Stirofly--> KIT komplet (Elektro)
Moderator: carcar
Stirofly--> KIT komplet (Elektro)
Zdravo
končno je uspel izrez elektro verzije Stiroflya. Je bilo kar nekaj težav pri zasnovi v primerjavi s Stirofly-em jadralno različico.
Na posnetku je samo izrez trupa dokončna varianta, vse ostalo je improvizirano. Vendar v grobem bo zgledal približno tako, kot kažejo slike.
Tudi pogonski set naj bi bil iz komponent prikazanih na sliki. Upam, da bom ta vikend pričel z izgradnjo modela.
lp Kovač A.
končno je uspel izrez elektro verzije Stiroflya. Je bilo kar nekaj težav pri zasnovi v primerjavi s Stirofly-em jadralno različico.
Na posnetku je samo izrez trupa dokončna varianta, vse ostalo je improvizirano. Vendar v grobem bo zgledal približno tako, kot kažejo slike.
Tudi pogonski set naj bi bil iz komponent prikazanih na sliki. Upam, da bom ta vikend pričel z izgradnjo modela.
lp Kovač A.
- Priponke
-
- 3.jpg (25.97 KiB) Pogledano 17489 krat
-
- 2.jpg (36.25 KiB) Pogledano 17489 krat
-
- 1.jpg (56.34 KiB) Pogledano 17489 krat
Še par slikc.
Pri zasnovi kril, bo možna tudi opcija z eleroni. Če bodo eleroni potrebni, pa bo pokazal testni let.
Seveda bo potrebno trup na vogalih malo pobrusiti - narediti zaokrožitev v obliki elipse. Potem bo zadeva izgledala bistveno drugače.
Glede na izkušnje s prvo verzijo Stiroflya me letalne sposobnosti letala ne skrbijo, pričakovana vzletna masa pa je med 300 in 350 g.
Motor bo predvidoma predelan brezkrtačnik iz CD-ROM pogona računalnika.
lp
Pri zasnovi kril, bo možna tudi opcija z eleroni. Če bodo eleroni potrebni, pa bo pokazal testni let.
Seveda bo potrebno trup na vogalih malo pobrusiti - narediti zaokrožitev v obliki elipse. Potem bo zadeva izgledala bistveno drugače.
Glede na izkušnje s prvo verzijo Stiroflya me letalne sposobnosti letala ne skrbijo, pričakovana vzletna masa pa je med 300 in 350 g.
Motor bo predvidoma predelan brezkrtačnik iz CD-ROM pogona računalnika.
lp
- Priponke
-
- 5.jpg (34.14 KiB) Pogledano 17472 krat
-
- 4.jpg (29.87 KiB) Pogledano 17472 krat
Zadnjič spremenil A. Kovač, dne 31 Jan 2008, 20:19, skupaj popravljeno 1 krat.
Delam , delam, in opažam da bo treba v trupu pri samem razrezu nardit malenkostne korekcije, da bo vgradnja komponent še enostavnejša.
Določene rešitve, ti kapnejo šele pri izdelavi prototipa.
Seveda bo opcija z eleroni izvedljiva.
Krilo si bo lahko vsak naročil poljubno, profil, razpon, globino krila, tlorisno obliko, zvitje, tanjšanje sredice za balzo, ipd.
Samo najprej je potrbno priti do finalne različice trupa in repa ter izvesti testni let, nato bodo možne variacije krila.
lp KOVAČ
Določene rešitve, ti kapnejo šele pri izdelavi prototipa.
Seveda bo opcija z eleroni izvedljiva.
Krilo si bo lahko vsak naročil poljubno, profil, razpon, globino krila, tlorisno obliko, zvitje, tanjšanje sredice za balzo, ipd.
Samo najprej je potrbno priti do finalne različice trupa in repa ter izvesti testni let, nato bodo možne variacije krila.
lp KOVAČ
Prve informacije glede testnega leta.
Ker je bil prvi set iz kombinacije speed 280 in LiPo 12 V, je motor po pričakovanjih skurilo.
Potem pa je zmanjkalo dneva, da bi poiskusila še brezkrtačnik iz CD-motorčka. Reinstalacija pogona je uspela, tako da jutri pričakujeva še testni let.
CD motorček požira tok 2A, kar je super glede na vlek kot sva ga preiskusila. Pričakujeva torej normalno penjanje, ki bi zadostovalo za cel popoldan letenja: motor + jadranje....v normalnih razmerah.
Skupna teža pri motorju speed 280 = 270g
Model leti za odtenek hitreje kot običajen stirofly. Tako, da je bil namen popolnoma dosežen. Elektro različica ki bo omogočala zelo enostavno letenje, nizko ceno, nepotrebno napenjanje gumice oz. poljubna izbira startne višine.
