Stran 2 od 2

Objavljeno: 02 Apr 2008, 13:19
Napisal/-a Coil
Kaj naj rečem, inovativnost na višku =D>

Super pristajaš, kot kakšen "space shuttle" pregledal sem že kar nekaj tem na tem forumu in moram reči, da super za tvoje izčrpne komentarje, tiste ki nas to zanima je prav prijetno branje...

sem mal po googlu in našel tole http://hackedgadgets.com/2007/09/17/gyr ... ed-camera/

Objavljeno: 02 Apr 2008, 17:14
Napisal/-a Ultralajt
Zamenjal sem propeler. Staromodnega Robbeja sem nadomestil z enim ultralahkim propom od gumenjaka enakega premera in podobnega koraka.

Sedaj gre gor ko šus! :jumpjump:

Sem preizkusil v zatišju med dvema plohama.

Objavljeno: 02 Apr 2008, 17:18
Napisal/-a Krist
Hmm, kaj pa GWS HD 6x3 ali pa 7x3,5?
Imam jih nekaj na zalogi, so ravno pravi za F3A indoor ain tvoj motor

Objavljeno: 02 Apr 2008, 18:00
Napisal/-a Ultralajt
Krist, bolje vrabec v roki, kakor golob na strehi ;)
Ultralajt napisal/-a: Sedaj gre gor ko šus! :jumpjump:

Objavljeno: 02 Apr 2008, 18:15
Napisal/-a Krist
Ultralajt napisal/-a:Krist, bolje vrabec v roki, kakor golob na strehi ;)
Ultralajt napisal/-a: Sedaj gre gor ko šus! :jumpjump:
Hehe...
Samo povem ti, da imam skoraj polovico zaloge HC, tako da če kaj rabiš, samo javi. Depron pa bi se tudi našel...

Kolikor sem probal tisti 10g motor z 6x3, je pri polnema plinu model prava raketa.


Vidim, da si se nalezel filozofije gradnje modelov iz ostankov =D>

Finesa pr pristanku je pa brutalno majhna, mislim, da ima celo space shuttle boljšo.

Se bom še jaz malce poigral s gyroskopom, samo da heli dokončno udesim :oops:

Objavljeno: 02 Apr 2008, 18:51
Napisal/-a Ultralajt
Krist napisal/-a: Finesa pr pristanku je pa brutalno majhna, mislim, da ima celo space shuttle boljšo.
To je položaj z do konca zategnjeno komando višino nase. Model takrat pravzaprav "parašutira" in ne leti.
Krilo nima več vzgona (v pravem smislu besede) ker je v "stallingu" (prevlečeno do konca) in nudi zraku le še upor. Vendar je upor obrnjern tako navzgor, da nadomesti izgubo pravega vzgona.

Če je le malo čelnega vetra, pa model pada vertikalno proti tlem.

To rad izvajam na koncu poletov, ker se mi zdi zanimivo, ko mi model takole z neba pade pred noge.

Objavljeno: 02 Apr 2008, 19:57
Napisal/-a Krist
Sem prebral prejle :oops:
Zanimiv način pristajanja, brez gyrota bi bilo verjetno zelo pestro.

škoda ker ni model črn, pa še kake ledice, bi še kdo prjavu, da je nlp vidu v vašem koncu :wink:

Mitja, kaj praviš na naslednji iziv?
Vektorski premik motorja (višina) 8)

Objavljeno: 03 Apr 2008, 05:41
Napisal/-a Ultralajt
Krist napisal/-a:Zanimiv način pristajanja, brez gyrota bi bilo verjetno zelo pestro.
Brez gyrota je bilo treba za spoznanje bolj loviti model, se je pa dalo tudi tako vertikalno pasti na tla.

Krist napisal/-a:Mitja, kaj praviš na naslednji iziv?
Vektorski premik motorja (višina) 8)
Vektorsko usmerjanje curka je bilo narejeno najprej.
Krilca so bila podaljšana navznoter v zračni curek propelerja.

Model je bil za moje pojme preveč NOR, zato sem tisti del krilc, po parih poizkusih letenja enostavno s škarjami skrajšal.
Tako kot leti sedaj, mi veliko bolj leži...

Objavljeno: 03 Apr 2008, 06:21
Napisal/-a Ultralajt
Tole je novi prop. Izredno tanek in lahek.

Vzpenjanje je skoraj 2x boljše.

Objavljeno: 25 Avg 2008, 23:06
Napisal/-a Andreo29
Zanima me, če je treba tudi pri letečem krilu montirati motor pod določenim kotom (npr. kot pri letalu malo navzdol) ali je v tem primeru os motorja vzporedna z osjo profila?