Programi in ideje za tekmovanja F3A 2010 in 2011
- Dr. MadMan
- Razpravljalec
- Prispevkov: 135
- Pridružen: 15 Nov 2004, 13:02
f3am
Pozdravljeni.
Podal bom dve informaciji, ki sta pomojem zelo primerni za razmislek in razpravo na sestanku. Lepo bi bilo, da se vseh morebitnih napadalnih napadov vzdržite, saj se je tukaj kregat totalno nesmiselno.
1. Kontaktiral sem predstavnika avstrijske F3A FAI zveze in mu na hitro razložil situacijo pri nas (morebitno sledenje FAI pravilom, itd...) in ga informativno vprašal koliko bi bilo treba plačat avstrijske fai sodnike, če bi se mi slučajno tako odločili;
Odgovor je presenetljiv: 1. Zelo je bil vesel da razmišljamo o sledenju FAI pravilom in 2: Avstrijske FAI sodnike se plača tako: potni stroški (cca. 20 centov na km) + hrana + morebitno prenočišče (SOJENJA NE RAČUNAJO!)
Mislim, da je to vredno razmisleka....
2. Dopisoval sem si z Makedonskim pilotom, ki pravi, da je tam klapa zelo zainteresirana za obisk kakšne slovenske tekme. Tu vidijo boljše razmere in boljšo kvaliteto kot v njihovi domovini.
LP,
Alan
Podal bom dve informaciji, ki sta pomojem zelo primerni za razmislek in razpravo na sestanku. Lepo bi bilo, da se vseh morebitnih napadalnih napadov vzdržite, saj se je tukaj kregat totalno nesmiselno.
1. Kontaktiral sem predstavnika avstrijske F3A FAI zveze in mu na hitro razložil situacijo pri nas (morebitno sledenje FAI pravilom, itd...) in ga informativno vprašal koliko bi bilo treba plačat avstrijske fai sodnike, če bi se mi slučajno tako odločili;
Odgovor je presenetljiv: 1. Zelo je bil vesel da razmišljamo o sledenju FAI pravilom in 2: Avstrijske FAI sodnike se plača tako: potni stroški (cca. 20 centov na km) + hrana + morebitno prenočišče (SOJENJA NE RAČUNAJO!)
Mislim, da je to vredno razmisleka....
2. Dopisoval sem si z Makedonskim pilotom, ki pravi, da je tam klapa zelo zainteresirana za obisk kakšne slovenske tekme. Tu vidijo boljše razmere in boljšo kvaliteto kot v njihovi domovini.
LP,
Alan
Re: f3am
Tele ho!deepo napisal/-a:Pozdravljeni.
Podal bom dve informaciji, ki sta pomojem zelo primerni za razmislek in razpravo na sestanku. Lepo bi bilo, da se vseh morebitnih napadalnih napadov vzdržite, saj se je tukaj kregat totalno nesmiselno.
1. Kontaktiral sem predstavnika avstrijske F3A FAI zveze in mu na hitro razložil situacijo pri nas (morebitno sledenje FAI pravilom, itd...) in ga informativno vprašal koliko bi bilo treba plačat avstrijske fai sodnike, če bi se mi slučajno tako odločili;
Odgovor je presenetljiv: 1. Zelo je bil vesel da razmišljamo o sledenju FAI pravilom in 2: Avstrijske FAI sodnike se plača tako: potni stroški (cca. 20 centov na km) + hrana + morebitno prenočišče (SOJENJA NE RAČUNAJO!)
Mislim, da je to vredno razmisleka....
2. Dopisoval sem si z Makedonskim pilotom, ki pravi, da je tam klapa zelo zainteresirana za obisk kakšne slovenske tekme. Tu vidijo boljše razmere in boljšo kvaliteto kot v njihovi domovini.
LP,
Alan
super.
lp
3g
I like airplane noise!
http://www.teleho.eu
http://www.teleho.eu
DA NE POZABIMO:
DANES: Sestanek F3A, pri Nebec hobi, na C. Andreja Bitenca v Lj. ,ob 19:00 uri.
Vljudno prosim, da pridete na sestanek pripravljeni, ker je Nebec rekel, da smo na tankem s časom in nas bo ob 02:00 zjutraj vrgel ven, če se ne bomo prej zmenili..
Se vidimo!
LPU.
DANES: Sestanek F3A, pri Nebec hobi, na C. Andreja Bitenca v Lj. ,ob 19:00 uri.
Vljudno prosim, da pridete na sestanek pripravljeni, ker je Nebec rekel, da smo na tankem s časom in nas bo ob 02:00 zjutraj vrgel ven, če se ne bomo prej zmenili..
Se vidimo!
LPU.
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Sestanek je bil, in to zelo uspešen .
Udeležba predstavnikov iz koncev skoraj celotne Slovenije.
