axi 2826/10
Moderator: Pisaneli
axi 2826/10
Po začetnem strahu pred preobremenitvijo, sem se ojunačil in preizkusil nnekaj verzij pogonov, ti dve sta še posebej zanimivi:
12xGP110 + Aeronaut 13x10 = 62A statične porabe
12xGP220 + Aeronaut 14x10 = 80A statične porabe
Uporabil sem "turbo" spiner izdelan iz HM spinerja, kot ga predlaga Miha Holc.
Motorju sem predelal zadnjo steno, da deluje kot dodaten ventilator.(Poglej temo Arianček.) Koliko to pomaga ne vem, nekaj pa zagotovo.
Po nekaj desetih praznjenjih je motor še vedno kot nov! Nekajkrat sem se potrudil, da sem ga čimprej spravil proti tlom, (Odprte zavore in strmoglavljenje) ga zopet dvignil... Na koncu sem potipal motor, ki ni imel več kot 50 oC - brez problema sem ga lahko držal.
Model gre z večjimi celicami in vijakom v zrak kot raketa. V nadaljevanju bom previdno preizkusil delovanje z večjimi tokovi in 12 celicami, da vidim kaj bo.
Po moje je Axi 2826/10 odličen in lahek motor!
lp
Sašo
12xGP110 + Aeronaut 13x10 = 62A statične porabe
12xGP220 + Aeronaut 14x10 = 80A statične porabe
Uporabil sem "turbo" spiner izdelan iz HM spinerja, kot ga predlaga Miha Holc.
Motorju sem predelal zadnjo steno, da deluje kot dodaten ventilator.(Poglej temo Arianček.) Koliko to pomaga ne vem, nekaj pa zagotovo.
Po nekaj desetih praznjenjih je motor še vedno kot nov! Nekajkrat sem se potrudil, da sem ga čimprej spravil proti tlom, (Odprte zavore in strmoglavljenje) ga zopet dvignil... Na koncu sem potipal motor, ki ni imel več kot 50 oC - brez problema sem ga lahko držal.
Model gre z večjimi celicami in vijakom v zrak kot raketa. V nadaljevanju bom previdno preizkusil delovanje z večjimi tokovi in 12 celicami, da vidim kaj bo.
Po moje je Axi 2826/10 odličen in lahek motor!
lp
Sašo
Vrtljajev ne morem meriti, ker nimam aparature, wati se pa tako veselo usipajo iz motorja, da je veselje.
Morda bi bil ta motor zaradi majhne teže ob ustreznih akujih dobra rešitev za te vaše F5J unlimited? Vsaj to kar sem do sedaj potegnil iz njega je enako vrhunskim pogonom iz pred par let. Kdo ve kaj me čaka ob nadaljnem obremenjevanju. Razmišljam o toplotni zaščiti motorja. (Podobno kot bojlerji).
Mi lahko kdo pove točno temperaturo, pri kateri axi odpove: (lepilo magnetov, lak žice ali razmagnetenje.)
lp
Sašo
Morda bi bil ta motor zaradi majhne teže ob ustreznih akujih dobra rešitev za te vaše F5J unlimited? Vsaj to kar sem do sedaj potegnil iz njega je enako vrhunskim pogonom iz pred par let. Kdo ve kaj me čaka ob nadaljnem obremenjevanju. Razmišljam o toplotni zaščiti motorja. (Podobno kot bojlerji).
Mi lahko kdo pove točno temperaturo, pri kateri axi odpove: (lepilo magnetov, lak žice ali razmagnetenje.)
lp
Sašo
Seveda lahko. Motor je bil vgrajen v Multiplexovem Magistru. Ker sem imel nekaj problemov z vpetjem motorja, sem ga hotel temeljito preizkusiti . Pri tem sem včasih tudi malo prekoračil dovoljen tok, ki je za 1 min 42 A, vendar le kakšno sekundo do 45 A, kar je vse v mejah razumnega. Ostalo je motor tekel pod max. nazivnim tokom.
Pozabil pa sem, da se je motor v zraku bistveno boljše hladil, kot pa na tleh v garaži v mirujočemstanju, le propeler. Posledica je bila, da se je izpod pokrova motorja po cca 4 minutah krasno pokadilo. Sicer pa je bil motor, potem ko sem ga prijel tudi lepo razgret. Ko sem motor potem razstavil je bilo zelo jasno razvidno, da je na navitju ene od treh faz "cvetača" - se pravi na štirih navitjih od dvanajstih.
Pozabil pa sem, da se je motor v zraku bistveno boljše hladil, kot pa na tleh v garaži v mirujočemstanju, le propeler. Posledica je bila, da se je izpod pokrova motorja po cca 4 minutah krasno pokadilo. Sicer pa je bil motor, potem ko sem ga prijel tudi lepo razgret. Ko sem motor potem razstavil je bilo zelo jasno razvidno, da je na navitju ene od treh faz "cvetača" - se pravi na štirih navitjih od dvanajstih.
Pozdrav !
Bojan
Bojan
Mislim, da večina proizvajalcev izrecno zapoveduje, da lahko motor deluje na mestu le nekaj sekund pod polnim plinom.
Po mojih izkušnjah lahko Axi 2820/12 brez problemov ženeš z 43 A in 12 celicami. Pri tej obremenitvi sem imel hlajenje speljano na vrhu trupa, po zunanji strani rotorja. Hladil se je le del, ki je bil trenutno na prepihu, kot Lewisova strojnica. Prepričan sem, da bi ga lahko z turbo spinerjem in predelano zadnjo steno brez problema obremenil na 55 do 60A, seveda za 10 do 15 sekund v hotlinerju z težo (pardon maso) do 1,4 Kg. Če ga skuhaš po 20 sekundah, pa itak rabiš dober daljnogled da vidiš kaj se je skuhalo.
lp
Sašo
Po mojih izkušnjah lahko Axi 2820/12 brez problemov ženeš z 43 A in 12 celicami. Pri tej obremenitvi sem imel hlajenje speljano na vrhu trupa, po zunanji strani rotorja. Hladil se je le del, ki je bil trenutno na prepihu, kot Lewisova strojnica. Prepričan sem, da bi ga lahko z turbo spinerjem in predelano zadnjo steno brez problema obremenil na 55 do 60A, seveda za 10 do 15 sekund v hotlinerju z težo (pardon maso) do 1,4 Kg. Če ga skuhaš po 20 sekundah, pa itak rabiš dober daljnogled da vidiš kaj se je skuhalo.
lp
Sašo
Sondo bom vtaknil v motor tako, da bodo šle žičke ven iz motorja skupaj z glavnimi kabli. Potegnil jih bom do krmilnika in jih priklopil na žici, ki sta namenjeni za stikalo vklop/izklop na regulatorju. To stikalo itak pri vsakem regulatorju odstranim in žici spojim z mehkim lotom. V tem primeru bosta spojeni preko sonde in ko bo pregorela, bo to pomenilo izklop reglerja, ki bi po moje moral brez škode ustaviti motor.
Verjetno bo pri tem treba upoštevati naslenje:
1.) Regler bo izklopljen, torej tudi zavora vijaka ne bo delovala. Torej brez povečane hitrosti pri jadranju!
2.) Za sprejemnik mora obstajati sprejemniški aku.
lp
Sašo
Verjetno bo pri tem treba upoštevati naslenje:
1.) Regler bo izklopljen, torej tudi zavora vijaka ne bo delovala. Torej brez povečane hitrosti pri jadranju!
2.) Za sprejemnik mora obstajati sprejemniški aku.
lp
Sašo