Extreme Flight Extra 300 88.25" + DA50R
Konačno sunce!!!
Naravno da nisam mogao izdržati, extra se morala malo posunčati.
Mjerio sam okretaje i totalno sam razočaran. Samo 6000 RPM . Koliko god sam isprobavao s štelanjem igle dobio sam 6100 RPM.
Prop je 23 x 8 menz
Ovo je auspuh kojega koristim:
http://www.toni-clark.com/deutsch/motor ... 0_sdzu.htm
Napisali su da auspuh mora biti 285 mm od motora. A meni je 400 mm i ne mogu ga staviti bliže (vidi sliku).
Ima tko kakvu ideju?
Naravno da nisam mogao izdržati, extra se morala malo posunčati.
Mjerio sam okretaje i totalno sam razočaran. Samo 6000 RPM . Koliko god sam isprobavao s štelanjem igle dobio sam 6100 RPM.
Prop je 23 x 8 menz
Ovo je auspuh kojega koristim:
http://www.toni-clark.com/deutsch/motor ... 0_sdzu.htm
Napisali su da auspuh mora biti 285 mm od motora. A meni je 400 mm i ne mogu ga staviti bliže (vidi sliku).
Ima tko kakvu ideju?
- Priponke
-
- 03102008748.jpg (75.2 KiB) Pogledano 3159 krat
Davor Balažić
Halo!
Menz'S 23x8 pri 6000 1/min da v teh pogojih približno 11 kg statičnega vleka....
...kar pa bo za dobrih 9 kil težkega akrobata kar malo
1. poskušaj z malo večjim propelerjem. Če obrati ne bodo padli veliko, pomeni, da ima motor veliko navora..in da imaš res predolgo krivino. Samo po mojem ni pametno preobremenjevati motorja pri prenizkih obratih, sploh pa v poletnem času...
Ta motor se mora na tleh vrteti minimalno na 6500 1/min. Motor se mora vrteti z veseljem, brez napora morajo obrati poskočiti ob vsakem dodajanju plina...tudi malo pred maksimalnimi obrati mora zapeti in ne samo mukati....
2.poskušaj skrajšati krivino toliko, da dobiš izstopno cev avspuha pred podvozjem (kar bi bilo najbolje)
Menz'S 23x8 pri 6000 1/min da v teh pogojih približno 11 kg statičnega vleka....
...kar pa bo za dobrih 9 kil težkega akrobata kar malo
1. poskušaj z malo večjim propelerjem. Če obrati ne bodo padli veliko, pomeni, da ima motor veliko navora..in da imaš res predolgo krivino. Samo po mojem ni pametno preobremenjevati motorja pri prenizkih obratih, sploh pa v poletnem času...
Ta motor se mora na tleh vrteti minimalno na 6500 1/min. Motor se mora vrteti z veseljem, brez napora morajo obrati poskočiti ob vsakem dodajanju plina...tudi malo pred maksimalnimi obrati mora zapeti in ne samo mukati....
2.poskušaj skrajšati krivino toliko, da dobiš izstopno cev avspuha pred podvozjem (kar bi bilo najbolje)
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Budem danas pregledal još jednom dal opće mogu staviti auspuh ispred podvozja. Ako ne, moral budem kupiti rezonancu.Živnorc napisal/-a:Halo!
Menz'S 23x8 pri 6000 1/min da v teh pogojih približno 11 kg statičnega vleka....
...kar pa bo za dobrih 9 kil težkega akrobata kar malo
1. poskušaj z malo večjim propelerjem. Če obrati ne bodo padli veliko, pomeni, da ima motor veliko navora..in da imaš res predolgo krivino. Samo po mojem ni pametno preobremenjevati motorja pri prenizkih obratih, sploh pa v poletnem času...
Ta motor se mora na tleh vrteti minimalno na 6500 1/min. Motor se mora vrteti z veseljem, brez napora morajo obrati poskočiti ob vsakem dodajanju plina...tudi malo pred maksimalnimi obrati mora zapeti in ne samo mukati....
2.poskušaj skrajšati krivino toliko, da dobiš izstopno cev avspuha pred podvozjem (kar bi bilo najbolje)
Inaće gas za servo je isprogramirani tako da je na stanici hod serva složeni na 100%. Extra huvra na polgasa, ali kad dodajem gas okretaji ne rastu proporcionalno. Mislio sam da je problem u smjesi fergasera ali nije. Ako sam ga bolje zatvorio onda su okretaji počeli padati na max gasu.
