Sebart Mytho S 125E
Sebart Mytho S 125E
No tako. Ker sem letos pustil indoor bolj ob strani in želel večjo specialko za F3A sem jo sedaj tudi dobil. Kit je res vrhunski in ko smo včeraj v delavnici g. Mencina odprli škatlo sem ostal popolnoma brez besed. Za enkrat slike za pokušino, ko pa bo prispela še oprema, pa še kaj več.
Lp Klemen
Lp Klemen
- Priponke
-
- phpUDP3GBPM.jpg (31.11 KiB) Pogledano 6162 krat
-
- phpR4YEL6PM.jpg (39.28 KiB) Pogledano 6162 krat
-
- php0RGPYhPM.jpg (36.73 KiB) Pogledano 6162 krat
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
...
- Priponke
-
- phpQnFzJfPM.jpg (42.81 KiB) Pogledano 6162 krat
-
- phpJ1PtlXPM.jpg (35.27 KiB) Pogledano 6162 krat
-
- phpZ4PqmnPM.jpg (44.45 KiB) Pogledano 6162 krat
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
...
- Priponke
-
- phphnvimhPM.jpg (31.6 KiB) Pogledano 6163 krat
-
- phpZKLSgsPM.jpg (38.13 KiB) Pogledano 6163 krat
-
- phpEo3i67PM.jpg (32.97 KiB) Pogledano 6163 krat
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
...
- Priponke
-
- phpgEPPqaPM.jpg (34.66 KiB) Pogledano 6162 krat
-
- phpXTq35lPM.jpg (30.37 KiB) Pogledano 6162 krat
-
- phpTKeLg2PM.jpg (45.97 KiB) Pogledano 6162 krat
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
...
- Priponke
-
- phpcJYsauPM.jpg (43.62 KiB) Pogledano 6160 krat
-
- phpEw1dumPM.jpg (44.81 KiB) Pogledano 6160 krat
-
- phpKEfYcXPM.jpg (23.08 KiB) Pogledano 6160 krat
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
...
- Priponke
-
- php9cTOvgPM.jpg (40.75 KiB) Pogledano 6159 krat
-
- phpP9sEXbPM.jpg (42.11 KiB) Pogledano 6159 krat
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
Zanimiv dvokrilc
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: Sebart Mytho S 125E
Eno hitro vprašanje kakšno ima vlogo sonar zgoraj?
Re: Sebart Mytho S 125E
To sliko sem že objavil enkrat na forumu. Upam da ti bo samo s sliko dovolj jasno zakaj je stvar na vrhu.
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
Bravo Klemen. F3A bo tudi v 2013 in tako je prav.
Če pridejo še Avstrijci v začetku sezone za cel teden na F3A trening, bo še malo pospeška za našo sicer uspavano kategorijo.
Priporočam AXI5325/20, prop AXI 20x13 in celice 8S Rhyno 4900 (HK) ali ekstremno lahke RedPower 4250 (Lorenz).
Sicer si pa verjetno že pogledal po forumih kot http://www.rcuniverse.com/forum/m_10927 ... ey_/tm.htm
Lp
Igor
Če pridejo še Avstrijci v začetku sezone za cel teden na F3A trening, bo še malo pospeška za našo sicer uspavano kategorijo.
Priporočam AXI5325/20, prop AXI 20x13 in celice 8S Rhyno 4900 (HK) ali ekstremno lahke RedPower 4250 (Lorenz).
Sicer si pa verjetno že pogledal po forumih kot http://www.rcuniverse.com/forum/m_10927 ... ey_/tm.htm
Lp
Igor
- Dr. MadMan
- Razpravljalec
- Prispevkov: 135
- Pridružen: 15 Nov 2004, 13:02
Re: Sebart Mytho S 125E
Super!
Zgleda da bo drugo leto spet večja zasedba na tekmah.
Zgleda da bo drugo leto spet večja zasedba na tekmah.
Re: Sebart Mytho S 125E
No hvala vsem za lepe želje
No, da malo povem o modelu. Seveda je model prod vrhunskega pilota Sebastiana Sillvestria iz Italije. Model je res dobesedno ''waw''. Narejen je zelo lepo narejen, vse gre skupaj tipi topi, in model je res vrhusnko pokrit s folijo Oracover. Njegove dimenzije (180cm razpon in 190cm dolžina) dajejo utis prave 2x2 F3A specialke (6cm je manjši od 2x2 modela) s tem, da kar 2x cenejši.
