F3A in F3M v letu 2015

Pogovori o akrobatskih modelih in letenju
Odgovori
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
Prispevkov: 728
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje
Kontakt:

F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Marko Mencin »

Pozdravljeni!

Zdi se mi prav, da že sedaj kaj rečemo na temo letošnjih priprav in tekem. V ta namen sem na svoji strani pripravil dva članka, ki govorita o F3A kategoriji in kako začeti tudi z F3A letenjem.
To sem pripravil, ker po SLO krožijo razne čudne "informacije", glede na pogoje, opremo, dovoljene modele itd.

O F3A kategoriji (in F3M): http://www.e-modelar.net/clanki-111.html

Kako začeti tudi z F3A letenjem: http://www.e-modelar.net/clanki-112.html

Sedaj bi se rad vrnil nekaj let nazaj, ko so bili zadnji dogovori na temo tekmovanj v okviru zainteresiranih modelarjev.
Tema je tule: viewtopic.php?f=30&t=43938&start=200

Takrat je bil tudi dogovor, naj se organizatorji sami odločijo, kakšno vrsto tekme bodo razpisali, ali vse kategorije naenkrat (kar je lahko problem, ker nekateri tekmovalci letijo v več kategorijah), ali pa samo F3A tekmo s kategorijama Basic in FAI oziroma samo F3M tekmo s kategorijama IMAC Basic in Intermediate. Med tekmama pa bi naj bil časovni razmak vsaj 2 tedna.

Prvo tekmo je potem organiziral klub Pr kurah-Zalog, ki pa je potem zaradi prepovedi letenja na njihovem letališču žal odpadla.
viewtopic.php?f=20&t=67414

V sili smo na Barju potem pripravili nadomestno tekmo za kategorijo FAI (ostalih kategorij žal nismo mogli, saj bližina naselja in tri pasje šole pod linijo letenja daljšega tekmovanja ne omogočajo!!!!)
viewtopic.php?f=20&t=68691

Isto pomlad smo se nekateri udeležili še tele tekme na Hrvaškem:
viewtopic.php?f=20&t=68727

Nato smo jeseni za FAI kategorijo organizirali še tekmo za pokal Barja:
viewtopic.php?f=20&t=72095

Tekmo za vse kategorije so potem pozno jeseni izvedli še Ptujčani:
viewtopic.php?f=20&t=71446

V letu 2012 se je zgodilo sledeče:

V aprilu je bila organizirana F3A delavnica:
viewtopic.php?f=30&t=77366

Prvo tekmo v F3M so poskusili organizirati Kranjčani:
viewtopic.php?f=20&t=77761
Končalo se je z enim samim prijavljenim tekmovalcem! (Alan Goljevšček) To je pomenilo, da trenutnega interesa za kategoriji F3M IMAC Basic in Intermediate ni!

Novomeščani so organizirali tekmo v F3A:
viewtopic.php?f=20&t=78165

Vrhniški klub je organiziral tekmo, prav tako v F3A, ki pa je zaradi premalo prijav odpadla:
viewtopic.php?f=20&t=79280

Za kategorijo F3M so tekmo organizirali na Hrvaškem - udeležbe iz SLO ni bilo:
viewtopic.php?f=20&t=78330

V naslednjih dveh letih smo imeli v SLO samo tekme v F3A:
viewtopic.php?f=30&t=83483
viewtopic.php?f=30&t=84861
viewtopic.php?f=30&t=88184
viewtopic.php?f=30&t=88353


Hrvaška Velika Gorica je organizirala tekmo v F3M -tudi tokrat brez SLO udeležbe v letu 2013:
viewtopic.php?f=30&t=83415

Če pogledamo sezname prijavljenih tekmovalcev, vidimo, da so marsikatero tekmo reševali tekmovalci iz Hrvaške in celo enkrat iz Srbije!
Le-teh lani nismo imeli, zato je uspešna izvedba tekem še toliko več vredna!


V SLO akrobatiki obstaja trenutno samo toliko zanimanja (jasen pokazatelj je neaktivnost na forumu v temi Akrobatsko in 3D letenje), da se da z ustreznim naporom uspešno organizirati žal samo tekme v F3A kategoriji. Brez razvite debate in iskanja interesa po tekmovanju tudi za F3M kategorijo (večji in veliki akrobatski modeli), tudi prireditelja ne bo.
Za potencialne prireditelje pa iz preteklih izkušenj velja, da bo tekma uspela samo, če bodo imeli med tekmovalci tudi svoje člane! Le ti se morajo prijaviti kar najhitreje po razpisu in ne čakati, kdo in koliko se jih bo prijavilo.

Torej, vabljeni k diskusiji vsi, ki bi bili pripravljeni priti na kakšno tekmo oziroma jo organizirati!
Še zlasti bi rad povabil interesente za F3M, da ne bo potem nekih neosnovanih pritožb in obtožb. Če želite namreč imeti kako tekmo, boste zanjo morali tudi kaj narediti, ne pa čakati, da bo to storil kdo drug.

Lep pozdrav!

Marko
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2733
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a miskolin »

,,.
Zadnjič spremenil miskolin, dne 29 Nov 2017, 14:45, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
mai2sky
Freak
Prispevkov: 593
Pridružen: 05 Dec 2003, 09:32
Kraj: Semič
Kontakt:

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a mai2sky »

Pozdravljeni!

Po "inventarni" prisotnosti na praktično vseh tekmah od 1999 do 2013 sem v 2014 imel modelarsko pavzo zaradi študija, ki pa še ni končan in se bo zavlekel v 2015. Nisem bil pa neaktiven in sem za zameno odpeljal s kolesom več kot 4.000 km in nastopil tudi na enem triatlonu. To zadnje se je poznalo precej na zdravju saj celo leto nisem niti kihnil. Prej pa vedno vsaj 4x letno z vročino.

