Stirofly 2.0
Moderator: carcar
Tudi jaz bi vsem bodočim graditeljem priporočal graditev z vrvico in brez barvanja/lepljenja višine in smeri. Ker je trup razmeroma dolg in nos kratek se vsaka dodatna obtežitev pozna z dodajanjem svinca v nos.
Meni se je to maščevalo z dodatno težo okoli 50-60g (glej sliko).
Mogoče bi Aleš poizkusil narediti nov trup z podaljšanim nosom?
P.S.: Spiner in prop je drug, ker mi je prejšnji opletal.
Meni se je to maščevalo z dodatno težo okoli 50-60g (glej sliko).
Mogoče bi Aleš poizkusil narediti nov trup z podaljšanim nosom?
P.S.: Spiner in prop je drug, ker mi je prejšnji opletal.
- Priponke
-
- IMG_0585.JPG (211.69 KiB) Pogledano 5988 krat
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Ponavadi imam probleme s pretežkim repom ...
Razlika v teži med 2s 610 in 3S 1000 jer blizu 60 g, namesto svinca pa bistveno podlajšaš čas letenja.
Samo če priporočen ESC 10ah, prop 7x4 in konstrukcija letela to prenese ?
Kaj pa če bi namesto svinca vstavil težjo baterijo, ranga 1000 mah 3S.Pisaneli napisal/-a: Meni se je to maščevalo z dodatno težo okoli 50-60g (glej sliko).
Razlika v teži med 2s 610 in 3S 1000 jer blizu 60 g, namesto svinca pa bistveno podlajšaš čas letenja.
Samo če priporočen ESC 10ah, prop 7x4 in konstrukcija letela to prenese ?
Zadnjič spremenil ales73, dne 17 Dec 2010, 13:21, skupaj popravljeno 3 krat.
Vzel sem tale MOTOR ter SPINER Z KRAKI, vse skupaj žene 500 mAh 3S bateija. Seveda bo treba nos še dodatno obtežiti.
Tudi moj Stirofly je pripravljen za letenje.
Ker je model v samogradnji nastal malo masivnejši od originala, predvsem pa je razlika v krilu, je tudi teža nekoliko večja.
V nos je bilo potrebno dodati 105 g balasta, tako, da je skupna teža z baterijo 467 g.
Balast sem skušal izvesti čimbolj racionalno :
- večino balasta predstavlja težja baterija (1000 mah 3S namesto 610 mah 2S),
- sprednji del trupa je oblečen v vrtno folijo namočeno v razredčenem mekolu, kar ustrari trdno lupino in prednji del ni več občutljiv na praske in se boljše čisiti
- v spiner je dodana dodatna matica,
- za pritrditev prednjega dela kabina je vlepljena v trup matica namesto balse, saj neprestano privijanje, odvijanje verjetno oslabi navoj v lesu
- dodana je večja kovinska podložka za ohišjem notranje osi motorja
- na prednjem robu krila je napeglan salotejp
v krilih so uporabljene balsa letvice 3 mm debeline namesto 2 mm
Povezave do krmil so izvedene z nitko z pull-pull sistemom.
Ker je model v samogradnji nastal malo masivnejši od originala, predvsem pa je razlika v krilu, je tudi teža nekoliko večja.
V nos je bilo potrebno dodati 105 g balasta, tako, da je skupna teža z baterijo 467 g.
Balast sem skušal izvesti čimbolj racionalno :
- večino balasta predstavlja težja baterija (1000 mah 3S namesto 610 mah 2S),
- sprednji del trupa je oblečen v vrtno folijo namočeno v razredčenem mekolu, kar ustrari trdno lupino in prednji del ni več občutljiv na praske in se boljše čisiti
- v spiner je dodana dodatna matica,
- za pritrditev prednjega dela kabina je vlepljena v trup matica namesto balse, saj neprestano privijanje, odvijanje verjetno oslabi navoj v lesu
- dodana je večja kovinska podložka za ohišjem notranje osi motorja
- na prednjem robu krila je napeglan salotejp
v krilih so uporabljene balsa letvice 3 mm debeline namesto 2 mm
Povezave do krmil so izvedene z nitko z pull-pull sistemom.
