Objavljeno: 01 Feb 2005, 10:43
FAI setupa trenutno nima noben v SLO in ga tudi še dolgo časa ne bo imel. FAI 2005 pravila za F5B še niso napisana, so le predlogi.
Problem FAI setpov je kot prvo stroškovno kar velika investicija, potem pa nenasitnost z akuji. Še tako dobri so hitro "samo za trening". FAI pogon zahteva tudi ustrezen model in nenazadnje modelarja, ki zna tak model tudi leteti. V SLO ni to zaenkrat nobeden, saj ni nobenih izkušenj.
Smo na začetku!
1. Počakajmo na marec in FAI (pravilnik 2005)
2. Prevod pravilnika 2005
3. Neko skupno srečanje z modeli v kaki predavalnici s projektorjem, kjer bi organizirali mini predavanje o teoriji. In sicer teoriji E-pogonov kako in kaj, toeriji modelov, teoriji nastavitve oddajnikov & rv opreme in seveda teoriji letenja (F3B pomoč). Vabljeni bi bili prav vsi, seveda pa zelo zaželjeni predavatalje.
Jaz se osebno javim za teorijo E-pogonom (motor, krmilnik, akumulatorji, prenosi, propelerji...)
4. Srečanje na terenu z vsem kar imamo! Prve demostracije letenja.
5. Odločitev kako in kaj bomo v SLO glede na interes. Delikatna odločitev ali se potrebuje SLO kategorijo tipa F5B-400 ipd. ?
6. Ogled tekme F5B v tujini (Damjan je že podal eno, ki zna biti zelo zanimiva)
7. ...
@Damjan:
Vsi smo nekoliko preveč obsedeni glede na setupe, nimamo pa totalno nič izkušenj pri letenju.
V samem začetku, bo, če bo, zanimivo za široko množico modelarjev, ker noben ne zna leteti, kasneje pa se bo že pokazalo kdo in kako. Šele po kakem letu ali celo dveh se začne delati na setupih, ko se vidi, da model ali setup omejuje zmožnosti za doseganje boljšega rezultata. Prej pa je to naše letenje.
________
Moje osebno mnenje glede modelov primernih za začetek:
Modeli Omega 1.5 m, Micro Flash, ipd 1.5 m lahki hotlinerji s hitrim profilom
Motor: Cyclon Mini Elite, 400 velikosti BK 4000 do 5000 obr/V
Celice: 8 do 10 celic (12) GP1100
Krmilnik: 40 do 70 A
Prop: 10 do 13 col (velika hitrost pretoka zraka pred velikim statičnim potiskom, zanimiv je recimo 13x11)
Problem FAI setpov je kot prvo stroškovno kar velika investicija, potem pa nenasitnost z akuji. Še tako dobri so hitro "samo za trening". FAI pogon zahteva tudi ustrezen model in nenazadnje modelarja, ki zna tak model tudi leteti. V SLO ni to zaenkrat nobeden, saj ni nobenih izkušenj.
Smo na začetku!
1. Počakajmo na marec in FAI (pravilnik 2005)
2. Prevod pravilnika 2005
3. Neko skupno srečanje z modeli v kaki predavalnici s projektorjem, kjer bi organizirali mini predavanje o teoriji. In sicer teoriji E-pogonov kako in kaj, toeriji modelov, teoriji nastavitve oddajnikov & rv opreme in seveda teoriji letenja (F3B pomoč). Vabljeni bi bili prav vsi, seveda pa zelo zaželjeni predavatalje.
Jaz se osebno javim za teorijo E-pogonom (motor, krmilnik, akumulatorji, prenosi, propelerji...)
4. Srečanje na terenu z vsem kar imamo! Prve demostracije letenja.
5. Odločitev kako in kaj bomo v SLO glede na interes. Delikatna odločitev ali se potrebuje SLO kategorijo tipa F5B-400 ipd. ?
6. Ogled tekme F5B v tujini (Damjan je že podal eno, ki zna biti zelo zanimiva)
7. ...
@Damjan:
Vsi smo nekoliko preveč obsedeni glede na setupe, nimamo pa totalno nič izkušenj pri letenju.
V samem začetku, bo, če bo, zanimivo za široko množico modelarjev, ker noben ne zna leteti, kasneje pa se bo že pokazalo kdo in kako. Šele po kakem letu ali celo dveh se začne delati na setupih, ko se vidi, da model ali setup omejuje zmožnosti za doseganje boljšega rezultata. Prej pa je to naše letenje.
________
Moje osebno mnenje glede modelov primernih za začetek:
Modeli Omega 1.5 m, Micro Flash, ipd 1.5 m lahki hotlinerji s hitrim profilom
Motor: Cyclon Mini Elite, 400 velikosti BK 4000 do 5000 obr/V
Celice: 8 do 10 celic (12) GP1100
Krmilnik: 40 do 70 A
Prop: 10 do 13 col (velika hitrost pretoka zraka pred velikim statičnim potiskom, zanimiv je recimo 13x11)