Temo še vedno spremljam in vso opremo držim v konzerviranem stanju ob želji, da se v 2016 sezoni popolnoma vrnem. Letos kot kaže še ne.
Stanje kot je me žalosti. Očitno nismo uspeli obdržati kontinuitete podmladka oziroma nismo dosegli kritične mase, ki bi zagotavljala večji interes. Vse skupaj je pa nekoliko nerazumljivo, saj je na drugi strani kvaliteta izjemno zrasla. Ali obstaja sedaj recept ne vem? Zagotovo pa je potrebno nekaj volonterskega dela, da se stanje popravi. To sam vidim v:
1. Sestanku glede terminov in same organizacije v 2015. Povabiti Hrvate in Srbe. Skype je dobra opcija;
2. Organizaciji F3A delavnice;
3. Treh skupnih treningih;
4. Enem izletu na tekmo v AT ali IT;
5. Vsaj v treh tekmah (SLO, HR, RS).

Po avgustu bom lahko že kaj pomagal. Do takrat pa stisnem še zaključno nalogo.

Lep pozdrav.

Igor
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
Prispevkov: 728
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje
Kontakt:

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Marko Mencin »

Zdravo!

Na temo akrobatike v SLO in klubih smo se vedno precej pogovarjali na praktično vseh F3A tekmah. Zlasti nas je zanimalo stanje po tistih klubih (to je velika večina), iz katerih je kdaj prišel kak posameznik, ki je želel videti tekmo in se preizkusiti.

Dejstvo je, da se akrobatsko letenje v neki usmerjeni verziji izvajaja trenutno samo v Kranju in na LJ. Barju. Drugje obstajajo samo posamezniki, ki pa so bolj kot ne osamljeni. V SLO obstaja kar nekaj klubov z več kot 50 člani, ki pa nimajo nikogar, ki bi se s tem ukvarjal ali bi bil nekakšen vlečni konj. Takšnih odgovornosti se večina na moč izogiba.
Nekega entuzijazma, kot smo ga poznali v letih 2007-2010, že dolgo ni več. Ni pa tako samo pri nas, tako je povsod po Evropi. Tudi na Hrvaškem recimo je zanimanje močno padlo in tudi tam se borijo, da bi imeli letos sploh še kakšno tekmo.
Mnogokrat se postavlja in izpostavlja, zakaj nekaterih dolgoletnih tekmovalcev ni več. Da je to posledica načina izvajanja tekem. Govoril sem z nekaterimi od njih.
Večinoma so si ti fantje medtem ustvarili družine, morali poskrbeti za dom. Vse to je jemalo potrebni čas, ki ga je sicer treba investirati v priprave na tekme in ki pomenijo nek psihični pritisk in obligacijo. Mnogi so se zato enostavno preusmerili v jadralske vode -aerozaprego, kjer se angažirajo toliko, kot jim čas in počutje dopuščata, predvsem pa ni obveznosti.
Vendar to samo po sebi ni problem, problem je, da so s tem odšli "vlečni konji" oziroma vzorniki, za njimi pa je nastala praznina!
Poleg tega dotoka mladine, ki bi se bila pripravljena ukvarjati z modelarstvom kot takšnim (navdušenje za delo ,gradnjo in letenje) skoraj ni več. Če pa so, se hitro začnejo ukvarjati s stvarmi, ki so jim poznane in blizu (snemanja, FPV. muticopterji in ostale novitete, povezane z računalništvom). To lahko vidimo po aktivnostih na forumu.
Tudi na našem letališču dotoka skorajda ni, več pa je izstopov oziroma prekinitev članstva. Skratka, tudi modelarstvo sledi SLO družbi, nezainteresirani za karkoli.

Takšna so dejstva!

Kaj storiti, da bi se stvari popravile?

Težko reči, ampak brez sprememb v naši družbi bo tudi v modelarstvu težko kaj bolje.

Temo sem odprl predvsem zato, da vidimo odziv, ali ima sploh smisel organizirati F3A delavnico in ostale priprave na sezono.

Poleg tega želim, da se preveri tudi interes za F3M kategorijo in vabim vse potencialne interesente, da aktivno sodelujejo v debati, saj je od tega odvisno, ali se bo tu v bodoče kaj dogajalo.

LP

Marko
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
RAF
Tekmovalec
Prispevkov: 226
Pridružen: 04 Feb 2007, 14:26
Kraj: Rodine

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a RAF »

Malo imam še začetnih težav za odpravit na modelu, potem pa (če bo še vse v enem kosu [-o< ) sem kandidat za F3M
Brez zdravega strahu pred tlemi
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

...ja kwa je zdej to?!?!

... ravno zdej sem si nabavil generator pa polnilno postajo 5kW za polnjenje celic....da bom treniral f3A napolno.... pol pa tlele vidim, da neki cincate.... :evil:

Zgleda, da rabimo enga z bičem v roki :evilfly: da zdrami tele modelarske softiće :wink:

Tko!

ena tekma na Barju, ena bo v Kranju.... za eno se bom zmenil v Kamniku, eno pa bodo naredili štajerci.
Tko !
Konc debate!

Še vedno se lahko ob dobri organizaciji organizatorja v enem dnevu pod streho spravi po tri turnuse F3A, basic in še F3M.
Za F3A se najde verjetno dovolj kandidatov po FAI pravilih.... za Basic in F3M se pa lahko tudi odpelje...pa makar na osnovi splošnega vtisa letenja, če je mlade pilote strah sodnikov. Enkrat gre... pa vidi, da to ni noben bavbav... naslednjič se bo pa že pustil ocenjevati.

Glede sodnikov:
...večno vprašanje... je težko cel dan "vreči stran" in sedeti na soncu...in da te pol še vlačijo med zobmi glede sojenja.... ampa sodniki so nujno zlo. Ker je to pri nas čisto volontersko, ne bi organiziral nobenih nekih extra delavnic.... ker je to že spet ena obveznost... zazen sevede v primeru... če so res vsi zainteresirani za to.... kar bi bilo edino logično dobro...
...drugače pa se sodnike zbere kake pol ure pred začetkom dirke.... kot vedno doslej in se skupno naglas ocenjuje demo let, ali dva s komentarji nekoga, ki se res na to spozna.

Tko.... zdej pa samo še en problem..
... kdo bo letel... oz. tekmoval.. :o

evo mene!
kdo še?
...ajde.... fantje... računalniki niso zdravi za oči in duha... vn, pa trenirat!
...kdor ima taprav model, pa da nekaj že zna, pofočkajte se tule... čene vam zaplenimo model :P
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
Prispevkov: 728
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje
Kontakt:

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Marko Mencin »

Zdravo!

