Extreme Flight Extra 300 88.25" + DA50R
Kar slabo mi pride, ko pomislim, da je bilo tule govora o motnjah
Ko SMC sprejemnik pokasira motnjo, za nekaj časa omrtvi in nato ponovno prime, tule se je pa vseskozi nekaj dogajalo ...in to z višino
Povsem prepričan sem, da je bilo tu nekaj narobe z višino. Če bi se težave začele pri kakem agresivnem manevru, bi lahko računal, da je odpovedala kaka mehanska povezava med servom in krmilno površino, tukaj pa tega ni bilo, in je najbolj verjetno, da se je preprosto prekinila ali razklenila nezavarovana povezava med sprejemnikom in enim od višinskih servo motorjev.
Če sta bila višinska servota po krešu še delujoča in povezana s sprejemnikom, potem moja teorija najbrž ne bo vzdržala, prav tako, je manj verjetna, če so bili spoji in konektorji zaščiteni proti izpadanju oz iztikanju.
Čeprav imam pri tem nekaj pomislekov, če bi odpovedala samo ena stran, višinskega krmila, bi se z drugo stranjo dalo reagirati in vsaj malo vplivati na letenje, tule pa tega ni bilo videti.
Zelo me zanima, kakšna, natančno, je bila tu izvedba krmiljenja višine.
Ko SMC sprejemnik pokasira motnjo, za nekaj časa omrtvi in nato ponovno prime, tule se je pa vseskozi nekaj dogajalo ...in to z višino
Povsem prepričan sem, da je bilo tu nekaj narobe z višino. Če bi se težave začele pri kakem agresivnem manevru, bi lahko računal, da je odpovedala kaka mehanska povezava med servom in krmilno površino, tukaj pa tega ni bilo, in je najbolj verjetno, da se je preprosto prekinila ali razklenila nezavarovana povezava med sprejemnikom in enim od višinskih servo motorjev.
Če sta bila višinska servota po krešu še delujoča in povezana s sprejemnikom, potem moja teorija najbrž ne bo vzdržala, prav tako, je manj verjetna, če so bili spoji in konektorji zaščiteni proti izpadanju oz iztikanju.
Čeprav imam pri tem nekaj pomislekov, če bi odpovedala samo ena stran, višinskega krmila, bi se z drugo stranjo dalo reagirati in vsaj malo vplivati na letenje, tule pa tega ni bilo videti.
Zelo me zanima, kakšna, natančno, je bila tu izvedba krmiljenja višine.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Sve konektore na produžnim kablovima sam zaštitio 'schrumf' šlaufom (termo bužir), a nakon kreša su svi servo produžni kabli bili spojeni i doma sam moral rezati termo bužir da ih odvojim.Brane napisal/-a:Kar slabo mi pride, ko pomislim, da je bilo tule govora o motnjah
Ko SMC sprejemnik pokasira motnjo, za nekaj časa omrtvi in nato ponovno prime, tule se je pa vseskozi nekaj dogajalo ...in to z višino
Povsem prepričan sem, da je bilo tu nekaj narobe z višino. Če bi se težave začele pri kakem agresivnem manevru, bi lahko računal, da je odpovedala kaka mehanska povezava med servom in krmilno površino, tukaj pa tega ni bilo, in je najbolj verjetno, da se je preprosto prekinila ali razklenila nezavarovana povezava med sprejemnikom in enim od višinskih servo motorjev.
Če sta bila višinska servota po krešu še delujoča in povezana s sprejemnikom, potem moja teorija najbrž ne bo vzdržala, prav tako, je manj verjetna, če so bili spoji in konektorji zaščiteni proti izpadanju oz iztikanju.
Čeprav imam pri tem nekaj pomislekov, če bi odpovedala samo ena stran, višinskega krmila, bi se z drugo stranjo dalo reagirati in vsaj malo vplivati na letenje, tule pa tega ni bilo videti.
Zelo me zanima, kakšna, natančno, je bila tu izvedba krmiljenja višine.
visina je bila spojena jednau kanal br 3 druga u kanal br 8. Bili su uključeni mali pomaci s +40 % exponencijale. Isključeni flap snap i mix nagiba i visine.
Ne vidi se baš najbolje, ali radio sam jako male krugove, baš zbog straha od smetnji.