No motorizacija je za enkrat predvidena na 10S. Motor bo po vsej verjetnosti (če bodo testi uspešni) Gens Ace Mars BL5943-215KV najverjetneje z 20x12 propelerjem (Mejzlik ali Xoar) in Jeti Spin 77 z Gens Ace 4000mAh 25c 10S akumultorji.
Glede servotov sem na začetku malo premišljeval okrog Savoxov vendar sem dobil res ugodno ponudbo za Futabo tako, da bodo povsod BLSji. Na krilih in višincih BLS 153, za ruderco pa BLS 451.
Tak je plan. Če se bo kaj zalomilo glede motorizacije bo treba razmišljat v drugi smeri. Upam na težo okoli 4.5kg. Je pa prostora za lajšanje modela ogromno.
Ko bo pa zadeva sestavljena seveda napademo P-13
Lp Klemen
No, da malo povem o modelu. Seveda je model prod vrhunskega pilota Sebastiana Sillvestria iz Italije. Model je res dobesedno ''waw''. Narejen je zelo lepo narejen, vse gre skupaj tipi topi, in model je res vrhusnko pokrit s folijo Oracover. Njegove dimenzije (180cm razpon in 190cm dolžina) dajejo utis prave 2x2 F3A specialke (6cm je manjši od 2x2 modela) s tem, da kar 2x cenejši.
No motorizacija je za enkrat predvidena na 10S. Motor bo po vsej verjetnosti (če bodo testi uspešni) Gens Ace Mars BL5943-215KV najverjetneje z 20x12 propelerjem (Mejzlik ali Xoar) in Jeti Spin 77 z Gens Ace 4000mAh 25c 10S akumultorji.
Glede servotov sem na začetku malo premišljeval okrog Savoxov vendar sem dobil res ugodno ponudbo za Futabo tako, da bodo povsod BLSji. Na krilih in višincih BLS 153, za ruderco pa BLS 451.
Tak je plan. Če se bo kaj zalomilo glede motorizacije bo treba razmišljat v drugi smeri. Upam na težo okoli 4.5kg. Je pa prostora za lajšanje modela ogromno.
Ko bo pa zadeva sestavljena seveda napademo P-13
Lp Klemen
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
Pomojem je smiselno, da nabaviš opremo, ki se bo lahko prenesla tudi na "pravi" 2X2 model nekoč (kot razumem, je tak tudi tvoj plan). Spin99 je nekako standard v F3Aju, čeprav tokovi (vsaj pri meni) bojda ne presegajo 65A.
Izbira servotov je najtežja. Malo poglej po strani Oxai glede priporočil servotov za njihove modele, malo po forumih, kaj rabijo pro-piloti. Vsekakor Futaba S9650 za višino in nič drugega, niti BLS verzije tega servota. Nekateri piloti so kupili BLSje, ampak potem nazaj namontirali stare dobre S9650. Servo preprosto nima lufta, natančnost je pa 100%. Tudi po več-letnem letenju (preizkušeno) Na krilcih se ponavadi uporabljajo low-profile servoti S9154 ali BLS153/154, za smer pa S9255 ali BLS151. Seveda tu o čemer drugemu kot o Futabi sploh ne govorimo , razen še nekateri specialni JRji pridejo v poštev, a so še dražji kot Futaba.
Tako da apeliram, da izbiro servotov dobro preštudiraš. Če enkrat kupiš dobro (kar si se tudi namenil), to traja in traja. Letos sem pe zmeraj vozil s skoraj 5 let starimi Futabami, ki so najprej bile celo na bencinskemu modelu. Brez problemov še vedno.
Kar pogumno naprej
Izbira servotov je najtežja. Malo poglej po strani Oxai glede priporočil servotov za njihove modele, malo po forumih, kaj rabijo pro-piloti. Vsekakor Futaba S9650 za višino in nič drugega, niti BLS verzije tega servota. Nekateri piloti so kupili BLSje, ampak potem nazaj namontirali stare dobre S9650. Servo preprosto nima lufta, natančnost je pa 100%. Tudi po več-letnem letenju (preizkušeno) Na krilcih se ponavadi uporabljajo low-profile servoti S9154 ali BLS153/154, za smer pa S9255 ali BLS151. Seveda tu o čemer drugemu kot o Futabi sploh ne govorimo , razen še nekateri specialni JRji pridejo v poštev, a so še dražji kot Futaba.
