Programi in ideje za tekmovanja F3A 2010 in 2011

Pogovori o akrobatskih modelih in letenju
Odgovori
Uporabniški avatar
mai2sky
Freak
Prispevkov: 593
Pridružen: 05 Dec 2003, 09:32
Kraj: Semič
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mai2sky » 13 Nov 2010, 20:55

Miha_z napisal/-a:Živjo,
- Jambranje je pa nasploh brez veze. Treba je trenirat, treba je dvigovat nivo organizacije tekem, pomojem bi prav prišla še kakšna tekma zraven, čeprav vem da se s tem ne strinjate vsi. In to ni lahko. Jasno. Ampak brez muje se še čevelj ne obuje :lol: .
- Sem skoraj pozabil. Kdo pa je sodnik? Kako se pride do te funkcije? Kako zgleda izobraževanje? Me zanima. Resno.
Bravo Miha. =D>=D>=D> Presegel si nekaj neplodnih strani te debate. Fantje to je dokaz, da so resni interesi tudi zunaj kroga ljudi, ki smo se vrteli na sceni zadnjih nekaj let. Svetla lučka. Mi moramo samo čez sedanji tunel do nje.

Povzemam svoje ugotovitve in prepričanja:

1. Vedno bolj sem prepričan, da je delavnica, ki naj bi bila obenem v drugi polovici tečaj za sodnike, nuja. Tisti, ki jih detajli sojenja ne zanimajo, gredo lahko po prvi polovici na pivo;

2. EXPERT - leti naj se 3xP11 program in štejeta dva najboljša. Letimo vsi skupaj - ni problema;

3. SPORT in JUNIOR kot do sedaj.

4. FREESTYLE - zakaj ne.

Tekme zaradi tč. 2 ne bodo daljše za več kot 1 uro kar je verjetno sprejemljivo. Če bodo pa napovedovalci malo pritisnili na gas, pa še to ne.

@Miha
Nekoč, ko sem bil še mlad, je delavnica že bila. Glej LINK Bilo nas je precej. Večina jih ne tekmuje več a so še vedno dobri modelarji. Nič zato, saj smo bili zadnja tri leta na ponovnem hitrem vzponu kategrije.

Lp
Igor

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane » 13 Nov 2010, 21:07

Imel sem cel kup napisanega, pa sem vse pobrisal #-o

Povem pa eno, kdor bo poslušal in se predajal mnenju, da smo premajhni da nas je premalo itd itd, ne bo prišel daleč (a če mu tako paše, tudi prav), izjemni gredo pa dalje...in taki so med nami.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc » 13 Nov 2010, 21:22

...mejduš...tole sem pa moral vse po dvakrat prebrati....ko da bi to pisali filozofi... :lol:

Jest pravim ( že stotič):
Kdor misli tekmovati, naj tekmuje in v to nekaj tudi vloži (truda in znanja) in naj pride na tekme, ...
....za ostale, ki mislijo pokazati model in svoje letenje, so pa mitingi...

al pa napišem še kontra, da ne bo kdo mislil, da so F3A piloti "nadpiloti":

Kdor misli leteti in pokazati model in kaj-kako zna leteti, naj pride na miting, .
...za ostale , ki mislijo tekmovati, pa so tekme...

Že mnogokrat napisano:
30 tekmovalcev pomeni min 8 -9 ur trajajoč miting...brez zastojev. Si predstavljate ta napor za sodnike?
4 kategorije- pomeni skoraj vsak drugi dobi pokal...