Na Funtani se meni odšrajfila servo glava jednog servo motora za visinu. Opce nisam primjetil nikavu promjenu. Tak da jedno vrijene nisam ni skužil da letim bez jedne visine. Od tada stvaljam mrvicu lockteit na vijak servo glave.
Jedan dan budem spojil konfiguraciju s produžnim kablovima, servo motorima, sensorom, baterijama i pumpom na osciloskop i izmjeril utjecaj A na V. Mehanički budem opteretil servomotre.
Davor Balažić
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Nebl bil rad preveč pameten ampak tole zgleda kot da drug modelar {na tvoji frekvenci} na tleh probava kako mu dela višina .Sam sem imel isti primer vendar pa ne z tako velkim avionom .
Tut moja ženka je sestavljala avione.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
Opisano kaže na dokaj solidno izvedbo elektro povezave do obeh repnih servotov, pa tudi da se zgodi kaj takega, bi morala odpovedati oba, kar pa je malo verjetno.
Kaj pa mehanske povezave med servom in krmilno površino, so ročke vlepljene v oba višinca še fiksno in trdo vlepljene, pri takem krešu ostane rep relativno nepoškodovan in ni razloga, da bi bilo na repu kaj razmajano.
Ne morem se znebiti občutka, da je bilo nekaj narobe z višinskim krmilom.
Sicer je pa zelo podobno padal model od mojega sina, ko je pozabil pritrditi anteno v oddajnik in je model izgubil signal, a on je imel navaden sprejemnik, kjer so servoti po izgubi signala trzali, pri PCM sprejemniku je tako obnašanje nemogoče, četudi model izgubi signal.
Na videu nikakor ne morem ugotoviti, ali se višina kaj premika
Kakšna je možnost popolnega izpada elektrike, je bil model pri padanju gluh za vse komande ali samo za višino. Zvok motorja pri padanju se mi zdi relativno nespremenjen, v takem primeru bi jaz sigurno takoj odvzel gas.
Tudi kake spremembe na eleronih ni videti
Kaj pa mehanske povezave med servom in krmilno površino, so ročke vlepljene v oba višinca še fiksno in trdo vlepljene, pri takem krešu ostane rep relativno nepoškodovan in ni razloga, da bi bilo na repu kaj razmajano.
Ne morem se znebiti občutka, da je bilo nekaj narobe z višinskim krmilom.
Sicer je pa zelo podobno padal model od mojega sina, ko je pozabil pritrditi anteno v oddajnik in je model izgubil signal, a on je imel navaden sprejemnik, kjer so servoti po izgubi signala trzali, pri PCM sprejemniku je tako obnašanje nemogoče, četudi model izgubi signal.
Na videu nikakor ne morem ugotoviti, ali se višina kaj premika
Kakšna je možnost popolnega izpada elektrike, je bil model pri padanju gluh za vse komande ali samo za višino. Zvok motorja pri padanju se mi zdi relativno nespremenjen, v takem primeru bi jaz sigurno takoj odvzel gas.
Tudi kake spremembe na eleronih ni videti
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Pred časom sem imel možnost preizkusiti, kako je pri PCM sprejemniku, če nekdo povozi tvoj kanal. Sprejemnik posluša oddajnik, ki je bližji, vendar ga posluša v celoti.UROŠ MURKOVIČ napisal/-a:Nebl bil rad preveč pameten ampak tole zgleda kot da drug modelar {na tvoji frekvenci} na tleh probava kako mu dela višina .Sam sem imel isti primer vendar pa ne z tako velkim avionom .
Izjemno malo je možnosti, da bi nekdo, ki je moral biti zelo blizu, preizkušal višino, elerone in motor pa zadel v istem položaju kot so bili prej.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Živijo!
Naj povem svojo dogodivščino s Sukhoiem, ki ji tudi nisem prišel do konca, je pa precej podobna:
Takoj po vzletu zapeljem za 90° levo in v tej ravnini model naredi pol role v levo, pol v desno. V tem sem začel kričati: MOTNJAAA, dal gas na nič... model je spet prijel na komande in brez gasa pristal - misleč da je kriv elektromotor.
