PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Splošna elektro debata

Moderator: alien2108

Odgovori
Mathias1218
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 04 Jul 2011, 20:29

PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Mathias1218 » 14 Sep 2013, 19:36

Zdravo ,

imam Skystar trainer 1.6m za katerega je predviden pogon 7.5ccm
ker pa sm bolj elektro človek in je to moj prvi lesen avion
bi prosil za pomoč, sicer malo že vem kaj pa kako se stvari streže
vendar bolj teoretično kot praktično

predvidena uzletna teža modela pri 7.5ccm motorjuje 2.5KG

ali je zadostno da ima motor 2.6 Kg uleka ali mora biti kakšno kilco čez maso modela ?

v mislih sem imel namreč ta motor:

http://shop.lindinger.at/product_info.p ... id=9700083

ta ima približno 3,2Kg uleka na 4S ... je to premočno ?

mi lahko kdo svetuje oziroma (če se komu da seveda) kar prebrska po lindingerju in mi prilepi link za ustrezen motor (najraje med JOKER motorji zaradi omejenosti z $$$$$€€€€€€€)

vsaka info je dobrodošla in se za le-te u naprej zahvaljujem

lp. Matjaž

Mathias1218
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 04 Jul 2011, 20:29

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Mathias1218 » 14 Sep 2013, 20:04

hm .. prop calc mi piše da je zadosten tudi ta motor

http://shop.lindinger.at/product_info.p ... id=9700076

Slika


je to res ?? ker 3S bi mi še bolj bilo ušeč saj imam mnogo paketov doma

Uporabniški avatar
andrej007
Profesor
Prispevkov: 1231
Pridružen: 06 Okt 2006, 12:43
Kraj: Domžale

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a andrej007 » 14 Sep 2013, 20:17

No svojem 2.4 - 2.5kg (odvisno od mase lipotov) težkem trainerju imam motor z 850obr/v (točnih podatkov ne vem ker motor nima oznake) z 12x6 lesenim propom in 4S lipotom. Vleka je približno toliko kot je model težak in se mi zdi ravno prav (gre v vertikalo, vendar ne v neskončno). Je pa bolje vzeti pogon za večjo napetost, saj so izkoristki boljši in poraba manjša (daljši časi letenja). Skratka, če ima motor 2.5kg vleka je to za trainerja povsem dovolj, ni pa nič narobe, če ga je malo več :D
Modelarstvo je droga ,ki škoduje predvsem finančnemu stanju odvisnika :lol: :roll: :lol:


lp Andrej

Mathias1218
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 04 Jul 2011, 20:29

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Mathias1218 » 14 Sep 2013, 20:45

Aha .. torej trainer ima prazen 1.5Kg pa recmo nekje 600-700 g je pogon z lipicami pa še dobrih 100G servoti

torej naj gledam nad 4S ? in pač vlek večji ali enak teži modela ....

hvala za info to mi bo zelo pomagalo pri izbiri motorja sicer bom pa itaq nabavil motor ko bo na letalu vse narejeno razen pogona , takrat bom tudi vedel bolj natančno
maso modela

še enkrat hvala !

Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 2834
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a AlesZ » 14 Sep 2013, 20:57

Kot ti je že zgoraj napisal,pri nizki napetosti povečuješ kapaciteto...?
Poiskusi v kalkulatorju zavrtet tale motor na 6S 2600---3000mAh,......naprimer 14X7 elisa...število celic bo enako kot v tvojem primeru,le drugače vezane,motor je pa tudi enako težak,tok bo manjši....normalen prelet ti vleče z 1.7 kg pri 17A,max vlek 3,2 pri 40 A.