Mislim, da je sedaj minilo dovolj časa, kar je tale topic zunaj, da se naredi nek presek stanja. :roll: :roll: :roll:

1. Večina pilotov, ki sicer redno sodelujejo na tekmah, se niso vključevali v debato, ker so pač stalni in se jim ne zdi potrebno oglašati. =P~ =P~ =P~

2. Nekih novih interesentov za vstopno kategorijo BASIC ni na vidiku. : #-o #-o #-o

3. Razen enega interesenta za F3M v SLO še naprej ni zanimanja :-k :-k :-k

Moj zaključek je sledeč:

1. F3A Basic

Kategorija je vstopna in je namenjena usposabljanju pilota v smislu osvajanja linij, letalnega prostora in kontrole modela.
To usposabljanje bi moralo v smislu izboljšanja letenja dati skozi kar največ pilotov. To bi se potem odrazilo tudi v izboljšanju letenja po klubih in seveda na raznih mitingih.
Udeležba je trenutno tu močno odvisna od prizadevanj prireditelja, da pridobi zadosti prijav (minimalno 5). Normalno pa bi bilo, da je tu sodelovanje večje, s čimer bi lahko spustili štartnino iz 15 na 10 €.
Imam tudi občutek, da se številni interesenti celo bojijo ocen sodnikov in jih je strah rezultata. Vedeti bi morali, da v tej kategoriji ocenjevanje služi zlasti orientaciji, kje posamezen pilot s svojim znanjem stoji in mu potem to služi za nadaljnje delo, enako velja tudi za primerjave z drugimi piloti.

2. FAI F3A

Krog pilotov v tej kategoriji se je z dotokom novih tekmovalcev iz Basic programa razširil že na 11.
Upajmo, da se letos zberemo na tekmah v večjem številu kot je 6.

3. F3M
Predlagam, da prireditelji letos dodatno razpišejo tudi to kategorijo. Če nekaj dni pred tekmo ne bo dovolj prijav, se ta kategorija enostavno ne izvede.

LP

Marko
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Dr. MadMan
Razpravljalec
Prispevkov: 135
Pridružen: 15 Nov 2004, 13:02

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Dr. MadMan »

Da še jaz pristavim svoj piskrček iz sodniške strani.
F3A sceno v SLO spremljam že več kot 10 let in zadeve so šle tako gor kot dol. Lepo je videt, da se je za F3A FAI nabralo že lepo število pilotov, na žalost pa je še vedno problem dotok podmladka.
Kar se tiče sojenja vedno na vsaki tekmi za BASIC kategorijo prilagodimo nivo ocenjevanja in spregledamo marsikaj tako, da je strah slabimi pred ocenami odveč, seveda če je figura vsaj približno pravilna. Sicer pa padejo ničle tudi na mednarodnih tekmah tako, da kar pogumno naprej. Dejansko BASIC program se da odpeljati praktično z vsakim modelom, ki ima možnost krmiljenja po vseh treh oseh. Je pa res, da je to lažje izvesti s prilagojenimi modeli. Skratka, če imate model in vsaj malo tekmovalne žilice kar pogumno, ne grizemo in se vidimo na tekmi.

Gregor
Uporabniški avatar
3g
Profesor
Prispevkov: 1547
Pridružen: 26 Nov 2006, 18:36
Kraj: LJPZ-LJxx-LJMS
Kontakt:

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a 3g »

Tele ho!

Zdravo fantje,

prebral sem ta zapis, in utrnila se mi je solzica. Zakaj?

Ker se v zadnjih letih še vedno nismo naučili, da moramo za večjo udeležbo pripraviti bolj atraktivne dogodke.

Meni spomin nese v leta "boom-a", ko smo na polno organizirali dogodke po Sloveniji in na Hrvaškem, s tudi več kot 40 piloti na tekmah. Seveda smo bili "glasni" - imeli smo muziko, čevape => predvsem pa dobro družbo, ki se je rada srečevala na DOGODKIH. In leteli smo v več kategorijah. Ni bilo omejitev. In ljudje so rekli to je pa fino in na vsaki tekmi je bil še kak novinec. In nezaslišano, imeli smo celo gledalce!!! Vse skupaj je torej bila fešta, ki pa je bila tudi ocenjevana in na koncu so se podelili pokali. V primerjavi s danes popularno "šleparjado" je razlika? Po mojem samo in čist samo pokali.

Kasneje so se pojavili ambiciozni posamezniki, ki so si (upravičeno) želeli večje mednarodne afirmacije. Zato se je začelo razmišljati o omejitvah modelov, pa bolj strogih pravilnikih pa ... in zgodila se je "božja volja". Nato pa se je zgodil tudi drastičen upad udeležbe, vse manj organizatorjev, ...

Naključje?

Po mojem ne. Množičnost je namreč osnovni temelj za kvaliteto. Brez dobre baze ni posameznikov ki izstopajo, temveč so samo posamezniki. O tem sem veliko pisal na tem forumu pred leti, pa so bili nekateri precej užaljeni. Škoda, ker je bilo res dobronamerno...

Rešitev?
tekme morajo biti bolj "piknik varianta", če želimo večjo udeležbo. Za tiste, ki potrebujejo/želijo uspeti mednarodno je tako ali tako potrebno iti na tekme v tujino in tam tekmovati. Pri nas pa je potrebno dogodke organizirati tako, da so privlačni za množico pilotov, ter da so lahko finančno vzdržne (da organizator ne rabi dodatno plačevat iz svojega žepa).
Moj predlog je, da se potencialnim organizatorjem predlaga izvedbe tekem na način kot smo jih pred leti že počeli, ter da se tekmovalce tudi osebno povabi - kot smo to počeli pred leti.
Kategorije?
odvisno koliko pokalov imate na voljo :)
resno: sport, expert, F3A (edina kategorija z omejitvami); poleg tega morda še show...

lp
3g
I like airplane noise!

http://www.teleho.eu
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
Prispevkov: 728
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje
Kontakt:

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Marko Mencin »

Zdravo!