Uporabljam sprejemnik SMC 20 DSCAN, katiri mi je še vedno pri prižganem elektromotorju ob najbolj slabi legi antene v modelu za sprejem in oddajnikom z zloženo anteno vlekel VSAJ dobrih 170m šele po 220m pa je prešel v fail safe, pa še to če je bila komanda skoraj v travi. Fail safe sem testiral tudi, ko sem izklučil komando z nekaj gasa in odklonjenimi krmili... model je v manj kot sekundi preskočil v fail safe (brez gasa, vse skoraj neutral), ko pa sem prižgal je pa tudi v dosti manj kot sekundi skočil nazaj...
Od takrat naprej imam strah v krvi, ker NIMAM POJMA kaj je bilo krivo... za vsak slučaj od takrat naprej siguram kable od eleronov, ostali kabli (podaljški...) so pa vsi fiksno zlotani in prvič konektani šele v sprejemniku.
Edini možni krivec se mi zdi da je pač en od eleronov bil vtaknjen skupaj premalo in je pomahal... ali pa kakšna interna motnja, ki bi jo sprejemnik dal naprej na servote... externa skoraj nebi mogla biti, ker bi šel v fail-safe...
Uporabljam kitajski 8A UBEC.... ki je delal pred tem in 20 letov po tem super (tok tok).
LP!
Jure
P.S.: moje sožalje, gredo mi kar dlake pokonci, ko vidim kaj se ti je zgodilo, in kako je človek pri tem nemočen .
Naj povem svojo dogodivščino s Sukhoiem, ki ji tudi nisem prišel do konca, je pa precej podobna:
Takoj po vzletu zapeljem za 90° levo in v tej ravnini model naredi pol role v levo, pol v desno. V tem sem začel kričati: MOTNJAAA, dal gas na nič... model je spet prijel na komande in brez gasa pristal - misleč da je kriv elektromotor.
Uporabljam sprejemnik SMC 20 DSCAN, katiri mi je še vedno pri prižganem elektromotorju ob najbolj slabi legi antene v modelu za sprejem in oddajnikom z zloženo anteno vlekel VSAJ dobrih 170m šele po 220m pa je prešel v fail safe, pa še to če je bila komanda skoraj v travi. Fail safe sem testiral tudi, ko sem izklučil komando z nekaj gasa in odklonjenimi krmili... model je v manj kot sekundi preskočil v fail safe (brez gasa, vse skoraj neutral), ko pa sem prižgal je pa tudi v dosti manj kot sekundi skočil nazaj...
Od takrat naprej imam strah v krvi, ker NIMAM POJMA kaj je bilo krivo... za vsak slučaj od takrat naprej siguram kable od eleronov, ostali kabli (podaljški...) so pa vsi fiksno zlotani in prvič konektani šele v sprejemniku.
Edini možni krivec se mi zdi da je pač en od eleronov bil vtaknjen skupaj premalo in je pomahal... ali pa kakšna interna motnja, ki bi jo sprejemnik dal naprej na servote... externa skoraj nebi mogla biti, ker bi šel v fail-safe...
Uporabljam kitajski 8A UBEC.... ki je delal pred tem in 20 letov po tem super (tok tok).
LP!
Jure
P.S.: moje sožalje, gredo mi kar dlake pokonci, ko vidim kaj se ti je zgodilo, in kako je človek pri tem nemočen .
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Nitko nije palil stanicu. A niti nitko nema moj kanal, ja jedini letim na 35 MHz B band.Brane napisal/-a:Pred časom sem imel možnost preizkusiti, kako je pri PCM sprejemniku, če nekdo povozi tvoj kanal. Sprejemnik posluša oddajnik, ki je bližji, vendar ga posluša v celoti.UROŠ MURKOVIČ napisal/-a:Nebl bil rad preveč pameten ampak tole zgleda kot da drug modelar {na tvoji frekvenci} na tleh probava kako mu dela višina .Sam sem imel isti primer vendar pa ne z tako velkim avionom .
Izjemno malo je možnosti, da bi nekdo, ki je moral biti zelo blizu, preizkušal višino, elerone in motor pa zadel v istem položaju kot so bili prej.