Odlična klima in konstruktivna debata na temo F3A.
Na kratko:
F3A sport : 3xsport štejeta dva boljša (modeli do 20kg)
F3A : 3xP11 štejeta dva boljša (modeli do 2x2 brez omejitve mase)
F3M : 1xznani + 1x neznani + 1xfreestyle (polmakete akrobatskih letal nad 2,2m)
Hvala g.Urošu L. (živnorc) za pobudo in uspešno vodenje F3A sestanka
.
Hvala tudi g.Janiju (MANTUA MODEL) za gostoljubje in super prostor za debato.
LP Grega
Udeležba predstavnikov iz koncev skoraj celotne Slovenije.
Odlična klima in konstruktivna debata na temo F3A.
Na kratko:
F3A sport : 3xsport štejeta dva boljša (modeli do 20kg)
F3A : 3xP11 štejeta dva boljša (modeli do 2x2 brez omejitve mase)
F3M : 1xznani + 1x neznani + 1xfreestyle (polmakete akrobatskih letal nad 2,2m)
Hvala g.Urošu L. (živnorc) za pobudo in uspešno vodenje F3A sestanka
.
Hvala tudi g.Janiju (MANTUA MODEL) za gostoljubje in super prostor za debato.
LP Grega
- Priponke
-
- DSC02302.JPG (44.88 KiB) Pogledano 10748 krat
-
- DSC02299.JPG (40.69 KiB) Pogledano 10748 krat
-
- DSC02301.JPG (80.97 KiB) Pogledano 10748 krat
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
Pozdravljeni!
Natančnejše poročilo o sestanku (zapisnik) bo zaradi zadržanosti zapisnikarja objavljeno čez nekaj dni.
Grega je že nekaj na hitro omenil, o samih detajlih bo debata po objavi zapisnika.
Na splošno pa smo imeli vsi pred očmi željo po takšnem pristopu in obliki tekmovanj, ki bo omogočala napredek in že v bližnji prihodnosti tudi možnosti sodelovanja tako tekmovalcev kot tudi kakega sodnika iz sosednjih držav.
Vsekakor pa rabimo več domačih sodniških kandidatov-entuzijastov, ki bi bili z veseljem pripravljeni prispevati svoj delež k našemu razvoju. V bodoče bodo stroški prevoza sodnikov kriti skozi nekoliko višjo štartnino.
Seveda pa se bodo morali sodniki ustrezno izobraziti skozi skupne spomladanske priprave na sezono in pogovore s tujimi sodniki.
Nekatere stvari bodo dorečene na letošnjih pripravah, ki bodo organizirane zgodaj spomladi.
LP
Marko
Natančnejše poročilo o sestanku (zapisnik) bo zaradi zadržanosti zapisnikarja objavljeno čez nekaj dni.
Grega je že nekaj na hitro omenil, o samih detajlih bo debata po objavi zapisnika.
Na splošno pa smo imeli vsi pred očmi željo po takšnem pristopu in obliki tekmovanj, ki bo omogočala napredek in že v bližnji prihodnosti tudi možnosti sodelovanja tako tekmovalcev kot tudi kakega sodnika iz sosednjih držav.
Vsekakor pa rabimo več domačih sodniških kandidatov-entuzijastov, ki bi bili z veseljem pripravljeni prispevati svoj delež k našemu razvoju. V bodoče bodo stroški prevoza sodnikov kriti skozi nekoliko višjo štartnino.
Seveda pa se bodo morali sodniki ustrezno izobraziti skozi skupne spomladanske priprave na sezono in pogovore s tujimi sodniki.
Nekatere stvari bodo dorečene na letošnjih pripravah, ki bodo organizirane zgodaj spomladi.
LP
Marko
We is E-xperts.
Živijo
Vnesel sem še popravke kar sem zamočil, oz. dopisujem, kar smo (so) pogledali v pravilnik...
Torej:
1. KATEGORIJE:
1.1. F3A sport:
Modeli: Neomejeno, vsi tipi do 20 kg.
Program: Lanski SPORT program. Leti se 3x znani program, v skupnem seštevku se upoštevata dva najbolje ocenjena leta.
1.2. F3A : (upoštevajo se FAI pravila!)
Modeli: Dimenzija letala max. 2x2m. Masa do max 5kg.
Kontrolirajo se dimenzije letala, mase letala v letošnji sezoni ne kontroliramo.
Program: P11. Leti se 3x znani program, v skupnem seštevku se upoštevata dva najbolje ocenjena leta.
Opomba: dovoljeni so vsi tipi letal ( polmakete in "specialke") po zgornjih omejitvah.
1.3. F3M:
Modeli: Polmakete pravih akrobatskih letal, »F3A specialke« so prepovedane. Dimenzija letala: Min. razpon čez krila 2,0m (izjemoma za letos - oz. po dogovoru za daljše obdobje se dovoli 1,8m) in masa letala do max. 20 kg..
