Extreme Flight Extra 300 88.25" + DA50R

Pogovori o akrobatskih modelih in letenju
Odgovori
Uporabniški avatar
Justice
Tekmovalec
Prispevkov: 340
Pridružen: 07 Apr 2006, 09:22
Kraj: Čakovec
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Justice »

Danas sam stavil extru na vagu 8,7 kg suha.

:xmas:
Davor Balažić
Uporabniški avatar
Justice
Tekmovalec
Prispevkov: 340
Pridružen: 07 Apr 2006, 09:22
Kraj: Čakovec
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Justice »

Konačno sunce!!!

Naravno da nisam mogao izdržati, extra se morala malo posunčati.

Mjerio sam okretaje i totalno sam razočaran. Samo 6000 RPM :(. Koliko god sam isprobavao s štelanjem igle dobio sam 6100 RPM.
Prop je 23 x 8 menz


Ovo je auspuh kojega koristim:
http://www.toni-clark.com/deutsch/motor ... 0_sdzu.htm

Napisali su da auspuh mora biti 285 mm od motora. A meni je 400 mm i ne mogu ga staviti bliže (vidi sliku).

Ima tko kakvu ideju? [-o<
Priponke
03102008748.jpg
03102008748.jpg (75.2 KiB) Pogledano 3159 krat
Davor Balažić
Uporabniški avatar
Justice
Tekmovalec
Prispevkov: 340
Pridružen: 07 Apr 2006, 09:22
Kraj: Čakovec
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Justice »

Slike s aerodroma:
Priponke
DSC00061.jpg
DSC00061.jpg (114.87 KiB) Pogledano 3153 krat
DSC00056.jpg
DSC00056.jpg (43.43 KiB) Pogledano 3153 krat
DSC00053.jpg
DSC00053.jpg (23.08 KiB) Pogledano 3153 krat
Davor Balažić
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

Halo!

Menz'S 23x8 pri 6000 1/min da v teh pogojih približno 11 kg statičnega vleka....
...kar pa bo za dobrih 9 kil težkega akrobata kar malo :-k :-?

1. poskušaj z malo večjim propelerjem. Če obrati ne bodo padli veliko, pomeni, da ima motor veliko navora..in da imaš res predolgo krivino. Samo po mojem ni pametno preobremenjevati motorja pri prenizkih obratih, sploh pa v poletnem času...
Ta motor se mora na tleh vrteti minimalno na 6500 1/min. Motor se mora vrteti z veseljem, brez napora morajo obrati poskočiti ob vsakem dodajanju plina...tudi malo pred maksimalnimi obrati mora zapeti in ne samo mukati....
2.poskušaj skrajšati krivino toliko, da dobiš izstopno cev avspuha pred podvozjem (kar bi bilo najbolje)
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
Justice
Tekmovalec
Prispevkov: 340
Pridružen: 07 Apr 2006, 09:22
Kraj: Čakovec
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Justice »

Živnorc napisal/-a:Halo!

Menz'S 23x8 pri 6000 1/min da v teh pogojih približno 11 kg statičnega vleka....
...kar pa bo za dobrih 9 kil težkega akrobata kar malo :-k :-?

1. poskušaj z malo večjim propelerjem. Če obrati ne bodo padli veliko, pomeni, da ima motor veliko navora..in da imaš res predolgo krivino. Samo po mojem ni pametno preobremenjevati motorja pri prenizkih obratih, sploh pa v poletnem času...
Ta motor se mora na tleh vrteti minimalno na 6500 1/min. Motor se mora vrteti z veseljem, brez napora morajo obrati poskočiti ob vsakem dodajanju plina...tudi malo pred maksimalnimi obrati mora zapeti in ne samo mukati....
2.poskušaj skrajšati krivino toliko, da dobiš izstopno cev avspuha pred podvozjem (kar bi bilo najbolje)
Budem danas pregledal još jednom dal opće mogu staviti auspuh ispred podvozja. Ako ne, moral budem kupiti rezonancu.

Inaće gas za servo je isprogramirani tako da je na stanici hod serva složeni na 100%. Extra huvra na polgasa, ali kad dodajem gas okretaji ne rastu proporcionalno. Mislio sam da je problem u smjesi fergasera ali nije. Ako sam ga bolje zatvorio onda su okretaji počeli padati na max gasu.

I kad ga turiram u zraku okretaji dosta kasne.

