Stran 1 od 3

F3A modeli, oprema, nasveti, izkušnje

Objavljeno: 03 Maj 2009, 17:57
Napisal/-a mai2sky
Zdravo!

Odpiram temo, ker se mi zdi primerno zainteresiranim pomagati ločiti "zrnje od plev".
Torej navedite kar se vam zdi primerno glede modelov in opreme, da bi to delili s kolegi in jim tako omogočili manj učenja na lastnih napakah. Tople vode ne kaže izumljati večkrat.

Naj začnem s svojima predlogoma:

1. Za model predlagam 5S LiPo gnani Hyperion Helios 63, 140 cm
Dober, ker je to nezahteven uvod v pravi F3A z 10S celicam i in ker je uporaben za pozimi in na vmes. Celice so potem uporabne pri pravem modelu.

2. Za tekmovalni model predlagam na 8S LiPo gnani Sebart WindS 110E
Link do testa je na prvi strani. Če ne gre z nemščino pa lahko pomaga Google Translate iz DE v AN ali celo v SL.

Toliko za začetek. Verjamem, da znate kaj dodati. Ampak prosim samo tisto za kar ste prepričani, da je dobro ali pa verjamete referenčnemu viru.

Lepe letalne dni vam želi,

Igor

Objavljeno: 03 Maj 2009, 19:34
Napisal/-a Marko Mencin
In tule nadaljevanje!

Drugi tak kvaliteten model za 5-6S pa je Angel S50 (Sebart)
Najdemo ga na več forumih, jaz pa sem spremljal poročila pretežno tule:
http://www.rc-network.de/forum/showthread.php?t=68226

Tretji, pa bolj majhen in morda s stališča izrabe že obstoječih akumulatorjev
priročen model je manjši Angel S30. Oba pa letita zelo dobro!
http://www.rc-network.de/forum/showthread.php?t=112680

Naslednja vstopna možnost v tekmovalni razred je HELIOS 90(6-8S)
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=858567

In naslednja INSPIRE 90(6-8S)
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=660993

Lep pozdrav!

Marko

Objavljeno: 11 Maj 2009, 08:34
Napisal/-a Marko Mencin
Še nekaj o modelu Angel S30!
Ima ga kolega! Na začetku je bil kar nejevoljen, ko ga je sestavljal, saj je bil model iz tiste prve količine, ki so jo dobili pri Lindingerju lani pozno jeseni, in imel še kar nekaj proizvodnih napak(nenatančnosti pri prileganju). Zato pa je sedaj z njim zelo zadovoljen! Ima vgrajene tudi Site generatorje, primerne za 3D letenje. Ker pa bi rad letel tudi F3A in ker ti pripomočki to vrsto letenja motijo, si je naročil kar še enega!

Moram reči, da model leti zares lepo!
Pri tem modelu pa tudi spoznaš, da brez kvalitetnih in natančnih servomehanizmov natančnega letenja ni!
Pa omisliti si je treba 4S pogon!

LP

Marko

Objavljeno: 13 Maj 2009, 20:27
Napisal/-a miskolin
Ali obstaja kakšen model za 50 ccm?
LP

Objavljeno: 13 Maj 2009, 22:41
Napisal/-a 3g
miskolin napisal/-a:Ali obstaja kakšen model za 50 ccm?
LP
tele ho!

kolikor jaz razumem "moderno sceno" so F3A specialke bolj elektro avijoni. vendar obstaja nekaj modelov ki letijo zelo dobro in to z motorji na notranje izgorevanje. Venus II je tak primer, obstaja jih pa še več... do thegoogle thing!

lp
3g

50 ccm

Objavljeno: 28 Maj 2009, 23:33
Napisal/-a A-320
miskolin napisal/-a:Ali obstaja kakšen model za 50 ccm?
LP
Tukej bi bil glavni problem v max.vzletni teži-5kg mislim-če bi hotel tekmovati.Drugač pa bi blo zanimivo videt en XXL F3A recimo ene 230 cm razpona v obliki recimo seba angel.
Pozdrav Rado

Objavljeno: 15 Nov 2009, 13:11
Napisal/-a klemen7
eno uprašanje.

kaj loči dober F3A model od slabega F3A modela?

mam nagledanih par modelov za prihodnost(enkrat ko bo denar) pa ne vem a so dobra izbira al ne?

