Moj prvi orenk 3D model
Bi rekel, da kar v redu paše po lepljenju postane okvir skupaj s kabino bistveno bolj tog, kot si predstavljaš prej ko po rokah valjaš ves mehek okvir kabine sedaj se zdijo tiste ojačitve okvira ki sem jih lepil noter, ko se je okvir ves mehek ujsal po rokah malo pretirane no ja, je pa malo bolj močno
No ja ko potežkaž tole, sploh ni več tako lahko, kot se zdi da bi bilo lahko ampak prav velike vloge moje pacanje z epoxijem po okviru ni imelo, težak je pleksi, ga pa ni tako malo, morda več kot pri kabini od pravega Gee Bee ja
No ja ko potežkaž tole, sploh ni več tako lahko, kot se zdi da bi bilo lahko ampak prav velike vloge moje pacanje z epoxijem po okviru ni imelo, težak je pleksi, ga pa ni tako malo, morda več kot pri kabini od pravega Gee Bee ja
- Priponke
-
- TeĹľa kabine.jpg (17.09 KiB) Pogledano 7522 krat
-
- Kabina na trupu 2.jpg (41.14 KiB) Pogledano 7522 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Torej, pleksi sem odrezal, kot piše v navodilih, malo sem grel z navadnim fenom in rezal postopno. Ko je padel v okvir , sem preveril kako nalega in razmislil kako bi sega dalo fiksirati, tisto s kapljicami sekundarja mi ni bilo všeč Ko sem ugotovil kako lahko spredaj in dvakrat ob strani, pleksi s kljukicami fiksiram za okvir, brez da bi bilo kje videti kakšne omembe vredne špranje, sem se odločil, da lepil ne bom tako kot piše v navodilih ampak zunaj trupa, sicer pleksija ne bi mogel fiksiratitako dobro. Po drugi strani, sem se zavedal, da se mi lahko zgodi, da mi pri lepljenju okvir potegne in potem ko lepilo ugrizne, tega ne bo več možno popraviti, zato sem zelo pazil, da relativno mehkega okvirja nebi napel oz, da nebi izgubil ravnosti spodnje površine .blisk napisal/-a:
Brane daj malo opiši postopek leplenja in z čem si lepil. Po mojem si kar z epoksijem.
L.P.
Zdenko.
Potem sem okvir namazal z lepilom Pattex repair extreme in previdno porinil pleksi na mesto Spredaj in na obeh vogalih zadaj sem s kljukicami previdno pritisnil pleksi ob okvir, pri tem pa sem s popravki z roko, skušal doseči na mestih kjer je pleksi samo prosto pritisnjen ob okvir, čim boljši naleg. stik sem kasneje skušal izboljšati tudi s tem, da sem s prsti stiskal naležno mesto. To lepilo do konca ugrizne čez dva dni, a po treh urah je že toliko strjeno da sem se odločil, da snamem kljukice in preizkusim kabino poriniti v trup. Takoj me je zaskrbelo kaj bo ko sem začutil kako je vse skupaj postalo kompaktno a kabina je sedla kot ata na mamo .... pravzaprav če sede, seda mama na ata
Ena taka tuba kot je na sliki je dovolj, da prideš okoli, sedaj bom pa še malo preveril in tam kjer se ne tišči povsem, na mestih porinil spod še malo lepila ziher je ziher s težo bomo šparali kasneje sicer pa, v tubi je 8 g lepila
Sicer je pa lepilo na otip, ko se strdi, kot nekakšen prozoren silikon, samo da je 100 x dražje
- Priponke
-
- Lepilo Patex repair extreme.jpg (64.96 KiB) Pogledano 7315 krat
Zadnjič spremenil Brane, dne 17 Feb 2006, 10:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Žal je drago kot pes, vendar je tudi "100x" močnejše kot silikonski kit. Jaz z njim lepim odpadle magnete na Modelmotorsovih motorjih in okvirje na kabino-oboje iz PET plastenk.Brane napisal/-a: Sicer je pa lepilo na otip, ko se strdi, kot nekakšen prozoren silikon, samo da je 100 x dražje
Vmesna stopnja med silikonom in tem lepilom bi bila tako po ceni kot po lastnostih gradbena masa, ki se dobi v kovinskih kartušah, na moč podobnih tistim za silikonski kit.
lp
Sašo
Sašo
Hvala Brane da deliš izkušnje z nami .
