FVK Bandit
Statični testi so narejeni, zvok je oglušujoč , meril sem z 15x15 in 15x16. S prvim vleče okoli 141A in ga obrne na ~9200 rpm z drugim 155A in ~9000rpm, 15. pride še 14.5x14...
Celice neogrete LongMax 2250 30-40C držijo 3,45V na 150A
Zvečer probam z propom 15x15 in logerjem, da vidim kaj se dogaja v zraku in kakšna je temperatura motorja. Seveda vas obvestim o rezultatu...
Celice neogrete LongMax 2250 30-40C držijo 3,45V na 150A
Zvečer probam z propom 15x15 in logerjem, da vidim kaj se dogaja v zraku in kakšna je temperatura motorja. Seveda vas obvestim o rezultatu...
Moj najhitrjši, najgrši avion !
Pročilo:
Doma sem pozabil polno stvari; imbus za vijake krila in kabinco tako da je pel šarnir trak.
Model sem imel za okoli 6-klikov preveč strimanega navzgor, kar mi je delalo probleme na štartu, je šel skoraj v trske
Prop je bil RFM 15x15 nastavljeno 38s motorja ostale so še 3s, celice 3.85 po pristanku, komponente prijetno tople, a ne toliko da naslednič ne dam gor 15x16 ali pa mogoče 14.5x14 z +2,5
Gre občutno bolje kot prej, video pride...
Pročilo:
Doma sem pozabil polno stvari; imbus za vijake krila in kabinco tako da je pel šarnir trak.
Model sem imel za okoli 6-klikov preveč strimanega navzgor, kar mi je delalo probleme na štartu, je šel skoraj v trske
Prop je bil RFM 15x15 nastavljeno 38s motorja ostale so še 3s, celice 3.85 po pristanku, komponente prijetno tople, a ne toliko da naslednič ne dam gor 15x16 ali pa mogoče 14.5x14 z +2,5
Gre občutno bolje kot prej, video pride...
Malce si posodobi softwer, pa boš videl....pribo napisal/-a:Bi lahko dal ta video nekam kamor ga lahko vidimo
Adobe Flash Player 10 na primer......
- Priponke
-
- bandit.jpg (96.96 KiB) Pogledano 9345 krat
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 11 Jun 2009, 19:31, skupaj popravljeno 1 krat.
Ker sem zadnjič pomeril z logerjem porabo z propom 15*15 in je bilo okoli 105-110A max med letom, sem danes probal še z 15*16 in poraba v letu je točno to kar želim max. špice okoli 130A.
Hitrosti dviganja so pa, ko model malo napičim in pridobi hitrost, kar precejšne
Hitrosti dviganja so pa, ko model malo napičim in pridobi hitrost, kar precejšne
- Priponke
-
- BANDIT3.jpg (83.5 KiB) Pogledano 9106 krat
-
- BANDIT2.jpg (89.83 KiB) Pogledano 9106 krat
-
- BANDIT1.jpg (93.67 KiB) Pogledano 9106 krat
In danes se je zgodil neljubi dogodek, Bandit je pikiral 2s po štartu. Razlog prekurjeni kontakti na baterijah... Stvar na katero nisem nikoli pomislil, da bi lahko šla narobe, kupil sem bec, vendar je bil priključen na glavno baterijo.
Bo treba v prihodnje razmišljati o pregledu baterij, katere se uporabljajo pri večjih tokovih ali pa posamične baterije za napajanje servotov - za kar je bilo v Banditu seveda več kot dovolj prostora
Trup je poškodovan pri repu, ostale škode na trupu ni. Je zares robusten, če pomislim na hitrost, s katero je priletel na makadam. Eno krilo je v redu, drugo na pol zlomljeno. Motor je zabit in ne dela, prav tako getribi, kjer je skrivljena samo glavna os. Krmilnik dela in R700 tudi.
To je bilo to, popravil ga bom, vendar bo dobil poceni kitajčka in ga bom imel za na hrib.
