Izbira motorja

Pogovori o akrobatskih modelih in letenju
Odgovori
bodrum
Razpravljalec
Prispevkov: 105
Pridružen: 30 Okt 2006, 13:37

Izbira motorja

Odgovor Napisal/-a bodrum »

Sem pred dilemo za kakšen motor naj se odločim: elektro, metanol ali benzinarja. Imate kakšen predlog mogoče. Če bi se odločil za elektro verzijo je varjanta hobbyking ali ebay. Pri nitro se še pa nisem odločil.

LINK:

http://www.trgovinamodelar.com/default. ... ID=0308668
Uporabniški avatar
Kladu
Profesor
Prispevkov: 1306
Pridružen: 29 Mar 2005, 15:09
Kraj: Center Evrope-Šiška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Kladu »

Pa saj ti vse piše :lol: :lol: :lol: :lol:

Glede tega se boš moral odločiti sam! Na forumu smo se že dostikrat prepirali kaj je bolje, pa je na koncu izpadlo enako kot kaj je bilo prej; kura in jajce.

Za vsakega od naštetih načinov je nekaj plusov in nekaj minusov. Kaj se splača in kaj ne pa je tudi odvisno od tvojih že obstoječih modelov.

Najbolje bi bill se pogovoriti modelarji s katerimi letiš in malo že poznajo tvoje spodobnosti.

Tukaj bi ti svetoval vsak po svoje in spet bi se razvnela diskusija kaj je bolje, kaj se bolj splača,.......

Odločitev je tvoja in ti boš moral s tem leteti in se ukvarjati :wink:

















P.S. Moj nasvet je benzinar!!!
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Uporabniški avatar
štajerc
Dr. Modelar
Prispevkov: 2301
Pridružen: 08 Avg 2006, 14:36
Kraj: Ormož

Odgovor Napisal/-a štajerc »

odgovoril bom ti tako. Imam metanol extro 1,5m na 15ccm....model leti zelo lepo, vertikala brez problema. To je modela za dolge nedelske popoldneve na pisti. V kolikor pa letim kako uro dve na pisti pa imam veliko raje kak elektro model. Baterijo daš not in letiš. Ni vse svinjarije okrog bencina....
veliki plus pri bencinarju je to da natankaš in letiš dalje cc. 2min dela... s tem gledano na elektro pogon morač imeti najmanj dve bateriji oz. čakati da se lipo napolni... oz. dandanes so pričeli v pogon prihajati LiFe... nimam še nobene tako da ti ne vem povedati veliko, razen tega da so polnilni tokovi veliki in je hitro polna :)
Odločitev je vsekakor tvoja. Moja pa je bila taka: nad 1,5m akrobat ne more brenčat ko komar :)
L.P.Samo
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
bodrum
Razpravljalec
Prispevkov: 105
Pridružen: 30 Okt 2006, 13:37

Odgovor Napisal/-a bodrum »

Res ima vsak motor svoj plus in minus. Katera rešitev bi pa bila optimalna za elektro verzijo v tem modelu, glede na motor in batarije.
Uporabniški avatar
corsair
Tekmovalec
Prispevkov: 352
Pridružen: 05 Feb 2009, 16:05
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a corsair »

Tako pa brenči 2,2 metra elektro komar.

http://www.youtube.com/watch?v=mT9vrSPwuzs
Zadnjič spremenil corsair, dne 15 Maj 2011, 17:19, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp-Rajko
Piko je zakon (made in Slovenia)
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Danes so stvari precej bolj preproste kot pred leti, če iz katerega koli subjektivnega razloga nisi navezan na metanolce, je prava izbira popolnoma jasna...elektro pogon =D> bencinar pri tej velikosti itak ne pride v poštev.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
štajerc
Dr. Modelar
Prispevkov: 2301
Pridružen: 08 Avg 2006, 14:36
Kraj: Ormož

Odgovor Napisal/-a štajerc »

Res je da se pod 2m ne splača kupovat bencinskega motorja. Rajko seveda se mi dopade elektro pogon na tvoji extri. Glas pa je svetoven ;). Ne bom prehitro rekel da ne bo tudi v mojem hangarju kdaj pristal večji akrobat na elektro pogon.
Odločitev je seveda od vsakega posameznika. Kot so že vsi povedali. Vse ima svoje + in - ;)
L.P.
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Re: Izbira motorja

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

bodrum napisal/-a:Sem pred dilemo za kakšen motor naj se odločim: elektro, metanol ali benzinarja. Imate kakšen predlog mogoče. Če bi se odločil za elektro verzijo je varjanta hobbyking ali ebay. Pri nitro se še pa nisem odločil.