Sej je fino, da se gre tu za množičnost, ampak nek standard in pravila pa tudi morajo biti ( da ne bo kdo mislil, da poveličujem "F3A nadpilote"
Pred petimi leti (govorim na pamet) smo govorili, da bi bilo fino, da privabimo čim več modelarjev, da uvedemo Junior, pa Sport klase itd..
V Juniorju je bilo vedno najmanj sodelujočih, pa še to so bili skoraj vsakič drugi piloti. To pomeni, da so fantje probali, pa šli... Čisto podobno današnji mladini. Probaš, pa če ne gre al pa če mu ni všeč, bo pustil igračo za prvim vogalom...
Mislim, da je F3A ena bolj resna zadeva - tekmovanje, ki si zasluži bolj resen pristop, ker to je tekmovanje ( za netekmovalne so mitingi)!
Vstopna klasa Junior se mi zdi, da ne sodi na tekmovanje. Jaz in še mnogi drugi modelarji so se kalili mnoga leta, da so imeli toliko zaupanja vase, da so se upali na mitingu ali tekmi nekaj pokazati.
Hodil sem po mitingih, imel za zgled starejše ali boljše . Mene je učil g. Cajhen in sem mu zelo hvaležen za tak pristop k modelarstvu. Vedno mi je rekel: Lepo po vrsti. Najprej se lepo nauči delati kroge, potem osmice, nato pristajati, potem bova naredila luping, nato rolo....pa to pa ono. Pa vsako stvar sem moral izpiliti. Bilo mi je hudo, ko mi ni pustil delati čirule čarule po zraku, ker nisem bil še siguren vase- v svoje znanje. Vse lepo v letalni liniji in po pravilih. Tako se naučiš obvladati model in ne model tebe.
Današnja mladina pa dela ravno obratno: Ko model vzleti in uspešno naredi krog ali dva...WAW, to leti, gremo luping..gremo huvrat...in smo že na mitingu ali tekmi. O.k., pojdi na miting, pa pazi, da koga ne poškoduješ, oz. imaš sklenjeno zavarovanje....
..na f3A tekmo pa vemo kake akrobacije sodijo: čiste linije, obvladani modeli. V Juniorju tega zagotovo ni.
OK. :
moj predlog:
Sport klasa:
Neka lažja stopnja mora biti in se s to klaso čisto strinjam. Ko se "juniorji " naučijo obvladovati svoje modele in sebe, bodo z LAHKOTO odpeljali program, ki je sestavljen iz čisto osnovnih akrobacij.
F3A FAI.: gremo naprej z EU! in to je paradna disciplina ( zakaj se že naslov teme imenuje F3A??
F3M: tudi naprej! Znani, neznani in fristajl! da je vse skupaj zanimivo.

Pa smo s tem prišparali 2 uri nadležnega dela za sodnike, ki niso vedeli, kaj in kako naj ocenjujejo štrikanje po zraku s povsem med seboj neprimerljivimi modeli.

Pa da ne bo kdo kaj narobe mislil o meni:
Juniorji!
NORC MA VAS RAD!!
in zato pridno trenirajte, pa pridite na tekmo, pa pokažite kako ste se naučili SPORT program! :wink:
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.

Uporabniški avatar
T0RN4D0
Dr. Modelar
Prispevkov: 2979
Pridružen: 15 Feb 2010, 20:40
Kraj: sevnica

Odgovor Napisal/-a T0RN4D0 » 13 Nov 2010, 22:00

Eh sm jst že tud parkrat napisal in zbrisal, ker se me ne tiče ravno.

Na kratko vseeno; pretiravati s klasami je brezveze. Sploh te junior scene so bolj za mitinge. Po drugi strani nekih konkurenčnih pilotov je pa spet za na prste preštet. Ene roke najbrž.

Druga stvar je, da če se zares primerja letenje, bi blo lepo da so modeli po nekih pravilih. Ker je bolj zanimivo gledat norčevo/škratovo/... mrcino kako se ob pisti ogreva, kot pa manjše škatlice ki delajo perfektne like po zraku tačas. Ko prihrumi mimo je pa tudi precej drugačen občutek kot en mali električar.

Sej ima vsak malo prav, ampak zagotovo je res le to, da vas je premalo, da bi se še tu skregali. Vsem ne bo nikoli prav. Sej eni konkretni predlogi so že padli, naj se natančno razdelajo, se naredi anketa da se malo vidi kaj bi tekmovalci radi pa bo. Če komu nekaj ne diši, naj da konkreten in realen predlog kako zadeve izboljšati, ne pa samo pljuvati da ne štima.


