Extreme flight F3A
Extreme flight F3A
Pozdravljeni!
To temo sem odprl, ker si nameravam čez zimo zgraditi en F3A model.
Zaenkrat se odločam med extro 300 58" in vanquishom 48" mk2.
Ima kdo iskušnje z tema modela ?
Možnost je tudi kakšen drugi model, ki zmore 3d in f3a.
To temo sem odprl, ker si nameravam čez zimo zgraditi en F3A model.
Zaenkrat se odločam med extro 300 58" in vanquishom 48" mk2.
Ima kdo iskušnje z tema modela ?
Možnost je tudi kakšen drugi model, ki zmore 3d in f3a.
Če ti denar ni ovira si privošči kaj večjega ala v stilu Sebart Wind S e50.
Drugače je pa prišla pri EFju zdej ven tudi novejša Extra 300 60".
Pa upam da ne razmišlaš v taki smeri (zdej bom pa En avion od EFja kupu pa dal noter kitajski robo pa bo to to)--> daleč od tega.. če boš hotu kvalitetn model s kvalitetnim setupom te taka stvar lahko pride kar veliko €(konkretno po moji oceni tam okoli 700€ ali pa še več).
Drugače je pa prišla pri EFju zdej ven tudi novejša Extra 300 60".
Pa upam da ne razmišlaš v taki smeri (zdej bom pa En avion od EFja kupu pa dal noter kitajski robo pa bo to to)--> daleč od tega.. če boš hotu kvalitetn model s kvalitetnim setupom te taka stvar lahko pride kar veliko €(konkretno po moji oceni tam okoli 700€ ali pa še več).
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
klemen7 napisal/-a:Če ti denar ni ovira si privošči kaj večjega ala v stilu Sebart Wind S e50.
Drugače je pa prišla pri EFju zdej ven tudi novejša Extra 300 60".
Pa upam da ne razmišlaš v taki smeri (zdej bom pa En avion od EFja kupu pa dal noter kitajski robo pa bo to to)--> daleč od tega.. če boš hotu kvalitetn model s kvalitetnim setupom te taka stvar lahko pride kar veliko €(konkretno po moji oceni tam okoli 700€ ali pa še več).
tole kar si napisal je še itak poceni če dobi za tak dnar je lahko več kot zadovoljen drugače pa cene od 1000 naprej za res top end izvedbe ki tudi letoijo ob seveda izkušenem in odličnem pilotu tako kot treba kar se tiče pa kitajcev pa vemo kako je z njimi za moje pojme šit of de šit
lp aleš
FG TO JE ZAKON
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR
klemen7 napisal/-a:Če ti denar ni ovira si privošči kaj večjega ala v stilu Sebart Wind S e50.
Drugače je pa prišla pri EFju zdej ven tudi novejša Extra 300 60".
Pa upam da ne razmišlaš v taki smeri (zdej bom pa En avion od EFja kupu pa dal noter kitajski robo pa bo to to)--> daleč od tega.. če boš hotu kvalitetn model s kvalitetnim setupom te taka stvar lahko pride kar veliko €(konkretno po moji oceni tam okoli 700€ ali pa še več).
tole kar si napisal je še itak poceni če dobi za tak dnar je lahko več kot zadovoljen drugače pa cene od 1000 naprej za res top end izvedbe ki tudi letoijo ob seveda izkušenem in odličnem pilotu tako kot treba kar se tiče pa kitajcev pa vemo kako je z njimi za moje pojme šit of de šit
lp aleš
FG TO JE ZAKON
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR
Re: Extreme flight F3A
rcnikky napisal/-a:Pozdravljeni!
To temo sem odprl, ker si nameravam čez zimo zgraditi en F3A model.
Zaenkrat se odločam med extro 300 58" in vanquishom 48" mk2.
Ima kdo iskušnje z tema modela ?
Možnost je tudi kakšen drugi model, ki zmore 3d in f3a.
Živjo,
najprej me je zmedlo to, da si omenil "zgraditi" potem pa si omenjal komercialne modele. Letel sem kar nekaj EF in Sebart Modelov, vendar so bili bolj ali manj moji EF modeli 3D, Sebartovi pa bolj F3A.