Slika Euphoria F3A

Slika Bravo F3A

Slika Integral F3A

Objavljeno: 15 Nov 2009, 18:45
Napisal/-a Marko Mencin
Pozdravljen!
Običajno o kvaliteti veliko pove že cena; naslednji, pravi kriterij pa so vrhunski tekmovalci in njihov izbor!
Seveda pa ni nujno, da je najdražji model (recimo OXAI-jevi modeli-zlasti dvokrilci), tudi hkrati najboljši, so pa najbolje izdelani.
Razlike med kvalitetnimi modeli pa pravzaprav zaznajo samo tisti najboljši!
Dvokrilci so letošnja moda, letijo zelo dobro na nož, v zraku pa jim kot pilot nekoliko težje vidiš natančen položaj. So praviloma težji od klasičnih modelov in imajo nekoliko zmanjšan razpon.
Klasični zelo kvalitetni enokrilni modeli so: Integral, Axiome, Addiction, Azurit, Spark, Wind S Pro, Osmose........
Srednji razred bi bil nekako modeli od Lorenza (Elexant, El Tiburon, Bravo, Gaudius, Leviosa, Prestige......)

LP

Marko

Objavljeno: 14 Mar 2010, 16:54
Napisal/-a klemen7
Mogoče bo kdo hotu pogledat kaj :) Veliko informacij glede elektro pogonov in vsega kar spada zraven.

http://www.electric-f3a.com/

Objavljeno: 05 Nov 2010, 18:58
Napisal/-a klemen7
prpravte slinčke nov Spark Evo I. je pršu ven uradno 8) 8)

Slika

Objavljeno: 05 Nov 2010, 21:48
Napisal/-a klementercon
No coment =P~ :-#

Objavljeno: 24 Jan 2011, 21:02
Napisal/-a Melly
Tole je F3A pogon... za sline cedit.

Hacker Q80-13S 20-Pole F3A

http://www.hacker-motor-shop.com/e-vend ... 986&p=2986

Trenutno imam pa v delavnici tole čudo tehnike:

Hacker C50-14 XL Acro 6,7:1 Competition + Jeti SPIN 99

http://www.hacker-motor-shop.com/e-vend ... 592&p=2592

Na žalost ni moj. Samo nosilec izdelujem na cnc.

Objavljeno: 24 Jan 2011, 21:45
Napisal/-a Andrej Petrovčič
Melly napisal/-a:Tole je F3A pogon... za sline cedit.

Hacker Q80-13S 20-Pole F3A

http://www.hacker-motor-shop.com/e-vend ... 986&p=2986

Trenutno imam pa v delavnici tole čudo tehnike:

Hacker C50-14 XL Acro 6,7:1 Competition + Jeti SPIN 99

http://www.hacker-motor-shop.com/e-vend ... 592&p=2592

Na žalost ni moj. Samo nosilec izdelujem na cnc.
PORN !

Objavljeno: 24 Jan 2011, 22:11
Napisal/-a klemen7
pa še take lopatke gor daš :wink:

Slika

Objavljeno: 24 Jan 2011, 22:45
Napisal/-a Melly
Za mojega Heliosa 90E imam Scorpion 4025-16, RF 17x10, CC ICE 75A, pa hyperion servote. Vse skupaj stane manj kot Jeti SPIN 99...

Bo čisto dovolj, sploh krmilnik seka... (glih prav da dela do 8s in switching BEC v njem tudi).

Enkrat ko bom "velik" pa....

Objavljeno: 03 Feb 2011, 18:37
Napisal/-a Melly
Tole...dva nosilca spredaj tretji pa proti vibracijam, spojeni z navojnimi palicami M5.

re

Objavljeno: 04 Feb 2011, 07:28
Napisal/-a ludwe
klemen7 napisal/-a:pa še take lopatke gor daš :wink:

Slika

Kje pa dobiš take "lopatke" ?