PS: +1 na norčev predlog. Malo lažji razred, ampak čisto vse pa tudi ni treba da gre na tekmovanju v zrak- ena standardizirana klasa, kjer se lahko med sabo dajejo piloti, in free klasa za show, kjer gredo vsi all out, tako z modeli kot z letenjem.
Fly it like you stole it!

Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1427
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot » 13 Nov 2010, 22:23

Glas za NORCA =D> =D> Junior JE odveč. Ostalo pa je po mojem čisto OK tako kot je bilo do zdaj.

Mešam se tu zraven zato ker.... gremo v boj naslednjo sezono, edina bojna mašina je že (predolgo :roll: ) v stilski preobrazbi, čez zimo bo pa menda že fertik :evilfly:
lp Aleš
Acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 041 389 347

Uporabniški avatar
3g
Profesor
Prispevkov: 1547
Pridružen: 26 Nov 2006, 18:36
Kraj: LJPZ-LJxx-LJMS
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a 3g » 14 Nov 2010, 00:51

Brane napisal/-a: Neverjetno razmišljanje za nekoga, za katerega bi se reklo, da menda ve (ali pa je vedel) zakaj gre na tekmovanju #-o

Kdo je peti res ni tako pomembno, prvi je pa lahko le eden , pa če sta samo dva, trije ali pa trideset tekmovalcev.
Naj gre za vaško tekmo ali svetovno prvenstvo, samo tisti, ki je prvi mora vse premagati, vsem ostalim tega ni treba.
Tele ho!

@ Brane: vzel si iz konteksta. če večno tekmuješ na SLO sceni potem je vseeno kdo je kje, ker že po definiciji taka tekma ni resna. žal je tako. če pa govorimo o resnih tekmah imaš pa povsem prav.

bruh je zelo lepo povzel tudi "moje misli", kar pomeni da razen če je telepat razmišlja podobno kot jaz.

Pa še enkrat: tekme je treba standardizirat v najvišjih kategorijah po mednarodnih pravilih, spodnji rang pa naj se pusti dihat, da bo čimveč veselja in tekmovalcev. meni je kot tekmovalcu vseeno a je to ena dve ali pet kategorij, mneje pa imam da ni fino tiste ki prvič letijo mešati s tistimi ki so "poznavalci"pa čeprav v sportu...

@ Deepo po mojem mnenju je trenutno stanje, da na naših tekmah večinoma sodijo sodniki ki jih "navlečemo iz vseh vetrov", tisti ki jih organizatorj po takih ali drugačnih vezah dobi in nanovači, z nekaj svetlimi izjemami. povečini tekmovalci pluvajo po ocenah, kriterijih itd. Moj predlog gre v smer da se to stanje izboljša. niti v eni misli ni bilo zapisano da naj bo namesto tekme "miting". Ali ni bolje da sodi tekme tak sodnik, ki bi že zaradi svojega treninga in višanja nivoja znanja sodili bolje od zgoraj omenjenih? Če ne drugega bo vsaj resnično zainteresiran opazovati ker bo na tak način sam napredoval in se učil od boljših? Poanta je predvsem v tem, da moraš za boljši nivo sojenja najti ljudi ki so vsaj tolikšni eksperti kot piloti ki jih ocenjujeo. pa še to ni zagotovilo, da bodo resnično poznali vse sodobne trende in standarde. Torej pri omejenem številu ljudi ki nas to zanima (na keteremkoli nivoju) je to "best buy". Povej boljšo opcijo če jo imaš!

Moje razpredanje je bilo sicer namenjeno temu, da v prihodnosti nekaj popravimo, in ne temu da bi kogarkoli dajal v predalčke in mu lepil pozitivne ali negativne nalepke. Nočem se spuščat na osebni nivo in obračunavanja s komerkoli, temveč skozi argumentirano debato pomagati. Kot to naredim tudi takrat ko se me poprosi, pa najsi bo to na mitingu ali tekmi ali pa kje drugje.

