Manta

Splošna elektro debata

Moderator: alien2108

Odgovori
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9132
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Manta

Odgovor Napisal/-a mihah » 23 Okt 2005, 22:04

Manta je zanimiv model letečega krila z nekoliko bolj nenavadno obliko.

Model se obnaša relativno pohlevno. Prevleči ga je nemogoče. Hitrostni razpon je precejšen. Nič nenavadnega ni, da se da tudi termično jadrati, z nekoliko večjo obtežitvijo pa se obnese tudi na pobočju!

Model je v celoti narejen iz kompozitnih materialov iz kalupov , kar mu zagotavlja kar nekaj čvrstosti pri trših pristanikih (preizkušeno iz 1. roke!). Krilo ima razpetine 2 m in je deljivo. 9 mm karbonska palčka služi kot vmesnik - spojnik.
Priponke
DSC_9146.jpg
DSC_9146.jpg (14.77 KiB) Pogledano 4440 krat
DSC_8856.jpg
DSC_8856.jpg (62.72 KiB) Pogledano 4440 krat
IMGP0748.jpg
IMGP0748.jpg (46.79 KiB) Pogledano 4440 krat

Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9132
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah » 23 Okt 2005, 22:07

Za pogon zadostuje že krtačni motor kategorije Speed 600, zahtevnejši pa bodo seveda posegli po brezkrtačnem pogonu.

Model na slikah poganja motor MEGA 22/30/2, 70 A JETI, 7 GP3300 celic in Aeronaut 10x7.

Meritve: več kot 70 A, 10300 obratov.

Zmogljivosti: Vertikalni vzponi. Motorni čas v akrobatsko jadralnem poletu (mešan plin): 4 minute. Čas letenja 16 minut.
Priponke
DSC_9187.jpg
DSC_9187.jpg (13.57 KiB) Pogledano 4434 krat
DSC_9199.jpg
DSC_9199.jpg (8.71 KiB) Pogledano 4434 krat
DSC_9176.jpg
DSC_9176.jpg (5.58 KiB) Pogledano 4434 krat

Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9132
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mihah » 23 Okt 2005, 22:08

Še nekaj utrinkov.
Priponke
DSC_9195.jpg
DSC_9195.jpg (7.49 KiB) Pogledano 4428 krat
DSC_9179.jpg
DSC_9179.jpg (4.4 KiB) Pogledano 4428 krat
DSC_9180.jpg
DSC_9180.jpg (7.9 KiB) Pogledano 4428 krat

Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2840
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: http://jure.pecar.org/prodam/index.html
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a pegasus » 09 Apr 2006, 15:52

No, tale igrača je danes v mojih rokah doživela tudi svoj krst, tak taprav, v orkanskem vetru na Strmci :)

Sicer sem pred tem na hitro v Mekinjah sprobal, če leti ... pa je že tam na 10m gričku v JZ vetru nakazovala, da hoče več, zato hop na Strmco in akcija ... za prvi let fenomenalno :)

Model je zelo enostaven, saj ima le dve krmilni površini. Tako je potreben le en delta mix na komandah in minuto trimanja, pa je stvar pripravljena za let. Tudi letenje je enostavno, samo z eno roko (druga pa lahko med tem počiva na toplem v žepu). Pol letenja na Strmci je čista uživancija ... z modelom se da tako hitro obračat, da bi lahko za štos še kak F3F odletel. :) Druga polovica pa švicajne čez turbolence v neštetih poskusih prileta na pristanek #-o Motor tukaj pride zelo prav, da se potegneš ven iz kake nemogoče situacije.

Model je točno to, kar sem od njega hotel - enostavna igrača za v hribe.Mogoče se komu zdi drag za 3 kose iz kalupa in nekaj drobnarij, vendar vam bo z užitki na pobočju vrnil še veliko več.

Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2840
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: http://jure.pecar.org/prodam/index.html
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a pegasus » 26 Jun 2006, 22:19

Že prej Strmca in sedaj še Dolomiti so pokazali, kako je smiselno dodelati Manto za bolj "grobo" okolje.