Objavljeno: 04 Feb 2011, 08:08
Napisal/-a Marko Mencin

Objavljeno: 08 Feb 2011, 09:18
Napisal/-a ALEX_R
Ker sem še začetnik in ne vem, kam bi napisal bom kar sem. Zanima me za F3A sport program. Koliko časa imaš med usakim poletom, ali si omejen z časom, uglavnem kako to poteka?se opravičujem če sem na napačno temo napisal.
:oops:
lp

Objavljeno: 08 Feb 2011, 17:17
Napisal/-a Marko Mencin
Pozdravljen!

F3A Sport je letos vstopna kategorija. Program se leti po F3A pravilih, a da skrajšam, ti povem ta trenutek najnujnejše: Leteti je potrebno oddaljen od sebe cca 100-150m, odvisno od letalnega stila, pa 60 stopinj levo in desno in tudi v višino. Če boš zastavil te razdalje tako, da boš zaključeval figure 150-200m levo ter toliko v desno in pa v višino, bo za začetek OK. Paziti je treba na ravne linije, vertikale in zgornje in spodnje meje. Spodnja meja cca 35-40m. Centralne figure morajo biti čim bolj v sredini. Sport program traja 4-5 minut, odvisno od letalnega stila.
In kaj je najtežje leteti? NARAVNOST!

Več pa tule:http://www2.arnes.si/~sspnmako/download.htm

Tema: F3A delavnica pravila sojenja in še drugo.

Konec marca ali v začetku aprila bomo imeli delavnico skupaj s sodniki, in pa prikaz letenja na terenu (na Vrhniki ali Pr Kurah-Zalog) Vabljeni vsi, ki vas F3A letenje zanima!

LP

Marko

Objavljeno: 08 Feb 2011, 18:05
Napisal/-a ALEX_R
Marko Mencin napisal/-a:Pozdravljen!

F3A Sport je letos vstopna kategorija. Program se leti po F3A pravilih, a da skrajšam, ti povem ta trenutek najnujnejše: Leteti je potrebno oddaljen od sebe cca 100-150m, odvisno od letalnega stila, pa 60 stopinj levo in desno in tudi v višino. Če boš zastavil te razdalje tako, da boš zaključeval figure 150-200m levo ter toliko v desno in pa v višino, bo za začetek OK. Paziti je treba na ravne linije, vertikale in zgornje in spodnje meje. Spodnja meja cca 35-40m. Centralne figure morajo biti čim bolj v sredini. Sport program traja 4-5 minut, odvisno od letalnega stila.
In kaj je najtežje leteti? NARAVNOST!

Več pa tule:http://www2.arnes.si/~sspnmako/download.htm

Tema: F3A delavnica pravila sojenja in še drugo.

Konec marca ali v začetku aprila bomo imeli delavnico skupaj s sodniki, in pa prikaz letenja na terenu (na Vrhniki ali Pr Kurah-Zalog) Vabljeni vsi, ki vas F3A letenje zanima!

LP

Marko

Najlepša hvala za vse to! :)

lp

Objavljeno: 25 Mar 2011, 16:48
Napisal/-a klemen7
en zelo lep prikaz izgradnje home made F3A specialke:
http://www.rcfly.nl/main/node/30#l3

Objavljeno: 25 Mar 2011, 16:48
Napisal/-a klemen7
Pa še forumska stran sicer v nizozemščkini ampak vseeno za pogledat:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/bou ... dalus.html

Objavljeno: 12 Apr 2011, 17:17
Napisal/-a klemen7
Eno uprašanje.

Tale tako imenovani "T-canard" oz dodatno krilce na na vrhu trupa za kabino letala. K čimu pripomore oz kaj se zaradi te naprave na letalu lahko v samem letenju spremeni?

mogoče še ena zanimiva slikca :-k
Slika

Objavljeno: 12 Apr 2011, 17:52
Napisal/-a Brane
klemen7 napisal/-a:
mogoče še ena zanimiva slikca :-k
Slika
Nisem nek strokovnjak za aerodinamiko, ampak ko gledam tistole ta drugo skico in turbolence brez tistega spojlerčka, lahko rečem samo,... to je totalen bulšit ( kot se temu strokovno reče), od katerega vraga neki, naj bi se na modelu s tako čistimi linijami, tam delale take turbolence [-o<