Glede različnih pogledov in argumentov ki so pri meni v splošnem veljavni: zgodovina je ena zgodba, trenutno stanje pa druga. kdo je kdaj komu pokazal kriv prst pa niti ni več tako pomembno v prihodnosti, saj se pogovarjamo o njej mar ne?


lp
3g
Zadnjič spremenil 3g, dne 14 Nov 2010, 12:15, skupaj popravljeno 1 krat.
I like airplane noise!

http://www.teleho.eu

sasos
Freak
Prispevkov: 712
Pridružen: 19 Sep 2003, 02:21
Kraj: Postojna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sasos » 14 Nov 2010, 02:19

Miha_z napisal/-a: - Sem skoraj pozabil. Kdo pa je sodnik? Kako se pride do te funkcije? Kako zgleda izobraževanje? Me zanima. Resno.
In sedaj čisto resni odgovori:
-sodnik je vsak, ki ga organizator uspe nahecati, da pride. Ponavadi je to modelar, ki obvlada samostojno vodenje modela (ni pa nujno).

-Do te funkcije se pride tako, da se organizatorju potrdi svoj prihod.

-Izobraževanje...plačilo za celodnevno praženje, zvijanje vratu in potne stroške je ponavadi porcija ali dve čevapov. Le kdo bi ob tem pričakoval še izobraževanje???




Takrat, ko ima organizator res slab smisel za novačenje sodnikov, lahko (preverjeno) letiš skoraj karkoli, pa bodo ocene enake (nekateri sodniki žal ne znajo prebrati niti programa, kaj šele da bi vedeli/sledili, kaj je pri letu narobe.) Sodniki, ki sploh preberejo pravilnik o sojenju, so bolj izjema, kot pravilo (še tekmovalci ga ne vsi).


Tako da moj predlog, da bi na tekmi sodili tekmovalci, ki letijo v drugi kategoriji (se pravi, da so enako nevtralni, kot "zunanji" sodniki) izhaja iz tega, ta so tekmovalci v težji kategoriji praktično edini ustrezno izobraženi, za povrhu pa so še prisotni, brez dodatnih stroškov.
Seveda bi bilo tudi meni ljubše, da sodijo zunanji sodniki (komu se pa da leteti, potem pa še gledati v zrak?), ki so ustrezno licencirani, usposobljeni in nepristranski. Taki sodniki obstajajo in bi z veseljem prišli, vendar bi bila za dva sodnika številka verjetno štirimestna.






Začeli smo(so) s 4 kategorijami (F3A, F3A-X, "sport" in osnovni), kar ni šlo. Skrčili smo na dve+1 (F3A, osnovni, +prosti), kar je omogočilo razvoj. Zdaj smo spet na 4 in bi nekateri radi 5 ali 6.

Kar se tiče osnovne in sport kategorije se strinjam z Norcem, enako mnenje sem imel že ob delitvi osnovne kategorije. Razlika v težavnosti obeh programov se mi zdi majhna in kdor ne zmore odpeljati zdajšnjega sport programa je zaradi varnosti res bolje, da še nekaj časa vadi na domačem letališču. Če koga iz sporta boli, da je njegovo znanje primerljivo začetnikom z visokokrilci, pa se naj potrudi v višjo kategorijo :lol:

In rad bi bil za delitev težjega programa, a se mi zaradi (ne)številčnosti ne zdi realno. Plus je, ker bi s tem ukinili eno kategorijo (prosti program), za povrh pa bi še vadili F3M. Ampak F3A-FAI program bo verjetno bolj životaril.