Niti nimam namena da kogarkoli prepričujem:napisal sem pač svoje mišljenje.Moj polet traja cca 7 minutin še nekaj za rezervo.Niti slučajno nisem pristaš neskončnega časa letenja,če pa večkrat ne pristaneš se pa tega nikoli na naučiš.
Zadnjič spremenil AlesZ, dne 15 Sep 2013, 10:54, skupaj popravljeno 2 krat.
Slika

Mathias1218
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 04 Jul 2011, 20:29

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Mathias1218 » 14 Sep 2013, 21:39

AlesZ napisal/-a:Kot ti je že zgoraj napisal,pri nizki napetosti povečuješ kapaciteto...?
Poiskusi v kalkulatorju zavrtet tale motor na 6S 2600---3000mAh,......naprimer 14X7 elisa...število celic bo enako kot v tvojem primeru,le drugače vezane,motor je pa tudi enako težak,tok bo manjši....normalen prelet ti vleče z 1.7 kg pri 17A,max vlek 3,2 pri 40 A.

res je , vendar v tem primeru dobim avtonomijo baterije 5 minut pri prejšni opciji pa 18 minut , s tem da je vlek veliko večji ( hm.. ali za trainer potrebujem tako moč??) , rad bi sestavil setup kjer mi ni treba vsakih 5 minut pristajat

skoraj vse moje baterije so 3S 3300Mah iz katerih lahko vežem 6S 3300Mah (na tvoj motor 5minut) ali 3S 6600Mah (na prejšni motor 18 minut)

ne vem po moji logiki se ne splača na 6S če pa mi kdo razloži zakaj je boljše 6S in manjša kapaciteta pa se mogoče premislim , saj pravim znam le teoretični del kar se prakse tiče nad 3S pogorim ker sem do sedaj vozil vse z 3S

Mathias1218
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 04 Jul 2011, 20:29

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Mathias1218 » 15 Sep 2013, 12:28

AlesZ napisal/-a:Kot ti je že zgoraj napisal,pri nizki napetosti povečuješ kapaciteto...?
Poiskusi v kalkulatorju zavrtet tale motor na 6S 2600---3000mAh,......naprimer 14X7 elisa...število celic bo enako kot v tvojem primeru,le drugače vezane,motor je pa tudi enako težak,tok bo manjši....normalen prelet ti vleče z 1.7 kg pri 17A,max vlek 3,2 pri 40 A.

Niti nimam namena da kogarkoli prepričujem:napisal sem pač svoje mišljenje.Moj polet traja cca 7 minutin še nekaj za rezervo.Niti slučajno nisem pristaš neskončnega časa letenja,če pa večkrat ne pristaneš se pa tega nikoli na naučiš.

joj sory ni blo tko mišljeno povedano .. nisem s tem mislil da me prepričuješ .. vendar sem samo hotel vedeti zakaj je bolje 6S kot naprimer 3S resnično oprosti če sem te kakorkoli užalil ni bilo tako mišljeno... sem pač človek ki mu je potrebno razložiti kaj pa kako da dojamem :D jaz sem pač gledal na avtonomijo leta, do sedaj sem vozil samo EPP EPO ELAPOR itd modele .. z njimi sem bil tudi po 40 minut u zraku z eno baterijo. hotel sem vedeti le zakaj je bolje 6S od 3S , razumem da je večji navor in manjši tok .... tukaj pa se mi ustavi .. pač ne razumem razlike le to da je voltaža večja in zaradi tega pade tok to mi je logika (U=R x I) naprej pa se zgubim ....

Mathias1218
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 04 Jul 2011, 20:29

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Mathias1218 » 15 Sep 2013, 12:32

šele sedaj sem videl link za PDF .. sedaj mi je tudi malo bolj jasno , stvar je u tem da z manjšimi wati dosežeš isti učinek kot pri visokem toku , torej je tudi bolj zdravo za celice in se tudi motor itd. manj greje če pravilno sklepam ... glede na to da imaš povprečni let okoli 7 minut , to tudi ni tako slabo , se pač uzame sabo več paketov in je stvar rešena....

Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2760
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a miskolin » 15 Sep 2013, 13:06

Ne pozabit na težišče. Hitro je prelahek nos.
lp

Mathias1218
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 04 Jul 2011, 20:29

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Mathias1218 » 15 Sep 2013, 14:07

miskolin napisal/-a:Ne pozabit na težišče. Hitro je prelahek nos.
lp
ja to mi tudi skače po glavi , vendar bom tudi to poizkusil urediti , če ne drugega z lipicami za servote , čimbližje nosu , oziroma bom videl kako bo prišla postavitev lipotov

glede na izračune ki sm jih naredil, bo težišče tam-tam glede na 7.5ccm in rezervar, v primerjavi brezkrtačnega motorja in lipo , če ne drugega se tudi lahko potem majhne razlike u teži že prilagodi (težji spinner , baterije bolj v nos saj bodo lahko šle čisto do požarne steen ker ni rezervarja ....)

prvo moram izbrati pravi pogon ... to je edina stvar ki me skrbi

še nekaj fantje po pravici povedano do sedaj sem uporabljal samo 9gramske servote .... ker tukaj rabim standardne servote me zanima ali so plastični dovolj močni ali se le splača odšteti tistih par € več za metalce ? kajti pri 9g servotih imam toliko slabih izkušenj z plastičnimi da jih nikoli več ne kupim ... sploh pa ne Graupnerjevih le-ti so mi namreč pokali vsakič ko sem bil v zraku (electro rookie RFH) prvi trije leti ki sem jih naredil preskočili 3je servoti

Uporabniški avatar
andrej007
Profesor
Prispevkov: 1231
Pridružen: 06 Okt 2006, 12:43
Kraj: Domžale

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a andrej007 » 15 Sep 2013, 14:16

Na svojem imam navadne standardne servote s plastičnimi zobniki (3.5kg za rep ter kolo in 7kg za nagib). Sam sem pogonski lipo in krmilnik namestil tja kamor pride rezervoar, sprejemniški paket je pa zraven servotov in imam v nosu samo 15g svinca. Tako, da ti verjetno težišče ne bi smelo povzročati težav...
Modelarstvo je droga ,ki škoduje predvsem finančnemu stanju odvisnika :lol: :roll: :lol:


lp Andrej

Mathias1218
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 04 Jul 2011, 20:29

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Mathias1218 » 08 Okt 2013, 20:27

fantje počas bo treba setup naročit

nekje sem sedaj po vseh informacijah skupaj spravil tole:

Slika

bo to uredu ??

LangusJ
Tekmovalec
Prispevkov: 439
Pridružen: 28 Jun 2011, 06:30
Kraj: Križe

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a LangusJ » 09 Okt 2013, 07:19

S to močjo (130 W/lb) po tabelcah padeš že v kategorijo akrobatov in pylon racerjev.

http://www.centralhobbies.com/electric_ ... werch.html

Moje mnenje je, da pravi trainer ne bi smel biti premočan, ker se potem "razvadiš" in marsikatero situacijo rešiš zaradi močnega motorja (gas pa splezaš na varno višino), ne pa zaradi znanja letenja.
Po drugi strani je pa res, da pri močnejšem motorju imaš še vedno opcijo, da si za trening zmanjšaš hod na ročici za plin, ali pa zavestno poskušaš npr. vzletati s polovičnim plinom (da se naučiš uporabljati tudi smer na vzletu), pa tudi uporabiš ga lahko naprej na kakšnem akrobatu npr.
LP
Janez

Mathias1218
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 04 Jul 2011, 20:29

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Mathias1218 » 09 Okt 2013, 12:33

ja setup je zelo močen .. če se ne motim naj bi imel trainer okoli 150W na kilogram torej okoli 400W za moj model.
setup je močnejši s tem razlogom da se bo šlepalo jadrilice u zrak, je pa res da se najbolje počutim če vozim model zmerno torej z maximalno polovičnim gasom

vozil sem ze vse živo od edf , pylonov itd vendar vse je bilo penasto do sedaj, tako da ni skrbi da bi se zanašal na moč motorja v problemih...

