Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4 + Bix3
Moderator: carcar
Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4 + Bix3
Pozdravljeni.
Pred kratkim sem vstopil v svet modelarstva z buggyem Quanum Vandal in kmalu me je potegnilo naprej, tokrat v letalske vode
Po nekaj dnevnem izbiranju, ter surfanju po internetu sem se zagledal v spodnje letalo.
V torek je bil paket že pri meni skupaj z 2x 1800mah 35C 3S baterijama, sprejemnikom ter rezervnim propelerjem (RV napravo pa že imam Turnigy 9x)
Seveda sem se takoj lotil sestave modela
Sama navodila so res skopa, in blazno slabo fotokopirana (res se skoraj nič pametnega ne vidi, je šlo bolj po občutku skupaj).
Še komplet pripravljen za sobotni maiden flight ali pa crash, ki ga mislim opraviti na Mengeškem polju (upam še na kaki dve uri v flight simulatorju, preden se podam v soboto na polje)
Imel sem pa problem z shaft adapterjem, katerega nikakor nisem mogel spraviti na os motorja, zato sem za rahlo povrtal, a je nato poplesaval in vibriral/ tresel se je cel model... zato sem se danes lotil odprave napake tako, da sem na os navil teflonski trak, ter čez shaft adapter in zategnil. Sedaj je prisotno minimalno poplesavanje, ki je komaj opazno (morda 5 ali pa 10% toliko kolikor je prej treslo).
Zanima pa me če sem dobro zmontiral sprejemnik v modelu? ali bi ga bilo morda bolje postaviti tako, da spodaj pri pokrovu baterije gleda žica od sprejemnika ven iz modela?
Pred kratkim sem vstopil v svet modelarstva z buggyem Quanum Vandal in kmalu me je potegnilo naprej, tokrat v letalske vode
Po nekaj dnevnem izbiranju, ter surfanju po internetu sem se zagledal v spodnje letalo.
V torek je bil paket že pri meni skupaj z 2x 1800mah 35C 3S baterijama, sprejemnikom ter rezervnim propelerjem (RV napravo pa že imam Turnigy 9x)
Seveda sem se takoj lotil sestave modela
Sama navodila so res skopa, in blazno slabo fotokopirana (res se skoraj nič pametnega ne vidi, je šlo bolj po občutku skupaj).
Še komplet pripravljen za sobotni maiden flight ali pa crash, ki ga mislim opraviti na Mengeškem polju (upam še na kaki dve uri v flight simulatorju, preden se podam v soboto na polje)
Imel sem pa problem z shaft adapterjem, katerega nikakor nisem mogel spraviti na os motorja, zato sem za rahlo povrtal, a je nato poplesaval in vibriral/ tresel se je cel model... zato sem se danes lotil odprave napake tako, da sem na os navil teflonski trak, ter čez shaft adapter in zategnil. Sedaj je prisotno minimalno poplesavanje, ki je komaj opazno (morda 5 ali pa 10% toliko kolikor je prej treslo).
Zanima pa me če sem dobro zmontiral sprejemnik v modelu? ali bi ga bilo morda bolje postaviti tako, da spodaj pri pokrovu baterije gleda žica od sprejemnika ven iz modela?
Zadnjič spremenil Shark-357, dne 23 Jun 2015, 17:09, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4
Po moje bi bilo bolje ,da daš žico (antena) ven,ker boš s tem povečal doseg signala.Jaz osebno za letala raje uporabljam sprejemnike z dvema antenama zaradi večjega dosega.Nekje sem zasledil,da naj bi ti sprejemniki z eno anteno imeli doseg samo nekje do 300 metrov.Antene pa ne smeš podaljševati.Malo stestiraj doseg,da ne boš zaradi izgube signala ostal brez letala.Drugače pa veliko sreče in užitka pri letenju. Lp.
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4
Super hvala za info in lepe želje, bom prestavil sprejemnik nižje ter preveril kako je z dometom.