Drugo leto pa upam na kakšno pravo zverino z vsaj 2x več kW.
Bo treba v prihodnje razmišljati o pregledu baterij, katere se uporabljajo pri večjih tokovih ali pa posamične baterije za napajanje servotov - za kar je bilo v Banditu seveda več kot dovolj prostora
Trup je poškodovan pri repu, ostale škode na trupu ni. Je zares robusten, če pomislim na hitrost, s katero je priletel na makadam. Eno krilo je v redu, drugo na pol zlomljeno. Motor je zabit in ne dela, prav tako getribi, kjer je skrivljena samo glavna os. Krmilnik dela in R700 tudi.
To je bilo to, popravil ga bom, vendar bo dobil poceni kitajčka in ga bom imel za na hrib.
Drugo leto pa upam na kakšno pravo zverino z vsaj 2x več kW.
- Priponke
-
- IMG_1106-2.jpg (71.42 KiB) Pogledano 8745 krat
Zadnjič spremenil Coil, dne 26 Jul 2009, 21:57, skupaj popravljeno 1 krat.
Pri takem modelu se ne splača varčevat pri:
- baterijah
- sprejemniku
- reglerju
- servotih
Če imaš reduktor KPG je dolgoročno najcenejša rešitev nabava nove gredi in ležajev, ki so lahko tudi industrijski, da ne boš plačeval modelarskih cen.
p.s.
Obstaja možnost, da je najprej prišlo do kratkega stika ali kakšne koli blokade motorja, šele nato do kurjenja kontaktov? Malce čudna se mi zdi tale o skurjenih kontaktih.
- baterijah
- sprejemniku
- reglerju
- servotih
Če imaš reduktor KPG je dolgoročno najcenejša rešitev nabava nove gredi in ležajev, ki so lahko tudi industrijski, da ne boš plačeval modelarskih cen.
p.s.
Obstaja možnost, da je najprej prišlo do kratkega stika ali kakšne koli blokade motorja, šele nato do kurjenja kontaktov? Malce čudna se mi zdi tale o skurjenih kontaktih.
lp
Sašo
Sašo
Baterije so bile res bolj poceni, samo jaz tako dobrih baterij še nisem imel, ki bi držale tako napetost pri 130A...
Ja getribe bom po vsej verjetnosti popravil, kupil novo os + ležaje, ARC-a dobim novega za 1/2 cene, taka je njihova politika.
Vendar bo imel nasljednji hotliner motor 1512 /1.5D ali kaj podobnega, za kar pa seveda rabim kaj bolj kompozitnega
PS: Mogoče je prišlo do kratkega stika, samo težko verjamem, ker se je to zgodilo takoj po štartu. Mogoče se na sliki ne vidi dobro samo na mestu kjer je prekurilo plast bakra na tiskovini ni bila prav debelo pocinjena, skoraj nic, ravno tokilo da je bila prekrita.
Edino kar ostane je, da prosim gospode iz ARC-a, da povejo ali je motor mehansko poškodovalo ali prekurilo.
Ja getribe bom po vsej verjetnosti popravil, kupil novo os + ležaje, ARC-a dobim novega za 1/2 cene, taka je njihova politika.
Vendar bo imel nasljednji hotliner motor 1512 /1.5D ali kaj podobnega, za kar pa seveda rabim kaj bolj kompozitnega
PS: Mogoče je prišlo do kratkega stika, samo težko verjamem, ker se je to zgodilo takoj po štartu. Mogoče se na sliki ne vidi dobro samo na mestu kjer je prekurilo plast bakra na tiskovini ni bila prav debelo pocinjena, skoraj nic, ravno tokilo da je bila prekrita.
Edino kar ostane je, da prosim gospode iz ARC-a, da povejo ali je motor mehansko poškodovalo ali prekurilo.