Ker končujem F3A model in bo zaradi moje šlamparije mogoče kakšne pol kilce težji od 5 kg, bom letel v Osnovnem-sport programu :D


Za zaključek se mi zdi, da bo največ koz celih, če ostanemo pri čemer smo ;)

P.S. Moj predhodnik je medtem že nekaj tega zapisal

Uporabniški avatar
RAF
Tekmovalec
Prispevkov: 213
Pridružen: 04 Feb 2007, 14:26
Kraj: Rodine

Odgovor Napisal/-a RAF » 14 Nov 2010, 09:44

Če je tak problem z nivojem sodnikov pa bi bilo mogoče za kako tekmo pametno razmišljati o tujih sodnikih. To seveda stane, vendar je očitno tudi pri nas izvedljivo http://www.megam.si/creina/index_slo.html
Brez zdravega strahu pred tlemi

Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc » 14 Nov 2010, 10:07

#-o jao Sašo...
...še zdej se nisi naučil lahkih avijonov delat #-o :oops:
...tko kot jest :lol: :lol:

Zdej mi pa povej, kdo ti bo na tekmi tehtal avijon??
Če bo pol kile težji, ..pa prav hudić... bo pa tolk slabše letel od drugih. Sej si si sam kriv, da si naredil pretežak model... :o
Slab izgovor si si našel, da ti ne bo treba trenirat! :roll: :oops:

Glede omejitev za F3A specialke:
vemo kake so omejitve po FAI:
2x2m; max. 5 kg
o.k.: vemo, da je v teh gabaritih zelo težko narediti avijon ( da se, vendar cena dosega skoraj 2x faktor pol kile težjega avijona).
Pa boste rekli, pa pojdi delat manjši avijon, da bo pod 5 kil! Tudi to je res.
Pa tudi to vemo, da večji avijon lepše in boljše leti od manjšega.
Take avijone ( profi) si lahko privoščijo samo malokateri ( tudi v tujini!! ), ali pa imajo sponzorirane (taboljši piloti)..
Moje mnenje:
omejitve: max. 2x2m; letalo se ne tehta !
zakaj:
kot sem že napisal. Večje letalo lepše leti. Tako letalo stane s povprečno opremo toliko kot vrhunsko kar nekaj manjše velikosti. Vsak modelar si tudi želi imeti večje letalo ( vsaj kolikor jih jaz poznam) zaradi tistih dejavnikov, ki sem jih malo prej naštel. In kolikor vem, skoraj pri vseh modelarjih igra ključno vlogo denar, ki ga je pripravljen vložiti. In morda se najde ravno en ali več modelarjev, ki je potencialni vrhunski modelarski pilot, pa si vrhunskega letala ne more privoščiti, ampak bo lahko pokazal vrhunsko letenje tudi z malo manj vrhuskim modelom...
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.

Uporabniški avatar
ŠKRATmaxi
Profesor
Prispevkov: 1268
Pridružen: 27 Nov 2004, 17:46
Kraj: Pernče city
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ŠKRATmaxi » 14 Nov 2010, 10:22

:lol:
Tuje sodnike in pravila...
za to rabiš denar..pa ga imamo,smo ga pripravljeni odšteti, samo potem ne mislit, da boste za 15 eu leteli po fai standardih in vas bodo ocenjevali sodniki z licenco.....

in koliko je pri nas takih modelarjev, ki se s tem profesionalno ukvarja, da bi tak način tekmovanja potrebovali.2,3,8,30..pa imajo vsi ti take modele da ustrezajo fai pravilom?in kdo upa razkrit številko teh, ki so tako fai pripravljeni, da dejansko na tako tekmo tudi pridejo(ampak ne samo na čevape)
tak hec za sabo potegne precej stvari,priprav in denarja ,torej kdo bo to speljal...
:lol: velik model lepše leti.... :lol: torej si kupiš kravo, prideš,zmagaš...wau akrobacije....mislim, da se je na zadnjih tekmah marsikaj sprmenilo,važen je trening in ne model z lesenimi prsti, pa še kamen daleč ne odleti :lol:
Lp.Rihard J.
heli dela:frrrrrr,frrrrrr,frrrrrr...............BUM
rihardj@gmail.com

sasos
Freak
Prispevkov: 712
Pridružen: 19 Sep 2003, 02:21
Kraj: Postojna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sasos » 14 Nov 2010, 11:02

Joj, ma ste kalibri #-o
Leteli bi F3A modele po F3A FAI merilih, ki jih nebi upoštevali #-o
:lol:

Uporabniški avatar
3g
Profesor
Prispevkov: 1547
Pridružen: 26 Nov 2006, 18:36
Kraj: LJPZ-LJxx-LJMS
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a 3g » 14 Nov 2010, 12:12

Tele ho!

