Stran 1 od 2

EF Vanquish

Objavljeno: 25 Mar 2010, 19:22
Napisal/-a multipraktik
Pozdrav vsem

Pred nekaj meseci sem naredil EF Vanquisha. Ker se takrat nekako nisem odločil, da bi predstavil gradnjo, jo bom sedaj. Objavil bom slike gradnje in upam, da bodo komu kaj pomagale. Letalo sicer že letim in lahko rečem, da je vredno vsakega centa.

Vsi dobronamerni predlogi so dobrodošli.

Še seznam komponent, ki jih imam vgrajene v model:

http://www.hobbyking.com/hobbycity/stor ... g/_0.13sec_

http://www.hobbyking.com/hobbycity/stor ... Controller

http://www.hobbyking.com/hobbycity/stor ... :_AXi_2820

http://www.hobbyking.com/hobbycity/stor ... _Lipo_Pack

http://www.hobbyking.com/hobbycity/stor ... r_11x5.5-E

Objavljeno: 25 Mar 2010, 19:37
Napisal/-a multipraktik
Nadaljevanje .....

Objavljeno: 25 Mar 2010, 19:43
Napisal/-a multipraktik
.......

Objavljeno: 25 Mar 2010, 19:53
Napisal/-a multipraktik
Tukaj ima že prišraufano podvozje. Podvozje sem tudi ojačal z ploščico, ki sem jo izdelal iz pertinaksa, kakor so mi svetovali kolegi (pa tudi manj me boli pri srcu ob kakšnih neposrečenih pristankih :wink: ).

To je za zdaj to, več slik pa prihodnjič.

Objavljeno: 25 Mar 2010, 21:20
Napisal/-a RLogar
Sedaj že leta nazaj... :wink:

viewtopic.php?t=20678&highlight=vanquish

LP

Robi

Objavljeno: 29 Mar 2010, 13:24
Napisal/-a multipraktik
No, spet sem nazaj :mahaj: .

V petek sem našravfal gor nov motor. Ta je že četrti na tem modelu.
Najprej sem imel gor tale motor http://www.hobbyking.com/hobbycity/stor ... :_3520_AXi
Vprašal bi vas, če je imel še kdo od vas kakršnekoli težave s tem motorjem.

Pri meni se je dogajalo da je, ko sem dodajal gas, na 3/4 gasa začel motor ˝ružiti˝.
Na motorju sem imel 12Ă—6 prop, ob uporabi 4S Lipo (tok 42A).
Izgledalo je tako, da se je v trenutku ustavil in začel spuščati cvileč zvok (zvok je bil zares grd :cry: ).
Timing sem potem nastavil na high. Ko sem počasi dodajal gas je bilo
sicer v redu, ko pa sem sunkovito stisnil gas, se je ponovila mora od prej.
Motor sem reklamiral in skoraj dva meseca potrpežljivo čakal nanj. Ko je
končno prišel, sem ga ves vesel namontiral na avion, a glej ga zlomka, že
spet ni delal :evil: . Motor sem si dobro ogledal in sem prepričan, da mi
niso poslali istega nazaj.

Ker že dva nova motorja nista delovala, smo sklepali, da je očitno serijsko
narobe navit (saj pri 3S verjetno sploh ni teh težav).
Po vseh štorijah sem naročil drug model z malo več kv in me prav
zanima, kako se bo obnesel.

Tukaj prilagam slike montaže:

Objavljeno: 29 Mar 2010, 13:31
Napisal/-a multipraktik
.......

Objavljeno: 29 Mar 2010, 15:01
Napisal/-a T0RN4D0
Sicer se ne spoznam ravno na te motorčke, samo označen je kot 550W+. Pri kitajcih bi tisti plus raje spremenil v * in v drobni tisk napisal *if youre lucky.

42A na 4S je pri polnih baterijah nekje 700W, kar bi lahko bil vzrok da zadeva ne špila tako kot bi mogla. Tud 15V je ena reč ki jo s 4s prekoračiš.

Objavljeno: 29 Mar 2010, 15:08
Napisal/-a teddy1908
Daj gor istega SK serijo, pri meni deluje bp (isti avijon).

LP Tadej

Objavljeno: 29 Mar 2010, 16:49
Napisal/-a multipraktik
Za tistih 42A sem prepričan, da ni vzrok takega obnašanja motorja. :wink:

p.s. Mi lahko kdo razloži, kakšna je pravzaprav razlika med SK in
temi zlatimi Turnigyji. Ker so ti ˝zlati˝ v povprečju malo dražji, sem
sklepal, da so zato tudi boljši.

Objavljeno: 29 Mar 2010, 17:02
Napisal/-a UROŠ MURKOVIČ
Pri vsakem Turnigy motorju morš prvo zamenat LEŽAJE :evil: .
To sem ugotovil na mojem PC-21 in sedaj še na bencinskem motorju iste znamke{motor ima za sabo 4l :evil: }.