S temle se pa ne morem strinjati [-X [-X

1. In leteli smo v več kategorijah. Ni bilo omejitev. In ljudje so rekli to je pa fino in na vsaki tekmi je bil še kak novinec.

Res ni bilo omejitev; Zato pa so bile v kategoriji junior celo takšne razlike, da se je letelo s 3m akrobati proti trajnerjem in celo stiro modelom. Enako tudi v sport kategoriji. Zelo "FER"!

2. Kasneje so se pojavili ambiciozni posamezniki, ki so si (upravičeno) želeli večje mednarodne afirmacije. Zato se je začelo razmišljati o omejitvah modelov, pa bolj strogih pravilnikih pa ... in zgodila se je "božja volja". Nato pa se je zgodil tudi drastičen upad udeležbe, vse manj organizatorjev, ...


Kdor je prebral zgoraj pripete linke s posameznih tekem (oziroma ima vsaj povprečen spomin!!!!!), se je lahko na osnovi prijav in zasedenosti kategorij prepričal, da se je BOOM končal veliko prej, kot pa smo sprejeli FAI pravila za nekdanjo "EXPERT"??? klaso!

Pa poglejmo!

Vaša tekma F3M in F3M sport, 2.6.2012: 1!!! prijava F3M, tekma odpadla!
Pr Kurah, Zalog, konc maja 2011: Sport 5, F3M 3, Expert 7, tekma odpadla!
Vaša tekma v Kranju 22.8.2010: Junior 6, Sport 5( 2 Hrvata), Expert 6 (1Hrvat)
Tekma Ptuj 10.10.2010: Junior 4, Sport 6 (2 Hrvata), Expert 6 ( 2 Hrvata)
Pr Kurah-Zalog , 23.5.2010: Junior 12, Sport 3 (1 Hrvat), Expert 8 (2 Hrvata)
Lijak, 25.10.2009: Junior 2 (1 Hrvat), Sport 6 (2 Hrvata), Expert 7 (2 Hrvata)


3. Odločitev o ločitvi F3A tekem (ki so po defoltu nekaj resnejšega) od meetingov (kar smo imeli dotedaj), je bila sprejeta na zadnjem skupnem sestanku skoraj soglasno (in na demokratičen način!!!)
Žurke niso stvar tekem, pač pa
meetingov
, in teh je v SLO zaenkrat še nekaj! O tem smo si bili praktično soglasni. Na njih se piloti ocenjujejo med seboj po svoji prosti presoji, ne glede na kakršna koli pravila.
To pa še vedno imamo! :wink: :wink: :wink: :wink: =D> =D> =D>

4. Nihče nikomur ne brani, da organizira tekme po nekdanjem načinu, če meni, da bo uspešen!

Ne vem, zakaj tekem niste organizirali? Torej kar na delo!

5. Da se spomnimo; Čisti F3A smo ločili (pa še tu smo pustili možnost, da se organizator odloči drugače-glej odpadlo tekmo Pr Kurah), ker so to resnejše zadeve, da bi imeli tisti, ki smo si to želeli, končno prave tekme, ostali pa bi uživali še naprej, tudi ob naši soudeležbi ( posamezni piloti, sojenje)


S spoštovanjem!

Marko
Zadnjič spremenil Marko Mencin, dne 28 Mar 2015, 06:49, skupaj popravljeno 1 krat.
We is E-xperts.
maki
Razpravljalec
Prispevkov: 189
Pridružen: 30 Nov 2004, 20:50

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a maki »

Marko Mencin napisal/-a:Zdravo!

S temle se pa ne morem strinjati [-X [-X

1. In leteli smo v več kategorijah. Ni bilo omejitev. In ljudje so rekli to je pa fino in na vsaki tekmi je bil še kak novinec.

Res ni bilo omejitev; Zato pa so bile v kategoriji junior celo takšne razlike, da se je letelo s 3m akrobati proti trajnerjem in celo stiro modelom. Enako tudi v sport kategoriji. Zelo "FER"!

2. Kasneje so se pojavili ambiciozni posamezniki, ki so si (upravičeno) želeli večje mednarodne afirmacije. Zato se je začelo razmišljati o omejitvah modelov, pa bolj strogih pravilnikih pa ... in zgodila se je "božja volja". Nato pa se je zgodil tudi drastičen upad udeležbe, vse manj organizatorjev, ...


Kdor je prebral zgoraj pripete linke s posameznih tekem (oziroma ima vsaj povprečen spomin!!!!!), se je lahko na osnovi prijav in zasedenosti kategorij prepričal, da se je BOOM končal veliko prej, kot pa smo sprejeli FAI pravila za nekdanjo "EXPERT"??? klaso!

Pa poglejmo!

Vaša tekma F3M in F3M sport, 2.6.2012: 1!!! prijava F3M, tekma odpadla!
Pr Kurah, Zalog, konc maja 2011: Sport 5, F3M 3, Expert 7, tekma odpadla!
Vaša tekma v Kranju 22.8.2010: Junior 6, Sport 5( 2 Hrvata), Expert 6 (1Hrvat)
Tekma Ptuj 10.10.2010: Junior 4, Sport 6 (2 Hrvata), Expert 6 ( 2 Hrvata)
Pr Kurah-Zalog , 23.5.2010: Junior 12, Sport 3 (1 Hrvat), Expert 8 (2 Hrvata)
Lijak, 25.10.2009: Junior 2 (1 Hrvat), Sport 6 (2 Hrvata), Expert 7 (2 Hrvata)


3. Odločitev o ločitvi F3A tekem (ki so po defoltu nekaj resnejšega) od meetingov (kar smo imeli dotedaj), je bila sprejeta na zadnjem skupnem sestanku skoraj soglasno (in na demokratičen način!!!)
Žurke niso stvar tekem, pač pa
meetingov
, in teh je v SLO zaenkrat še nekaj! O tem smo si bili praktično soglasni. Na njih se piloti ocenjujejo med seboj po svoji prosti presoji, ne glede na kakršna koli pravila.
To pa še vedno imamo! :wink: :wink: :wink: :wink: =D> =D> =D>

4. Nihče nikomur ne brani, da organizira tekme po nekdanjem načinu, če meni, da bo uspešen![/color][/b]

Torej kar na delo!