Extra 300 58" je definitivno veliko bolj 3D model, zato ti ga odsvetujem. Kot je že Klemen napisal je to, da večji modeli letijo lepše, manj so občutljivi na veter, itd. Je pa verjetno skoraj vseeno kar vzameš izmed solidnih F3A modelov, bistvenih razlik kot začetnik ne boš opazil. Če se misliš udeleževati tekem bo itak glavni trening in trening. Pri večjih modelih zato stroški hitro zrastejo. Dobro premisli in naredi finančni plan.
www.lipo.si
Sam imam Angela e30. Letalo je super. Ko ga enkrat nastaviš tako kot ti paše(vsi hodi vsi expoti) leti ko po tirnicah. Za F3A super izbira plus to da je zmožen tud 3D letenja saj so vse krmilne površine dovolj velike sploh krilca so ogromna.
Ženem ga na 4S, motor je axi 2820/14 ter apc 12x6. Moči zadost poraba pa majhna. Za en aktualni slovenski sport program porabim približno 1100mAh.
Ženem ga na 4S, motor je axi 2820/14 ter apc 12x6. Moči zadost poraba pa majhna. Za en aktualni slovenski sport program porabim približno 1100mAh.
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Lej če imaš neke ambicije, da bi treniral F3A in tud nekej tekmoval (vsaj tako zanimanje se vidi v prvem postu) so servoti prva in obvezna stvar ki more bit uredu. Dober servo za e30 klaso pač stane ne vem 25-35€.Štuki-5 napisal/-a: Ja če daš servote v zlatarno pozlatit
Pol se pa recimo najdejo taki ljudje, ki na Vanquisha dajo HXT 900 servote iz hobbyking in se sprašujejo zakaj zadeva ne leti dobro. Zakaj neki le ne?
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Se mi zdi, da je "Štuki-5" bolj želel povedati, da model velikosti 50-60 inch tudi dobro opremljen ni ravno 1000 EUR. Moj setup je stal recimo:
- ef extra 58 inch: 220 EUR,
- servoti 4*35 EUR=140 EUR,
- motor extreme flight torque cca. 100 EUR,
- regler airboss cca. 100 EUR,
Skupaj 560. Prišteješ še 2-3 5s lipo cca. 3000 mah in je 700 EUR.
Ni najhujši, vsekakor pa ni slab setup. S kitajskim motorjem in reglerjem bi bilo verjetno kakih 100 EUR manj.
lp,
Miha
- ef extra 58 inch: 220 EUR,
- servoti 4*35 EUR=140 EUR,
- motor extreme flight torque cca. 100 EUR,
- regler airboss cca. 100 EUR,
Skupaj 560. Prišteješ še 2-3 5s lipo cca. 3000 mah in je 700 EUR.
Ni najhujši, vsekakor pa ni slab setup. S kitajskim motorjem in reglerjem bi bilo verjetno kakih 100 EUR manj.
lp,
Miha
Točno, tole je vrhunska oprema za ta model, ostalo se mi zdi pretiravanje....Pa tudi če si ne vem kakšen "majstr"Miha_z napisal/-a:Se mi zdi, da je "Štuki-5" bolj želel povedati, da model velikosti 50-60 inch tudi dobro opremljen ni ravno 1000 EUR. Moj setup je stal recimo:
- ef extra 58 inch: 220 EUR,
- servoti 4*35 EUR=140 EUR,
- motor extreme flight torque cca. 100 EUR,
- regler airboss cca. 100 EUR,
Skupaj 560. Prišteješ še 2-3 5s lipo cca. 3000 mah in je 700 EUR.
Ni najhujši, vsekakor pa ni slab setup. S kitajskim motorjem in reglerjem bi bilo verjetno kakih 100 EUR manj.
lp,
Miha
Lp, Dani
Živjo,
Ker sva očitno oba bolj začetnika ti povem moje mnenje. KAterikoli od modelov, ki si jih omenil na začetku bo zagotovo izpolnil tvoja pričakovanja.
Jaz sem lani letel s trainerjem in ti povem, da je razlika kot noč in dan. Kar naenkrat se stvar spremeni iz tega, da bi ti od model kaj več, v dejstvo, da model "zna vse" ti kot pilot pa ne veš čisto kaj vse se sploh upaš in kaj znaš.