Norc je podal zanimiv argument - cena letala/pravila FAI. kaj pa bi se zgodilo če pravila fai spremenimo na težo do 6kg? tako bi zainteresirani lažje sestavili "konkurenčen" model za ne preveč denarja? recimo da je to kategorija "recesijski f3a-FAI" :) No čisto resno: ali bi tak način pomagal k večjemu številu specialk?

vaganje modela na tekmi pa tudi ni noben problem. vaga se postavi v predštartni prostor pa se model povaga preden gre v luft pa je...

lp
3g
I like airplane noise!

http://www.teleho.eu

sasos
Freak
Prispevkov: 712
Pridružen: 19 Sep 2003, 02:21
Kraj: Postojna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sasos » 14 Nov 2010, 12:28

3g napisal/-a:No čisto resno: ali bi tak način pomagal k večjemu številu specialk?
Nebi.
Bi pa pomagal, da bi potem zraven padle tudi makete/polmakete do 2m.


P.S. Po drugi strani pa...glej ga vraga :lol: : viewtopic.php?t=60907

Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc » 14 Nov 2010, 12:31

sasos napisal/-a:Joj, ma ste kalibri #-o
Leteli bi F3A modele po F3A FAI merilih, ki jih nebi upoštevali #-o
:lol:
:-k ...kaj pa boš pol s svojim modelom: Za FAI ni primeren, v Sportu pa te ne bomo pustili z njim tekmovati... :roll: ...
Veš kaj:
Rihardu ga dej poštrihat...eno lepo kuro gor namalat, pa ga pod strop v dnevni sobi obesi.. :lol:
:wink:

@3G:
ravno sem se po telefonu pogovarjal o tej tematiki z enim modelarjem:
Tudi v tujini ne vagajo vedno letal. Samo na svetovnem in pa včasih tudi na evropskem nivoju.

@Sašo: Res je, pravila morajo biti, mi jih pa že v štartu kršimo. Samo zakaj si potem tudi sam začel sestavljati F3A specialko, ki je pol kile težja od zgornje meje? Verjetno ne, da boš nanjo naerbraširal kuro pa jo obesil pod strop... :wink:

Hotel sem reči to:
FAI klasa s specialkami. Specialke se ve kakšne so, oz morajo biti. Recesija v naših žepih je tudi. Recesijski avijon bo slabše letel od nerecesijskega. Ni res. Če ima dober modelar z recesijskim avijonom dobro usklajene prste, bo še vedno nabrisal kakega profića. :wink: In ko bo videl, da je v tem dober, bo sestavil nerecesijski model in šel na tekmo tja, kjer bodo avijone tehtali, če tu ne bo več zadovoljen...

Čisto resno:
Mislim da bi morali pri masi letala zamižati na eno oko, ker res je težko sestavit 2x2 5kg specialko za majhen denar. Denar je pa za vse nas problem, a ne?
Tik tak si za eno povprečno specialko ob 2k€..pa naj si jo privošči nekdo kar tako ....
Jaz si jo trenutno ne morem. Druge obveznosti.
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.

Uporabniški avatar
ŠKRATmaxi
Profesor
Prispevkov: 1268
Pridružen: 27 Nov 2004, 17:46
Kraj: Pernče city
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ŠKRATmaxi » 14 Nov 2010, 12:39

:lol:
3g to je tko kot bi z vespo pršu na moto gp :lol:
če se kregate, da bi radi imeli tko kot v avstriji,pa take pravila....pol se jih držite ali pa se spustite iz neba na zemljo in nehajte sanjat..