S spoštovanjem!

Marko



Se podpišem pod tole, Mislim da je veselic s čevapi dovolj za tiste ki v tem uživajo, kdor pa ima resnejši pristop in namen pa bo verjetno prišel na tekmo kjer se ne sodi s polnimi usti čevapov...

Pa veliko pristankov!
prije stavljanja jezika u pogon ukljuci mozak!
Uporabniški avatar
Kladu
Profesor
Prispevkov: 1306
Pridružen: 29 Mar 2005, 15:09
Kraj: Center Evrope-Šiška
Kontakt:

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Kladu »

Marko Mencin napisal/-a:Zdravo!

S temle se pa ne morem strinjati [-X [-X

1. In leteli smo v več kategorijah. Ni bilo omejitev. In ljudje so rekli to je pa fino in na vsaki tekmi je bil še kak novinec.

Res ni bilo omejitev; Zato pa so bile v kategoriji junior celo takšne razlike, da se je letelo s 3m akrobati proti trajnerjem in celo stiro modelom. Enako tudi v sport kategoriji. Zelo "FER"!

2. Kasneje so se pojavili ambiciozni posamezniki, ki so si (upravičeno) želeli večje mednarodne afirmacije. Zato se je začelo razmišljati o omejitvah modelov, pa bolj strogih pravilnikih pa ... in zgodila se je "božja volja". Nato pa se je zgodil tudi drastičen upad udeležbe, vse manj organizatorjev, ...


Kdor je prebral zgoraj pripete linke s posameznih tekem (oziroma ima vsaj povprečen spomin!!!!!), se je lahko na osnovi prijav in zasedenosti kategorij prepričal, da se je BOOM končal veliko prej, kot pa smo sprejeli FAI pravila za nekdanjo "EXPERT"??? klaso!

Pa poglejmo!

Vaša tekma F3M in F3M sport, 2.6.2012: 1!!! prijava F3M, tekma odpadla!
Pr Kurah, Zalog, konc maja 2011: Sport 5, F3M 3, Expert 7, tekma odpadla!
Vaša tekma v Kranju 22.8.2010: Junior 6, Sport 5( 2 Hrvata), Expert 6 (1Hrvat)
Tekma Ptuj 10.10.2010: Junior 4, Sport 6 (2 Hrvata), Expert 6 ( 2 Hrvata)
Pr Kurah-Zalog , 23.5.2010: Junior 12, Sport 3 (1 Hrvat), Expert 8 (2 Hrvata)
Lijak, 25.10.2009: Junior 2 (1 Hrvat), Sport 6 (2 Hrvata), Expert 7 (2 Hrvata)


3. Odločitev o ločitvi F3A tekem (ki so po defoltu nekaj resnejšega) od meetingov (kar smo imeli dotedaj), je bila sprejeta na zadnjem skupnem sestanku skoraj soglasno (in na demokratičen način!!!)
Žurke niso stvar tekem, pač pa
meetingov
, in teh je v SLO zaenkrat še nekaj! O tem smo si bili praktično soglasni. Na njih se piloti ocenjujejo med seboj po svoji prosti presoji, ne glede na kakršna koli pravila.
To pa še vedno imamo! :wink: :wink: :wink: :wink: =D> =D> =D>

4. Nihče nikomur ne brani, da organizira tekme po nekdanjem načinu, če meni, da bo uspešen!

Ne vem, zakaj tekem niste organizirali? Torej kar na delo!

5. Da se spomnimo; Čisti F3A smo ločili (pa še tu smo pustili možnost, da se organizator odloči drugače-glej odpadlo tekmo Pr Kurah), ker so to resnejše zadeve, da bi imeli tisti, ki smo si to želeli, končno prave tekme, ostali pa bi uživali še naprej, tudi ob naši soudeležbi ( posamezni piloti, sojenje)


S spoštovanjem!

Marko
Ne bom se ponavljal in podajal moje (vidim da ni samo moje) glede vzrokov usipa akrobatskih tekem le nekaj dejstev bi navedel, kajti spomin je verjetno mekaterim začel pešati.

Težava z različnimi modeli je bila v Sport kategoriji, v Junior je bila omejitev na razponu modela.
Za razupad smo bili "krivi" Kurjani kajti prvi smo odpovedali tekmo. Pa ne zaradi slabe udeležbe ali ločevanja, ampak težav z Založani (prepoved tekme s strani inšpekcije ACL). Potem se je začelo verižno zmanjševati število tekmovalcev in organizatorjev. (no tudi Kurjani smo bili velikokrat najštevilčnejši)

Krivca za razpad akro scene imamo in to je Stanislav Krivec letalski inšpektor. Ko ga naslednič vidite, :razpaljot:


To, da sta sedaj dve struji akro pilotov, ki skupaj jih ni za eno društvo pa je drugotnega pomena.
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Uporabniški avatar
3g
Profesor
Prispevkov: 1547
Pridružen: 26 Nov 2006, 18:36
Kraj: LJPZ-LJxx-LJMS
Kontakt:

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a 3g »

Tele ho!

hecno mi je, ko na eni strani obstaja jamraštvo kako ni tekmovalcev, na drugi strani pa bohnedaj biti množičen -> ljudski.

Zagotovo vzrok ni enoznačen, a meni se na podlagi izkušenj pač dozdeva, da je velik delež osipa ravno zaradi omejevanja na točno določene in specifične modele.

Akro scena v SLO pač v povprečju ni dovolj zrela, da bi bila lahko podrejene (pre)številnim omejitvam. Sloni na nekaj posameznikih, ki imajo svoj osebni interes. Ja fino bi bilo da bi imeli le-ti tudi domača kvalitetna tekmovanja, vse po PS-u a kaj ko se jih nihče drug noče udeležiti? Nato pa pridemo v absurdne situacije, ko začetniki z redkimi svetlimi izjemami, komaj zadanejo vzletno pisto, na drugi strani pa imamo tekmovalce, ki bi radi bili...
Moje mnenje je, da je za dvig ravni najprej potrebna množičnost, z ohlapnimi pravili, ki ne komprimitirajo varnostni in spodbujajo k večanju znanja pilotov ter omogočajo napredek. Tisti, ki bodo hoteli napredovati bodo zagotovo napredovali na višji (expertni nivo), drugi pa bomo cepetali v povprečju.