Nadam sa da ove dodatne informacije budu od kakve koristi.
Davor Balažić
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

..ampak pazi! četudi boš krajšal krivino, ne boš nevem koliko pridobil na moči, ker je to navaden izpuh.
Krajšanje krivine ima veliko večji efekt pri resonanci. Pri takih auspuhih, kot ga imaš ti, v glavnem s spreminjanjem dolžine krivine spreminjaš območje vrtljajev v katerem je največji navor motorja ( vsaj kolikor jaz vem). Moč pa pridobiš z resonanco.
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
Justice
Tekmovalec
Prispevkov: 340
Pridružen: 07 Apr 2006, 09:22
Kraj: Čakovec
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Justice »

Živnorc napisal/-a:..ampak pazi! četudi boš krajšal krivino, ne boš nevem koliko pridobil na moči, ker je to navaden izpuh.
Krajšanje krivine ima veliko večji efekt pri resonanci. Pri takih auspuhih, kot ga imaš ti, v glavnem s spreminjanjem dolžine krivine spreminjaš območje vrtljajev v katerem je največji navor motorja ( vsaj kolikor jaz vem). Moč pa pridobiš z resonanco.
Razmišljal sam o ES rezonaci. Kaj onda s dimom? Izbaciti van?
Davor Balažić
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Podatki, ki jih navajaš so izredno slabi, DA s kakšnim dobrim tovrstnim avspuhom bi moral dati s tem propelerjem okoli 7000 vrtljajev, z resonanco še par sto obratov več (tja do 7500).

Kar se tiče krivine, je pomembna tudi pri takem avspuhu, ne samo pri resonanci in problem najbrž je prav avspuh.

Pri tovrstnih avspuhih so razlike, eni so delani kot dušilec, drugi (boljši) pa so izvedeni tako, da kljub manjši dolžini, vseeno izkoriščajo resonančni efekt.

Večjega propelerja ti pa ne priporočam, tovrstni motorji dobro delajo oz jim pašejo obrati okoli 7000, pa tudi počasen odziv med letenjem , kaže na to, da se motor suče pre težko oz da je preveč obremenjen za to kar trenutno zmore.

Skrajševanje krivine je prava pot, vendar samo pod pogojem, da je avspuh dober, za kar pa nebi dal roke v ogenj, saj že podatki, da ob optimalni dolžini motor deluje pri 6300 vrtljajih kaže na to, da jim ni vse čisto jasno #-o
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2733
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin »

DA z resonanco zavrti 23x8 Mejzlika 7100-7200 odvisno od vremena.

Na tale tvoj auspuh pa bi fino pasal manjši propeler nrp. 22x8.

Remec leti Somenzinijevega Yaka na tak prop s takim izpuhom in mu dela v redu.
LP
Uporabniški avatar
Justice
Tekmovalec
Prispevkov: 340
Pridružen: 07 Apr 2006, 09:22
Kraj: Čakovec
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Justice »

Brane napisal/-a:
Skrajševanje krivine je prava pot, vendar samo pod pogojem, da je avspuh dober, za kar pa nebi dal roke v ogenj, saj že podatki, da ob optimalni dolžini motor deluje pri 6300 vrtljajih kaže na to, da jim ni vse čisto jasno #-o
Zakaj ne bi bil dobar auspuh?
Davor Balažić
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Justice napisal/-a:
Brane napisal/-a:
Skrajševanje krivine je prava pot, vendar samo pod pogojem, da je avspuh dober, za kar pa nebi dal roke v ogenj, saj že podatki, da ob optimalni dolžini motor deluje pri 6300 vrtljajih kaže na to, da jim ni vse čisto jasno #-o
Zakaj ne bi bil dobar auspuh?
Točno iz tega razloga, kar si citiral in zaradi tega, kar sem napisal prej.

Kdor dela avspuh za DA 50 in ga optimizira na 6300 vrtljajev nima pojma od pojma #-o #-o #-o , ali pa je pretirano obremenjen, z dosego čim tišjega zvoka :-? , na očitno škodo zmogljivosti motorja, a dejstvo je, da so tudi zelo dobri tovrstni avspuhi, lahko zelo tihi, kar je pri smetišnicah težko(nemogoče) doseči, brez očitne škode za zmogljivost motorja.

Dober tovrstni avspuh, je izveden v notranjosti tako, da se kljub manjši celotni dolžini doseže resonančni efekt in taki avspuhi le malo zaostajajo za čisto pravo resonanco, drugi, ki pa so na zunaj lahko povsem enaki, pa so čisto navaden dušilec zvoka in moč s takim avspuhom je le malo, če sploh, večja kot, če bi vgradil preprosto smetišnico (majhen avspuh direktno na cilindru) le tišji so po navadi.

In ta avspuh brez dvoma je to, navaden dušilec zvoka, s katerim motor še zdaleč ne dosega performans, kot bi jih lahko.

Konkretno vem, da DA 50 z doma narejeno smetišnico, zasuče Mettsa 22x8 čez 7000 vrtljajev in tudi Remcu s tem (če gre za isti avspuh) avspuhom, ne zmore čez 7000 vrtljajev in če po pravici povem, se mi tudi dejansko zdi da tudi njegov motor, ravno ne blesti, po moči :zeham:
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
Justice
Tekmovalec
Prispevkov: 340
Pridružen: 07 Apr 2006, 09:22
Kraj: Čakovec
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Justice »

Brane napisal/-a:[
Točno iz tega razloga, kar si citiral in zaradi tega, kar sem napisal prej.

