačen, akuji pa malo bolj topli.
Motornega časa sem imel 1 min in 47 sek. Po moje kar vredu. Niti nisem mislil, da bom naredil toliko.
Zaenkrat zelo zadovoljen. Je pa model sedaj postal glasen. Verjetno zaradi luknje v spinerju.
Lp Boštjan
- Priponke
-
- Ciol: Evo toliko je prostora v trupu.....
- slika 022.jpg (122.66 KiB) Pogledano 3900 krat
-
- slika 020.jpg (110.93 KiB) Pogledano 3900 krat