Tako da apeliram, da izbiro servotov dobro preštudiraš. Če enkrat kupiš dobro (kar si se tudi namenil), to traja in traja. Letos sem pe zmeraj vozil s skoraj 5 let starimi Futabami, ki so najprej bile celo na bencinskemu modelu. Brez problemov še vedno.
Kar pogumno naprej
Re: Sebart Mytho S 125E
Bravo Klemen
Re: Sebart Mytho S 125E
Ja Alan pravilno razmišljaš vendar je pravi 2x2 model še daleč. Posledica take motorizacije je predvsem to da mam Spina 77 že doma in to da nočem preveč težak motor v nosu saj so menda drugi modelarji v tujini imeli problem s težiščem zaradi tega.
Glede servotov sem pregledal Oxaijevo stran že kak teden nazaj zdej si me že nekako prepičal za S9650 za višino vendar še zmeraj apeliram z dvemi uprašanji. Kolikšna je razlika v preciznosti med BLS 153 in S9650 in ali ni na smeri dobro imeti dokaj hiter servo?
Glede servotov sem pregledal Oxaijevo stran že kak teden nazaj zdej si me že nekako prepičal za S9650 za višino vendar še zmeraj apeliram z dvemi uprašanji. Kolikšna je razlika v preciznosti med BLS 153 in S9650 in ali ni na smeri dobro imeti dokaj hiter servo?
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
Ne morem vedeti kakšna je razlika v natančnosti med 9650 in BLS153, saj slednjega nimam, niti nisem še letel z modelom opremljenim z njim. Če si pa drznem sporočiti tisto kar slišim, je 9650 natančnejši predvsem zaradi plastičnih zobnikov. BLS153 ima namreč kovinske in zato ima nekaj več tistega mrtvega hoda. Oba servota sta sigurno več kot primerna, ampak je 9650 (glede na število F3A uporabnikov) očitno še vedno 1A za servo za višino. Pa še cenejši je!
Seveda je imeti dobro dokaj hiter servo za smer. So pa vsi servoti med katerimi kolebaš dovolj hitri za to rabo. Skratka, če se držiš priporočil od Oxai in drugih pilotov, ne moreš zgrešiti.
Seveda je imeti dobro dokaj hiter servo za smer. So pa vsi servoti med katerimi kolebaš dovolj hitri za to rabo. Skratka, če se držiš priporočil od Oxai in drugih pilotov, ne moreš zgrešiti.
Re: Sebart Mytho S 125E
Evo pa se je začelo. Roba počasi prihaja in čas je da se začne kaj delat.
Motor sem dobil, bil je tudi testiran (več o testu na tej strani).
Nekako smo bili po testu malo razočarani, ampak za prvo silo bo (vsaj za letošnjo sezono).
Ob tej priložnosti bi se tudi zahvalil g. Mencinu za vso pomoč in vse izdelane aluminjaste dele okrog motorja.
No motor je že v nosu, več bodo pa povedale slike same, jutri pa bom delal na višinskem stabilizatorju.
Še nekaj slik od danes več pa jutri.
Motor sem dobil, bil je tudi testiran (več o testu na tej strani).
Nekako smo bili po testu malo razočarani, ampak za prvo silo bo (vsaj za letošnjo sezono).
Ob tej priložnosti bi se tudi zahvalil g. Mencinu za vso pomoč in vse izdelane aluminjaste dele okrog motorja.
No motor je že v nosu, več bodo pa povedale slike same, jutri pa bom delal na višinskem stabilizatorju.
Še nekaj slik od danes več pa jutri.
- Priponke
-
- mini-2013-01-31 17.04.47.jpg (99.3 KiB) Pogledano 5329 krat
-
- mini-2013-01-31 17.13.06.jpg (86.19 KiB) Pogledano 5329 krat
-
- mini-2013-01-31 18.33.13.jpg (78.99 KiB) Pogledano 5329 krat
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
...
- Priponke
-
- mini-2013-01-31 18.33.20.jpg (82.45 KiB) Pogledano 5325 krat
-
- mini-2013-01-31 18.34.40.jpg (97.29 KiB) Pogledano 5325 krat
-
- mini-2013-01-31 18.40.23.jpg (78.64 KiB) Pogledano 5325 krat
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
Evo z dnevom zamude nekaj napredka.
Včeraj se mi je zataknilo pri luknjah za servote, saj sem jih moral dodelati, ker so bile premajhne. Ker seveda nism mel orodja sem to naredil danes na šihtu. Drugače pa nič paničnega. Panti ulimani, ročice tut, na žalost še nimam ročic za servote, ki jih bom naročil od Secrafta, vendar še iščem distributorja v Evropi, da bi zadevo čim prej dobil, da ne bom zadeve iz Južne Koreje naročal. Se pravi posledično povezav še nisem naredil.