Kdor dela avspuh za DA 50 in ga optimizira na 6300 vrtljajev nima pojma od pojma #-o #-o #-o , ali pa je pretirano obremenjen, z dosego čim tišjega zvoka :-? , na očitno škodo zmogljivosti motorja, a dejstvo je, da so tudi zelo dobri tovrstni avspuhi, lahko zelo tihi, kar je pri smetišnicah težko(nemogoče) doseči, brez očitne škode za zmogljivost motorja.

Dober tovrstni avspuh, je izveden v notranjosti tako, da se kljub manjši celotni dolžini doseže resonančni efekt in taki avspuhi le malo zaostajajo za čisto pravo resonanco, drugi, ki pa so na zunaj lahko povsem enaki, pa so čisto navaden dušilec zvoka in moč s takim avspuhom je le malo, če sploh, večja kot, če bi vgradil preprosto smetišnico (majhen avspuh direktno na cilindru) le tišji so po navadi.

In ta avspuh brez dvoma je to, navaden dušilec zvoka, s katerim motor še zdaleč ne dosega performans, kot bi jih lahko.

Konkretno vem, da DA 50 z doma narejeno smetišnico, zasuče Mettsa 22x8 čez 7000 vrtljajev in tudi Remcu s tem (če gre za isti avspuh) avspuhom, ne zmore čez 7000 vrtljajev in če po pravici povem, se mi tudi dejansko zdi da tudi njegov motor, ravno ne blesti, po moči :zeham:
Vidiš, ovaj podatak na njemačkim stranicama nisam niti zamjetil. Ako je on dizajniran da radi na 6300, onda mojih 6100 nije niti tak loš rezultat na 400 mm udaljenom auspuhu.

Kaj znači da bi mogao dobiti još 200 RPM ako približim auspuh. Mislim da nije ni vrijedno isprobavati.

Nikaj, ovaj auspuh ide u šrot, a naručil budem ES50G.
Onda vjerojatno otpada dim. :(
Davor Balažić
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

Justice napisal/-a:[Onda vjerojatno otpada dim. :(
zakaj pa?
Dim lahko namontiraš na bilo kateri avspuh...
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
flesh
Profesor
Prispevkov: 1005
Pridružen: 11 Dec 2006, 22:16
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a flesh »

Ziv
Mislim da bi bila najbolsa resitev KS reso dusilec (ne cev) sam imam ES50G, super dela, majhna teza, a je svinso draga, kar se pa dima in resonance zadeva pa mene tud malo firbec matra
Uporabniški avatar
Justice
Tekmovalec
Prispevkov: 340
Pridružen: 07 Apr 2006, 09:22
Kraj: Čakovec
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Justice »

Živnorc napisal/-a:
Justice napisal/-a:[Onda vjerojatno otpada dim. :(
zakaj pa?
Dim lahko namontiraš na bilo kateri avspuh...
Znam da mogu, ali grdo bude izgledalo ako bude se dimilo od polovice trupa.
Davor Balažić
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

:roll: ...ja res malo hecno izgleda....

...ampak kadi se pa... :wink:
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Eh kaj, samo manj trupa je usranega, sploh pa Somenzinija nič ne moti, če se mu iz resonanc kadi, zakaj bi bil to problem :wink:
Da se kadi iz resonanc, se itak malo bolj vidi samo pri hoveringu, pa saj pri hoveringu dim nima druge funkcije, kot delanje megle, tam ker pa odigrava dim svojo pravo vlogo, se pa ne bo nič videlo, saj ne gledamo modelov s šublerjem v roki :lol:
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
flesh
Profesor
Prispevkov: 1005
Pridružen: 11 Dec 2006, 22:16
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a flesh »

No super sedaj grem lahko še mal zapravljat :lol: nekateri so me pač strašili da v primeru da je namontirana resonanca in dim skupaj, da to škodi motorju, kar pa se mi je zdelo malo mimo saj pomoje ni toliko povratnih plinov da bi tekočina za dim sploh lahko prišla v motor.
Nekje na netu sem tudi zasledil da obstaja celo tekočina za dim, ki se doda direkt v benz, a je to res? :-?
max2004
Začetnik
Prispevkov: 29
Pridružen: 29 Mar 2007, 22:15
Kraj: Dvor

Odgovor Napisal/-a max2004 »

Na YAKu imam tak motor in avspuh krivina pa je dolga cca 27 cm.Mejzlik 22/8 se vrti z 7450-7500 vrtljaji.
Okrogla kaputaža + dva cilindra= ZMAGA

