Zanima me kakšna je razlika med zunanje in notranje vrtežimi brezkrtačnimi motorčki...zmogljivosti...razlike...katiri se po vašem mnenju bolj splača kupiti na kvaliteto ...Hvala za odgovore
Lp Alex
Razlika med zunanje vrtečimi in notranje vrtečimi???
Moderator: Pisaneli
ne kupujejo se glede na kvaliteto, marveč na potrebe modela.
Outrunerji imajo običajno manj vrtljajev in večji navor, inrunerji pa se vtrijo hitro in imajo manjši navor.
Outrunerjem se vrti zunanji del motorja, zato so majčkeno bolj zahtevni za vgradnjo (rabijo več prostorra) medtem, ko inrunerjem paše tudi kakšen bolj tesen nos modela.
EDF modeli , pilon moseli in na splošno hitre žverce imajo inrunerje. Inrunerji s planetnim reduktorjem se najdejo tudi na kakšnih tekmovalnih elektro jadralcih, medtem ko so outrunerji "rezervirani" za motorne akrobatske modele, običajne elektro jadralce... se pa najde tudi kaka kombinacija, ki odstopa od tega kar sem povedal.
LP Mitja
Outrunerji imajo običajno manj vrtljajev in večji navor, inrunerji pa se vtrijo hitro in imajo manjši navor.
Outrunerjem se vrti zunanji del motorja, zato so majčkeno bolj zahtevni za vgradnjo (rabijo več prostorra) medtem, ko inrunerjem paše tudi kakšen bolj tesen nos modela.
EDF modeli , pilon moseli in na splošno hitre žverce imajo inrunerje. Inrunerji s planetnim reduktorjem se najdejo tudi na kakšnih tekmovalnih elektro jadralcih, medtem ko so outrunerji "rezervirani" za motorne akrobatske modele, običajne elektro jadralce... se pa najde tudi kaka kombinacija, ki odstopa od tega kar sem povedal.
LP Mitja
Odvisno kaj potrebuješ. Outrunnerji so navadno namenjeni za počasno vrteče motorje z veliko navora (brez uporabe reduktorja), inrunnerji pa za hitrovrteče motorje z manj navora (če hočeš več navora uporabiš reduktor).
Outrunerje je bolj težko zatesniti (navadno sploh niso zatesnjeni) (če npr. motor dela na prahu, blatu - pogoni z avtomobilčke), jih je težje hladiti z vodo (čolni), se pa jih da super hladiti z zrakom.
Po zmogljivostih so lahko razlike velike ali pa majhne - predvsem odvisno od tega kako dobro je motor zdizajniran.
Kaj boš uporabil je predvsem odvisno od namena:
- avto -> inrunner
- letalo
-> outrunner (enostavno,večja masa, manjši izkoristek)
-> inrunner+reduktor(manjša masa, večji izkoristek)
- čoln -> inrunner (zaradi enostavnega hlajenja)
Outrunerje je bolj težko zatesniti (navadno sploh niso zatesnjeni) (če npr. motor dela na prahu, blatu - pogoni z avtomobilčke), jih je težje hladiti z vodo (čolni), se pa jih da super hladiti z zrakom.
Po zmogljivostih so lahko razlike velike ali pa majhne - predvsem odvisno od tega kako dobro je motor zdizajniran.
Kaj boš uporabil je predvsem odvisno od namena:
- avto -> inrunner
- letalo
-> outrunner (enostavno,večja masa, manjši izkoristek)
-> inrunner+reduktor(manjša masa, večji izkoristek)
- čoln -> inrunner (zaradi enostavnega hlajenja)