Je pa res, da če pogledamo druge discipline - npr F3J tam vsi letijo z modeli po pravilnikih, pa so tekme kljub temu (relativno) množične. Nauk? morda smo "akro piloti" zgolj razvajeni in...

Mimogrede: svoj zapis sem namenoma dal v nedoločnike, zato da se lahko pogovarjamo zgolj o dejstvih brez osebnostnih predsodkov.

lp
3g
I like airplane noise!

http://www.teleho.eu
Uporabniški avatar
JKP
Profesor
Prispevkov: 1086
Pridružen: 04 Maj 2005, 09:43
Kraj: Ptuj

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a JKP »

Če bom organiziral, bom najverjetneje organiziral akro piknik... 8) 8) 8)

z relativno enostavnim programom...katerega lahko odleti vsak z vsakim modelom..ne glede na velikost in znanje...Pa po želji show program..

Pol pa čevapčiči pa pivička...hehe

Navijam in spodbujam tiste, ki imajo želje do profesionalnega F3A letenja-tekmovanja..Ampak žal nimam ne časa ne želje po takšnih tekmah.

Uživam v elegantnem akrobatskem letenju...V smislu hohi letenja...

prvič ko sem prišel na tekmo k kuram se mi je zelo dopadlo..sproščeno..zabava in dokaj enostavni program..Vsako leto so bil programi precej težji..Če sem letel sport program..je bilo z vidika drugih neprimerno..ker je model pre velik..brrr..F3a pa nisem mel časa trenirati...

Tako me je motilo, ker na koncu niti sport ni bil enostaven-sport program...Kaj šele F3A. F3a niti nisem znal odleteti.

Pomojem odbija vsakega pre težki programi. Zato so piknik variante mogoče dobra poteza, da se kdo zastrupi in hoče kaj več..Naprimer naprej v F3a...

Takšen imam jaz pogled na to sceno..

LP
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
Prispevkov: 728
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje
Kontakt:

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Marko Mencin »

Zdravo!

Množičnost je nekoč bila (med leti 2007 in 2009), vendar so šle medtem smeri zanimanj v letenju močno naprej. Kdor zasleduje forum, dobro ve, da se je dogajalo, da v topicu Akrobatsko in 3D letenja včasih ni bilo niti enega prispevka tudi več kot en mesec! Tudi v zadnjem času so prispevki izredno redki, in če nebi "vrgel kosti" za glodanje, sploh nebi bilo ničesar! Sedaj pa si poglejte teme FPV, Multirotorji.....Včasih jih sploh ni bilo, sedaj so daleč najbolj obiskane! Dejstvo je,(kar kaže tudi tudi neododziv eventuelnih tekmovalcev), da se je zanimanje premaknilo povsem drugam. Sanjati o tem, da bo v kratkem samo s spremembo načina tekem in programov prišlo do množičnosti, nima smisla, saj akrobatike skorajda ne goji nihče več, razen tistih, ki se pa itak srečujemo na tekmah. Naj vsak kar sebe pogleda in se vpraša, koliko se je ukvarjal s tem in koliko je pripomogel k vzgoji podmladka v svojem klubu, ki bi vlekel stvari naprej. Naj vsak v svojem klubu prešteje interesente....... Nekaj jih res še leti, a ko jim boste zastavili vprašanje, ali bi šli na tekmo, .... -kakšen odgovor boste dobili?
Pregovor pravi, da zgledi vlečejo! A kje so tisti, ki so jih nekoč dajali? Kje so tisti tihi prizadevni zanesenjaki, ki so nekoč delovali? Ni jih več, odšli so bodisi v zasebno družinsko življenje, bodisi v neko drugo zanimanje, kjer je bilo in je lažje.
"Akrobatska" je namreč težka, zahteva čas, potrplenje, delo! F3A pa še posebej!

Delo, potrpljenje, vztajnost, entuzijazem, prenašanje znanja na mlajše!
To so vrednote, ki se jih dandanes prezira, prav tako tudi ljudi, ki jih še gojijo! Še huje, takšne ljudi se celo zasmehuje in šikanira!

V takšni družbi ne moremo pričakovati nekaj, kar je bilo nekoč normalno.

Kar se tiče programov, smo vedno imeli nekaj za vsakogar.

JUNIOR: je bil pravzaprav nek programček, ki so ga "leteli " celo nekateri fantje, ki tega niso bili sposobni in sodniki v nekaterih primerih sploh niso vedeli, kaj dotični leti.... Uroš je lepo rekel na našem zadnjem srečanju, da se na tekmi ne uči leteti, pač pa moraš obvladati vsaj osnovne stvari, že zaradi varnosti! Povprečen pilot je program osvojil in korektno odletel v dveh-treh popoldnevih.

BASIC: -je program, narejen prvenstveno za osvajanje osnovnih prvin akro letenja, kot so linije, držanje oddaljenosti, držanje mej letalnega prostora, obvladovanje sredinskih figur....., po težavnosti je nekaj lažji od nekdanjega sport programa. Dober pilot ga osvoji prej kot v enem tednu, povprečen pilot pa potrebuje za korektno odleten program več vaje. Če želimo nekoč preiti v FAI ali F3M, ga je potrebno trenirati mnogo več.

SPORT (nekdanji): -program srednje težavnosti; Zanj se je bilo treba kar potruditi, tudi precej znati. Nekoč povprečno najmnožičnejši.

EXPERT (kasneje privzeti FAI "P" program). Zahtevna zadeva, ki v resnici ni za vsakogar. Potrebnega je veliko treninga, da bi stvar "izgledala"

F3M advance (IMAC); Težak program, le malo lažli od "P" programov. V SLO se ni nikoli letel......, pač pa na Hrvaškem in v Srbiji.