Prodaja ga, FVK Modell
Imel sem enake probleme,pociniš eno šteko se napaka pojavi na drugi,popraviš in istočasno še tretjo,se tolažiš za tak denar površno spajkajo.Nato ti odbije enočrtico fetov in začneš razmišljat.Na koncu je vzrok visoka nemška tehnologija,ki nima za par izolacij.......Mogoče se na sliki ne vidi dobro samo na mestu kjer je prekurilo plast bakra na tiskovini ni bila prav debelo pocinjena, skoraj nic, ravno tokilo da je bila prekrita.
- Priponke
-
- IMGP0455.JPG (111.42 KiB) Pogledano 9327 krat
-
- IMGP0454.JPG (113.73 KiB) Pogledano 9327 krat
-
- IMGP0401.JPG (104.89 KiB) Pogledano 9327 krat
Danes sem odprl še drugo baterijo in je pocinjena kot se spodobi. Ja res škoda, samo prej ali slej se ko daš nekaj robe čez se kaj takega pripeti.
Kot je bilo rečeno nasljednji model, ki bo z opremo skupaj nanesel malo več $, bo vsa oprema z moje strani dobro pregledana in če se bo le dalo bo dobil sprejemiške baterije.
Vidim da je malo pokurilo tudi motor Še deluje ?
Kot je bilo rečeno nasljednji model, ki bo z opremo skupaj nanesel malo več $, bo vsa oprema z moje strani dobro pregledana in če se bo le dalo bo dobil sprejemiške baterije.
Vidim da je malo pokurilo tudi motor Še deluje ?
Živjo Dejan,
ne bom preveč pametoval, rad bi samo dodal, da tole kar se ti je zgodilo pri bateriji se je zgodilo že večkrat. Sam sem to že marsikateremu popravljal, ma nimaš kej. Vsaj veš za naslednji avijon. Si pa prestavljam da bodo imele vse baterije ta problem pri tokovih, katere ti vlečeš.
Najbolj me preseneča kako si lahko spravil 130A iz tako majhnih baterij.
LP Tedi
ne bom preveč pametoval, rad bi samo dodal, da tole kar se ti je zgodilo pri bateriji se je zgodilo že večkrat. Sam sem to že marsikateremu popravljal, ma nimaš kej. Vsaj veš za naslednji avijon. Si pa prestavljam da bodo imele vse baterije ta problem pri tokovih, katere ti vlečeš.
Najbolj me preseneča kako si lahko spravil 130A iz tako majhnih baterij.
LP Tedi
Flying, by itself, is not paintful; it's the landings that can hurt you.
Živjo Coil,
ne bom preveč pametoval, rad bi samo dodal, da tole kar se ti je zgodilo pri bateriji se je zgodilo že večkrat. Sam sem to že marsikateremu popravljal, ma nimaš kej. Vsaj veš za naslednji avijon. Si pa prestavljam da bodo imele vse baterije ta problem pri tokovih, katere ti vlečeš.
Najbolj me preseneča kako si lahko spravil 130A iz tako majhnih baterij.
LP Tedi
ne bom preveč pametoval, rad bi samo dodal, da tole kar se ti je zgodilo pri bateriji se je zgodilo že večkrat. Sam sem to že marsikateremu popravljal, ma nimaš kej. Vsaj veš za naslednji avijon. Si pa prestavljam da bodo imele vse baterije ta problem pri tokovih, katere ti vlečeš.
Najbolj me preseneča kako si lahko spravil 130A iz tako majhnih baterij.
LP Tedi
Flying, by itself, is not paintful; it's the landings that can hurt you.
Baterije so držale 3.4V+ na celico pri 120-150A tudi ko so imele za sabo že 38s motorja in sem se pripravljal na pristanek napetost pod obremenitvijo ni nikoli padla pod 20V.
Tako da z moje strani kapo dol.
PS: Vsekakor pa ji nisem tako žgal, fantje v svetovni sceni vlečejo iz 3300mAh baterij okoli 400A
Tako da z moje strani kapo dol.
PS: Vsekakor pa ji nisem tako žgal, fantje v svetovni sceni vlečejo iz 3300mAh baterij okoli 400A