LINK:

http://www.trgovinamodelar.com/default. ... ID=0308668

Za to velikost, kot so že drugi povedali. Elektro.
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Uporabniški avatar
corsair
Tekmovalec
Prispevkov: 352
Pridružen: 05 Feb 2009, 16:05
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a corsair »

Štajerc ta extra je sedaj Mellyjeva.Na svoji imam karbonski mejzlik in nima takega glasu. Se pa popolnoma strinjam vse je stvar odločitve in seveda na koncu užitka do določenega pogona s strani modelarja.
Lp-Rajko
Piko je zakon (made in Slovenia)
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Power 60 KV 410 na 6S lipo bi moral biti pravi.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
bodrum
Razpravljalec
Prispevkov: 105
Pridružen: 30 Okt 2006, 13:37

Odgovor Napisal/-a bodrum »

Kaj pa batarije, kaka kapaciteta bi bila najbolj primerna?
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Okrog 5000 mAh so primerne za tak model, če iščeš izjemno nizko težo, pač manj, ob manj letalnega časa. Te stvari so precej odvisne od tega kako kdo gleda na to, so modelarji, ki so obremenjeni s tem da na metanol pač lahko letiš 15 minut, na elektriko pa ne.
Meni npr. to ne pomeni nič, ko gre za aktiven akrobatski polet, mi zadostuje 6 miut vse kar je več je bonus, za 6 min ti pa zadostuje 3500 mAh, spet malo odvisno od letenja, propelerja, potega, teže modela ... ampak približno tu nekje smo 8)
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
bodrum
Razpravljalec
Prispevkov: 105
Pridružen: 30 Okt 2006, 13:37

Odgovor Napisal/-a bodrum »

-Power 60 KV 410 na 6S lipo bi moral biti pravi.-

Bojim se, da je ta skor malo prehud glede na težo vleka.
Bi bila ta baterija dobra za ta motor, če dam dve skupaj.

http://cgi.ebay.com/11-1V-5200mAh-20C-L ... 2eb3e4a24e
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Pojma nimam, kaj so to za eni lipoti, a teoretično bi dva taka paketa zaporedno, morala odgovarjat.
Če se bojiš, da bo motor prehud, mu pa gor ne boš dal takega propelerja kot ga maksimalno prenese, pač pa nekaj manjšega, pa ne bo prehud, potega bo manj, pa poraba bo manjša in čas letenja daljši.
Tako izi je to pri štromu :lol:
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
T0RN4D0
Dr. Modelar
Prispevkov: 2979
Pridružen: 15 Feb 2010, 20:40
Kraj: sevnica

Odgovor Napisal/-a T0RN4D0 »

Nasplošno se je baterijam na ebayu za izogibat, friendly warning.
Fly it like you stole it!
Uporabniški avatar
8pac
Profesor
Prispevkov: 1608
Pridružen: 07 Sep 2008, 15:26
Kraj: LJ

Odgovor Napisal/-a 8pac »

bodrum napisal/-a:-Power 60 KV 410 na 6S lipo bi moral biti pravi.-

Bojim se, da je ta skor malo prehud glede na težo vleka.
Bi bila ta baterija dobra za ta motor, če dam dve skupaj.

http://cgi.ebay.com/11-1V-5200mAh-20C-L ... 2eb3e4a24e
Mam to firmo 1800mAh doma ki naj bi imele 25c in so se začele napihovati po prvi vožnji na mojem tunder batu kater potegne max tok 18A :evil:
Raj daš mal zraven za ene baterijie iz HC-ja.
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

T0RN4D0 napisal/-a:Nasplošno se je baterijam na ebayu za izogibat, friendly warning.
Ko sem napisal teoretično bi morale odgovarjat, sem hotel povedati prav to, da je vprašanje kaj je v praksi :roll:
Čisto direktno, jaz teh baterij nebi gledal.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Odgovori

Vrni se na Akrobatsko in 3D letenje