Več o letenju, še po jutrišnjem testiranju.
Sledi korekcija izreza sredic in izdelava še enega modela, katerega detajli bodo narejeni perfektno, gradnja pa opisana v vseh korakih.
lp Kovač
Ker je bil prvi set iz kombinacije speed 280 in LiPo 12 V, je motor po pričakovanjih skurilo.
Potem pa je zmanjkalo dneva, da bi poiskusila še brezkrtačnik iz CD-motorčka. Reinstalacija pogona je uspela, tako da jutri pričakujeva še testni let.
CD motorček požira tok 2A, kar je super glede na vlek kot sva ga preiskusila. Pričakujeva torej normalno penjanje, ki bi zadostovalo za cel popoldan letenja: motor + jadranje....v normalnih razmerah.
Skupna teža pri motorju speed 280 = 270g
Model leti za odtenek hitreje kot običajen stirofly. Tako, da je bil namen popolnoma dosežen. Elektro različica ki bo omogočala zelo enostavno letenje, nizko ceno, nepotrebno napenjanje gumice oz. poljubna izbira startne višine.
Več o letenju, še po jutrišnjem testiranju.
Sledi korekcija izreza sredic in izdelava še enega modela, katerega detajli bodo narejeni perfektno, gradnja pa opisana v vseh korakih.
lp Kovač
Danes je nastal filmček.
Tudi z verzijo pogona s CD motorčkom sva zelo zadovoljna.
filmček pove dovolj.
Model leti večinoma pod polnim gasom.
Pihal je tudi veter, toliko za informacijo o vremenski situaciji.
Model, ki je na filmu in na slikcah, ki so priložene je resnično testna verzija.Zdaj ko sva sigurna glede letalnih karakteristik in pogona, bova izdelala model, ki bo prava šminka. Torej zaobljeno vogali, lepi detajli,...
Zato komentarji glede detajlov niso zaželjeni - hvala.
http://www.youtube.com/watch?v=HdJxqNHWsVQ
Tudi z verzijo pogona s CD motorčkom sva zelo zadovoljna.
filmček pove dovolj.
Model leti večinoma pod polnim gasom.
Pihal je tudi veter, toliko za informacijo o vremenski situaciji.
Model, ki je na filmu in na slikcah, ki so priložene je resnično testna verzija.Zdaj ko sva sigurna glede letalnih karakteristik in pogona, bova izdelala model, ki bo prava šminka. Torej zaobljeno vogali, lepi detajli,...
Zato komentarji glede detajlov niso zaželjeni - hvala.
http://www.youtube.com/watch?v=HdJxqNHWsVQ
- Priponke
-
- stirofly-E 013.jpg (21.15 KiB) Pogledano 9409 krat
-
- stirofly-E 012.jpg (19.93 KiB) Pogledano 9409 krat
-
- stirofly-E 001.jpg (15.44 KiB) Pogledano 9409 krat
Še dve slikci.
Motorček iz pogona za CD-ROM iz PC-ja. "zvezdasti motor "
S tem pogonom model penja povsem zadovoljivo. Motor se ne greje, zato bova poskusila še z drugim propelerjem, kjer pričakujeva še boljši rezultat.
Model ni namenjen za hitro penjanje, ampak za normalen let kjer počasi pridobiva višino, medtem pa pilot poiskusi najti termično dviganje.
Če bo dovolj zanimanja za model bom nažical očeta, da napiše nekaj o pripravi CD motorčka za tovrsten pogon. Možen bo tudi nakup sredic za trup in krila.
lp Kovač Stiro CNC team
Motorček iz pogona za CD-ROM iz PC-ja. "zvezdasti motor "
S tem pogonom model penja povsem zadovoljivo. Motor se ne greje, zato bova poskusila še z drugim propelerjem, kjer pričakujeva še boljši rezultat.
Model ni namenjen za hitro penjanje, ampak za normalen let kjer počasi pridobiva višino, medtem pa pilot poiskusi najti termično dviganje.
Če bo dovolj zanimanja za model bom nažical očeta, da napiše nekaj o pripravi CD motorčka za tovrsten pogon. Možen bo tudi nakup sredic za trup in krila.
lp Kovač Stiro CNC team
- Priponke
-
- stirofly-E 016.jpg (33.42 KiB) Pogledano 9398 krat
-
- stirofly-E 014.jpg (32.04 KiB) Pogledano 9398 krat
- KolarModelar
- Freak
- Prispevkov: 994
- Pridružen: 19 Okt 2007, 15:52
- Kraj: Letuš
To bi bilo zelo lepo, saj se mi zdijo drugi pogoni kar malo pretežki za stiroflya.A. Kovač napisal/-a:Še dve slikci.
