ARIANE V 10

Debate o hitrih modelih pylon in hotlinerjih

Moderatorji: Pisaneli, AD

Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Posnemi še pobiranje v termiki? Kar ne morem verjeti, da je kaj takega mogoče? :o

LP Mitja
Uporabniški avatar
rossi
Freak
Prispevkov: 951
Pridružen: 08 Dec 2004, 07:42

Odgovor Napisal/-a rossi »

Tudi jaz nisem prej verjel, vendar je res mogoče (mam pričo spaca123)
Je treba razumet da v višini marjetic tega ni možno ker so zavoji preostri na višini 80m pa res ni problem
Obremenitev kril je pod 40g/dm*2 kar še ni tako hudo za jadralca.

Lepo je ko nabereš višino (400m), akkuji se lepo ohladijo pol pa gasa...
Ga ni lepšga zvoka ....

Prav gotovo bom posnel film, v stubu in tremi kanjami
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah »

Ultralajt napisal/-a:Posnemi še pobiranje v termiki? Kar ne morem verjeti, da je kaj takega mogoče? :o

LP Mitja

Mitja, hja, model je delan in je še vedno aktualen v F5F. Po izteku motornega časa je potrebno še 10 minut jadrati (10 Sub C celic!!!). Za to pa fantje uporabijo večinoma samo po nekaj sekund motorja.

Še bolj je "kritično" pri F5B, ko so modeli manjši in težji (16 Sub C) in morajo nekako prejadrati tistih 10 minut.

Kot sem že napisal, so tovrstni modeli ne samo hitri, ampak so lahko tudi relativno dobri jadralni modeli! Če pa se gleda relativno - to je razmerje med motornim in jadralnim časom pa to tovrstni modeli razred zase. 8)

Verjamem, da Sebatova lahka Arianca zelo lepo pobira termiko.
:D
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Zdravo vsem!


Moj Pikado sicer ni Ariane 10, ima pa enak profil in precej podobno geometrijo zmaja.

Opazil sem, da mora biti težišče nenormalno nazaj za tako malo zakrivljen profil, drugače "pluži". Sicer pa kljub masi med 2,2 in 2,3 Kg ob 18 Gp220 celicah odlično jadra. Čeprav so krila obremenjena z 72 g/dm2, ga lahko "parkiram" v počasen zavoj. Ker ga še ne poznam dovolj, na majhnih višinah ne pretiravam in delam dolge šolske zavoje.
Ob 1,6 Kg pobira kot kak F3J model, vendar strmoglavi za moj okus prepočasi. (Z 2,3 kg je prava zver, ki preseneti še tako izkušenega modelarja.)
Menim, da bi ob ustreznem pogonu prav vsak modelar, ki ga toliko obvlada, da ga spravi v zrak, miže dosegel 15 minutne čase v kategoriji F5J-7. Majčken problem bi bil edino pristanek v nulo.
Pri tej vrsti modelov je razlika med največjo in najmanjšo možno hitrostjo izjemna, kar kaže na odlično aerodinamiko zmaja.


Skratka, z njim sem zelo zadovoljen in mi služi kot univerzalec za jadranje, akrobacije ali divjanje z domačega hriba.



lp
Sašo
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

rossi napisal/-a:še ena ki je poletela

http://www.modelarji.com/upload/hotline ... riana1.MPG

zaenkrat elisa 14x8 poraba toka 35A, 15 celic GP 1100, motor FUN 500-27
Teža 1400g, odlično jadra in še boljše briše
Če imaš reduktor 5,2:1 lahko natakneš Aeronauta 14x13. Vlekel bo okrog 55A, kar bodo celice zmogle za 10 s. Moje so šle na 60A pa ni bil problem.

lp
Sašo
Uporabniški avatar
Intruder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2285
Pridružen: 16 Nov 2004, 22:56
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Intruder »

Prišle so, prišle sooooo!

Ariana gre v delo (2000ke so za drug model!)




Oh happy day!


Jan
Priponke
GP_nuk_s.jpg
GP_nuk_s.jpg (114.41 KiB) Pogledano 5122 krat
Uporabniški avatar
kiwi
Profesor
Prispevkov: 1093
Pridružen: 29 Apr 2003, 07:36
Kraj: Okolica Ptuja - Haloze

Odgovor Napisal/-a kiwi »

Torej ....... že nekaj časa je ta tema mrtva pa jo je potrebno zopet malo obudit.