I kad ga turiram u zraku okretaji dosta kasne.
Nadam sa da ove dodatne informacije budu od kakve koristi.
Davor Balažić
..ampak pazi! četudi boš krajšal krivino, ne boš nevem koliko pridobil na moči, ker je to navaden izpuh.
Krajšanje krivine ima veliko večji efekt pri resonanci. Pri takih auspuhih, kot ga imaš ti, v glavnem s spreminjanjem dolžine krivine spreminjaš območje vrtljajev v katerem je največji navor motorja ( vsaj kolikor jaz vem). Moč pa pridobiš z resonanco.
Krajšanje krivine ima veliko večji efekt pri resonanci. Pri takih auspuhih, kot ga imaš ti, v glavnem s spreminjanjem dolžine krivine spreminjaš območje vrtljajev v katerem je največji navor motorja ( vsaj kolikor jaz vem). Moč pa pridobiš z resonanco.
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Razmišljal sam o ES rezonaci. Kaj onda s dimom? Izbaciti van?Živnorc napisal/-a:..ampak pazi! četudi boš krajšal krivino, ne boš nevem koliko pridobil na moči, ker je to navaden izpuh.
Krajšanje krivine ima veliko večji efekt pri resonanci. Pri takih auspuhih, kot ga imaš ti, v glavnem s spreminjanjem dolžine krivine spreminjaš območje vrtljajev v katerem je največji navor motorja ( vsaj kolikor jaz vem). Moč pa pridobiš z resonanco.
Davor Balažić
Podatki, ki jih navajaš so izredno slabi, DA s kakšnim dobrim tovrstnim avspuhom bi moral dati s tem propelerjem okoli 7000 vrtljajev, z resonanco še par sto obratov več (tja do 7500).
Kar se tiče krivine, je pomembna tudi pri takem avspuhu, ne samo pri resonanci in problem najbrž je prav avspuh.
Pri tovrstnih avspuhih so razlike, eni so delani kot dušilec, drugi (boljši) pa so izvedeni tako, da kljub manjši dolžini, vseeno izkoriščajo resonančni efekt.
Večjega propelerja ti pa ne priporočam, tovrstni motorji dobro delajo oz jim pašejo obrati okoli 7000, pa tudi počasen odziv med letenjem , kaže na to, da se motor suče pre težko oz da je preveč obremenjen za to kar trenutno zmore.
Skrajševanje krivine je prava pot, vendar samo pod pogojem, da je avspuh dober, za kar pa nebi dal roke v ogenj, saj že podatki, da ob optimalni dolžini motor deluje pri 6300 vrtljajih kaže na to, da jim ni vse čisto jasno
Kar se tiče krivine, je pomembna tudi pri takem avspuhu, ne samo pri resonanci in problem najbrž je prav avspuh.
Pri tovrstnih avspuhih so razlike, eni so delani kot dušilec, drugi (boljši) pa so izvedeni tako, da kljub manjši dolžini, vseeno izkoriščajo resonančni efekt.
Večjega propelerja ti pa ne priporočam, tovrstni motorji dobro delajo oz jim pašejo obrati okoli 7000, pa tudi počasen odziv med letenjem , kaže na to, da se motor suče pre težko oz da je preveč obremenjen za to kar trenutno zmore.
Skrajševanje krivine je prava pot, vendar samo pod pogojem, da je avspuh dober, za kar pa nebi dal roke v ogenj, saj že podatki, da ob optimalni dolžini motor deluje pri 6300 vrtljajih kaže na to, da jim ni vse čisto jasno
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Točno iz tega razloga, kar si citiral in zaradi tega, kar sem napisal prej.Justice napisal/-a:Zakaj ne bi bil dobar auspuh?Brane napisal/-a:
Skrajševanje krivine je prava pot, vendar samo pod pogojem, da je avspuh dober, za kar pa nebi dal roke v ogenj, saj že podatki, da ob optimalni dolžini motor deluje pri 6300 vrtljajih kaže na to, da jim ni vse čisto jasno
Kdor dela avspuh za DA 50 in ga optimizira na 6300 vrtljajev nima pojma od pojma , ali pa je pretirano obremenjen, z dosego čim tišjega zvoka , na očitno škodo zmogljivosti motorja, a dejstvo je, da so tudi zelo dobri tovrstni avspuhi, lahko zelo tihi, kar je pri smetišnicah težko(nemogoče) doseči, brez očitne škode za zmogljivost motorja.
