Kolikor sem gledal je trenutno vse na zalogi. Regler je drug, vendar ista tokovna obremenitev, motor pa ima 2100 Kv. Kolikor sem gledal, tvojega z 2150 Kv nisem našel. Ima pa iste podatke kot so na tvojem dokumentu.A. Kovač napisal/-a:Pa si jih že dobil. Ravno sem mislil naročiti nekaj kompletov pogona, pa ni bilo na zalogi ravno teh motorjev in reglerjevPisaneli napisal/-a:Naročil sem tvoje priporočene komponente.A. Kovač napisal/-a:Kakšen pogon imaš pripravljen ?
Stirofly 2.0
Moderator: carcar
- Priponke
-
- Wishlist SF 2.0.jpg (136.2 KiB) Pogledano 4743 krat
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Gradnja napreduje počasi a vztrajno. Višinsko in smerno krilo sem 3x prebarval z brezbarvnim lakom in na koncu dodal malo barve. Med vsako plastjo obrusil in pridobil 2g. Zato sem se odločil, saj je v tem letnem času velika možnost, da se balza zmoči.
Komponente so prispele in čakajo na vgradnjo.
Komponente so prispele in čakajo na vgradnjo.
- Priponke
-
- IMG_0569.JPG (210.75 KiB) Pogledano 4457 krat
-
- IMG_0567.JPG (203.89 KiB) Pogledano 4457 krat
-
- IMG_0544.JPG (219.67 KiB) Pogledano 4457 krat
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Tako kot si rekel, težišče je na balzovi letvici.Pisaneli napisal/-a:Gradnja se počasi končuje. Končna teža bo tam nekje 350g. Mogoče bo krstni že ta vikend.
@Aleš, kje je težišče modela? Na balzovi letvici?
Upam, da boš sprobal model že ta vikend, kot je napovedano, bo kar nekaj sonca .
p.s. Dobra rešitev, da si spodaj dolepil balzo, sicer pa bi si lahko privoščil še večje okrogline na trupu (tisto kar odbrusiš na roke)
Mogoče popraviš vsaj na zgornji strani, da ti bo kabina lepo pasala na trup.
Škoda, da nisi zarezal letvico nosilca repnih površin vertikalno 15 mm daleč in 3mm široko, za vpetje smernega stabilizatorja, (kot je narisano na načrtu), ker bi dobil s tem večjo površino smernika vpeto in bi zadeva bila močnejša. Tako bi bilo skupnega spoja 30 mm; 15 mm zarezanega smernika + 15 mm zarezane letvice.
Rep namreč pri vsakem pristanku podrsa po tleh in vpetje, kot sem ga omenil, izboljša trdnost smernega repa na bočne sile.
LP Mitja
Hvala Aleš za odgovor. Sem poizkusil še kabino in bom res obrusil še zgornji del trupa. Pokrov sedaj ne gre lepo gor.A. Kovač napisal/-a: p.s. Dobra rešitev, da si spodaj dolepil balzo, sicer pa bi si lahko privoščil še večje okrogline na trupu (tisto kar odbrusiš na roke)
Mogoče popraviš vsaj na zgornji strani, da ti bo kabina lepo pasala na trup.
Zadnjič spremenil Pisaneli, dne 11 Dec 2010, 13:22, skupaj popravljeno 1 krat.
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Hvala Mitja za nasvet. To sem pa res zgrešil. Bom upošteval naslednjič.Ultralajt napisal/-a: Škoda, da nisi zarezal letvico nosilca repnih površin vertikalno 15 mm daleč in 3mm široko, za vpetje smernega stabilizatorja, (kot je narisano na načrtu), ker bi dobil s tem večjo površino smernika vpeto in bi zadeva bila močnejša. Tako bi bilo skupnega spoja 30 mm; 15 mm zarezanega smernika + 15 mm zarezane letvice.
Rep namreč pri vsakem pristanku podrsa po tleh in vpetje, kot sem ga omenil, izboljša trdnost smernega repa na bočne sile.
LP Mitja
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Še en Stirofly je v gradnji že kar nekaj časa.
Upam da ga smem imenovati tako, ker sem zaradi neučakanosti s gradnjo začel še preden so bili na voljo načrti za elektro verzijo.
Malo sem skombiniral elemente iz jadralnega Stiroflya(krilo, ki sem ga povečal), malo pa sem si zadeve zrisal iz fotografij.
Ne gre za gradnjo iz kit kompleta, ampak za izdelavo posameznih elementov od začetka.