Kot sem že napisal je moja Ariana doživela kreš. To pa zato ker sem prekršil pravilo, ki pravi, da avta, ženske in aviona nikoli ne posojaj :D
V glavnem model je druga oseba spravila v kovit (izguba hitrosti in prevlečenje) iz katerega ga več nisem mogel potegnit in je počlo :cry:

Trup sem nabavil novi, sprejemnik bom verjetno pustil stari vendar sem preventivno zamenjal kvartz četudi na mizi ni kazal znakov, da bi bilo kaj narobe z njim. Po pravici povedano me je malo strah ze zaradi sprejeminka, čeravno servoti niso niti trznili, ko sem trkal po njem. Verjetno bi bilo najbolje, če bi lahko vse skupaj poslal nekomu, da stestira sprejemnik in kvartz na vibracijski mizi. Mislim, da je to nek forumu ze omenjal, da lahko naredi. Ce tisti to bere bi ga lepo prosil ce se lahko javi. Anteno sprejemnika sem zamenjal ker sem predvideval, da se je žica mogoče nategnila in bi se lahko prekinila. Sprejemniški pack je dobro zlotan in deluje ok bom pa vseeno se preventivno pocinil vse povezave na celicah. Regler in motor sta bila ok. Servo za visino (digitalec graupner) sem moral kupiti novi, ker mi je iz starega izpulilo priključne žice in jih ni mogoče prilotati nazaj.

Glede elektrarne: namesto 10 celic bom sedaj uporabil 11 celic. Ravno toliko bom se brez problema dobil v model. Če bom kako dobil noter bom probal celo 12 celic vendar dvomim, da bo šlo. Elisa bo zaenkrat se vedno 13x8 vendar bom po meritvah toka, ki jih bom izvedel določil večjo eliso, ki jo bom naročil pri Freudenthalerju.

V krilu je zdrobilo getribe na enem od servotov Ripmax SD150 (protech b109) na drugem je sicer izgledalo vse ok vendar sem preventivno zamenjal oboje getribe. Povezave med krogelnim zglobom in servoročico sem se malenkost obdelal, tako da bom lahko za pristajanje elerone se malo bolj dvignil, kot sem jih do sedaj. Sprednji del krila nad reglerjem je malenkost kniknil vendar sem iz notranje strani odstranil plast rohacela, da sem prised do karbona in sem predel zalil z epoksijem tako da je to sedaj zopet dovolj trdno.

Glavni nosilec ni bil poškodovan. Vendar pa je oplata za glavnim nosilcem odstopila od zadnjega nosilca. To sicer ni kritično vendar bom pripravil malo epoksija, ki ga bom se malenkost razredčil in ga ulil po oplati skozi luknjico, kjer grejo ven kabli za servote v krilih, tako da bo epoksi stekel do nosilca. Krilo bom potem rahlo obtezil in mislim, da bi moralo oplato tako prilepiti nazaj.
Oplata je odstopila na korenskem delu krila 15 cm v vsako stran.

To bi bilo zaenkrat vse. Bom pa se kaj probal poslikati alike naloziti tukaj.

Lp Boštjan
Uporabniški avatar
kiwi
Profesor
Prispevkov: 1093
Pridružen: 29 Apr 2003, 07:36
Kraj: Okolica Ptuja - Haloze

Odgovor Napisal/-a kiwi »

Hi!

Torej Ariana V10 verzija 2 je poletela. :D :D Kot sem že enkrat omenil noter je zdaj 11 celic GP2200. Ena celica se pozna. Sedaj še bolj suvereno vzpenja. Nekako bi moral izmeriti vzpenjanje pa ne vem kako. Loggerja nimam kam dat v trup ker ni prostora, če pa ga dam na krilo pa meritev verjetno ne bo relevantna, ker bo loger v močnem zračnem toku za propelerjem. Ima kdo kakšen predlog?

Vzletna teža modela je sedaj 1770 gramov.

Lp Bostjan
Uporabniški avatar
kiwi
Profesor
Prispevkov: 1093
Pridružen: 29 Apr 2003, 07:36
Kraj: Okolica Ptuja - Haloze

Odgovor Napisal/-a kiwi »

NO pa se je zgodilo to kar sem si najmanj mislil za takšen avion. Krila F5B aviona sem zložil v zraku. Kaj takega še nisem videl.



viewtopic.php?p=201688#201688


Lp Boštjan
Uporabniški avatar
GregaU
Freak
Prispevkov: 948
Pridružen: 13 Apr 2005, 16:21
Kraj: HALOZE

Odgovor Napisal/-a GregaU »

Za malo reklame ARIANA v lomu gor grede #-o

KIWI si še kaj :cry: ?
, ali že imaš novo zverino pa nič ne povešššš :evil: =P~ :lol:
Priponke
ARIANA CRASH-mala.jpg
ARIANA CRASH-mala.jpg (31.31 KiB) Pogledano 3833 krat
zadnji brisanac.jpg
zadnji brisanac.jpg (23.87 KiB) Pogledano 3833 krat
slika KIWI in Ariana crash.jpg
slika KIWI in Ariana crash.jpg (40.7 KiB) Pogledano 3833 krat
Odgovori

Vrni se na Visokozmogljivi modeli