Dober tovrstni avspuh, je izveden v notranjosti tako, da se kljub manjši celotni dolžini doseže resonančni efekt in taki avspuhi le malo zaostajajo za čisto pravo resonanco, drugi, ki pa so na zunaj lahko povsem enaki, pa so čisto navaden dušilec zvoka in moč s takim avspuhom je le malo, če sploh, večja kot, če bi vgradil preprosto smetišnico (majhen avspuh direktno na cilindru) le tišji so po navadi.
In ta avspuh brez dvoma je to, navaden dušilec zvoka, s katerim motor še zdaleč ne dosega performans, kot bi jih lahko.
Konkretno vem, da DA 50 z doma narejeno smetišnico, zasuče Mettsa 22x8 čez 7000 vrtljajev in tudi Remcu s tem (če gre za isti avspuh) avspuhom, ne zmore čez 7000 vrtljajev in če po pravici povem, se mi tudi dejansko zdi da tudi njegov motor, ravno ne blesti, po moči
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Vidiš, ovaj podatak na njemačkim stranicama nisam niti zamjetil. Ako je on dizajniran da radi na 6300, onda mojih 6100 nije niti tak loš rezultat na 400 mm udaljenom auspuhu.Brane napisal/-a:[
Točno iz tega razloga, kar si citiral in zaradi tega, kar sem napisal prej.
Kdor dela avspuh za DA 50 in ga optimizira na 6300 vrtljajev nima pojma od pojma , ali pa je pretirano obremenjen, z dosego čim tišjega zvoka , na očitno škodo zmogljivosti motorja, a dejstvo je, da so tudi zelo dobri tovrstni avspuhi, lahko zelo tihi, kar je pri smetišnicah težko(nemogoče) doseči, brez očitne škode za zmogljivost motorja.
Dober tovrstni avspuh, je izveden v notranjosti tako, da se kljub manjši celotni dolžini doseže resonančni efekt in taki avspuhi le malo zaostajajo za čisto pravo resonanco, drugi, ki pa so na zunaj lahko povsem enaki, pa so čisto navaden dušilec zvoka in moč s takim avspuhom je le malo, če sploh, večja kot, če bi vgradil preprosto smetišnico (majhen avspuh direktno na cilindru) le tišji so po navadi.
In ta avspuh brez dvoma je to, navaden dušilec zvoka, s katerim motor še zdaleč ne dosega performans, kot bi jih lahko.
Konkretno vem, da DA 50 z doma narejeno smetišnico, zasuče Mettsa 22x8 čez 7000 vrtljajev in tudi Remcu s tem (če gre za isti avspuh) avspuhom, ne zmore čez 7000 vrtljajev in če po pravici povem, se mi tudi dejansko zdi da tudi njegov motor, ravno ne blesti, po moči
Kaj znači da bi mogao dobiti još 200 RPM ako približim auspuh. Mislim da nije ni vrijedno isprobavati.
Nikaj, ovaj auspuh ide u šrot, a naručil budem ES50G.
Onda vjerojatno otpada dim.
Davor Balažić
Eh kaj, samo manj trupa je usranega, sploh pa Somenzinija nič ne moti, če se mu iz resonanc kadi, zakaj bi bil to problem
Da se kadi iz resonanc, se itak malo bolj vidi samo pri hoveringu, pa saj pri hoveringu dim nima druge funkcije, kot delanje megle, tam ker pa odigrava dim svojo pravo vlogo, se pa ne bo nič videlo, saj ne gledamo modelov s šublerjem v roki
Da se kadi iz resonanc, se itak malo bolj vidi samo pri hoveringu, pa saj pri hoveringu dim nima druge funkcije, kot delanje megle, tam ker pa odigrava dim svojo pravo vlogo, se pa ne bo nič videlo, saj ne gledamo modelov s šublerjem v roki
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
No super sedaj grem lahko še mal zapravljat nekateri so me pač strašili da v primeru da je namontirana resonanca in dim skupaj, da to škodi motorju, kar pa se mi je zdelo malo mimo saj pomoje ni toliko povratnih plinov da bi tekočina za dim sploh lahko prišla v motor.
Nekje na netu sem tudi zasledil da obstaja celo tekočina za dim, ki se doda direkt v benz, a je to res?
Nekje na netu sem tudi zasledil da obstaja celo tekočina za dim, ki se doda direkt v benz, a je to res?