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4
LP
Ta antena sploh ni problematična. Lahko jo spraviš v letalo in zato ne boš imel nič manjši doseg. Tudi jaz uspešno uporabljam podobno postajo Saj nimaš modela narejenega iz karbona ali prevlečenega z alu folijo. Obrni pa jo tako, da bo pokonci ko model stoji vodoravno. Pazi še, da je čimdlje od kablov iz akumulatorja in od regulatorja motorja. Ti prenašajo precejšnje tokove, posledično pa ustvarijo magnetna polja in motnje.
Veliko uspeha in zadovoljstva ob spuščanju.
Moj nasvet je še poišči izkušenega modelarja, naj preizkusi tvoj modelin te poduči o osnovah.
Tomaž
Ta antena sploh ni problematična. Lahko jo spraviš v letalo in zato ne boš imel nič manjši doseg. Tudi jaz uspešno uporabljam podobno postajo Saj nimaš modela narejenega iz karbona ali prevlečenega z alu folijo. Obrni pa jo tako, da bo pokonci ko model stoji vodoravno. Pazi še, da je čimdlje od kablov iz akumulatorja in od regulatorja motorja. Ti prenašajo precejšnje tokove, posledično pa ustvarijo magnetna polja in motnje.
Veliko uspeha in zadovoljstva ob spuščanju.
Moj nasvet je še poišči izkušenega modelarja, naj preizkusi tvoj modelin te poduči o osnovah.
Tomaž
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4
Ok bom prestavil danes sprejemnik in anteno po tvojih navodilih. Žal pa ne poznam nobenega modelarja trenutno tu okoli, tako da sem se malce podučil na youtube (flight test 10 epizod beginner series + ostale "trainer" epizode), ter po raznih forumih... simulator pa uporabljam RC desk pilot ter FMS. Upam da bo dovolj vsaj toliko, da ga ne usujem popolnoma
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4
Kar se sprejemnika tiče je čisto vseeno kam in kako bo zmontiran signala bo zagotovo dovolj.Je pa bolje če je antena ven.
Imel sem pa problem z shaft adapterjem, katerega nikakor nisem mogel spraviti na os motorja, zato sem za rahlo povrtal, a je nato poplesaval in vibriral/ tresel se je cel model... zato sem se danes lotil odprave napake tako, da sem na os navil teflonski trak, ter čez shaft adapter in zategnil.
Tole pa kar čimprej popravi oz nabavi tak vmesnik ki paše na os motorja v nulo.
Kaj se ti bo namreč zgodilo:
Uničil boš ležaje motorja in tako boš menjal cel motor in to prav kmalu. Nov adapter stane namreč cca 10 €,adapter dobiš takoj motor pa čakaš in najverjetneje te čaka še kakšna predelava.
Pa obilo užitkov v letenju
Imel sem pa problem z shaft adapterjem, katerega nikakor nisem mogel spraviti na os motorja, zato sem za rahlo povrtal, a je nato poplesaval in vibriral/ tresel se je cel model... zato sem se danes lotil odprave napake tako, da sem na os navil teflonski trak, ter čez shaft adapter in zategnil.
Tole pa kar čimprej popravi oz nabavi tak vmesnik ki paše na os motorja v nulo.
Kaj se ti bo namreč zgodilo:
Uničil boš ležaje motorja in tako boš menjal cel motor in to prav kmalu. Nov adapter stane namreč cca 10 €,adapter dobiš takoj motor pa čakaš in najverjetneje te čaka še kakšna predelava.