JOŽE, vedno si mel možnost izbire. Je pa res, da v SLO nihče več ni pripravljen organizirati tekem s takšnimi programi, ker enostavno ni dovolj zanimanja (izkušnja Kranj 2012).
Mimogrede, nismo omejili vrste modelov, pač pa uvedli pravila po FAI; - le ta pa ne omejujejo vrste modelov, pač pa velikost in težo! Omejujejo pa vrsto modelov F3M pravila, prav tako tudi velikost navzdol!
Nihče, ki leti v SLO v F3A FAI, ni "profesionalec", razen morda po kvaliteti letenja v primerjavi z nekom, ki tega ne trenira. Profesionalnih F3A pilotov tudi v svetu ne poznajo; letijo pa tu mnogi piloti, ki pa se z letenjem in modelarstvom profesionalno ukvarjajo (Bruckmann, Somenzini, Jesky, Sylvestri......)

Tisti del akrobatike po F3A vzoru, ki smo ga gojili medtem jaz in prijatelji, je ob obilnem angažiranju nekaterih vendarle preživel in ima tudi kaj pokazati.

Da bi preživel tudi tisti drugi del, ki ga hočete predstavljati drugi, pa žal ne. Zato enastavno ni bilo "vlečnih konjev"! ŽAL!!!! #-o #-o #-o #-o

LP

Marko
Zadnjič spremenil Marko Mencin, dne 09 Jun 2015, 14:48, skupaj popravljeno 1 krat.
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
klemen7
Profesor
Prispevkov: 1178
Pridružen: 21 Jun 2008, 18:28
Kraj: Dolenja Trebuša/Ljubljana

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a klemen7 »

Po tem kar berem rečem lahko samo #-o #-o #-o

Po vsem napisanem se sprašujem kdo ma koga za norca. Resno. Kolikor sam vem je blo tistega daljnega leta (2010 2011? sej ne vem več katerega leta, vem samo, da sem bil na sestanku) dogovorjeno sledeče da še loči FAI in F3M kategorija. Tako kot je že Marko pred mano napisal V FAI pravilniku ni nobenih drugih omejitev razen dolžine in razpona (2x2m) in teže 5kg (še pri temu smo popustili in smo rekli, da je lahko tudi čez 5kg za 2x2 model).
Objektivno ima F3M proti FAI F3A klasi precej več omejitev glede velikosti modela (NAVZDOL! min 2.1m razpona), dimenzij samega modela napram pravem modelu itd...

Prosim ne govorit, da se je omejilo s kakšnim modelom se lahko leti, ker tisti, ki ima solidno znanje akrobatike lahko basic ali pa celo P-15 program odleti naprimer z EF Extro 300 78'' ki je znotraj teh pravil. Poleg tega je teh modelov ogromno na trgu in tudi na slovenskih modelarskih pistah. Poleg tega je v Basic programu na tekmah v večini dovoljeno letet z 50ccm modelom (se pravi 2.2m razpona). Je pa že Marko pred mano povedal, da se da Basic program natrenirat v enem tednu. No sam bom šel še dlje. Tisti, ki zna solidno upravljat model lahko program osvoji v 2 dneh, ker sam program da ga odletiš ne vsebuje nobenih preveč težkih figur ampak popolnoma osnove (kar mislim da je tudi namen tega programa :-k ). Poleg tega je takih modelov do 2m razpona na trgu ogrnomno od malo bolj ali majn kvalitetnih (Extreme Flight Extra 300,Edge 540 ali Laser , Hangar 9 Inverza, Planet hobby MSX-R ali Raven, Hobby king Slick). Vse to je samo par modelov, ki so na trgu pa verjemem, da jih je še veliko več. Pač, če pa hočeš met specialko si pač kupiš specialko, ki jo pa že dobiš za ceno ranga teh modelov ki sem jih naštel eno vrstico prej.

V GLAVNEM NIHČE NI REKEL, DA MORATE PRIDET NA F3A TEKMO V BASIC ALI V P-15 S F3A SPECIALKO!

Pa po mojem mnenju se mamo prav fino na tekmah tudi brez muske in ne vem česa še vsega. Še zmeri kaj malga popijemo pa pojemo mal poklepetamo, sam malo bolj resno je vse skupi pa s tem ni po mojem mnenju čist nič narobe.

Glede tekmovalcev je pa vsaj po mojem mnenju tako. Podmladka je zelo malo ali pa ga skorajda ni. Pa za to nismo krivi ne mi ne vi ali kateri koli drugih, ampak bolj sedanji svet socialnih omrežji v katerem živimo. Tukaj mislim, da vsi veste kam merim.

Za malo poguma si poglejte kako je Tetsu Onda (ki je sicer vrhusnki F3A pilot) letel P-11 z Sebart Pitts Pythonom e50. Vse se da. Samo volja je potebna.

Če pa koga zanima in ima možnost pridet na pisto Lj-barje lahko tudi sam naredim eno demonstracijo kako se leti Basic program z majhnim modelom (Sebart Angel e30), lahko tudi v vetru, da ne bo kdo reku da se tega ne da.

Lep pozdrav :mahaj: :mahaj: :mahaj:
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
aeroharpija
Razpravljalec
Prispevkov: 87
Pridružen: 14 Sep 2013, 21:09

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a aeroharpija »

JKP napisal/-a:Če bom organiziral, bom najverjetneje organiziral akro piknik... 8) 8) 8)

z relativno enostavnim programom...katerega lahko odleti vsak z vsakim modelom..ne glede na velikost in znanje...Pa po želji show program..

Pol pa čevapčiči pa pivička...hehe

Navijam in spodbujam tiste, ki imajo želje do profesionalnega F3A letenja-tekmovanja..Ampak žal nimam ne časa ne želje po takšnih tekmah.

Uživam v elegantnem akrobatskem letenju...V smislu hohi letenja...

prvič ko sem prišel na tekmo k kuram se mi je zelo dopadlo..sproščeno..zabava in dokaj enostavni program..Vsako leto so bil programi precej težji..Če sem letel sport program..je bilo z vidika drugih neprimerno..ker je model pre velik..brrr..F3a pa nisem mel časa trenirati...

Tako me je motilo, ker na koncu niti sport ni bil enostaven-sport program...Kaj šele F3A. F3a niti nisem znal odleteti.

Pomojem odbija vsakega pre težki programi. Zato so piknik variante mogoče dobra poteza, da se kdo zastrupi in hoče kaj več..Naprimer naprej v F3a...