Model je v grobem zlepljen, vstavljene so RV komponente, sledi pa še brušenje, fina obdelava in izdelava pokrova kabine.
V model sem predvidel 3 kanalni Hobbykingov sprejemnik, ki je zelo majhen, HTX500 servote , Rhino 610 2S in priporočen motor, propeler in ESC
Razpon krila je 2 x 60 + 2 x 45 cm. V krilo sem dal ojačitve iz 3 mm balse, ker 2 mm nisem imel. Spoje krila sem naredil s epoksijem in ojačal s salotejpom z vlakni. Prednji rob krila na osrednje mrobu krila sem od spodnje letvice do zgornje letvice prekril s salotejpom in polikal z likanikom, ker sicer sam salotejp na stirodur slabo prime.
Sicer je tako krilo nekaj težje, a vsaj zame malo več robustnosti ne škodi Končna teža modela naj bi bila okrog 370 g ( tudi na račun zajetnejšega krila).
Sicer model verjetno ne bo tako lep in precizno izdelan, kot bi bil iz kit kompleta, ampak vseeno glede na težo in površino krila pričakujem odlične jadralne sposobnosti.
Upam da ga smem imenovati tako, ker sem zaradi neučakanosti s gradnjo začel še preden so bili na voljo načrti za elektro verzijo.
Malo sem skombiniral elemente iz jadralnega Stiroflya(krilo, ki sem ga povečal), malo pa sem si zadeve zrisal iz fotografij.
Ne gre za gradnjo iz kit kompleta, ampak za izdelavo posameznih elementov od začetka.
Model je v grobem zlepljen, vstavljene so RV komponente, sledi pa še brušenje, fina obdelava in izdelava pokrova kabine.
V model sem predvidel 3 kanalni Hobbykingov sprejemnik, ki je zelo majhen, HTX500 servote , Rhino 610 2S in priporočen motor, propeler in ESC
Razpon krila je 2 x 60 + 2 x 45 cm. V krilo sem dal ojačitve iz 3 mm balse, ker 2 mm nisem imel. Spoje krila sem naredil s epoksijem in ojačal s salotejpom z vlakni. Prednji rob krila na osrednje mrobu krila sem od spodnje letvice do zgornje letvice prekril s salotejpom in polikal z likanikom, ker sicer sam salotejp na stirodur slabo prime.
Sicer je tako krilo nekaj težje, a vsaj zame malo več robustnosti ne škodi Končna teža modela naj bi bila okrog 370 g ( tudi na račun zajetnejšega krila).
Sicer model verjetno ne bo tako lep in precizno izdelan, kot bi bil iz kit kompleta, ampak vseeno glede na težo in površino krila pričakujem odlične jadralne sposobnosti.
- Priponke
-
- Striofly2m.JPG (256.59 KiB) Pogledano 4631 krat
-
- stiroflykabina.JPG (252.63 KiB) Pogledano 4631 krat
Trup sem pobrusil v končno obliko.
Vendar opažam, da je stirodur, klju temu da je razmeroma čvrst material, ki se ne zlomi zlepa, površinsko precej občutljiv, zato se na njem zelo hitro pozna vaska praskica.
Zato razmišljam, da bi površino trupa s čim zaščitil, utrdil ...
Folija oz salotejp zaradi krivin odpade, bolj se nagibam v smeri kakšnega premaza, ki bi malo utrdil površino.
Sam barvni sprej je verjetno premalo, če sploh ne topi stirodura ?
Kaj uporabiti ?
Vendar opažam, da je stirodur, klju temu da je razmeroma čvrst material, ki se ne zlomi zlepa, površinsko precej občutljiv, zato se na njem zelo hitro pozna vaska praskica.
Zato razmišljam, da bi površino trupa s čim zaščitil, utrdil ...
Folija oz salotejp zaradi krivin odpade, bolj se nagibam v smeri kakšnega premaza, ki bi malo utrdil površino.
Sam barvni sprej je verjetno premalo, če sploh ne topi stirodura ?
Kaj uporabiti ?
- Priponke
-
- DSC09158.JPG (134.26 KiB) Pogledano 4515 krat
Rjav ovojni papir namočen v razredčenem belem lepilu, nalepljen na stirodur, zglajen in s čim manj gubic.
Dobro posušen (čez noč v kurilnici...) , nato pobrušen s finim brusnim papirjem in potem pobarvan. (Lahko najprej špric kit, pobrušeno nato lakirano..)
Dodana masa ni prevelika, saj večino vlage iz razredčenega lepila izhlapi iz papirja.