- Priponke
-
- Strirofly.JPG (193.55 KiB) Pogledano 6486 krat
-
- Strioflyrep.JPG (218.36 KiB) Pogledano 6486 krat
-
- Strirofly kabina.JPG (212.04 KiB) Pogledano 6486 krat
Videl sem Stiroflya z okroglim trupom od nosa do peta, oziroma do repka, ko pa sem ga hotel še enkrat pogledat, pa pokomentirat je nekam zginu, neznanokam...T0RN4D0 napisal/-a:V tanovo temo.
Aleš, sem že študiral kaj hudiča toliko časa pacaš. Vidim da sta malo goljufala z rezanjem sredic
Kaj te je pri rezanju sredic zmotilo
Lep dan Franc
Bi te lahko prosil, če mi izmeriš razmik med luknjama za pritrditev motorja? Zanima me tudi debelina osi, ker so podatki na HK strani različni.Pisaneli napisal/-a:Gradnja napreduje počasi a vztrajno. Višinsko in smerno krilo sem 3x prebarval z brezbarvnim lakom in na koncu dodal malo barve. Med vsako plastjo obrusil in pridobil 2g. Zato sem se odločil, saj je v tem letnem času velika možnost, da se balza zmoči.
Komponente so prispele in čakajo na vgradnjo.
Zakaj pa se ne naredi malo daljšega nosa - to je dolžina trupa od nosa do prednjega roba krila in doda manj, če ne kar nič svinca? Zaradi podaljška nosu se ne bo prav dosti poznalo na povečanem uporu, ker letalo že tako leti počasi, pozna pa se pri teži, ker se s tem zmanjša skupna teža modela.Coil napisal/-a:Skupna teža RTF 330g + 46g svinca = 376g
LP,
Andreo
Tudi izpeljanka s podaljšanim in večjim trupom je bila prikazana viewtopic.php?t=62576&postdays=0&postorder=asc&start=50 . Sicer pa mi ni jasno, od kod takšne teže modelov.Če bi se držali mer in napotkov pri izdelavi, kot jih je opisal Aleš pri gradnji, ne bi bilo potrebnih nobenih dodatnih obtežitev.Model je v osnovi dovolj trden, za kakršen način letenja je namenjen.Ni pa namenjen za učenje letenja, za popolne začetnike.Za te namene pa je idealen stirofljy 1,4RC ali kasneje stiroflyE.
Lep pozdrav
Ivan Kovač
HRASTNIK
Ivan Kovač
HRASTNIK
Danes sem letel na pobočju Mala gora z Stiroflajem 2.0 z deljivimi krili. Pobarval sem jih z barvami v spreju.
Model zelo odlično pobira termiko kakor tudi pobočni vzgornik. Je dovolj okreten in tudi vzdržljiv saj je imel na trenutke ravna krila brez loma.
Škoda, da sem pozabil kamero, da ga nisem posnel v vsej svoji eleganci.
Model zelo odlično pobira termiko kakor tudi pobočni vzgornik. Je dovolj okreten in tudi vzdržljiv saj je imel na trenutke ravna krila brez loma.
Škoda, da sem pozabil kamero, da ga nisem posnel v vsej svoji eleganci.
- Priponke
-
- IMAG0142.jpg (269.76 KiB) Pogledano 4700 krat
-
- IMAG0141.jpg (278.65 KiB) Pogledano 4700 krat
Fear of a Flat Planet.
-slopescream-
-slopescream-
Stirofly 2.0 kljuka za šlepanje
Ker je bilo že pred časom nekje obljubljeno šlepanje Stiroflya, sem se odločil, da moji varianti Stiroflyu dodam še kljuko.
Ker gre za relativno lahek model, sem iskal varianto kako zadevo narediti čim bolj preprosto.
Dodal sem dodatno vezano ploščo, na katero je privijačen motor, plošča pa je z 2 vijakoma pritrjena na čelno vezano ploščo, ki je vlepljena, tako da se motor hitro in enostavno sname.
V sprednji del dna kabine sem s Mitopurjem (ki se lepo peni da zapolni reže) vlepil 9 g servo (obljepljen z krep trakom, da se lažje vzame ven če crkne). Ročico serva sem malo podaljšal z drugo ročico, ki gleda dober centimeter skozi dno.
3 ročico sem vlepil pravokotno pod trup, da v zaprtem položaju preprečuje da pade ven vlečna vrvica.