Drugače sem imel na višini že takoj na začetku pripombo in takoj se je tudi zgodila predelava, saj naj bi se za pritrditev višine na letalo skozi višino v bajonet dobesedno privijačilo dva "knipinga" za les. No zadevo smo že rešili tako, da smo na eni strani bajonet privijačili s samoreznim vijakom, ki pride zraven na drugi strani pa smo v bajonet vlepili kos aliminija z urezanim navojem za N3 imbus vijak, da nebi zadeva šla k vragu prehitro.
To bo za enkrat vse več pa spet upam jutri, če se spet ne bo kaj zataknilo
Včeraj se mi je zataknilo pri luknjah za servote, saj sem jih moral dodelati, ker so bile premajhne. Ker seveda nism mel orodja sem to naredil danes na šihtu. Drugače pa nič paničnega. Panti ulimani, ročice tut, na žalost še nimam ročic za servote, ki jih bom naročil od Secrafta, vendar še iščem distributorja v Evropi, da bi zadevo čim prej dobil, da ne bom zadeve iz Južne Koreje naročal. Se pravi posledično povezav še nisem naredil.
Drugače sem imel na višini že takoj na začetku pripombo in takoj se je tudi zgodila predelava, saj naj bi se za pritrditev višine na letalo skozi višino v bajonet dobesedno privijačilo dva "knipinga" za les. No zadevo smo že rešili tako, da smo na eni strani bajonet privijačili s samoreznim vijakom, ki pride zraven na drugi strani pa smo v bajonet vlepili kos aliminija z urezanim navojem za N3 imbus vijak, da nebi zadeva šla k vragu prehitro.
To bo za enkrat vse več pa spet upam jutri, če se spet ne bo kaj zataknilo
- Priponke
-
- mini-2013-02-01 21.28.20.jpg (92.5 KiB) Pogledano 5204 krat
-
- mini-2013-02-01 21.39.25.jpg (76.83 KiB) Pogledano 5204 krat
-
- mini-2013-02-01 22.08.07.jpg (80.02 KiB) Pogledano 5204 krat
Zadnjič spremenil klemen7, dne 02 Feb 2013, 22:45, skupaj popravljeno 1 krat.
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
...
- Priponke
-
- mini-2013-02-01 22.14.45.jpg (64.97 KiB) Pogledano 5201 krat
-
- mini-2013-02-02 22.00.48.jpg (71.59 KiB) Pogledano 5201 krat
-
- mini-2013-02-02 21.33.09.jpg (81.82 KiB) Pogledano 5201 krat
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
...
- Priponke
-
- mini-2013-02-02 22.15.43.jpg (71.32 KiB) Pogledano 5201 krat
-
- mini-2013-02-02 22.16.14.jpg (102.97 KiB) Pogledano 5201 krat
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
Živjo!
Spet nekaj napredka. Smer, zadnje kolesce, ugradnja servota za smer itd... Trup danes prvič stoji na svojih kolesih komplet. Sestavil sem tudi višinske stabilizatorje, da sem preveril če je vse ok.
Več bodo pa slike povedale
Lp
Spet nekaj napredka. Smer, zadnje kolesce, ugradnja servota za smer itd... Trup danes prvič stoji na svojih kolesih komplet. Sestavil sem tudi višinske stabilizatorje, da sem preveril če je vse ok.
Več bodo pa slike povedale
Lp
- Priponke
-
- mini-2013-02-02 21.47.29.jpg (89.19 KiB) Pogledano 5114 krat
-
- mini-2013-02-03 20.28.43.jpg (75.84 KiB) Pogledano 5114 krat
-
- mini-2013-02-03 20.30.46.jpg (77.48 KiB) Pogledano 5114 krat
Zadnjič spremenil klemen7, dne 03 Feb 2013, 21:17, skupaj popravljeno 1 krat.
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Re: Sebart Mytho S 125E
...
- Priponke
-
- mini-2013-02-03 20.45.28.jpg (86.09 KiB) Pogledano 5114 krat
-
- mini-2013-02-03 20.49.25.jpg (95.52 KiB) Pogledano 5114 krat
-
- mini-2013-02-03 21.03.42.jpg (95.87 KiB) Pogledano 5114 krat
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7