Leteče krilo! Prvič! Pomoč dobrodošla!
Moderator: carcar
Tudi sam izdelujem leteče krilo Arrow. Povsod sem iskal lepilni trak ojačan z steklenimi vlakni za ojačanje krila, pa ga nisem našel. Tako da sem sedaj v merkurju kupil ta trak:
dscn1687l.jpg
Reče se mu tekstilni lepilni trak in je ojačan z nekim cvirnom. Raztegljiv ni, je pa lepljiv kot hudič. No zanima me če bi bil primeren za ojačanje arrowa.
LP.
dscn1687l.jpg
Reče se mu tekstilni lepilni trak in je ojačan z nekim cvirnom. Raztegljiv ni, je pa lepljiv kot hudič. No zanima me če bi bil primeren za ojačanje arrowa.
LP.
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
ja po moje je bolje z dvema...in privijačiti....tam je krilo vseeno dosti tanko in stiropor je pač stiropor, edino, če bi izrezal in vlepil lesene opore....men je motor zdržal vse padce in bližnja srečanja z drevesi...kar dosti ostalega je bilo potrebno sanirati, tud elerone sem dal kasneje iz balze, motor je bil pa trdno na svojem mestupeter6637 napisal/-a:Dobr si se zmislu a pa bi lahko samo L ploščico dal gor in jo prilepil ??? Ali se bo motor upogibal ??
jest mam pa ta lepilni trak. A bo vredu ?? (dobu sm ga u merkurju)
- Priponke
-
- tkan_lepilni_trak_srebrna_3m_389_CO540050.jpg (2.52 KiB) Pogledano 4483 krat
Zadnjič spremenil peter6637, dne 29 Mar 2011, 21:20, skupaj popravljeno 1 krat.
peter borič
Ne vem kaj tolk komplicirate...če se stiropor lepo narahlo zbrusi z finim brusnim papitjem prav dobro prime navaden selotejp in ne rabite nobenih ojačitev..saj je vsak gram manj zelo pomemben, da krilo lepo leti in tudi jadra.
Da bi ne vem koliko ojačevali ni potrebe, dovolj je bajonet. Edino elerone se splača narediti iz trikotne balze, ker se stiroporasti preveč krivijo ob malo bolj divjem letenju.
Da bi ne vem koliko ojačevali ni potrebe, dovolj je bajonet. Edino elerone se splača narediti iz trikotne balze, ker se stiroporasti preveč krivijo ob malo bolj divjem letenju.
- modelarcina
- Profesor
- Prispevkov: 1038
- Pridružen: 18 Jan 2006, 13:30
- Kraj: kamnik
"Selotejp" z vlakni kar dosti poveča odpornost in ojača model sam,ker se jadralno leteče krilo ponavadi uporablja za letenje na pobočju velikokrat pride prav kakšen dodaten gram več ...tomazslo napisal/-a:Ne vem kaj tolk komplicirate...če se stiropor lepo narahlo zbrusi z finim brusnim papitjem prav dobro prime navaden selotejp in ne rabite nobenih ojačitev..saj je vsak gram manj zelo pomemben, da krilo lepo leti in tudi jadra.
Da bi ne vem koliko ojačevali ni potrebe, dovolj je bajonet. Edino elerone se splača narediti iz trikotne balze, ker se stiroporasti preveč krivijo ob malo bolj divjem letenju.
lp simon
www.okarbon.eu
Ta selotejp se razteguje kot žvečilna guma, zato ne doda krilu nobene trdnosti ampak samo nabije maso. Ni uporabno.peter6637 napisal/-a:jest mam pa ta lepilni trak. A bo vredu ?? (dobu sm ga u merkurju)
Uporabite navadni barvni aero selotejp širine ~5 cm.
Splača pa se uporabiti še nekaj traka z vlakni na najbolj strateških mestih.
O tem je že toliko napisanega, da škoda zgubljati besed. Kdor ne najde, pa naj "izumlja toplo vodo".
Točno tako, če hočeš. da je krilo uporabno je to dovolj, če si pa nekdo želi, da je to kot lepa "maketa" (bolj ta zaresna stvar), je pa potrebno vlepiti letvice iz balze še na prednji del krila, na zadnji del trikotno balzo, izrezati elerone, za pante dodati še letvico na pregibu.Ultralajt napisal/-a: Ta selotejp se razteguje kot žvečilna guma, zato ne doda krilu nobene trdnosti ampak samo nabije maso. Ni uporabno.
Uporabite navadni barvni aero selotejp širine ~5 cm.
Splača pa se uporabiti še nekaj traka z vlakni na najbolj strateških mestih.
O tem je že toliko napisanega, da škoda zgubljati besed. Kdor ne najde, pa naj "izumlja toplo vodo".
Hm, da še jst vprašam oziroma preverim če sem na pravi smeri...
Torej, leteče krilo, mere takšne kot so v priponki, samo da bo treba v sredini naredi trup za baterijo, je predebela da bi jo lahko utopil v stiropor. Za trup imam v mislih 3mm VP, zgornjo konturo bi narisal kar po profilu da bilo "flah", spodaj bi pa ven štrlelo kolikor bo pač treba.
V krilo bi izrezal utor za letvico 3x10mm pokončno in ga malo "zasteklil". Ker bom prvič delal s kompoziti, me zanima koliko bo potebno da bo zadeva dovolj močna in ne pretežka. Mislim da je 1 plast 50g in 1 plast 25g v kombinaciji z letvico dovolj, na prvem robu pa prekrivanje da ne bo ob prvem pristanku konec veselja.
Če bom zadevo izdelal na ta način, mi verjetno ni treba izdelovati elevonov iz balze. Polovici krila bi sprešal med negativi posebej, in nato zlepil na trup.
Teža? 220g baterija, 80g motor, sprejemnik in regulator 50g, servota 30g. Sredice z letvico in kabinico okoli 100g, ne vem koliko naj pričakujem od steklenke... 100, 150g? Recimo na oko skupaj ~700g.
To bi rad spravil do kakšnih 150 km/h, brez da v zraku razpade. Kakšen koristen nasvet ali pripomba, na kaj moram paziti?
Torej, leteče krilo, mere takšne kot so v priponki, samo da bo treba v sredini naredi trup za baterijo, je predebela da bi jo lahko utopil v stiropor. Za trup imam v mislih 3mm VP, zgornjo konturo bi narisal kar po profilu da bilo "flah", spodaj bi pa ven štrlelo kolikor bo pač treba.
V krilo bi izrezal utor za letvico 3x10mm pokončno in ga malo "zasteklil". Ker bom prvič delal s kompoziti, me zanima koliko bo potebno da bo zadeva dovolj močna in ne pretežka. Mislim da je 1 plast 50g in 1 plast 25g v kombinaciji z letvico dovolj, na prvem robu pa prekrivanje da ne bo ob prvem pristanku konec veselja.
Če bom zadevo izdelal na ta način, mi verjetno ni treba izdelovati elevonov iz balze. Polovici krila bi sprešal med negativi posebej, in nato zlepil na trup.
Teža? 220g baterija, 80g motor, sprejemnik in regulator 50g, servota 30g. Sredice z letvico in kabinico okoli 100g, ne vem koliko naj pričakujem od steklenke... 100, 150g? Recimo na oko skupaj ~700g.
To bi rad spravil do kakšnih 150 km/h, brez da v zraku razpade. Kakšen koristen nasvet ali pripomba, na kaj moram paziti?
- Priponke
-
- zapp.jpg (35.79 KiB) Pogledano 4581 krat
Fly it like you stole it!