To se zelo obnese, in končni rezultat je trda lupina, ki jo lahko zelo dobro ličarsko obdelamo, zraven pa še pridoda k moči izdelka.
viewtopic.php?t=7930&postdays=0&postorder=asc&start=30
Primer Cessne 310 od čavke:
http://findarticles.com/p/articles/mi_q ... _n8871174/
http://www.modelflight.regheath.com/mf143/workshop.htm
http://www.rcpowers.com/forum/showthread.php?t=6215
LP Mitja
Iskanje, Google: brown paper covering foam model
Dobro posušen (čez noč v kurilnici...) , nato pobrušen s finim brusnim papirjem in potem pobarvan. (Lahko najprej špric kit, pobrušeno nato lakirano..)
Dodana masa ni prevelika, saj večino vlage iz razredčenega lepila izhlapi iz papirja.
To se zelo obnese, in končni rezultat je trda lupina, ki jo lahko zelo dobro ličarsko obdelamo, zraven pa še pridoda k moči izdelka.
viewtopic.php?t=7930&postdays=0&postorder=asc&start=30
Primer Cessne 310 od čavke:
http://findarticles.com/p/articles/mi_q ... _n8871174/
http://www.modelflight.regheath.com/mf143/workshop.htm
http://www.rcpowers.com/forum/showthread.php?t=6215
LP Mitja
Iskanje, Google: brown paper covering foam model
Hvala za nasvete. Res se bom lotil prekrivanja z papirjem.
Edino ne vem točno kako zgleda ta rjavi papir in kje bi ga dobil.
Zato sem nekaj sem že probaval na enih odpadnih kosih stirodurja, tako, da sem z čopičem nanesel precej razredčen mekol preko papirnate brisače na stirodur. Res se vlakna kar lepo zagladijo okrog okroglin.
Zanima me še nekaj tehničnih detajlov :
- koliko slojev je potrebnih 1 ali več
- ali se trup najprej namaže z lepilom in nato obleče v papir, ali je bolje lepilo nanašati preko papirja s čopičem
- ali npr. papirnate bisače ali robčki ( gre za dokaj tanek sloj) zagotavljajo dovolj trdnosti ali bi moral dobiti rjavi papir (kje ?)
Edino ne vem točno kako zgleda ta rjavi papir in kje bi ga dobil.
Zato sem nekaj sem že probaval na enih odpadnih kosih stirodurja, tako, da sem z čopičem nanesel precej razredčen mekol preko papirnate brisače na stirodur. Res se vlakna kar lepo zagladijo okrog okroglin.
Zanima me še nekaj tehničnih detajlov :
- koliko slojev je potrebnih 1 ali več
- ali se trup najprej namaže z lepilom in nato obleče v papir, ali je bolje lepilo nanašati preko papirja s čopičem
- ali npr. papirnate bisače ali robčki ( gre za dokaj tanek sloj) zagotavljajo dovolj trdnosti ali bi moral dobiti rjavi papir (kje ?)
Evo kabinca popravljena.A. Kovač napisal/-a: Mogoče popraviš vsaj na zgornji strani, da ti bo kabina lepo pasala na trup.
Danes izveden krajši krstni let. Je šlo sonce prehitro dol Nič zato, model leti fantastično. Ubogljiv po vseh smereh, leti kot po maslu. Met iz roke in motor ga prepričljivo dvigne v višave. Pristanki piece of cake naravnost v roke.
Nažalost ni nastalo več slik, saj sem bil sam.
Moj model vaga 400g kar je za tak razpon zelo malo. Dodatno težo sem pridobil zaradi dodajanja svinca v nos. To se mi je zgodilo zaradi klasične izvedbe povezav pa tudi lakiranja višine in smeri.
Kdor želi imeti res lahek model nar naredi povezave z nitko in nič lakiranja. Mi je pa lakiranje danes prišlo prav zaradi razmočene zemlje. Samo obrišeš in se nič ne pozna.
Komaj čakam na pomladno jadranje.
Ima pa model eno pomankljivost in to so predolga krila. Se pravi kar se transporta tiče. Zaradi tega je v planu izdelava deljivih kril, ki bodo narejena malo drugače.
LP Gorazd
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Rjav papir, ki se je včasih uporabljal za zavijanje poštnih paketov. na eni strani je gladek, na drugi pa malce hrapav.ales73 napisal/-a:Hvala za nasvete. Res se bom lotil prekrivanja z papirjem.
Edino ne vem točno kako zgleda ta rjavi papir in kje bi ga dobil.