Deepo če si želiš takih pravil zakaj ne organiziraš prvo tako tekmo kar pri vas?Če si tako prepričan, da si na pravi poti, ti bo uspelo...noben ti ne brani da ne smeš.

Vsi si želimo napredka,ta je povezan z treningi in ti so najbolj odvisni od časa,čas pa je naš problem.Lahko si ga vzameš ja(izi izgovor)vendar si vsak svoj kruh služimo na svoj način od tega pa je odvisna tudi modelarska kariera.

Mislim, da bi namesto tega krega bi bilo bolje narest kakšno anketo, kjer bi se vsi opredelili kaj in kako bi leteli v 2011
Lp.Rihard J.
heli dela:frrrrrr,frrrrrr,frrrrrr...............BUM
rihardj@gmail.com

Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc » 14 Nov 2010, 12:43

sasos napisal/-a:
P.S. Po drugi strani pa...glej ga vraga :lol: : viewtopic.php?t=60907
...tole ni polmaketa, zgleda bolj specialka (ker ni slikana čisto dokončana)

Pa tudi če ni čisto najmodernejša specialka, je bilo letalo zasnovano kot specialka. 2x2m. Zaradi pogonskega sklopa, ki si ga je modelar omislil je presegel dovoljeno maso 5 kg. Najbrž zaradi recesije. Naj leti s takim modelom. Še zmeraj lepše leti F3A figure kot kaka polmaketa.
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.

Uporabniški avatar
ŠKRATmaxi
Profesor
Prispevkov: 1268
Pridružen: 27 Nov 2004, 17:46
Kraj: Pernče city
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ŠKRATmaxi » 14 Nov 2010, 12:49

Lahko bi bila v takem stilu:

-sem za da se uvede f3a fai (vendar potem vemo kakšne so pravila)
-tekma f3a naj ostane taka kot je do sedaj, ker mi je taka ok
-naj ostane taka, vendar se kakšna stvar lahko spremeni ali črta iz progarama
-osnovni,sport in f3m(v upoštev pridejo lahko različni modeli)
-samo sport in težji program

ali pa še kaj podobnega...in potem se bomo prilagajali večini, ne pa da se kragamo za nekaj, za kar pri nas ta trenutek še ni čas.
Lp.Rihard J.
heli dela:frrrrrr,frrrrrr,frrrrrr...............BUM
rihardj@gmail.com

sasos
Freak
Prispevkov: 712
Pridružen: 19 Sep 2003, 02:21
Kraj: Postojna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sasos » 14 Nov 2010, 13:06

Živnorc napisal/-a: @Sašo: Samo zakaj si potem tudi sam začel sestavljati F3A specialko, ki je pol kile težja od zgornje meje?
Napisal sem "mogoče" ;)


Kako izvesti anketo? Lahko je kot forumska anketa, ampak potem nanjo klikne 30 ljudi, ki z F3A nimajo nič skupnega in niti ne mislijo imeti.
Tako da anketa je pravzaprav ta tema (in ni kreg, kot pravi Škrat).

Uporabniški avatar
ŠKRATmaxi
Profesor
Prispevkov: 1268
Pridružen: 27 Nov 2004, 17:46
Kraj: Pernče city
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ŠKRATmaxi » 14 Nov 2010, 13:13

Lahko bi naredili tako:

tekma F3A
-kategorija sport(dva znana leta in prosti program)modeli so lahko različni
-kategorija f3a fai(trikrat znani program)lahko letijo vsi le z avioni ki so za to namenjeni in težo zaenkrat ne upoštevamo tako bi lahko v to kategorijo dobili več tekmovalcev
-F3M,en neznani en znani in prosti program tukaj letimo vsi z letali nad 2m

vojne ptice in helikopterje črtamo iz zabavae ker mislim da ne bo zneslo s časom ker bo že taka tekma morala biti speljana zelo tekoče...ali jih spustimo v zrak med kosilom za sodnike pač nekaj za gledalce(malo popestritve)

samo predlog :lol:
Lp.Rihard J.
heli dela:frrrrrr,frrrrrr,frrrrrr...............BUM
rihardj@gmail.com

Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc » 14 Nov 2010, 13:26

..jebenti Rihard!!!
=D> =D> =D>
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.

sasos
Freak
Prispevkov: 712
Pridružen: 19 Sep 2003, 02:21
Kraj: Postojna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sasos » 14 Nov 2010, 13:46

Tudi jaz za Riharda! =D>


A to pomeni, da bom lahko z mojim modelom tekmoval v F3M? (bom na krila nalepil nosilce za rakete, da bo več kot 2m)

Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc » 14 Nov 2010, 16:18

sasos napisal/-a: A to pomeni, da bom lahko z mojim modelom tekmoval v F3M? (bom na krila nalepil nosilce za rakete, da bo več kot 2m)
čak mal....samo da razmislim kake rakete ti bomo gor namontiralll :-k :roll: :whistle: :car: :evilfly:
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.

Uporabniški avatar
RLogar
Profesor
Prispevkov: 1112
Pridružen: 22 Nov 2004, 21:37
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a RLogar » 14 Nov 2010, 16:31

Takele! :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=t2-XU6D1b7o

(od 1:30 naprej...)

Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc » 14 Nov 2010, 18:08

:car:
ja takele rakete mu bomo gorr namonterall!!
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.

Uporabniški avatar
Marko Mencin
Freak
Prispevkov: 720
Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
Kraj: LJ-Barje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Marko Mencin » 14 Nov 2010, 18:27

Pozdravljeni!

No, pa je debata prinesla rezultat, ki mi je kar všeč!

Torej programi, kot jih je predlagala večina:

Naprimer:

F3A SPORT - 2x znani,+ prosti program?

F3A FAI - trije turnusi, 2 boljša štejeta ( popust za težo modelov do 6kg, ostalo FAI pravila)?

F3A-M - znani, neznani, prosti program?


Pa še k specialkam!

Kaj pravzaprav je specialka? Pač model, ki je namenjen točno določeni vrsti letenja. Modeli te vrste so iz različnih materialov, različnih kvalitet in različno kvalitetne opreme in tudi različnih velikosti.

Tako recimo SPECIALKA za F3J stane z opremo 400€, lahko pa tudi prek 1500€, kar si pač lahko privoščiš in kar pač hočeš z njo doseči.

SPECIALKA za F3A-X z opremo vred lahko stane 900€, lahko pa tudi prek 3000€

SPECIALKA za F3A-M je lahko tudi prek 3m razpona in stane lahko tudi prek 7000€.

SPECIALKA za F3A je lahko recimo že Angel S50, ki povprečno opremljen ni več kot 500€, lahko je večji in že povsem konkurenčni WindS 110, ki opremljen s solidnimi komponentami (Hacker A50-16L, SPIN77) ni dražji od 900€, lahko je 2x2 model tipa E-volution +AXI+SPIN99, ki pride na nekje 1000€, lahko je Gaudius, ki mu je treba izdelati še krila, pa ne bo dražji z opremo od 1500€, lahko pa je seveda tudi Amethist, ki stane lahko tudi 5000€- ampak kdo od nas potrebuje model za tak denar?

F3A specialke so torej primerljivi z ostalimi specialkami!

Torej, tisti, ki jamrate o draginji pri F3A modelih, raje poglejte, koliko vam popijejo € vsako leto vaši veliki modeli, pa se malo zamislite!

Vas pa seveda razumem! Če morate zamenjati vsako sezono samo servačev za 1000€, da o vzdrževanju motorjev in ostalega niti ne govorim, pa ne da bi še kaj novega zgradili, potem si niti poceni 2x2 F3A modela kot dodatnega, ni lahko omisliti!

Samo malce v premislek!

LP

Marko
We is E-xperts.

Odgovori

Vrni se na