Pa obilo užitkov v letenju
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4
Preveri še težišče in kote motorja.Pri takšni obliki(pravokotna) krila je težišče ponavadi na prvi tretini globine(merjeno od spredaj).Kot motorja pa za 1-2° v desno in približno 2-3° na dol.To dosežeš s podlaganem nosilca motorja.Težišče (CG) mora poravnati letalo vodoravno ali še bolje nekoliko povesiti na nos(nikakor ne na rep).Težišče lahko uravnavaš s premikanjem baterije naprej-nazaj po trupu ali z dodajanjem svinca.Koti motorja so pa važni,da letalo leti pri delujočem motorju lepo nevtralno(ne zavija in ne spreminja višine).////Če bodo vsi omenjeni koti motorja v 'nuli' lahko pričakuješ pri vzletu sunkovit dvig nosa in močno zavijanje letala v levo///...Pazi tudi na odklone kotov krmil.Malo preveri kaj o tem piše v navodilih letala ,ker so te stvari pri modelih zelo pomembne za uspešno in lagodno letenje. Lp.
- Priponke
-
- Lepo se vidi,da spiner ni poravnan z vzdolžno linijo letala ampak je zamaknjen v desno in na dol.To je slika RTF modela.
- Trainer.jpg (158.24 KiB) Pogledano 6185 krat
-
- Koti motorja.
- adjusting-power-rc-plane-jan-pe-2.jpg (58.92 KiB) Pogledano 6185 krat
-
- Težišče.
- profile.gif (5.29 KiB) Pogledano 6185 krat
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4
Hvala za dodaten info, je vse prav prišlo
Samo toliko da sporočim, da sem opravil uspešna dva poleta po cca. 6min vsak, kljub temu da sem imel pri prvem letu napačno nastavljene ailerone (želel sem levo a je šel desno in obratno ). Kljub temu sem uspešno na pol pristal na polju, sicer na nosu.
Kasneje če mi uspe pa dodam še kak posnetek poletov.
Hvala vsem za vso pomoč in dodaten info, ki začetniku še kako pride prav
Samo toliko da sporočim, da sem opravil uspešna dva poleta po cca. 6min vsak, kljub temu da sem imel pri prvem letu napačno nastavljene ailerone (želel sem levo a je šel desno in obratno ). Kljub temu sem uspešno na pol pristal na polju, sicer na nosu.
Kasneje če mi uspe pa dodam še kak posnetek poletov.
Hvala vsem za vso pomoč in dodaten info, ki začetniku še kako pride prav
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4
Čestitke za uspešen polet.Uživaj v letenju...pa čim manj 'krešov' ti želim. Lp.
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4
Hvala
V torek sem opravil še dva poleta, tokrat celo z idealnimi pristanki (brez pristankov na nosu).
Je pa model danes dobil še "flapse".
Seveda sem kmalu ugotovil, da jih je potrebno obrniti (reverse servo, nič kar ne bi rešilo par minut pregledovanja posnetkov na youtube).
Dobil sem pa še 2200mAh 3s baterijo s katero upam, da bom letel kako minuto dlje kot s trenutnima 1800mAh 3s (5-6min v vetrovnem vremenu).
V torek sem opravil še dva poleta, tokrat celo z idealnimi pristanki (brez pristankov na nosu).
Je pa model danes dobil še "flapse".
Seveda sem kmalu ugotovil, da jih je potrebno obrniti (reverse servo, nič kar ne bi rešilo par minut pregledovanja posnetkov na youtube).
Dobil sem pa še 2200mAh 3s baterijo s katero upam, da bom letel kako minuto dlje kot s trenutnima 1800mAh 3s (5-6min v vetrovnem vremenu).
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4
Uh...ti pa že razturaš.Jaz v tridesetih letih modelarstva nisem še nikoli uporabljal (ni bilo potrebe) flapov.Vem pa,da moraš paziti na višino,ker se pri 'vklopu' flapov zna zaradi povečanega vzgona nos kar sunkovito dvigniti.Če imaš to možnost na komandi jih 'zmiksaj' z višinskim krmilom.
Tule je malo zanimivega branja o flapih in njihovi uporabi.http://www.modelairplanenews.com/blog/2 ... ith-flaps/
Drugače pa glede mixanja 'stričku googlu' vpiši---flap and elevator mixing---pa boš dobil veliko uporabnih iformacij glede tega. Lp.
