EXCITE 3D
Tole mi je pa nekam znano! Kot da bi nekaj podobnega tudi že sam kdaj doživel.Ultralajt napisal/-a:Danes zjutraj je prispel od TopmodelTehnika, zraven pa še "bel ali moder" spiner...hmmm...meni se zdi, da je med prevozom ratal rumen
Aja, že vem zakaj. Ime dobavitelja pove vse!
No vsaj na pošti ga niso izgubili...
Lep pozdrav,
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Še ne!miskolin napisal/-a:Ultralajt......ali si ze kaj zalaufal
Glede na raznovrstne napotke o pravilnem utekanju ABC motorjev,
me je kar strah pognati motor.
Prav vsi napotki se razlikujejo v pomembnih elementih utekanja (trajanje posameznega režima in ohlajanja), predvsem me pa moti to, da so originalna tovarniška navodila še bolj čudna..15 minut utekanja, najprej pol vrtljajev potem polni in če motor potem vzdrži polne obrate, je utečen.
Ker v delavnici nimam ogrevanja (štedilnik je namreč naložen z modelarsko opremo ) in je zunaj neprijetno vreme, me pa niti ne mika ubadati se z motorjem.
Ko pa bo sneg izginil, bo pa treba pohiteti.
LP Mitja
Danes sem se lotil utekanja motorja.
V gorivo sem dodal 5% ricinusa.
Motor vžge na roko. Sedaj sem v fazi utekanja z bogato mešanico in pod obrati, kjer motor še ne deluje dvotaktno.
Ker se hladen motor ni pustil zasukniti preko zgornje mrtve točke (ABC), na silo pa nisem niti pizkušal, sem pred vžiganjem motorja, glavo cilindra segrel s fenom. Tako segret motor se je vrtel gladko, brez kakršnega koli upiranja.
Sedaj pa upam, da bo utekanje dokončno naredilo pravi prileg med batom in cilindrom.
Mitja
V gorivo sem dodal 5% ricinusa.
Motor vžge na roko. Sedaj sem v fazi utekanja z bogato mešanico in pod obrati, kjer motor še ne deluje dvotaktno.
Ker se hladen motor ni pustil zasukniti preko zgornje mrtve točke (ABC), na silo pa nisem niti pizkušal, sem pred vžiganjem motorja, glavo cilindra segrel s fenom. Tako segret motor se je vrtel gladko, brez kakršnega koli upiranja.
Sedaj pa upam, da bo utekanje dokončno naredilo pravi prileg med batom in cilindrom.
Mitja
- Priponke
-
- podmazano.jpg (20.44 KiB) Pogledano 4811 krat
-
- utekanje 1.jpg (52.5 KiB) Pogledano 4811 krat
URAN8 napisal/-a:Kolin je konec , motor je utečen.... A se kaj dogaja?
LP Andrej
V zraku bo prej, kot bo pa zaropotala tvoja lakserca.. viewtopic.php?t=7411&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ko sneg izgine, pa se zemlja malo posuši, grem v Rusovco. Prej pa ne!
Mitja
Ja, tisti moment, ko sem tipkal post, sem mislil tako in resnomiskolin napisal/-a:Pa sej nisi resno mislil s tazadnjim postom.
Zakaj bi pa rinil ven na -15°C
Ko boš star toliko kot jaz, boš spoznal, da naglica in neučakanost nista vedno najbolj zdrava...
Saj imam vmes še ogromno drugega in tudi zanimivega dela, tako da bo dan primeren za krstni let kar sam od sebe enkrat prišel naproti.
LP Mitja
Danes me je sonce zvabilo ven, da sem preizkusil model.
V dolini je bila ravno dosti velika zaplata kopnega, da sem imel za vzlet in pristanek. Po snegu se nisem silil vzleteti, ker se je ravno toliko odtajal, da se bi kolesa preveč ugreznila.
Takoj po vzletu, sem moral malenkost natrimati model po višini in nagibu.
Za začetek nisem poizkušal nobenih neumnosti, ampak sem samo letel na varni višini, ter naredil le nekaj tonojev, nekaj hrbtnega letenja in malo kroženja okoli na manjši višini, potem ko sem se modela nekoliko privadil.
Motor še nisem upal naterati s polno močjo, tako, da ga bom sedaj še počasi navadil na obremenitve med letom.
Na pristanku, me je presenetilo, kako dobro je model jadral. Sem bil kar šokiran, ko mi je zmanjkalo ravnega terena in sem se na pristanku sunkovito zaustavil ob prvi brazdi njive. Tako, da bom moral sedaj malo zalepiti in ojačati konstrukcijo v trupu, kjer je pritrjeno podvozje.
Izgleda, da bo model kar dober za učenje akrobacij. Sedaj pa počakam, da sneg zares izgine, potem pa še toliko, da se zgornji sloj zemlje posuši. Toliko kot so mi danes kolesa nametala blata pod krilo, se mi še ni zgodilo.
Zadnje kolo je pa na tleh napulilo toliko gnile trave, da je namesto kolesa zadaj bilo videti le veliko brezoblično kepo.
Skoraj več časa sem porabil za čiščenje modela kakor pa za letenje.
Pripravil sem en kratek video (11,1MB), kjer se ne vidi ravno bogvekaj, a dokazuje, da letalo leti...
LP Mitja
V dolini je bila ravno dosti velika zaplata kopnega, da sem imel za vzlet in pristanek. Po snegu se nisem silil vzleteti, ker se je ravno toliko odtajal, da se bi kolesa preveč ugreznila.
Takoj po vzletu, sem moral malenkost natrimati model po višini in nagibu.
Za začetek nisem poizkušal nobenih neumnosti, ampak sem samo letel na varni višini, ter naredil le nekaj tonojev, nekaj hrbtnega letenja in malo kroženja okoli na manjši višini, potem ko sem se modela nekoliko privadil.
Motor še nisem upal naterati s polno močjo, tako, da ga bom sedaj še počasi navadil na obremenitve med letom.
Na pristanku, me je presenetilo, kako dobro je model jadral. Sem bil kar šokiran, ko mi je zmanjkalo ravnega terena in sem se na pristanku sunkovito zaustavil ob prvi brazdi njive. Tako, da bom moral sedaj malo zalepiti in ojačati konstrukcijo v trupu, kjer je pritrjeno podvozje.
Izgleda, da bo model kar dober za učenje akrobacij. Sedaj pa počakam, da sneg zares izgine, potem pa še toliko, da se zgornji sloj zemlje posuši. Toliko kot so mi danes kolesa nametala blata pod krilo, se mi še ni zgodilo.
Zadnje kolo je pa na tleh napulilo toliko gnile trave, da je namesto kolesa zadaj bilo videti le veliko brezoblično kepo.
Skoraj več časa sem porabil za čiščenje modela kakor pa za letenje.
Pripravil sem en kratek video (11,1MB), kjer se ne vidi ravno bogvekaj, a dokazuje, da letalo leti...
LP Mitja
- Priponke
-
- exc02.jpg (24.65 KiB) Pogledano 4684 krat
-
- exc01.jpg (71.17 KiB) Pogledano 4684 krat
-
- exc03.jpg (94.56 KiB) Pogledano 4684 krat