Objavljeno: 29 Mar 2010, 20:08
Napisal/-a peugeot1
UROŠ MURKOVIČ napisal/-a:Pri vsakem Turnigy motorju morš prvo zamenat LEŽAJE :evil: .
To sem ugotovil na mojem PC-21 in sedaj še na bencinskem motorju iste znamke{motor ima za sabo 4l :evil: }.
LP.

Kakšen motor pa imaš na PC-21? Sam do sedaj nisem še nikjer menjal ležajev. Ali pa imam srečo??? [-o<

LP,klemen

Objavljeno: 02 Apr 2010, 15:02
Napisal/-a multipraktik
Pri izdelavi repa sem najprej vlepil višinca ter smernik. Sledilo je lepljenje pantov, pri čemer sem uporabljal redek sekundar. Pri zadnjem kolesu sem dal malo močnejše šravfe in pri višincu vlepil karbonske ojačitve. Pri vseh pantih sem dal še selotejp, ki naj bi izboljšal aerodinamiko, ter s tem povečal odzivnost krmil.

Objavljeno: 02 Apr 2010, 15:06
Napisal/-a multipraktik
.......

Objavljeno: 02 Apr 2010, 15:14
Napisal/-a multipraktik
Vgradil sem še servote za smer in višino ter naredil povezave.
Rep je sedaj gotov :jumpjump:

Objavljeno: 02 Apr 2010, 15:50
Napisal/-a Krist
Če bi prop zbalansiral, tega ne bi delalo.
Jaz imam doma 3542 1100 motorje pa vsi delajo perfektno.

Objavljeno: 07 Apr 2010, 13:54
Napisal/-a multipraktik
Izrezal sem še luknje v folijo in končal krila. Kable pri servotih sem moral podaljšati, ker so original prekratki. Tudi pri krilih sem dal selotejp.

Objavljeno: 07 Apr 2010, 14:00
Napisal/-a multipraktik
...

Objavljeno: 13 Apr 2010, 14:46
Napisal/-a multipraktik
Ker je tema malo zamrla bom dal še slike tistih zadnjih del (elektronika ipd.). Torej vgradil sem še sprejemnik, malo uredil notranjost in dodelal par stvari.

Pri mizici za baterijo sem nalepil ježa in naredil tak sistem, da pridejo čez baterijo elastike in baterije niti ˝mrdnit˝ ne morejo. Idejo sem sicer dobil pri drugi temi od Vanquisha (pri G. Rlogarju). Za idejo se ti zahvaljujem, upam da nimaš nič proti, da sem to prekopiral in uporabil pri svojem avionu. :wink:

Še to - letvico, ki pride nad ležiščem baterije sem zamenjal z močnejšo, saj je originalna precej švoh.

Naj slike povedo kaj več.

Objavljeno: 13 Apr 2010, 14:58
Napisal/-a multipraktik
Antene sem speljal po bovdnih, ki sem jih zato vlepil v avion (pod kotom 90 st. jasno :wink: )

Objavljeno: 13 Apr 2010, 15:01
Napisal/-a multipraktik
Vanquish je RTF 8) :D

Objavljeno: 13 Apr 2010, 15:19
Napisal/-a multipraktik
Avion sem splovil. Ker je to že četrti motor na tem letalu sem bil malo v skrbeh (izkazalo se je, da povsem brez potrebe). Leti, kot sem že na začetku napisal super, zato tu ne bi izgubljal besed, je pa ta nov motor odličen. Ima zelo miren tek, avion gre pa kot raketa. Noben moj avion še ni imel toliko moči. V vertikale gre BP, je pa avion s tem motorjem zelo hiter, kar se mi zdi za f3a akrobacije kar primerno.

Še statistika:

motor 1000kv - 600W
regler 60A
4S Lipo
11Ă—5.5 APC style

TOK: 55A
VLEK: približno 2.2kg


Zdaj me čaka pa samo še trening, trening in še enkrat trening, da ga čimbolj osvojim :D :wink: .
V prihodnosti bom mogoče pripel še kakšen video, samo ne me držat za besedo.

Objavljeno: 13 Apr 2010, 20:37
Napisal/-a Marko Mencin
Vse čestitke za uspešno splovitev =D> =D> =D> =D>

Veliko veselja pri letenju, pa mirno roko in sokolje oko ti želim! 8) 8)

Pazi pa na to, da boš vsaj na začetku nekoliko višje. Zgornji,gladki del rdeče folije na krilu se namreč pogosto dobesedno odlepi. Se je dogajalo že na prvem poletu!!!!

LP

Marko

Objavljeno: 14 Apr 2010, 13:17
Napisal/-a multipraktik
Hvala za pohvalo.
Glede folije sem jo pa že moral menjati. Pri prvem letu mi je odpihnilo zgornji sloj modre folije na obeh krilih. Vso modro na zgornjem delu kril sem nato odstranil z razredčilom ter očistil podlago in čez nalepil samolepilno modro folijo in zaenkrat zelo močno drži.

Objavljeno: 14 Apr 2010, 13:35
Napisal/-a tomazcc
Tilen, lepo leti. Pa čimpreje F3A program naštudiraj in pojdi tekmovat...
F3A junior po moje že znaš...

Tomaž