LETEČA KRILA
Moderator: carcar
Pa še moja dogodivščina, ki se mi je zgodila danes in mislim da spada v to temo. Pibros (delta krilo), se mi je po nesreči zaletel v drevo. Pač našačno ocenjena razdalja No, nisem se preveč sekiral, ker preživi še hujše padce. In res ko pridem do drevesa najdem model, na njem niti ene praske, baterije pa od nikoder. Zgleda, da je ob trku zletela ven. Iščem celo uro, a je nikjer ne najdem Model je pa padel na tako čudno mesto kjer je najprej 2m pas neprehodnega grmovja, potem okoli 3m visoke trave, zatem pa še njiva z koruzo. Tako da sem sedaj to baterijo že odpisal saj je ne bom nikoli našel. Nekje v kakšnem listju se tiho skriva
Že tretji pack konionk, ki sem jih stran vrgel v zadnjih 2 mesecih. Imam samo še enega :grrrrrrrrrrr:
Ah bo že. Sem mogel to napisat, da sem se malo umiril
Že tretji pack konionk, ki sem jih stran vrgel v zadnjih 2 mesecih. Imam samo še enega :grrrrrrrrrrr:
Ah bo že. Sem mogel to napisat, da sem se malo umiril
-
- Freak
- Prispevkov: 451
- Pridružen: 15 Nov 2004, 19:59
- Kraj: Domžale
-
- Freak
- Prispevkov: 451
- Pridružen: 15 Nov 2004, 19:59
- Kraj: Domžale
Lotil sem se izdelave letečega krila frrr (načrt-tim). Nekje na polovici gradnje sem vse skupaj želel malo stehtati,vendar sem ugotovil,da bo krilo na koncu tehtalo okoli 720-750 g po načrtu pa naj bi tehtalo 550g.Zanima pa me koliko bo tistih 200g vplivalo na letenje in če bo stvar sploh letela.
Prosim za odgovor in lep pozdrav
P.S.
koliko tehta komplet celic 8Ă—kan 1050 mah/ Ni-Mh
Prosim za odgovor in lep pozdrav
P.S.
koliko tehta komplet celic 8Ă—kan 1050 mah/ Ni-Mh
Lep pozdrav
ena celica tehta 21 gkoliko tehta komplet celic 8Ă—kan 1050 mah/ Ni-Mh
če bi moral model tehtati 550 g je 200 g skoraj 40% kar je anormen pribitek mase
verjetno bo letel kot kanta
Zadnjič spremenil MC GAYVER, dne 14 Avg 2005, 16:55, skupaj popravljeno 1 krat.
"Posral"sem ga pri ojačanju z lepilnim trakom.V nobeni prodajalni v Velenju (Merkur itd.) še niso slišali za lepilni trak,ki je okrepljen s steklenimi vlakni!!?? Zato sem kupil nek sivi vodoodporni trak,ki pa je občutno težji Okrepil pa sem šele zgornjo stran ,za spodnjo pa bom nekje nabavil ta trak . Koliko bi lahko presegel predpisano težo krila(RTF),da bi stvar še špilala?
P.S. MC gyver hvala za pomoč,lepo je vedeti,da se lahko vedno obrneš na nekoga pa tudi če imaš bedna vprašanja in kompliciraš.Ampak nam začetnikom je težko
Lep pozdrav vsem
P.S. MC gyver hvala za pomoč,lepo je vedeti,da se lahko vedno obrneš na nekoga pa tudi če imaš bedna vprašanja in kompliciraš.Ampak nam začetnikom je težko
Lep pozdrav vsem
Lep pozdrav
Tisti sivi vodoodporni trak ni dober ker se nateguje kot žvečilni gumi.
Zaradi tega potem krilo ni dovolj močno na upogibanje.
V Celju v Baumaxu imajo tak lepilni trak. Vsaj jaz sem ga tam kupil nazadnje!
ta lepilni trak je zelo močan in se niti najmanj ne razteguje, zato ustvari močno "skorjo" na krilu in ga s tem zelo utrdi.
LP Mitja
Zaradi tega potem krilo ni dovolj močno na upogibanje.
V Celju v Baumaxu imajo tak lepilni trak. Vsaj jaz sem ga tam kupil nazadnje!
ta lepilni trak je zelo močan in se niti najmanj ne razteguje, zato ustvari močno "skorjo" na krilu in ga s tem zelo utrdi.
LP Mitja
- Priponke
-
- lepilni trak s steklenimi vlakni.jpg (33.6 KiB) Pogledano 6790 krat
evo mene...
Jest sem naredil Zagija, pa so me "nasrali", da mora imeti kot motorja okoli 3 stopinje ...
...samo v nulo ga daj, pa bo v redu.
Namreč ko sem dal poln gas, je šel Zagi v luping, pri jadranju pa sem ga moral precej vleči nase. Potem pa sem motor podložil, pa je mučos bolje.
Res pa da imam gor brašlesa mego...
Jest sem naredil Zagija, pa so me "nasrali", da mora imeti kot motorja okoli 3 stopinje ...
...samo v nulo ga daj, pa bo v redu.
Namreč ko sem dal poln gas, je šel Zagi v luping, pri jadranju pa sem ga moral precej vleči nase. Potem pa sem motor podložil, pa je mučos bolje.
Res pa da imam gor brašlesa mego...
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Upam da to ni letelo nameŽivnorc napisal/-a:evo mene...
Jest sem naredil Zagija, pa so me "nasrali", da mora imeti kot motorja okoli 3 stopinje ...
...samo v nulo ga daj, pa bo v redu.
Namreč ko sem dal poln gas, je šel Zagi v luping, pri jadranju pa sem ga moral precej vleči nase. Potem pa sem motor podložil, pa je mučos bolje.
Res pa da imam gor brašlesa mego...
jaz sem ti napisal:
Objavljeno: Čet Jun 30, 2005 5:30 am
Živnorc! Kot motorja za MEGO sploh ni važen, saj ti ga bo odtrgalo z modela čim boš dal poln plin
če pa le vztrajaš, potem naj bo os motorja spuščena čim bliže tetivi profila, ter za kakšno stopinjo ali dve vpadnega kota. Če gledaš krilo od strani..ko bo os motorja poravnana vodoravno, naj ima srednji del krila kako stopinjo ali max dve vpadnega kota.
To je samo moje ugibanje, kajti Zagija še nisem nikoli naredil. Mislim pa da je dobro izhodišče. Morda se oglasi z nasvetom še kdo, ki je tako močan motor dal na Zagija.....
LP Mitja
_________________
LMD Kanja
Hrastnik
Never try, never fail...