V plitko banjico natočiš zelo razredčen Mekol... mislim da 1:1 lepilo:voda. Papir narežeš na ustrezno široke trakce in ka pomočiš v lepilo in pustiš, da se res namoči in prepoji. Ob tem tudi izgubi trdoto in se ga lahko enostavno oblaga po stiroduru. Pri nekaterih elementih (krilo itd..) je treba paziti, da nam jih ne zvije, kajti, ko vlaga izhlapi iz papirja med sušenjem, se papir zelo napne in lahko deformira tanke dele, sploh če so prekriti samo z ene strani.ales73 napisal/-a:Zato sem nekaj sem že probaval na enih odpadnih kosih stirodurja, tako, da sem z čopičem nanesel precej razredčen mekol preko papirnate brisače na stirodur. Res se vlakna kar lepo zagladijo okrog okroglin.
En sloj je dovolj.ales73 napisal/-a:Zanima me še nekaj tehničnih detajlov :
- koliko slojev je potrebnih 1 ali več
lahko se tudi trup prej malce navlaži z lepilom, vendar je treba na trup polagati razmočen papir...totrej prepojen z lepilom.ales73 napisal/-a:- ali se trup najprej namaže z lepilom in nato obleče v papir, ali je bolje lepilo nanašati preko papirja s čopičem
Ivo K, z uspehom uporablja na nekaterih modelih iz stiropora tanko "Kovertan" vrtnarsko prevleko, na stiropor nalepljeno z belim lepilom.ales73 napisal/-a:- ali npr. papirnate bisače ali robčki ( gre za dokaj tanek sloj) zagotavljajo dovolj trdnosti ali bi moral dobiti rjavi papir (kje ?)
Super občutek, ko vidiš svoj model narejen še iz rok drugega modelarja.
Kako šele to doživlja Ultralajt, ko dnevno producirajo njegove modele v tisoč in eni različici.
@Pisanelli : Glede pomankljivosti, ki si jo opisal moram reči da načelom drži.
Če moraš model vedno transportirat v avtu do prostora za letenje, potem je to dokaj nerodno.
Sam večinoma prakticiram letenje pred hišo, zato s tem nimam težav, deljivo krilo pa pomeni nekaj gramčkov več...
Uživaj v letenju, sicer pa ti ne bo treba čakat na pomladansko termiko, za ta model bo celo zimo dovolj termike, če bo le malo sonca ali vetrčka ob kakšnem hribu. Ravno za takšen namen sem ga pripravil, na pomlad in polati je termike kolikor hočeš pozimi pa je najbolj zanimivo letet na mikro balončkih - vsaj za mene.
Kako šele to doživlja Ultralajt, ko dnevno producirajo njegove modele v tisoč in eni različici.
@Pisanelli : Glede pomankljivosti, ki si jo opisal moram reči da načelom drži.
Če moraš model vedno transportirat v avtu do prostora za letenje, potem je to dokaj nerodno.
Sam večinoma prakticiram letenje pred hišo, zato s tem nimam težav, deljivo krilo pa pomeni nekaj gramčkov več...
Uživaj v letenju, sicer pa ti ne bo treba čakat na pomladansko termiko, za ta model bo celo zimo dovolj termike, če bo le malo sonca ali vetrčka ob kakšnem hribu. Ravno za takšen namen sem ga pripravil, na pomlad in polati je termike kolikor hočeš pozimi pa je najbolj zanimivo letet na mikro balončkih - vsaj za mene.
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
Ker sem kabino dela malo na pamet, je slab centimeter krajša kot po načrtu, ker pri razrezu še nisem imel načrta.
Poleg tega sem še malo pretiraval z zračenjem in pustil preveliko režo med spinerjem in nosom, zato zgleda trup precej krajši.
Od prednjega roba krila pa do prednjega roba smernega krmila pa je v mm točno.
Poleg tega sem še malo pretiraval z zračenjem in pustil preveliko režo med spinerjem in nosom, zato zgleda trup precej krajši.
Od prednjega roba krila pa do prednjega roba smernega krmila pa je v mm točno.
ales73 napisal/-a:Koliko pa je težišče na Stiroflyu odmaknjeno od prvega roba krila ?
Malo sumim, da imam model recej težak na repu, čeprav sem povezave izvedel z močnješim sukancem, repnih povšin pa nisem dodatno barval.
A. Kovač napisal/-a:Tako kot si rekel, težišče je na balzovi letvici.Pisaneli napisal/-a: @Aleš, kje je težišče modela? Na balzovi letvici?
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-