Tule je malo zanimivega branja o flapih in njihovi uporabi.http://www.modelairplanenews.com/blog/2 ... ith-flaps/
Drugače pa glede mixanja 'stričku googlu' vpiši---flap and elevator mixing---pa boš dobil veliko uporabnih iformacij glede tega. Lp.
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4
Hja no.. razturam zelo ja danes sploh ker sem hotel na silo letet kljub vetru... se je že pri vzletu zataknilo (polomljen prop, zvito višinsko krmilo...)
Flapse sem dodal bolj zato, ker model omogoča to možnost (ima že vse zrezano), ne vem pa sicer koliko jih bom uporabljal
Flapse sem dodal bolj zato, ker model omogoča to možnost (ima že vse zrezano), ne vem pa sicer koliko jih bom uporabljal
Zadnjič spremenil Shark-357, dne 31 Jan 2015, 00:01, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4
Če boš kdaj presedlal na kakšne večje in zahtevnejše modele ti bo vse kar se boš sedaj naučil prišlo še kako prav...tudi flapi.Drugače pa jaz v takšnem vetru ne letim rad (v bistvu sploh ne več),ker ni pravega užitka pa še model je lahko hitro v treskah...Poštimaj avion pa gasa ...spremljam naprej Lp.
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4
Poštar danes prinesel novo zalogo propelerjev ter shaft adapter.
Uspelo mi je modificirati originalni spiner kar čez aluminijastega, tako da ne bo nos letala tako čudno izgledal z malim spinerjem.
Je pa Trainstar dobil konkurenco
Uspelo mi je modificirati originalni spiner kar čez aluminijastega, tako da ne bo nos letala tako čudno izgledal z malim spinerjem.
Je pa Trainstar dobil konkurenco
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4 + Bix3
V četrtek je Bix3 doživel krstni poleti, kateri je potekal BP , danes pa še prvi FPV polet.
https://www.youtube.com/watch?v=K2tuX2wTvFo
https://www.youtube.com/watch?v=K2tuX2wTvFo
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4 + Bix3
No pa sem doživel svoj prvi crash, Bix je totalka in sicer zaradi izgube RV linka pri 275m (letel sem že cca. 500m s temle setupom).
Izguba signala je pri 2 minutah, pri 2.04min sem za sekundo dobil kontrolo a jo nato popolnoma izgubil s cca. 60% plinom
https://www.youtube.com/watch?v=-Y67Zx- ... e=youtu.be
Kupujem Frsky modul ter sprejemnike za Turnigy 9x, če kdo slučajno prodaja oz ima kakega viška...
Izguba signala je pri 2 minutah, pri 2.04min sem za sekundo dobil kontrolo a jo nato popolnoma izgubil s cca. 60% plinom
https://www.youtube.com/watch?v=-Y67Zx- ... e=youtu.be
Kupujem Frsky modul ter sprejemnike za Turnigy 9x, če kdo slučajno prodaja oz ima kakega viška...
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4 + Bix3
Uf. Tole pa ne zgleda lepo. Upam, da si ga že popravil.
Ker se tudi sam popoln začetnik v letalskem modelarstvu me zanima tvoje mnenju o tem modelu (Bix3). Je primeren za začetnika? Bi kaj zamenjal na prvotnem setupu?
Lp Boštjan
Ker se tudi sam popoln začetnik v letalskem modelarstvu me zanima tvoje mnenju o tem modelu (Bix3). Je primeren za začetnika? Bi kaj zamenjal na prvotnem setupu?
Lp Boštjan
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4 + Bix3
Bix3 kot stock je super letalo, tako za LOS ali FPV letenje, no sicer moj je po tem zapletu doživel kar precej drastičnih sprememb (izdojbljena notranjost trupa za vgradnjo večje 5200mAh 3s baterije, vgradnja karbonskih palic, vgradnja avtopilota AMP 2.6 v trup ter 433Mhz sprejemnika za njem, vradnja GPS-a v levo krilo, ter vgradnja video oddajnika v desno krilo,relokacija serva za višino in smer na rep letala, močnejši motor Turnigy SK3 1040KV + 9x6 prop ter 40A ESC), kompletna teža model z SJ4000kamero ter fpv kamero z pan in tilt opcijo je bila cca. 1400g Bixler je vzletal iz roke z lahkoto ter je premagal dobrih 12km poti v eno smer + nazaj.