1. Polovici trupa sta relativno nežno spojeni skupaj, zato pride prav nekaj dodatnih krpic tkanine po dnu po celi dolžini trupa.

2. Krili sta pritrjeni samo vsako s svojim vijakom, kar pomeni, da se ob hitrejših pristankih radi zasučeta okoli te osi. Cevka z nosilcem v krilu pritem malce zaorje po notranjosti krila (krilo bi se moralo zaklučiti s precej bolj trdnim rebrom kot se), trpi pa tudi notranji sprednji vogal krila. To težavo sem odpravil z dvema dodatnima vijakoma bolj proti zadjnemu koncu krila, ki preprečujeta vrtenje.

3. Notranji zaklučki eleronov so prekratki in pri skrajnih odklonih radi "skočijo ven". Če se to zgodi v zraku, je crash bolj ali manj neizogiben. Rešitev je podaljšanje tega zaključka s trakom selotejpa.

4. če mislite pikati na nos, ga je potrebno ojačati #-o

Slike sledijo.

Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2840
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: http://jure.pecar.org/prodam/index.html
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a pegasus » 27 Jul 2006, 02:11

Takole, obljubljene slike:

Slika
Z ostanki in odrezki ojačan podn


Slika
Dodana zadjna šraufa. Skozi debelo mehko balzo je vlimana aluminjasta cevka, v spodnjem "sendviču" pa sta matici. Pravtako je kratka cevka vlimana skozi krilo. Ideja je ta, da balza akumulira večino energije ob nasledjnem pristanku, ko bo konec krila prej srečal tla kot trup.

Slika
Poflikan nos. Moja prva večja packarija s tkanino. Ugotavljam, da je lažje kot izgleda na prvi pogled, le precejšno mero potrpežljivosti rabiš.

Uporabniški avatar
MELO
Profesor
Prispevkov: 1008
Pridružen: 16 Dec 2004, 11:47
Kraj: RADOVLJICA

Odgovor Napisal/-a MELO » 16 Sep 2006, 11:38

Helou!

Kaj pa posledice Dovške???? :(

lp.
Newton laže!!!
Bjonde padajo hitreje!

Uporabniški avatar
Letme
Tekmovalec
Prispevkov: 449
Pridružen: 17 Nov 2004, 11:49
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Letme » 16 Sep 2006, 21:39

Nihče ni dal kakšnega linka ali cene tega modela - da ocenim če je res drag... Drugače pa izgleda zelo zelo lepo...
Ko naredim letalo, začnem leteti. Potem letim in razbijem letalo. Po tem sistemu pač nikoli ne pridem do tekem :(

Uporabniški avatar
MC GAYVER
Profesor
Prispevkov: 1973
Pridružen: 12 Dec 2002, 01:00
Kraj: lj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a MC GAYVER » 16 Sep 2006, 22:29

Letme napisal/-a:Nihče ni dal kakšnega linka ali cene tega modela - da ocenim če je res drag... Drugače pa izgleda zelo zelo lepo...
:D :D :D :D

Kataloška oznaka: 400420


Manta leteče krilo z odličnimi vsestranskimi . Model je primeren tako za vsakdanje letenje kot tudi za hitrejše letenje na pobočju! Izredna stabilnost in lahkotnost upravljanja!

Trup in krilo je v celoti izdelano iz kompozitnih materialov.

Razpetina kril: 2000 mm
Dolžina trupa (s spinerjem): 630 mm
Površina Krila: 42 dm²
Vzletna masa: Nad 1500 g
Premer nosu: 38 mm


Priporočamo pogonski set Feigao Manta (iz zaloge) ter 2 servomehanizma HS-85MG (iz zaloge).
Cena: 47.688,00 SIT (199 EUR)


takole pravijo na svoji spletni strani pri MIBO :o

Odgovori

Vrni se na