Sicer izkušenj z tem lepilom nimam. Glede na tvojo zgodbo pa ga bom tudi jaz uporabil . Sem vprašal v Bauhaus, baje stane 800 SIT. To še ni tako hudo....
Sicer pa je ona slika ko gledaš skozi kabino res hecna, hehe .
L.p.
Zdenko.
Sicer izkušenj z tem lepilom nimam. Glede na tvojo zgodbo pa ga bom tudi jaz uporabil . Sem vprašal v Bauhaus, baje stane 800 SIT. To še ni tako hudo....
Sicer pa je ona slika ko gledaš skozi kabino res hecna, hehe .
L.p.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Pozdravljeni,
Tako tudi moja Extra je že na operacijski mizi .
Kar hitro napreduje .
Kot sem mislil je najtežji del upasat in vlepit prozorno kabino v okvir .
Brane, mislim da si ti vertikalni rob na prednjem delu okvirja pobrusil ?!
Sporoči če sem prav videl. Ravno ta rob mi dela težave . Tam se kabina ne prilega dobro.
L.P.
Zdenko.
Tako tudi moja Extra je že na operacijski mizi .
Kar hitro napreduje .
Kot sem mislil je najtežji del upasat in vlepit prozorno kabino v okvir .
Brane, mislim da si ti vertikalni rob na prednjem delu okvirja pobrusil ?!
Sporoči če sem prav videl. Ravno ta rob mi dela težave . Tam se kabina ne prilega dobro.
L.P.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Tudi pri meni tam ni bilo ravno idealno, a brusil zaenkrat nisem še nič.
Pri meni je sprednji rob okvira nekoliko silil ven, tako da sem ga z gretjem z vročim fenom nekoliko pogrel in toliko zravnal, da se bolje prilega liniji trupa pred kabino. Rob tako modificiranega okvira kabine, sem tudi ojačal z dvemi sloji tkanine. Prileg tam še vedno ni idealen a je bistveno bolje kot prej.
Pri meni je sprednji rob okvira nekoliko silil ven, tako da sem ga z gretjem z vročim fenom nekoliko pogrel in toliko zravnal, da se bolje prilega liniji trupa pred kabino. Rob tako modificiranega okvira kabine, sem tudi ojačal z dvemi sloji tkanine. Prileg tam še vedno ni idealen a je bistveno bolje kot prej.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Razumem zakaj pri C-ARF priporočajo vpetje preko vilic, gre namreč za to , da sila ki prihaja od servota, v primeru krmiljenja preko krogelnega zgloba ne deluje centrično na ročico, ki je vlepljena v krmilno površino in to ročico ob nastopu obremenitve zvija, toliko bolj, če gre za krogelne zglobe na podstavku, kjer je ročica odmika od centra delovanja sile še večja.
Po drugi strani so originalne ročice pri C-ARF modelih vlepljene v krmilne površine relativno plitvo in so relativno tanke.
Sam imam položaj sevota drugačen ko je pri C-Arf modelih, tako, da viličke tudi sicer, preden bi prišlo do zračnosti, nebi bile prav dobra rešitev, ročico imam vlepljeno v višinsko krmilo skozi celo debelino sama ročica pa mislim, da je dovolj debela, da se zvijanja in vibracij ni bati.
Če bi slučajno prišlo do kakega sumljivega obnašanja, bom kasneje vlepil še eno ročico in krogelni zglob zaprl v sendvič.
Se pa da z viličkami priti skozi tudi brez zračnosti, originalna oprema pri moji 2,3m veliki Extri, je vsebovala opremo , kjer so na ročicah kamor naležejo vilčke kroglični ležaji. Včasih so Kitajci na poceni modelih bolj temeljiti kot drugi na bistveno dražjih
Sicer pa problemov z zračnostjo na teh krogličnih zglobih, kot jih uporabljam nimam.
Po drugi strani so originalne ročice pri C-ARF modelih vlepljene v krmilne površine relativno plitvo in so relativno tanke.