Motorček iz pogona za CD-ROM iz PC-ja. "zvezdasti motor "
Če bo dovolj zanimanja za model bom nažical očeta, da napiše nekaj o pripravi CD motorčka za tovrsten pogon. Možen bo tudi nakup sredic za trup in krila.
lp Kovač Stiro CNC team
Lp
Mislim, da bova kamot zmogla tistih nekaj naročil, ki bodo prišla.AD napisal/-a:Bravo Kovač Team!
Zdaj bo treba pa enga pomagača dobit, da bo "arbajtu" na mašini
Dobro je okreten zato, ker sem na hitro dolepil malo stirodura na smernega.
Je pa model, kjub temu da je elektro različica, zelo težko spraviti v kovit. Ko že enkrat omahne, mu je potrebno pomagati v smeri rotacije, da vsaj malo diši po improviziranem kovitu. (torej idealno za začetnike).
Ker je Aleš zasut z delom za službo in družinskimi obveznostmi, bom jaz nadaljeval temo in gradnjo končne verzije stirofly-E.Izdelan bo še z eno različico.Zadnji del trupa bo kot pri običajni verziji stiroflya iz smrekove letvice 10x5mm.
- Priponke
-
- Potegnemo črte, na robovih, za pomoč pri grobem obrezovanju trupa z olfo.
- 03 006.jpg (23.92 KiB) Pogledano 9454 krat
-
- Z belim lepilom zalepljen trup skupaj
- 03 004.jpg (27.93 KiB) Pogledano 9454 krat
-
- Na zadnjem delu trupa narišemo izrez, tako da se prilagaja prednjemu delu in z olfo izrežemo, zato da servote pomaknemo čimbolj nazaj.
- 03 002.jpg (28.13 KiB) Pogledano 9454 krat
Lep pozdrav
Ivan Kovač
HRASTNIK
Ivan Kovač
HRASTNIK
...
- Priponke
-
- V odprtino trupa vlepimo servote, čimbolj nazaj, tako da imamo v trupu čimveč prostora za ostalo opremo in možnost pomikanja le te pri nastavitvi težišča.
- 03 009.jpg (31.8 KiB) Pogledano 9452 krat
-
- Na grobo obrezan trup
- 03 008.jpg (24.69 KiB) Pogledano 9452 krat
Lep pozdrav
Ivan Kovač
HRASTNIK
Ivan Kovač
HRASTNIK
Ker bom na model montiral predelan CD brezkrtačni motor, ki se je izkazal za povsem zadostnega, bom v nekaj slikcah in z komentarji prikazal primer predelave enega od različnih tipov CD motorčkov.Predelava je minimalna.Ni potrebe po nikakršnem previjanju statorskega navitja, če le najdemo primernega.Običajno je težava samo v prekratki osi in mogoče os ni na pravi strani motorja.Takšno predelavo bom tudi prikazal, kjer imamo prekratko os, ki jo želimo imeti na strani nosilca za pritrditev motorja.
- Priponke
-
- naprimernejši, zaradi pritrditve motorja, je tisti z okroglim nosilcem in tega bom tudi predelal
- motor 003.jpg (33.59 KiB) Pogledano 9278 krat
-
- dva primera z že odstranjenim nosilcem za CD
- motor 002.jpg (37.11 KiB) Pogledano 9278 krat
-
- premer rotora naj bo več kot 23mm, os motorja pa 3mm
- motor 001.jpg (40.19 KiB) Pogledano 9278 krat
Zadnjič spremenil Ivo K., dne 19 Mar 2008, 10:26, skupaj popravljeno 1 krat.
Lep pozdrav
Ivan Kovač
HRASTNIK
Ivan Kovač
HRASTNIK
- KolarModelar
- Freak
- Prispevkov: 994
- Pridružen: 19 Okt 2007, 15:52
- Kraj: Letuš
Rotor motorja najprej snamemo iz statorskega dela.Uporabiti moramo kar precejšnjo silo, ker imajo skoraj vsi motorčki na osi utor, v katerega pa nalega plastično varovalo, zato da se rotor ne sname.Vendar bodimo pri snemanju previdni, da ne deformiramo, zvijemo rotor.
- Priponke
-
- odsranjene odvečni deli
- motor 006.jpg (40.18 KiB) Pogledano 9134 krat
-
- odstranimo magnetni obroč in plastično varovalo
- motor 005.jpg (34.94 KiB) Pogledano 9134 krat
Lep pozdrav
Ivan Kovač
HRASTNIK
Ivan Kovač
HRASTNIK