Ker gre za dokaj lahki model ( cca 400g), mislim, da bi ob upoštevanju še nekaj dodatne teže zaradi sile pri vleki, moral servo vzdržati.
Upam, da bom imel priliko zadevo probati, ko se otopli.
Sicer pa slike povedo največ
Ker gre za relativno lahek model, sem iskal varianto kako zadevo narediti čim bolj preprosto.
Dodal sem dodatno vezano ploščo, na katero je privijačen motor, plošča pa je z 2 vijakoma pritrjena na čelno vezano ploščo, ki je vlepljena, tako da se motor hitro in enostavno sname.
V sprednji del dna kabine sem s Mitopurjem (ki se lepo peni da zapolni reže) vlepil 9 g servo (obljepljen z krep trakom, da se lažje vzame ven če crkne). Ročico serva sem malo podaljšal z drugo ročico, ki gleda dober centimeter skozi dno.
3 ročico sem vlepil pravokotno pod trup, da v zaprtem položaju preprečuje da pade ven vlečna vrvica.
Ker gre za dokaj lahki model ( cca 400g), mislim, da bi ob upoštevanju še nekaj dodatne teže zaradi sile pri vleki, moral servo vzdržati.
Upam, da bom imel priliko zadevo probati, ko se otopli.
Sicer pa slike povedo največ
- Priponke
-
- Strirofly_kljuka_za_slep_vgradnja_servo9g.JPG (154.33 KiB) Pogledano 4262 krat
-
- Strirofly_kljuka_za_slep_zaprta.JPG (147.5 KiB) Pogledano 4262 krat
-
- Strirofly_kljuka_za_slep_odprta.JPG (145.28 KiB) Pogledano 4262 krat
- KolarModelar
- Freak
- Prispevkov: 994
- Pridružen: 19 Okt 2007, 15:52
- Kraj: Letuš
Re: Stirofly 2.0
Torej pa imam še jaz stiroflya.
Oprema:
Motor Welgard 22-12-15
Propeler: 15x8 cm (mibo)
Regler 18A
Lipo 3s 750mAh
S to opremo bi z ustreznim propelerjem šla tudi 500g jadrilica navpično navzgor, ampak imam manjši propeler.
Teža RTF je komaj 320g.
Uporabil sem karbonsko cev (6mmx1mm). Ponavadi je 2mm debela stena, in je res super lahka. Tako da sem moral karbonsko palico skrajšati
za 10cm da sem dobil ustrezno težišče.
Danes sem opravil prvi polet in sem se skoraj usral
Leteti sem šel v oblačnem vremenu ob 9ih zjutraj ko še ni vetra.
Malo sem jadral in vse strimal, potem pa sem jo dvignil na okoli 50m in jadral. Prišla je v steber in se pričela dvigovati jaz pa sem veselo krožil. Po 2 minutkah me je že pričela
matrati smer letenja zato sem se odločil da grem nižje, ampak jo je še vedno vleklo navzgor. Potem mi je šele kanilo, in sem jo usmeril rahlo navzdol in stran od tistega stebra.
Krila so med letom kot čigumi in jih bom verjetno ojačal s karbonsko palico.
Oprema:
Motor Welgard 22-12-15
Propeler: 15x8 cm (mibo)
Regler 18A
Lipo 3s 750mAh
S to opremo bi z ustreznim propelerjem šla tudi 500g jadrilica navpično navzgor, ampak imam manjši propeler.
Teža RTF je komaj 320g.
Uporabil sem karbonsko cev (6mmx1mm). Ponavadi je 2mm debela stena, in je res super lahka. Tako da sem moral karbonsko palico skrajšati
za 10cm da sem dobil ustrezno težišče.
Danes sem opravil prvi polet in sem se skoraj usral
Leteti sem šel v oblačnem vremenu ob 9ih zjutraj ko še ni vetra.
Malo sem jadral in vse strimal, potem pa sem jo dvignil na okoli 50m in jadral. Prišla je v steber in se pričela dvigovati jaz pa sem veselo krožil. Po 2 minutkah me je že pričela
matrati smer letenja zato sem se odločil da grem nižje, ampak jo je še vedno vleklo navzgor. Potem mi je šele kanilo, in sem jo usmeril rahlo navzdol in stran od tistega stebra.
Krila so med letom kot čigumi in jih bom verjetno ojačal s karbonsko palico.
Nč bat, sam žgat...