Če te malce mika tudi 3d je zato pameten izbor extra. Zdaj je počasi zunaj 60 colska verzija, ki zna biti po prvih komentarjih na rcgroups odličen frčoplan. Vanquish je pa bolj f3a avjon, s katerim lahko "cele dneve" treniraš f3a program in ga tudi natuhtaš relativno dobro. Boljši f3a avjon ti bo kasneje le dal dodatno novo dimenzijo. Extra je v tem pogledu slabša, vendar, če ne znaš že sedaj vseh figur relativno brezhibno, ti bo tudi extra dovolj, da se vse figure naučiš.
Ti povem pošteno. Hec f3a letenja je 90% v pilotu in šele tistih 10% je avjon. Robi, ki je eden f3a mojstov pri nas je pred meseci demonstriral kako je p11 program leti z extrem flightovo extro 48 colsko in ti zagotavljam, da večina povprečnih pilotov ne zna tako peljati tudi z najhujšo f3a mašino, ki se jo da kupit ali pa naredit.
Pod črto. Če te res ima resno se spustiti v f3a vode, bo vanquish prava stvar. Če bi pa malo tuhtal f3a in malo "3d anfe guncal" pa vzami extro. Tudi, če bo setup malce slabši kot je moj zgoraj napisan boš čisto lepo letel. Skoraj vsak dan se vidi fante, ki enostavno razturajo tudi s "kitajskim" setupom na takih avjonih. Pa še za kako pivce cekina ostane.
Upam, da sem ti malce olajšal izbiro.
lp,
Miha
Ker sva očitno oba bolj začetnika ti povem moje mnenje. KAterikoli od modelov, ki si jih omenil na začetku bo zagotovo izpolnil tvoja pričakovanja.
Jaz sem lani letel s trainerjem in ti povem, da je razlika kot noč in dan. Kar naenkrat se stvar spremeni iz tega, da bi ti od model kaj več, v dejstvo, da model "zna vse" ti kot pilot pa ne veš čisto kaj vse se sploh upaš in kaj znaš.
Če te malce mika tudi 3d je zato pameten izbor extra. Zdaj je počasi zunaj 60 colska verzija, ki zna biti po prvih komentarjih na rcgroups odličen frčoplan. Vanquish je pa bolj f3a avjon, s katerim lahko "cele dneve" treniraš f3a program in ga tudi natuhtaš relativno dobro. Boljši f3a avjon ti bo kasneje le dal dodatno novo dimenzijo. Extra je v tem pogledu slabša, vendar, če ne znaš že sedaj vseh figur relativno brezhibno, ti bo tudi extra dovolj, da se vse figure naučiš.
Ti povem pošteno. Hec f3a letenja je 90% v pilotu in šele tistih 10% je avjon. Robi, ki je eden f3a mojstov pri nas je pred meseci demonstriral kako je p11 program leti z extrem flightovo extro 48 colsko in ti zagotavljam, da večina povprečnih pilotov ne zna tako peljati tudi z najhujšo f3a mašino, ki se jo da kupit ali pa naredit.
Pod črto. Če te res ima resno se spustiti v f3a vode, bo vanquish prava stvar. Če bi pa malo tuhtal f3a in malo "3d anfe guncal" pa vzami extro. Tudi, če bo setup malce slabši kot je moj zgoraj napisan boš čisto lepo letel. Skoraj vsak dan se vidi fante, ki enostavno razturajo tudi s "kitajskim" setupom na takih avjonih. Pa še za kako pivce cekina ostane.
Upam, da sem ti malce olajšal izbiro.
lp,
Miha
Po mojem je shark od sebarta še vedno edina prava izbira sploh za nekoga, ki je na začetku...
Poglejte si letenje tega modela in opremo (poceni kot za 120cm model).
Čez krila ima 157cm!!!
Leti pa na 3s2500 lipo (20-30C kitajci) in hyperion digitalce recimo ds11 scb ali ds13 (lndinger) in motor (recimo kitajc 140g 800kV), krmilnik yge 40 (kupljen v himodel), ker omogoča f3a bremzo...
Po mojem je 400e še preveč za vse skupaj (par paketov baterij, pa jaz bi dal kar carbon cam 14x7...).
http://sebart.it/trainer.html
Če ne bi imel skoraj končanega hypershade 50 bi sigurno vzel enega sharka za hec trening...
p.s. niso pomembni samo servomotorji, pomemben je tudi kvaliteten krmilnik (hiter odziv, kvalitena f3a bremza...)
p.s.2 mogoče bi bilo dobro, da nick napiše koliko je star in ... bi lažje dajali nasvete
Poglejte si letenje tega modela in opremo (poceni kot za 120cm model).
