predelava krtačnega v brezkrtačni motor
Moderator: Pisaneli
predelava krtačnega v brezkrtačni motor
Kako lahko predelamo letalo s krtačnim motorjem v brezkrtačnega ???
peter borič
Tu na forumu, se novincem raje da lekcijo iz filozofije, da dobijo občutek kako so bebavi, kot da bi se pomagalo.peter6637 napisal/-a:A pa bi mi lahko povedal kje na forumu ker jaz nimam časa za brskanje po njem.
Hvala vnaprej !
Če bi šlo za kako stvar, ki potrebuje dolgo razlago ne rečem, tako pa
Torej, brezkrtačni motor ima tri žice, regulator za brezkrtačni motor pa na eni strani tri, na drugi dve.
Tam kjer sta dve žici sta ena rdeča in ena črna, tam preko konektorjev povežeš z baterijo (+rdeča .....-črna, to je zelo pomembno, če zamenjaš običajno skuriš regler)
Tam kjer so pa tri žice, jih pa enostavno spojiš s tistimi tremi na motorju. Ni važno, katero s katero, motor bo delal. Če imaš srečo, se bo vrtel v pravo smer, če se pa vrti v napačno smer, pa dve žici od treh med seboj zamenjaš.
Rajsar ne gre se za filozofije ter izdelave bebcev, pač pa zato ker se vsake 14 dni ponavljajo ena in ista vprašanja ker se nekomu na novo ne da malo prebrskati nazaj ter si ne prebere niti osnovnih stvari in komaj loči med komponentami sistema kaj šele kaj potrebuje.Rajsar napisal/-a:Tu na forumu, se novincem raje da lekcijo iz filozofije, da dobijo občutek kako so bebavi, kot da bi se pomagalo.peter6637 napisal/-a:A pa bi mi lahko povedal kje na forumu ker jaz nimam časa za brskanje po njem.
Hvala vnaprej !
Če bi šlo za kako stvar, ki potrebuje dolgo razlago ne rečem, tako pa
Torej, brezkrtačni motor ima tri žice, regulator za brezkrtačni motor pa na eni strani tri, na drugi dve.
Tam kjer sta dve žici sta ena rdeča in ena črna, tam preko konektorjev povežeš z baterijo (+rdeča .....-črna, to je zelo pomembno, če zamenjaš običajno skuriš regler)
Tam kjer so pa tri žice, jih pa enostavno spojiš s tistimi tremi na motorju. Ni važno, katero s katero, motor bo delal. Če imaš srečo, se bo vrtel v pravo smer, če se pa vrti v napačno smer, pa dve žici od treh med seboj zamenjaš.
Na koncu še pa brez sramu v faco reče da ima dovolj časa samo se mu ne ljubi iskat.
Žal je tako da pri modelarstvu je treba kaj malo poiskati ter prebrati,če se ti to ne da potem ta hobi ni zate.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Sedaj pa resno, okoli predelave, brezkrtačnika v krtačarja.
če me spomin ne vara, sem nekje leta 2004, videl na netu, kako je tip razdrl 3 polni speed 400, in na vsako kotvo 3 polnega rotorja navil eno tuljavo. Nato je naredil čvrsto vpetje "rotorja". V pločevinasto "piksno" ki je prej predstavljala ohišje motorja, pa je vlepil magnetke in nastal je zanimiv preprost brezkrtačni "outruner".
Vsekakor se brezkrtačnika da spremeniti v krtačnika, vendar ob današnjih cenah motorjev to početje nima smisla, saj je vložen trud, čas in material večkratno presežeta ceno komercialnega izdelka, da o poerformansak tako predelanega motorja raje ne izgubljamo besed.
Vendar pa vidim v tej temi globalno napako, ki jo je storil avtor in sicer ni zastavil vprašanja in naslov problemu primerno.
Najbrž je v bistvu hotel modelček, ki ga poganja zastarel krtačni motor, predelati tako, da bi mu vgradil sodobnejši brezkrtačni pogon.
To za sabo potegne nabavo motorja in ustreznega krmilnika, morda tudi bolj ustreznega akumulatorja.
Okoli motorja in krmilnika je že nekdo dobro povedal, kako in kaj s temi raznimi žicami, sam bi pa še povdaril, da lahko predelava bistveno vpliva na težišče modela, zato je treba novo opremo razporediti tako, da ima model še vedno težišče na istem mestu, kar se običajno najbolj učinkovito naredi s premikom pogonskega akumulatorja naprej ali nazaj po modelu...
Mitja
če me spomin ne vara, sem nekje leta 2004, videl na netu, kako je tip razdrl 3 polni speed 400, in na vsako kotvo 3 polnega rotorja navil eno tuljavo. Nato je naredil čvrsto vpetje "rotorja". V pločevinasto "piksno" ki je prej predstavljala ohišje motorja, pa je vlepil magnetke in nastal je zanimiv preprost brezkrtačni "outruner".
Vsekakor se brezkrtačnika da spremeniti v krtačnika, vendar ob današnjih cenah motorjev to početje nima smisla, saj je vložen trud, čas in material večkratno presežeta ceno komercialnega izdelka, da o poerformansak tako predelanega motorja raje ne izgubljamo besed.
Vendar pa vidim v tej temi globalno napako, ki jo je storil avtor in sicer ni zastavil vprašanja in naslov problemu primerno.
Najbrž je v bistvu hotel modelček, ki ga poganja zastarel krtačni motor, predelati tako, da bi mu vgradil sodobnejši brezkrtačni pogon.
To za sabo potegne nabavo motorja in ustreznega krmilnika, morda tudi bolj ustreznega akumulatorja.
Okoli motorja in krmilnika je že nekdo dobro povedal, kako in kaj s temi raznimi žicami, sam bi pa še povdaril, da lahko predelava bistveno vpliva na težišče modela, zato je treba novo opremo razporediti tako, da ima model še vedno težišče na istem mestu, kar se običajno najbolj učinkovito naredi s premikom pogonskega akumulatorja naprej ali nazaj po modelu...
Mitja