Se popolnoma strinjam, da je to zelo rizkatno opravilo, ki ga je potrebno napraviti premišljeno in z občutkom + obilica izkušenj, ker ti nič ne pomaga če še toliko premišljuješ, pa v bazi znanja manjkajo določene stvari.Z brušenjem zaradi različne trdote materialov odrežeš mehkejšega in poškoduješ-nakrhaš tršega. Te poškodbe se pozneje pokažejo v luščenju kroma (ali niklja).
Če delaš z navadno ročno pilico prečno na plasti (v smeri od osnovnega materiala proti prevleki po možnosti), si na dobri poti do tega, kar omenjaš. Z diamantnim brusom, ki brusi vzporedno z linijo med materialoma je že precej boljše. Pa počasno odnašanje materiala brez lokalnega pregrevanja + razigljenje OBVZ.
Zaradi tega sem kupil par rabljenih motorjev na E-bay, da se izkušnje večajo na čim cenejši možen način. In z novim motorjem nimam pol toliko veselja, ker me je stalno strah, da bom kaj zj... Še starega mi je žal.
Verjetno gre to za oba vpliva. Kje se mu je pa začela luščit prevleka? Sem videl že nekaj motorčkov, kjer se je kaj takega pripetilo brez piljenja kanalov.Je mogoče, da so za to luščenje krive začetniške težave proizvajalcev motorjev in ne modelarska dodelava?
LP Goran