Tole se sliši bistveno lepše, vendar sem nekaj siguren predpisani obrati za 285 mm dolgo krivino, so 6300 vrtljajev in zaradi 1,5 cm (27cm oz 270mm) primerni obrati ne bodo narasli toliko.max2004 napisal/-a:Na YAKu imam tak motor in avspuh krivina pa je dolga cca 27 cm.Mejzlik 22/8 se vrti z 7450-7500 vrtljaji.
Po teh podatkih avspuh le ne more biti tako zanič, celo zelo hudi so ti podatki
Ob teh podatkih bi sklepal, da ta avspuh daje od sebe skoraj toliko kot Miškolinu čista resonanca, kar je pa kar visoko čeprav je res, da se Mejzlik zelo rad zasuče, razlike med 22x8 in 23x8 je pa tudi kar precej, to se kar krepko opazi, že ko oba Mejzlika držiš v roki.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Zatražio sam ponudu od ES:
Hi Davor,
the total with Shipping & Handling to Croatia is $258 ($230 plus $28) and we can ship right away. For credit card payment, we'll need:
account #
expiration date
3 digit security code
billing/shipping address
Regards,
Ed Skorepa/EScomposites
Još budem do sutra razmislio, ali vjerojatno to uzimam. Ako uzmem od KS reso dušilec ili od MTW reso dušilec onda opet imam isti problem (ne mogu ga staviti bliže motoru zbog izlaza. A ako većkupujem resonancu, onda mislim da je bolje uzetu ES.
Možda se varam, ima kakvih problema s ES rezonacom?
Hi Davor,
the total with Shipping & Handling to Croatia is $258 ($230 plus $28) and we can ship right away. For credit card payment, we'll need:
account #
expiration date
3 digit security code
billing/shipping address
Regards,
Ed Skorepa/EScomposites
Još budem do sutra razmislio, ali vjerojatno to uzimam. Ako uzmem od KS reso dušilec ili od MTW reso dušilec onda opet imam isti problem (ne mogu ga staviti bliže motoru zbog izlaza. A ako većkupujem resonancu, onda mislim da je bolje uzetu ES.
Možda se varam, ima kakvih problema s ES rezonacom?
Davor Balažić
Tele ho!Justice napisal/-a: Inaće gas za servo je isprogramirani tako da je na stanici hod serva složeni na 100%. Extra huvra na polgasa, ali kad dodajem gas okretaji ne rastu proporcionalno. Mislio sam da je problem u smjesi fergasera ali nije. Ako sam ga bolje zatvorio onda su okretaji počeli padati na max gasu.
I kad ga turiram u zraku okretaji dosta kasne.
Nadam sa da ove dodatne informacije budu od kakve koristi.
Nisem se oglasil ker so drugi podajali mnenja o nastavitvah motorja/resonance, vendar:
tudi sam sem imel pri SAITU podoben primer, mašinca je skočila zelo hitro na neke obrate pri pol gasa, potem pa nikamor več tudi ko sem gasiral fulare. Ko sem zadevo preveril s obratomerom sem ugotovil da ima motor "čudno" krivuljo, kot bi imel "exponent 1/2". zato sem na napravi naredil korekcijo, in sedaj zadeva deluje zvezno. Naj povem da ta zgodba nima nobene veze z vsem kar so napisali drugi (nastavitve motorja itd), gre samo za občutek enakomerne rasti števila obratov ko dodajaš gas.
Pri meni je bilo nekako takole:
pozicija ročke število obratov
minimalni+ 1 klik 1700
1/2 5500
full 7200
zdaj je nastavljeno takole
minimalni+klik 1700
1/2 4400
full 7200
Na moji napravi lahko to zadevo nasatviš na vsaj 5 različnih načinov, zato sem prepričan da to lahko narediš tudi na tvoji. Je pa dejstvo da vse ostalo kar so napisali ostali (nastavitve motorja, ustrezna resonanca, prop itd) te nastavitve lahko naredi nepotrebne - če se sedaj tvoj motor matra, bo naprimer manjši prop lahko povzročil boljšo odzivnost in kompliciranje s krivuljo za gas sploh ne bo potrebno!
lp
3g
I like airplane noise!
http://www.teleho.eu
http://www.teleho.eu
malo heca...
3G:
Tisto, kar sem napisal, je bilo mišljeno glede na odprtost lopute v uplinjaču..
..če ima motor iste obrate pri 2/3 in pri polni odprtosti lopute...
..z nastavljanjem krivulje pa potem nastavljaš željen gas pri željeni poziciji throtle sticka...
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.