Razlika med zunanje vrtečimi in notranje vrtečimi???

Baza informacij o motorjih, krmilnikih, prenosih, propelerjih v modelih letal

Moderator: Pisaneli

Odgovori
Uporabniški avatar
ALEX_R
Profesor
Prispevkov: 1131
Pridružen: 16 Apr 2007, 16:28
Kraj: Ajdovščina

Razlika med zunanje vrtečimi in notranje vrtečimi???

Odgovor Napisal/-a ALEX_R »

Zanima me kakšna je razlika med zunanje in notranje vrtežimi brezkrtačnimi motorčki...zmogljivosti...razlike...katiri se po vašem mnenju bolj splača kupiti na kvaliteto ...Hvala za odgovore


Lp Alex
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

ne kupujejo se glede na kvaliteto, marveč na potrebe modela.

Outrunerji imajo običajno manj vrtljajev in večji navor, inrunerji pa se vtrijo hitro in imajo manjši navor.

Outrunerjem se vrti zunanji del motorja, zato so majčkeno bolj zahtevni za vgradnjo (rabijo več prostorra) medtem, ko inrunerjem paše tudi kakšen bolj tesen nos modela.

EDF modeli , pilon moseli in na splošno hitre žverce imajo inrunerje. Inrunerji s planetnim reduktorjem se najdejo tudi na kakšnih tekmovalnih elektro jadralcih, medtem ko so outrunerji "rezervirani" za motorne akrobatske modele, običajne elektro jadralce... se pa najde tudi kaka kombinacija, ki odstopa od tega kar sem povedal.

LP Mitja
Uporabniški avatar
AnteJ
Freak
Prispevkov: 560
Pridružen: 08 Okt 2007, 07:11

Odgovor Napisal/-a AnteJ »

Odvisno kaj potrebuješ. Outrunnerji so navadno namenjeni za počasno vrteče motorje z veliko navora (brez uporabe reduktorja), inrunnerji pa za hitrovrteče motorje z manj navora (če hočeš več navora uporabiš reduktor).

Outrunerje je bolj težko zatesniti (navadno sploh niso zatesnjeni) (če npr. motor dela na prahu, blatu - pogoni z avtomobilčke), jih je težje hladiti z vodo (čolni), se pa jih da super hladiti z zrakom.

Po zmogljivostih so lahko razlike velike ali pa majhne - predvsem odvisno od tega kako dobro je motor zdizajniran.

Kaj boš uporabil je predvsem odvisno od namena:

- avto -> inrunner
- letalo
-> outrunner (enostavno,večja masa, manjši izkoristek)
-> inrunner+reduktor(manjša masa, večji izkoristek)

- čoln -> inrunner (zaradi enostavnega hlajenja)
Uporabniški avatar
ALEX_R
Profesor
Prispevkov: 1131
Pridružen: 16 Apr 2007, 16:28
Kraj: Ajdovščina

Odgovor Napisal/-a ALEX_R »

Hvala za odgovore..dobil sem vse kar sem potreboval :)

Lp Alex
Uporabniški avatar
janček
Razpravljalec
Prispevkov: 132
Pridružen: 07 Jan 2010, 21:16
Kraj: Brnik

Odgovor Napisal/-a janček »

Kokr sm slišov je čit mal razlike sam je pa dobr premislt :lol:
What goes up usually comes down.
Uporabniški avatar
andrej007
Profesor
Prispevkov: 1331
Pridružen: 06 Okt 2006, 12:43
Kraj: Domžale

Odgovor Napisal/-a andrej007 »

janček napisal/-a:Kokr sm slišov je čit mal razlike sam je pa dobr premislt :lol:
Potem si pa narobe slišal :roll:

p.s.: Malo spremljal datume tem :wink:
Modelarstvo je droga ,ki škoduje predvsem finančnemu stanju odvisnika :lol: :roll: :lol:


lp Andrej
Odgovori

Vrni se na Elektropogon