Motorni model (ali letalo) s še tako čistimi aerodinamičnimi linijami je podvržev vrtinčnemu toku za propelerjem, gre za tok, ki se "navija" okoli trupa letala (smer je odvisna od smeri vrtenja propelerja). Posledica tega toka za propelerjem, ki obvija trup letala je, da je letita obe polovici krila s svojim vpadnim kotom, različna pa sta tudi vpadna kota obeh polovic višinskih oziroma horizontalnih repov. Pri F3A z relativno dolgimi trupi sta lahko ta dva kota na polovicah repov spremenjena ravno obratno od kotov na polovicah kril.Brane napisal/-a:Nisem nek strokovnjak za aerodinamiko, ampak ko gledam tistole ta drugo skico in turbolence brez tistega spojlerčka, lahko rečem samo,... to je totalen bulšit ( kot se temu strokovno reče), od katerega vraga neki, naj bi se na modelu s tako čistimi linijami, tam delale take turbolenceklemen7 napisal/-a:
mogoče še ena zanimiva slikca
T-wing je bržkone lahko sila "pametna zadeva," bolj kot zakaj, me bega (a) kako velik naj bo T-wing (nekateri F3A imajo kar velikega ), predvsem pa (b) s kakšnim vpadnim kotom. Žal pa zato, da bi si odgovoril na ti dve vprašanji ne znam dovolj dobro leteti, niti nimam cvenka za testna letala.