Program:
1x znani (nemški program EAC nacional kategorija);
1x neznani (primerno lahek- aktualne sodobne figure);
1x freestyle.
Končna ocena šteje: 40% znani program
50% neznani program
10% freestyle
Smer vetra za izvajanje figur v vseh kategorijah ni pomembna.
2. ORGANIZACIJA TEKME:
Zaradi veliko predvidenih poletov mora organizator obvezno zagotoviti tekoče nemoteno letenje brez nepotrebnih zastojev. Vsak tekmovalec ima točno določen čas za vžig motorja in začetek poleta (po pravilniku!)
Primer: V zaključevanju zadnje figure predhodnika naslednji tekmovalec zažene motor, ki ima med pristajanjem predhodnika že delujoč motor v fazi ogrevanja. Po pristanku modela ima naslednji modelar npr. 1 minuto časa za vzlet.
V primeru prevelikega števila tekmovalcev ali drugih dejavnikov ( vreme) , da se časovno ne bi moglo izpeljati prireditve ima organizator pravico odpovedati po en polet , ki ima najmanjši vpliv na končno oceno ( najmanjši % vpliva na končno oceno).
Glasna glasba in komentator med letenjem nista dovoljena ( edino na izrecno željo modelarja, ki trenutno leti s svojim modelom), razen spremljevalne glasbe med letom Freestyle. Dovoljena je glasba v ozadju tolikšne jakosti, da ne moti nastopajočega modelarja.
Organizator mora označiti koridor za letenje z zastavicami ali tablami v oddaljenosti cca 150m od steze ( 120 stopinjski kot) in označiti s črtami na tleh od stojišča pilota proti zastavicam v primerni dolžini (cca 20m).
3. TEKMOVANJE V VEČ KATEGORIJAH:
Tekmovanje enega modelarja v dveh kategorijah na eni tekmi je dovoljeno z različnimi modeli, ki ustrezata pravilom v določenih kategorijah.
Dovoljeno je leteti enemu modelarju v kategorijah F3A in v F3M.
Modelarju, ki tekmuje v kategoriji F3A SPORT, v drugih kategorijah ni dovoljeno leteti.
4. SODNIKI:
Obvezno je potrebno organizirati delavnico (teoretično in praktično)!
Šolanje naj bi potekalo nekako tako:
Nedelja zjutraj. Najprej teoretični del. Lahko na terenu, lahko v predavalnici. Praktični del na modelarskem letališču z demonstracijskimi leti in usklajevanju sodnikov. Poskušali bi pridobiti enega licenciranega sodnika iz tujine za lažje medsebojno usklajevanje in »ostritev očesa«.
Za teoretični del šolanja bi za pomoč lepo prosili g. Igorja Makovca …
Šolanje bi potekalo v začetku aprila.
Dogovorili smo se tudi o številu tekem , ki bi jih organizirali v eni sezoni. Ker ni bilo na sestanku modelarjev iz sosednje Hrvaške, smo predvideli, da bodo tudi tam organizirali tekmo. To naj bi bile skupaj 4 tekme.
Vnesel sem še popravke kar sem zamočil, oz. dopisujem, kar smo (so) pogledali v pravilnik...
Torej:
1. KATEGORIJE:
1.1. F3A sport:
Modeli: Neomejeno, vsi tipi do 20 kg.
Program: Lanski SPORT program. Leti se 3x znani program, v skupnem seštevku se upoštevata dva najbolje ocenjena leta.
1.2. F3A : (upoštevajo se FAI pravila!)
Modeli: Dimenzija letala max. 2x2m. Masa do max 5kg.
Kontrolirajo se dimenzije letala, mase letala v letošnji sezoni ne kontroliramo.
Program: P11. Leti se 3x znani program, v skupnem seštevku se upoštevata dva najbolje ocenjena leta.
Opomba: dovoljeni so vsi tipi letal ( polmakete in "specialke") po zgornjih omejitvah.
1.3. F3M:
Modeli: Polmakete pravih akrobatskih letal, »F3A specialke« so prepovedane. Dimenzija letala: Min. razpon čez krila 2,0m (izjemoma za letos - oz. po dogovoru za daljše obdobje se dovoli 1,8m) in masa letala do max. 20 kg..
Program:
1x znani (nemški program EAC nacional kategorija);
1x neznani (primerno lahek- aktualne sodobne figure);
1x freestyle.
Končna ocena šteje: 40% znani program
50% neznani program
10% freestyle
Smer vetra za izvajanje figur v vseh kategorijah ni pomembna.