torej bi s tem setupo postal raketa ?
:D

no ja lahko probam sestaviti 4S setup samo v tem primeru moram menjati vse baterije ki jih imam
moje so namreč vse 3S 3300 ali 3s 4000mah tako da sem zaradi tega ubistu kombiniral 6s pogon namreč 3S paketov imam 30 komadov torej 14 kompletov 6S dve pa sta različni bateriji ker je najbolje da u zaporedno vezavo vežem enake celice pač odmislimo ta zadnji paket....

z 14 imi 6S lipicami pa kar lepo letim nekaj časa .. da bi pa menjal in kupoval 4S pakete zgolj zaradi tega pa se mi zdi nesmiselno

upam da mi ga ne bo prepolovilo ob polnem gasu :D

Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 2834
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a AlesZ » 09 Okt 2013, 12:50

Vzletal boš z travnate piste ali pa razmočene peščene,moč ti bo prav prišla.Napisal si 1,6m čez krila "treiner" predviden za 7ccm motor.Torej je verjetno prilično močna gradnja.Če primerjam z mojim modelom,ki je delan za elektro,pa komaj pridem skozi z težo 2,6kg,so tam nekje na "pdf-ju" teže posameznih kosov.Po moje ko boš zložil skupaj bo to 3kg.......
Slika

Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje
Kontakt:

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Marko Mencin » 09 Okt 2013, 14:58

Zdravo!

Nima smisla kupovati nove akuje! Na 6s 3300 bo zadeva delovala O.K., bo pa model seveda težji od metanol izvedbe.

Poleg tega je pogon kasneje uporaben tudi za lahke akrobate razpona do 1,45m in teže do 2,5kg

Tule je še test tega motorja: http://www.e-modelar.net/clanki-99.html

Pri prijatelju poganja suvereno Štuko 1,6m in teže cca 3,1kg s propom MAS 12x8/3

Za trenerja bo zadostoval manjši prop 12x8 ali morda še 13x6,5, časi letenja pa bodo , odvisno od načina, nekje 7-9 minut.

LP

Marko
We is E-xperts.

Mathias1218
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 04 Jul 2011, 20:29

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Mathias1218 » 09 Okt 2013, 15:14

hvala vm za vse :D sploh za tale skrbno narejen test kateri mi pride prov zelo .. sej veste eno je na papirju računat drugo je pa praksa in ko vidiš iz prakse realne vleke lahko računaš a je motor res to kar deklarirajo al je larifari :D

tko pol pa tole zverinco dons preko primusa naročim pa je


kakšne servote naj dam not ?? standard 3.5 Kg ??? al močnejše ??? aeiloroni so krmiljeni preko ENEGA serva a je običn dobr al raj uzamem tm nekje 7Kg pa MG ?

Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
Prispevkov: 698
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje
Kontakt:

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Marko Mencin » 09 Okt 2013, 20:22

Zdravo!

Svoje čase se je uporabljalo standardne servomehanizme z močjo 3kg, pa je šlo.
Vendarle bi bilo pametno dati nekaj več in uporabiti 5kg servo, že zaradi hitrejšega odziva. MG je pač bolj robustna izvedba, sicer pa tudi klasičen zadostuje.

LP

Marko
We is E-xperts.

Mathias1218
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 04 Jul 2011, 20:29

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Mathias1218 » 10 Okt 2013, 13:35

http://www.rckino.com/trgovina/rv-tehni ... max-es3001

tole je full pocen zadeva se men dozdeva pri 6V 4,2Kg pa tudi mislim da bi moralo zadoščati
kaj pravte ma kdo izkušnje s temi servoti ???

Mathias1218
Začetnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 04 Jul 2011, 20:29

Re: PROTECH SKYSTAR konverzija na Brushless

Odgovor Napisal/-a Mathias1218 » 18 Okt 2013, 14:15

ker sem pogon in vse že naročil prilagam link do teme gradnje in obnove .. ta tema pa se lahko zaklene...

lp. M

viewtopic.php?f=29&t=85176

Odgovori

Vrni se na