LP Jože
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

max2004 napisal/-a:Na YAKu imam tak motor in avspuh krivina pa je dolga cca 27 cm.Mejzlik 22/8 se vrti z 7450-7500 vrtljaji.
Tole se sliši bistveno lepše, vendar sem nekaj siguren predpisani obrati za 285 mm dolgo krivino, so 6300 vrtljajev in zaradi 1,5 cm (27cm oz 270mm) primerni obrati ne bodo narasli toliko.
Po teh podatkih avspuh le ne more biti tako zanič, celo zelo hudi so ti podatki :-?
Ob teh podatkih bi sklepal, da ta avspuh daje od sebe skoraj toliko kot Miškolinu čista resonanca, kar je pa kar visoko :-? čeprav je res, da se Mejzlik zelo rad zasuče, razlike med 22x8 in 23x8 je pa tudi kar precej, to se kar krepko opazi, že ko oba Mejzlika držiš v roki.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
Justice
Tekmovalec
Prispevkov: 340
Pridružen: 07 Apr 2006, 09:22
Kraj: Čakovec
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Justice »

Zatražio sam ponudu od ES:

Hi Davor,

the total with Shipping & Handling to Croatia is $258 ($230 plus $28) and we can ship right away. For credit card payment, we'll need:
account #
expiration date
3 digit security code
billing/shipping address

Regards,
Ed Skorepa/EScomposites

Još budem do sutra razmislio, ali vjerojatno to uzimam. Ako uzmem od KS reso dušilec ili od MTW reso dušilec onda opet imam isti problem (ne mogu ga staviti bliže motoru zbog izlaza. A ako većkupujem resonancu, onda mislim da je bolje uzetu ES.

Možda se varam, ima kakvih problema s ES rezonacom?
Davor Balažić
Uporabniški avatar
flesh
Profesor
Prispevkov: 1005
Pridružen: 11 Dec 2006, 22:16
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a flesh »

Moja ES resonanca ima za seboj cca 60l bencina in se ji nic ne pozna.
Uporabniški avatar
3g
Profesor
Prispevkov: 1547
Pridružen: 26 Nov 2006, 18:36
Kraj: LJPZ-LJxx-LJMS
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a 3g »

Justice napisal/-a: Inaće gas za servo je isprogramirani tako da je na stanici hod serva složeni na 100%. Extra huvra na polgasa, ali kad dodajem gas okretaji ne rastu proporcionalno. Mislio sam da je problem u smjesi fergasera ali nije. Ako sam ga bolje zatvorio onda su okretaji počeli padati na max gasu.

I kad ga turiram u zraku okretaji dosta kasne.

Nadam sa da ove dodatne informacije budu od kakve koristi.
Tele ho!

Nisem se oglasil ker so drugi podajali mnenja o nastavitvah motorja/resonance, vendar:

tudi sam sem imel pri SAITU podoben primer, mašinca je skočila zelo hitro na neke obrate pri pol gasa, potem pa nikamor več tudi ko sem gasiral fulare. Ko sem zadevo preveril s obratomerom sem ugotovil da ima motor "čudno" krivuljo, kot bi imel "exponent 1/2". zato sem na napravi naredil korekcijo, in sedaj zadeva deluje zvezno. Naj povem da ta zgodba nima nobene veze z vsem kar so napisali drugi (nastavitve motorja itd), gre samo za občutek enakomerne rasti števila obratov ko dodajaš gas.

Pri meni je bilo nekako takole:

pozicija ročke število obratov
minimalni+ 1 klik 1700
1/2 5500
full 7200

zdaj je nastavljeno takole

minimalni+klik 1700
1/2 4400
full 7200

Na moji napravi lahko to zadevo nasatviš na vsaj 5 različnih načinov, zato sem prepričan da to lahko narediš tudi na tvoji. Je pa dejstvo da vse ostalo kar so napisali ostali (nastavitve motorja, ustrezna resonanca, prop itd) te nastavitve lahko naredi nepotrebne - če se sedaj tvoj motor matra, bo naprimer manjši prop lahko povzročil boljšo odzivnost in kompliciranje s krivuljo za gas sploh ne bo potrebno!

lp
3g
I like airplane noise!

http://www.teleho.eu
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

#-o ...pol pa še Servo travel naredi na 140 %, pa bo motor močnejši za 40 %...pa bo z veseljem huvral.... :o
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

:lol: :lol:
malo heca...

3G:
Tisto, kar sem napisal, je bilo mišljeno glede na odprtost lopute v uplinjaču..
..če ima motor iste obrate pri 2/3 in pri polni odprtosti lopute...

..z nastavljanjem krivulje pa potem nastavljaš željen gas pri željeni poziciji throtle sticka...
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Odgovori

Vrni se na Akrobatsko in 3D letenje