Čez krila ima 157cm!!!
Leti pa na 3s2500 lipo (20-30C kitajci) in hyperion digitalce recimo ds11 scb ali ds13 (lndinger) in motor (recimo kitajc 140g 800kV), krmilnik yge 40 (kupljen v himodel), ker omogoča f3a bremzo...
Po mojem je 400e še preveč za vse skupaj (par paketov baterij, pa jaz bi dal kar carbon cam 14x7...).
http://sebart.it/trainer.html
Če ne bi imel skoraj končanega hypershade 50 bi sigurno vzel enega sharka za hec trening...
p.s. niso pomembni samo servomotorji, pomemben je tudi kvaliteten krmilnik (hiter odziv, kvalitena f3a bremza...)
p.s.2 mogoče bi bilo dobro, da nick napiše koliko je star in ... bi lažje dajali nasvete
lp Melly
wow, ta Shark je pa res posrečena zadeva.
Meni se zdi, da je za govor o F3Aju, preden se sploh naučiš osnov akrobatskega letenja in daš skoz nekaj motornih modelov, malček prezgodaj. Če pogledamo ima večina, tudi že izkušenih pilotov, probleme že zgolj z koncentriranim opazovanjem celotnega P11 programa, kaj pa šele z nekim konstantnim treningom...
Ker je vsekakor osnova F3A letenja linija in nikakor ne valjčki in njihove variacije, je v bistvu vsak model primeren za učenje osnov F3A letenja, potrebe po super-duper snap rolah sploh ni pri tej fazi. Shark s svojo stabilnostjo pa bi defenitivno omogočal napredovanje v tej fazi, medtem ko ne vem, če bi Vanquish bil pravi za to... Zadeva je namreč kar strupena.
Spomil sem se, kako mi je Živnorc razlagal, da ga g. Cajhen 1 leto (če se prav spomnim) med učenjem ni pustil delati nič drugega kot zgolj ravne linije in zavoje, obrate. Seveda z določenim namenom. Leteti ravno linijo sploh ni tako lahko... je pa osnova F3A letenja.
LP
Meni se zdi, da je za govor o F3Aju, preden se sploh naučiš osnov akrobatskega letenja in daš skoz nekaj motornih modelov, malček prezgodaj. Če pogledamo ima večina, tudi že izkušenih pilotov, probleme že zgolj z koncentriranim opazovanjem celotnega P11 programa, kaj pa šele z nekim konstantnim treningom...
Ker je vsekakor osnova F3A letenja linija in nikakor ne valjčki in njihove variacije, je v bistvu vsak model primeren za učenje osnov F3A letenja, potrebe po super-duper snap rolah sploh ni pri tej fazi. Shark s svojo stabilnostjo pa bi defenitivno omogočal napredovanje v tej fazi, medtem ko ne vem, če bi Vanquish bil pravi za to... Zadeva je namreč kar strupena.
Spomil sem se, kako mi je Živnorc razlagal, da ga g. Cajhen 1 leto (če se prav spomnim) med učenjem ni pustil delati nič drugega kot zgolj ravne linije in zavoje, obrate. Seveda z določenim namenom. Leteti ravno linijo sploh ni tako lahko... je pa osnova F3A letenja.
LP
Nik, saj veš, nič ni narobe če si star 12 let, obratno veseli smo vsakega mladeniča, sploh takega, ki bi se rad kaj naučil.
Vsekakor Alen ve kaj govori.
Če imaš dovolj denarja za Sharka ali kaj podobnega, znaš pa že normalno leteti in pristajati je to sigurno pravi model zate. Pozabi na F3A specialke, ker boš samo razočaran.
Vsekakor Alen ve kaj govori.
Če imaš dovolj denarja za Sharka ali kaj podobnega, znaš pa že normalno leteti in pristajati je to sigurno pravi model zate. Pozabi na F3A specialke, ker boš samo razočaran.
lp Melly
Kaj bi bil tale model uredu za to ceno?
http://www.modelarstvo-stopar.si/produc ... oduct=1337
http://www.modelarstvo-stopar.si/produc ... oduct=1337