2. ORGANIZACIJA TEKME:
Zaradi veliko predvidenih poletov mora organizator obvezno zagotoviti tekoče nemoteno letenje brez nepotrebnih zastojev. Vsak tekmovalec ima točno določen čas za vžig motorja in začetek poleta (po pravilniku!)
Primer: V zaključevanju zadnje figure predhodnika naslednji tekmovalec zažene motor, ki ima med pristajanjem predhodnika že delujoč motor v fazi ogrevanja. Po pristanku modela ima naslednji modelar npr. 1 minuto časa za vzlet.
V primeru prevelikega števila tekmovalcev ali drugih dejavnikov ( vreme) , da se časovno ne bi moglo izpeljati prireditve ima organizator pravico odpovedati po en polet , ki ima najmanjši vpliv na končno oceno ( najmanjši % vpliva na končno oceno).
Glasna glasba in komentator med letenjem nista dovoljena ( edino na izrecno željo modelarja, ki trenutno leti s svojim modelom), razen spremljevalne glasbe med letom Freestyle. Dovoljena je glasba v ozadju tolikšne jakosti, da ne moti nastopajočega modelarja.
Organizator mora označiti koridor za letenje z zastavicami ali tablami v oddaljenosti cca 150m od steze ( 120 stopinjski kot) in označiti s črtami na tleh od stojišča pilota proti zastavicam v primerni dolžini (cca 20m).
3. TEKMOVANJE V VEČ KATEGORIJAH:
Tekmovanje enega modelarja v dveh kategorijah na eni tekmi je dovoljeno z različnimi modeli, ki ustrezata pravilom v določenih kategorijah.
Dovoljeno je leteti enemu modelarju v kategorijah F3A in v F3M.
Modelarju, ki tekmuje v kategoriji F3A SPORT, v drugih kategorijah ni dovoljeno leteti.
4. SODNIKI:
Obvezno je potrebno organizirati delavnico (teoretično in praktično)!
Šolanje naj bi potekalo nekako tako:
Nedelja zjutraj. Najprej teoretični del. Lahko na terenu, lahko v predavalnici. Praktični del na modelarskem letališču z demonstracijskimi leti in usklajevanju sodnikov. Poskušali bi pridobiti enega licenciranega sodnika iz tujine za lažje medsebojno usklajevanje in »ostritev očesa«.
Za teoretični del šolanja bi za pomoč lepo prosili g. Igorja Makovca …
Šolanje bi potekalo v začetku aprila.
Dogovorili smo se tudi o številu tekem , ki bi jih organizirali v eni sezoni. Ker ni bilo na sestanku modelarjev iz sosednje Hrvaške, smo predvideli, da bodo tudi tam organizirali tekmo. To naj bi bile skupaj 4 tekme.
Zadnjič spremenil Živnorc, dne 18 Jan 2011, 08:36, skupaj popravljeno 2 krat.
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Pozdravljena druščina,
naj dodam še manjkajoče podatke k Uroševemu poročilu, predvsem kar se kategorije F3M tiče, ostalo je mislim da jasno.
Za F3M smo se dogovorili, da povzamemo pravila nemškega prvenstva EAC (European Acro Cup) in sicer NACIONAL kategorije. Uteži posameznih poletov so naslednje:
1.let znani program 40%
2.let neznani program 50%
3.let freestyle 10%
Vsaj za letos smo se dogovorili, da spustimo minimalen razpon akrobatskih (pol)maket na 1,8m.
V priponki boste našli dokument z opisom obeh kategorij: NACIONAL in INTERNACIONAL(težja), skupaj s programi, kriteriji za prosti program, neznanimi programi... , just kidding. Neznanih programov ni not.
LP
Robi
naj dodam še manjkajoče podatke k Uroševemu poročilu, predvsem kar se kategorije F3M tiče, ostalo je mislim da jasno.
Za F3M smo se dogovorili, da povzamemo pravila nemškega prvenstva EAC (European Acro Cup) in sicer NACIONAL kategorije. Uteži posameznih poletov so naslednje:
1.let znani program 40%
2.let neznani program 50%
3.let freestyle 10%
Vsaj za letos smo se dogovorili, da spustimo minimalen razpon akrobatskih (pol)maket na 1,8m.
V priponki boste našli dokument z opisom obeh kategorij: NACIONAL in INTERNACIONAL(težja), skupaj s programi, kriteriji za prosti program, neznanimi programi... , just kidding. Neznanih programov ni not.
LP
Robi
- Priponke
-
- EAC-EN-Ausschreibung-2010-03-07.pdf
- (650.4 KiB) Prenešeno 226 krat
Re: Programi in ideje za tekmovanja F3A 2010 in 2011
In kako kaže za sezono 2013 ?
Re: Programi in ideje za tekmovanja F3A 2010 in 2011
... slabo..
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Re: Programi in ideje za tekmovanja F3A 2010 in 2011
...kaj pa? ....
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358