Gas sam valjda smanjil, ne znam točno (sigurno jesam, tolko sam valjda bil priseban). Bil sam prilično šokirani trzanjem repa i pokušavao sam ispraviti rep. Znam da sam nekoliko puta navlačil visinu i sam sebi govoril ''prokleti avion ispravi se !!'' ali rep se trzal sam od sebe, nije me hlet 'slušati'.
Davor Balažić
Tako leti model, ki ima višinsko krmilo take oblike, kot ta model (s precejšnjo krmilno površino tudi pred panti) in te krmilne površine nič več ne vodi pač pa se prosto giblje.UROŠ MURKOVIČ napisal/-a:Brane kaj za vraga pa je pol premetavalo avion gor pa dol če ne višinci.
Zadnjič spremenil Brane, dne 15 Okt 2008, 08:50, skupaj popravljeno 1 krat.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Ja sam sad isto naručil taj UBEC, budem videl. Powerbox sensor budem ovaj tjedan testiral.JKSniper napisal/-a:Živijo!
Naj povem svojo dogodivščino s Sukhoiem, ki ji tudi nisem prišel do konca, je pa precej podobna:
Takoj po vzletu zapeljem za 90° levo in v tej ravnini model naredi pol role v levo, pol v desno. V tem sem začel kričati: MOTNJAAA, dal gas na nič... model je spet prijel na komande in brez gasa pristal - misleč da je kriv elektromotor.
Uporabljam sprejemnik SMC 20 DSCAN, katiri mi je še vedno pri prižganem elektromotorju ob najbolj slabi legi antene v modelu za sprejem in oddajnikom z zloženo anteno vlekel VSAJ dobrih 170m šele po 220m pa je prešel v fail safe, pa še to če je bila komanda skoraj v travi. Fail safe sem testiral tudi, ko sem izklučil komando z nekaj gasa in odklonjenimi krmili... model je v manj kot sekundi preskočil v fail safe (brez gasa, vse skoraj neutral), ko pa sem prižgal je pa tudi v dosti manj kot sekundi skočil nazaj...
Od takrat naprej imam strah v krvi, ker NIMAM POJMA kaj je bilo krivo... za vsak slučaj od takrat naprej siguram kable od eleronov, ostali kabli (podaljški...) so pa vsi fiksno zlotani in prvič konektani šele v sprejemniku.
Edini možni krivec se mi zdi da je pač en od eleronov bil vtaknjen skupaj premalo in je pomahal... ali pa kakšna interna motnja, ki bi jo sprejemnik dal naprej na servote... externa skoraj nebi mogla biti, ker bi šel v fail-safe...
Uporabljam kitajski 8A UBEC.... ki je delal pred tem in 20 letov po tem super (tok tok).
LP!
Jure
P.S.: moje sožalje, gredo mi kar dlake pokonci, ko vidim kaj se ti je zgodilo, in kako je človek pri tem nemočen .
Davor Balažić
horizontalci su bili čvrsto pričvršÄ‡eni i povezani sa servo motorima.Brane napisal/-a:Tako leti model, ki ima višinsko krmilo take oblike (s precejšnjo krmilno površino tudi pred panti) in te krmilne površine nič več ne vodi pač pa se prosto giblje.UROŠ MURKOVIČ napisal/-a:Brane kaj za vraga pa je pol premetavalo avion gor pa dol če ne višinci.
Davor Balažić
Vendar ni nujno, da so servo motorji vse držali trdno v položaju, če je prišlo do popolnega izpada elektrike, so se servoti in z njimi krmilne površine prosto gibale.Justice napisal/-a:horizontalci su bili čvrsto pričvršÄ‡eni i povezani sa servo motorima.Brane napisal/-a:Tako leti model, ki ima višinsko krmilo take oblike (s precejšnjo krmilno površino tudi pred panti) in te krmilne površine nič več ne vodi pač pa se prosto giblje.UROŠ MURKOVIČ napisal/-a:Brane kaj za vraga pa je pol premetavalo avion gor pa dol če ne višinci.
Eleronom (ki so vsi za panti) in motorju, se izguba napajanja ni mogla tako poznati, ostali so pač kjer so bili.
Še en razlog za sum, da je model ostal brez napajanja.
V tej debati je treba upoštevati, da imamo vsak svoje izkušnje in vse je več ali manj ugibanje , z željo da se na koncu najde prava napaka.