Tole je zadnja verzija, preden sem ga prodal, za sabo je imel cca. 150 poletov.
Zadnji mesec pa letim z Skyhunterjem, ker sem si zaželel malce daljših in hitrejših poletov (zaenkrat najdlje 20km + nazaj)
Če pa slučajno razmišljaš o Bix3, imam pa še en praktično nov model, kateri je letel samo 3x, brez prask in sledi uporabe.
Tole je zadnja verzija, preden sem ga prodal, za sabo je imel cca. 150 poletov.
Zadnji mesec pa letim z Skyhunterjem, ker sem si zaželel malce daljših in hitrejših poletov (zaenkrat najdlje 20km + nazaj)
Če pa slučajno razmišljaš o Bix3, imam pa še en praktično nov model, kateri je letel samo 3x, brez prask in sledi uporabe.
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4 + Bix3
Kam pa letiš 20 km?
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4 + Bix3
Ja odvisno od kje vzletim , kaj bolj podrobno ne bi FAA is watching Izogibam se sicer placom kje so letališča ali naselja.
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4 + Bix3
Težko, da se čemur izogneš, če štartaš v Kamniku
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4 + Bix3
V Kamniku letim z LOS modeli (Ugly stik ki je tudi na sliki, E-Flight Piper Super Cub, pa kmalu se jima še pridružijo FMS F4U 1,4M/ Seafury 1.2M ter FW190 1.6M:), slika pa je posneta na dan ko je bil opravljen maiden flight, ki jih načeloma opravim vedno v Kamniku...
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4 + Bix3
Saj ne gre za "FAA is watching". Gre za to, da se ne srečaš v zraku s čem drugim kot ptiči... ali pa kaj odpove, pa NLP pade na kak vrt. Vse to bo dalo "lep", izredno negativen pečat v najbolj občutljivi fazi. Po pameti!
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4 + Bix3
Kot sem povedal, sem več kot jasno seznanjen z kje in kako leteti FPV, saj je to edino kar zadnje leto prebiram in prakticiram hvala vseeno.
Re: Trainstar Tough trainer 1.4m 747-4 + Bix3
Jaz teh 433 Mhz neb obešal na veliki zvon, da ti kdo od AKOSa ne stopi za vrat..tud rafioamatersko dovoljenje ti ne opravičuje nelegalno uporabo frekvence...Shark-357 napisal/-a:Bix3 kot stock je super letalo, tako za LOS ali FPV letenje, no sicer moj je po tem zapletu doživel kar precej drastičnih sprememb (izdojbljena notranjost trupa za vgradnjo večje 5200mAh 3s baterije, vgradnja karbonskih palic, vgradnja avtopilota AMP 2.6 v trup ter 433Mhz sprejemnika za njem, vradnja GPS-a v levo krilo, ter vgradnja video oddajnika v desno krilo,relokacija serva za višino in smer na rep letala, močnejši motor Turnigy SK3 1040KV + 9x6 prop ter 40A ESC), kompletna teža model z SJ4000kamero ter fpv kamero z pan in tilt opcijo je bila cca. 1400g Bixler je vzletal iz roke z lahkoto ter je premagal dobrih 12km poti v eno smer + nazaj.
Tole je zadnja verzija, preden sem ga prodal, za sabo je imel cca. 150 poletov.
Zadnji mesec pa letim z Skyhunterjem, ker sem si zaželel malce daljših in hitrejših poletov (zaenkrat najdlje 20km + nazaj)
Če pa slučajno razmišljaš o Bix3, imam pa še en praktično nov model, kateri je letel samo 3x, brez prask in sledi uporabe.