Excite, model F5D za "vsak dan"
http://elektrofly.com/
Luštna zadeva, dosedaj okušen pylon in hotliner setup. Žal sem jadralno špico odrezal (super paše 38 mm spiner) .
SLIKE modela
Servoti: D60 eleroni, višina D47
Pylon setup:
Kontronik FUN 500-27 (bo zamenjan z 500-21)
APC 4.7x4.2 (zamenjan bo s CAM 5.5x5.5)
Jazz 55-6-18
PQ 1800XP 5S2P (več ne gre v trup)
Regler kable do sprejemnika je speljan externo...
IMGP3229.JPG
Pylon video
Hotliner
LMT 1530/6 na 4:1 BK Mini Gear
Jazz 80-6-18
Trenutno 7xGP3700 , čakam na Lipo XCell 3S 3900
RFM 12.8x13
1maj072.jpg
IMGP3293.JPG
1maj073.jpg
Poraba na NiMH je 100 A pri statiki, vendar se med letom toliko razbremeni, da je motorni čas okoli 3 minute (60 do 70 A).
Pozeglat se ravno ne da najbolje, ampak za silo je.
Se pa da kar dobro pristat s spoileroni
excite026.jpg
Excite F5D (Granatenwurm ;-)
Excite F5D (Granatenwurm ;-)
Zadnjič spremenil mihah, dne 19 Mar 2008, 07:21, skupaj popravljeno 1 krat.
www.lipo.si
Po res dolgi pavzi (sem šel med ta bolj počasne) sem popravil višino (odpadla pri pristanku v Lescah 06) ter se odločil, da bo modelček šel samo še na hotliner pogon.
Kljub samo 3S 3200 30C EVO akujem, bo v trupu spet zelo na knap, ker bodo kabli sedaj v trupu. Uporabil sem kar Dimensionov ParkFly BEC, ki je dovolj majhen, da šel pod akuje. Krmilnik je sedaj Kontronikov Jazz FAI, s katerim ne bo problemov pri izklopih (Jazz 80 je izklapljal).
Bom dal še kakšno sliko, ne samo črevesja.
Kljub samo 3S 3200 30C EVO akujem, bo v trupu spet zelo na knap, ker bodo kabli sedaj v trupu. Uporabil sem kar Dimensionov ParkFly BEC, ki je dovolj majhen, da šel pod akuje. Krmilnik je sedaj Kontronikov Jazz FAI, s katerim ne bo problemov pri izklopih (Jazz 80 je izklapljal).
Bom dal še kakšno sliko, ne samo črevesja.
- Priponke
-
- IMG_0177.jpg (84.36 KiB) Pogledano 7973 krat
www.lipo.si
Video pylon iz prvega linka ne dela, tule je na googlu:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 9093603196
http://video.google.com/videoplay?docid ... 9093603196
www.lipo.si
Dejan me je z FVK Banditom malce prebudil in pobezal, da sem Excita še pohitril.
Prvo napajanje - 3S Hyperion G3 VX 3300 mAh, ki lepo pašejo v model.
Drugo - RFM 5° spiner in 14.5 x 14 propeler, kar potem znese nekje 14.5 x 17.
Motor je zelo obremenjen, ocena je tok okoli 160 - 170 A. Po 30s delovanja je zaradi slabega hlajenja notranjost kar dosti pohajcana.
Včeraj sva z Dejanom skupaj letala in Granatenwurm je pospeši veliko hitreje kot 3+kW Bandit, pa tudi vzpenjanje je vsaj 60 m/s, če ne kaj bolje.
Problemi so na štartu z ogromnim momentom in sedaj me je malo strah sam metati, saj sem ga skoraj vsadil.
Prvo napajanje - 3S Hyperion G3 VX 3300 mAh, ki lepo pašejo v model.
Drugo - RFM 5° spiner in 14.5 x 14 propeler, kar potem znese nekje 14.5 x 17.
Motor je zelo obremenjen, ocena je tok okoli 160 - 170 A. Po 30s delovanja je zaradi slabega hlajenja notranjost kar dosti pohajcana.
Včeraj sva z Dejanom skupaj letala in Granatenwurm je pospeši veliko hitreje kot 3+kW Bandit, pa tudi vzpenjanje je vsaj 60 m/s, če ne kaj bolje.
Problemi so na štartu z ogromnim momentom in sedaj me je malo strah sam metati, saj sem ga skoraj vsadil.
www.lipo.si