Sam imam položaj sevota drugačen ko je pri C-Arf modelih, tako, da viličke tudi sicer, preden bi prišlo do zračnosti, nebi bile prav dobra rešitev, ročico imam vlepljeno v višinsko krmilo skozi celo debelino sama ročica pa mislim, da je dovolj debela, da se zvijanja in vibracij ni bati.
Če bi slučajno prišlo do kakega sumljivega obnašanja, bom kasneje vlepil še eno ročico in krogelni zglob zaprl v sendvič.
Se pa da z viličkami priti skozi tudi brez zračnosti, originalna oprema pri moji 2,3m veliki Extri, je vsebovala opremo , kjer so na ročicah kamor naležejo vilčke kroglični ležaji. Včasih so Kitajci na poceni modelih bolj temeljiti kot drugi na bistveno dražjih
Sicer pa problemov z zračnostjo na teh krogličnih zglobih, kot jih uporabljam nimam.
- Priponke
-
- DSC06454.JPG (61.99 KiB) Pogledano 6514 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Pozdravljeni,
Sam uporabljam kroglične zglobe (alu) na Edgentalerju. Problemov z zračnostjo ali čem drugim nimam, čeprav mi je navodilo C-Arf dalo misliti.
Vsaka stvar pač ima dobre in slabe lastnosti. Pri krogličnem zglobu je to zvijanje ročic, pri navadnih vilčkah pa morebitna obraba in posledično večja zračnost.
Moram pa te popravit Brane, ročica pride vlepljena na krmilni površini do konca, se pravi do GFK oplate na drugi strani, tako da ni straha.
Sam sem za Extro naročil: http://shop.lindinger.at/ProductDetail. ... 0%26SP%3D0
Če se bo pa pojavila zračnost pa lahko še dodatno vgradim ležajčke, kot se vidi na Branetovi sliki.
L.P.
Zdenko.
Sam uporabljam kroglične zglobe (alu) na Edgentalerju. Problemov z zračnostjo ali čem drugim nimam, čeprav mi je navodilo C-Arf dalo misliti.
Vsaka stvar pač ima dobre in slabe lastnosti. Pri krogličnem zglobu je to zvijanje ročic, pri navadnih vilčkah pa morebitna obraba in posledično večja zračnost.
Moram pa te popravit Brane, ročica pride vlepljena na krmilni površini do konca, se pravi do GFK oplate na drugi strani, tako da ni straha.
Sam sem za Extro naročil: http://shop.lindinger.at/ProductDetail. ... 0%26SP%3D0
Če se bo pa pojavila zračnost pa lahko še dodatno vgradim ležajčke, kot se vidi na Branetovi sliki.
L.P.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...
Pozdravljeni,
Z Branetom sva se dogovorila da bova nekako skupaj vodila to temo, saj gradiva enaka modela .
Zgleda da je največje delo končano (kabina) . Po velikih mukah se je vse dobro izteklo . Danes bo kabina do konca popedinana .
Lepilo ki PATEX se je zelo dobro obneslo . Najlepše je da ga suhega zlahka sčistiš z delov kjer ne sme biti.
Evo, še en marsovček je prispel :
Kaputaž je tudi že nameščen (vijaki še niso pravi). Je pa res ogrooomen:
Višinsko krmilo je tudi že končano. Samo vilčke še zamenjam ko dobim prave:
Sledi vgradnja smernega krmila, nato vgradnja motorja ter tako naprej .
L.P.
Zdenko.
Z Branetom sva se dogovorila da bova nekako skupaj vodila to temo, saj gradiva enaka modela .
Zgleda da je največje delo končano (kabina) . Po velikih mukah se je vse dobro izteklo . Danes bo kabina do konca popedinana .
Lepilo ki PATEX se je zelo dobro obneslo . Najlepše je da ga suhega zlahka sčistiš z delov kjer ne sme biti.
Evo, še en marsovček je prispel :
Kaputaž je tudi že nameščen (vijaki še niso pravi). Je pa res ogrooomen:
Višinsko krmilo je tudi že končano. Samo vilčke še zamenjam ko dobim prave:
Sledi vgradnja smernega krmila, nato vgradnja motorja ter tako naprej .
L.P.
Zdenko.
Its nice to be important,, but its more important to be nice...