Če se bo pa res našla, se pa ne ve
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Kolko digitalnih servo motorjev, pa je sploh pametno imeti direkt na sprejemnik vezano?
V kratkem bom tudi jaz delal yaka 89" in nekako nočem imeti vseh servo motorjev na sprejemniku in bom raje vzel power box.
Čeprav imam na sedanjem modelu 6 digitalnih direkt na sprejemnik in ni težav. Samo tukaj pa pridejo močnejši digitalni, pa zna kar nekaj več elektrike potrošiti.
V kratkem bom tudi jaz delal yaka 89" in nekako nočem imeti vseh servo motorjev na sprejemniku in bom raje vzel power box.
Čeprav imam na sedanjem modelu 6 digitalnih direkt na sprejemnik in ni težav. Samo tukaj pa pridejo močnejši digitalni, pa zna kar nekaj več elektrike potrošiti.
Futaba 12FG & Taranis Q X7
Ne komplicirat,....samo dodatno težo boš navlekel v model.skorp_jon napisal/-a:Kolko digitalnih servo motorjev, pa je sploh pametno imeti direkt na sprejemnik vezano?
V kratkem bom tudi jaz delal yaka 89" in nekako nočem imeti vseh servo motorjev na sprejemniku in bom raje vzel power box.
Čeprav imam na sedanjem modelu 6 digitalnih direkt na sprejemnik in ni težav. Samo tukaj pa pridejo močnejši digitalni, pa zna kar nekaj več elektrike potrošiti.
LP
Ko smo že pri tem, jaz sem imel Extro težko 13 kil z razponom 2,6m.
Imel sem kretnico, kar je pri takem modelu smiselno, če ne zaradi drugega, pa zato, ker en eleron krmilita že dva servota večinoma pa se dva servota uporabita tudi za smer.
A moje Extra je za 5 cca 15 minutnih 3D poletov skurila cca 1000mAh ali natančneje okoli 500mAh iz vsakega od dveh 800mAh lipotov.
S tega zornega kota, se mi ne zdi smiselno uporabiti kretnice niti pri tako velikem modelu, kajti vsi servoti so bili močni 12 kilski digitalci, razen enega 18 kilskega jumbota in taka poraba res ni taka, da bi koga moralo upravičeno skrbeti za sprejemnik. Pa da nebi kdo sedaj omenjal kakšna je lahko trenutna poraba v špicah, v praksi sploh ne more priti do tega, da bi vsi servoti naenkrat žrli blokorni tok in če se vzame da 8 digitalcev med aktivnim 3D letenjem v eni uri skuri manj kot 1000mAh, potem se tudi v špicah ne more dogajati kaj drastičnega.
Praksa je pa taka, da se kretnice običajno začnejo uporabljati takrat, ko en eleron rabi 2servota, to se pa začne pri 3D sposobnih akrobatih, nekje med 2,4 in 2,5 m razpona.
Imel sem kretnico, kar je pri takem modelu smiselno, če ne zaradi drugega, pa zato, ker en eleron krmilita že dva servota večinoma pa se dva servota uporabita tudi za smer.
A moje Extra je za 5 cca 15 minutnih 3D poletov skurila cca 1000mAh ali natančneje okoli 500mAh iz vsakega od dveh 800mAh lipotov.
S tega zornega kota, se mi ne zdi smiselno uporabiti kretnice niti pri tako velikem modelu, kajti vsi servoti so bili močni 12 kilski digitalci, razen enega 18 kilskega jumbota in taka poraba res ni taka, da bi koga moralo upravičeno skrbeti za sprejemnik. Pa da nebi kdo sedaj omenjal kakšna je lahko trenutna poraba v špicah, v praksi sploh ne more priti do tega, da bi vsi servoti naenkrat žrli blokorni tok in če se vzame da 8 digitalcev med aktivnim 3D letenjem v eni uri skuri manj kot 1000mAh, potem se tudi v špicah ne more dogajati kaj drastičnega.
Praksa je pa taka, da se kretnice običajno začnejo uporabljati takrat, ko en eleron rabi 2servota, to se pa začne pri 3D sposobnih akrobatih, nekje med 2,4 in 2,5 m razpona.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???