Takšen imam jaz pogled na to sceno..

LP
LP.Ja cim prej in cim veckrat organizirajte take piknik varijante.Pa brez startnine in brez zavarovanja in brez omejitev.Da se bo jedlo in pilo ter letelo z uzitkom.Kdaj bo piknik koledar in prvi akro piknik.LP.
Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
Prispevkov: 728
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje
Kontakt:

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Marko Mencin »

Zdravo!

Kaj je bilo tisto, kar je nekoč vleklo gledalce in pilote na tekme?

F3A letenje za gledalce ni atraktivno, zanimivo je samo za pilote, ki ga letijo in pa za prave poznavalce, ki vedo, kaj morajo gledati.

Povprečen gledalec in pilot pa si želita atrakcije, želita si presenečenj in mejnih situacij, pa dimček, pa pometanje z repom, divje akrobacije po glasbi...... in to je bila tista prava stvar.

Ampak vse to bolj paše na meeting, kot pa na eno resno tekmo, kjer je potrebna zbranost in tišina med samim letenjem. Lahko pa se to izvaja med glavnim odmorom in po tekmi. Vendar to ni to!

Se pa takšen program izvaja v sklopu F3M tekme kot en del tekme. Žal pa smo videli, da stvar ni vlekla - morda bi bilo tu potrebno več reklame, pa prilagoditev programov F3M tekem....????!!!!!

Vendar je za to stvar potrebno delati v svojih klubih, sicer pilotov enostavno ne bo dovolj.

LP

Marko
We is E-xperts.
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

..mejduš.... eno uro pa pol treninga F3A mi je šlo v maloro.... da sem prebral vse tole. #-o
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Re: F3A in F3M v letu 2015

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

Da še tu napišem, da kdo slučajno ne spregleda :

Spoštovani!

Odločilo smo se, da izvedemo srečanje F3A privržencev ter opravimo ocenjevalno tekmovanje v F3A FAI P15 in F3A Basic programu!

Izvedba bo v samoorganizaciji, zato prosimo za dobro voljo in nekaj pomoči.

Datum:
Nedelja, 14. junij 2105.
V primeru višje sile ( vreme ), bo odpoved srečanja objavljena najkasneje dva dni prej na tem forumu.

Okvirni termini:

- 8:30-9.30 prihod, registracija tekmovalcev, testni leti, komentiranje letenja.

Tekmovalni del:

-9:45-10:00 Brifing.
-10:00-17:00 tekmovalni leti, vmes prigrizek.
-razglasitev rezultatov 20 min. po zadnjem tekmovalnem letu.
-komentiranje rezultatov.
-druženje.

Kraj:

Letališče Kamnik.
Letališče se nahaja v industrijski coni Kamnik pri podjetju Meso Kamnik. Iz smeri Trzin pred Mengšem zapeljete proti Kamniku skozi več krožišč (sledite tablam Kamnik) nato tik pred Kamnikom (ko se peljete vzporedno z železnico) v križišču zapeljete ostro levo (pred krožiščem!) proti Vodicam, prečkate železnico…. Nato čez nekaj 100m pri tabli »MESO Kamnik« na desni strani zavijete levo in peljete po ulici do konca do zapornice letališča. No… potem pa nas boste že videli levo na začetku letališča…

Tekmovanje:

Bo potekalo v kategorija F3A FAI in F3A BASIC.

Omejitev modelov:

- FAI - po pravilniku (max. 2x2m…masa letala je po FAI omejena na 5 kg, ki pa jo ne bomo kontrolirali)
- BASIC - max. 2,25m razpona in max. 10kg mase modela.

V vsaki kategoriji se leti po 3 lete. Bolje ocenjena dva leta štejeta za končno uvrstitev.
Minimalno število tekmovalcev za izvedbo tekmovanja kategorije so 4 tekmovalci.

PRIJAVE:
PRIJAVITE SE LAHKO NAJKASNEJE DO TORKA 9. JUNIJA 2015 !
- na zasebnem sporočilu na tem forumu (Uroš Lenič »Živnorc« )
- ali na mail: [email protected]
- ali po tel. 051 325 080 ( Uroš )

Podatki: Ime, priimek, podatki o modelu in kategorija

STARTNINA za tekmovalni del:

Je enotna za obe kategoriji in znaša 15 EUR, ki se obračuna na tekmovalca. Všteta je malica in pijača za tekmovalca in pomočnika. Startnina se plača na dan tekmovanja najkasneje do 9:45 ure.

ZAVAROVANJE:

Tekmovalec mora imeti sklenjeno (modelarsko) zavarovanje proti tretji osebi, ki ga je potrebno predložiti (pokazati) ob prijavi.
Organizatorji ne odgovarjamo za morebitno škodo povzročeno s strani tekmovalca modelarja in ne krijemo stroškov s strani tekmovalcev povzročenih tretjim osebam ali stroškov povzročenih tekmovalcem od tretjih oseb. V bližini je hangar z letali, industrijska cona Kamnik in parkirišča, zato je omenjeno zavarovanje obvezno. Obvezno zavarovanje se zahteva tudi s splošnimi pogoji na tem letališču.

PRITOŽBE:

Pritožbo je potrebno dati najkasneje 15 min. po nastanku.

PROGRAMI:
http://www.e-modelar.net/clanki-104.html





P.S.

S seboj prinesite kak senčnik, paviljon ter stol....., predvsem pa veliko dobre volje!
Vabim vse potencialne sodnike in sodnike, ki že imajo izkušnje iz prejšnjih tekem, da se odzovejo in pomagajo pri izvedbi tekme. Ker gre za samoorganizacijo, bi prosil, da si prinesete svoj stol.

Vabimo vse tekmovalce in pomočnike, da se tekme udeležite, tudi če ste malo trenirali.

Vabimo k ogledu tekme bodoče modelarje tekmovalce in vse ostale ljubitelje letalskega modelarstva ki bi s svojo pomočjo lahko dvignili interes po tovrstnih dogodkih, na tekmi pa pomagali pri izvedbi same tekme.

Lep pozdrav!

Uroš Lenič.
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Odgovori

Vrni se na Akrobatsko in 3D letenje