Sebart SU-29S 140
Živjo
In sva šla v zrak . Krstni let je bil že včeraj kljub zelo zoprnemu bočnemu severnemu vetru, a jaz se ne dam . Kar takoj sem snel copatke, ki so se nevarno zatikali v travo. Doma sem jih nato bolj čvrsto pritrdil a so se izkazali za zelo mehke...beri razpoka. Zaradi vetra modela niti trimal nisem le na hitro sem opravil dva leta po 6 min. Vleka je dovolj le hitrost bi lahko bila malce večja. Bom videl kako bo ko posežem po propu z večjim korakom.
Danes sem bil spet dvakrat v zraku in bilo je popolno brezvetrje. Model leti in to sam . Noben trim ni bil potreben in z akumulatorji povsem v nosu leti hrbtno brez podpiranja. Očitno je doma izdelan nosilec motorja toliko lažji, da je težišče že v štartu precej nazaj. Komplet letalo z akumulatorji tehta 5kg. Ta teža se še kako pozna ne letenju, ssj letalo dobesedno lebdi. Okretnost je primerljiva z depronarjem in pri letu na nož greš lahko peš poleg. Malce ga sicer vleče na kolesa a sem z malenkost miksa to BP rešil.
Po 10min raznovrstnega letenja in testiranja vleka vertikalno so imele posamezne celice še vedno 3,8V. Včeraj je šlo vanje po 6 minutah 1900mAh...šparovček.
Prvi in drugi vtis je fenomenalen. Sedj sledi čiščenje stanovanja , letala in okrasitev z nalepkami.
Pa slike bodo tudi.
Lep pozdrav, Andrej.
P.S. Zaenkrat sem še brez spinerja, ker moram luknjo povrtati na 12mm.
In sva šla v zrak . Krstni let je bil že včeraj kljub zelo zoprnemu bočnemu severnemu vetru, a jaz se ne dam . Kar takoj sem snel copatke, ki so se nevarno zatikali v travo. Doma sem jih nato bolj čvrsto pritrdil a so se izkazali za zelo mehke...beri razpoka. Zaradi vetra modela niti trimal nisem le na hitro sem opravil dva leta po 6 min. Vleka je dovolj le hitrost bi lahko bila malce večja. Bom videl kako bo ko posežem po propu z večjim korakom.
Danes sem bil spet dvakrat v zraku in bilo je popolno brezvetrje. Model leti in to sam . Noben trim ni bil potreben in z akumulatorji povsem v nosu leti hrbtno brez podpiranja. Očitno je doma izdelan nosilec motorja toliko lažji, da je težišče že v štartu precej nazaj. Komplet letalo z akumulatorji tehta 5kg. Ta teža se še kako pozna ne letenju, ssj letalo dobesedno lebdi. Okretnost je primerljiva z depronarjem in pri letu na nož greš lahko peš poleg. Malce ga sicer vleče na kolesa a sem z malenkost miksa to BP rešil.
Po 10min raznovrstnega letenja in testiranja vleka vertikalno so imele posamezne celice še vedno 3,8V. Včeraj je šlo vanje po 6 minutah 1900mAh...šparovček.
Prvi in drugi vtis je fenomenalen. Sedj sledi čiščenje stanovanja , letala in okrasitev z nalepkami.
Pa slike bodo tudi.
Lep pozdrav, Andrej.
P.S. Zaenkrat sem še brez spinerja, ker moram luknjo povrtati na 12mm.
- sandi.smid
- Freak
- Prispevkov: 974
- Pridružen: 06 Mar 2006, 07:16
- Kraj: Gorenjska
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
Weeeehaaaa ... a ni kot deproner?
... sorry ker nisem slikal kam dati U-bec... jaz sem ga dal na zadnjo plato (vertikalno) tiste centralne plate kjer je gor servo za smer. Imel sem tekmo vmes, pa sem gladko pozabil .
PS... rebre na kaputaži lahko pobarvaš z alkoholcem, 99% ljudi ki stojijo 75cm proč "nategneš" da si jih rezal .
Čestitke za uspešno splovitev... slika modela od zadaj pa je.... PORNO... tak sexy deklica je to da jo je lahko že strah
LP!
Jure
... sorry ker nisem slikal kam dati U-bec... jaz sem ga dal na zadnjo plato (vertikalno) tiste centralne plate kjer je gor servo za smer. Imel sem tekmo vmes, pa sem gladko pozabil .
PS... rebre na kaputaži lahko pobarvaš z alkoholcem, 99% ljudi ki stojijo 75cm proč "nategneš" da si jih rezal .
Čestitke za uspešno splovitev... slika modela od zadaj pa je.... PORNO... tak sexy deklica je to da jo je lahko že strah
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Živjo
Danes sem spet opravil tri štarte, kljub zelooo zoprnemu vetru v sunkih. Lipote vedno pogrejem na nekje 30stC. Moči pri tem letalu res ne manjka in model je res počasen. V to, da se model zadovoljico pelje tudi na samo 6LiPo celic, sedaj sploh ne dvomim. Danes sem dobil še dva propelerja (sedaj je na modelu APC-E 20Ă—8 ), in takoj ko bo čas dopuščal bom opravil meritve. Oba sta lesenjače Metts in sicer 20Ă—10 in 21Ă—8. Zadnji je komaj kaj večji od APC-ja po premeru , sta pa oba precej bolj mesnata. Večji prop je 10g težji od APC-ja, manjši pa je kar nekje enak.....poročam .
Lep pozdrav, Andrej.
Danes sem spet opravil tri štarte, kljub zelooo zoprnemu vetru v sunkih. Lipote vedno pogrejem na nekje 30stC. Moči pri tem letalu res ne manjka in model je res počasen. V to, da se model zadovoljico pelje tudi na samo 6LiPo celic, sedaj sploh ne dvomim. Danes sem dobil še dva propelerja (sedaj je na modelu APC-E 20Ă—8 ), in takoj ko bo čas dopuščal bom opravil meritve. Oba sta lesenjače Metts in sicer 20Ă—10 in 21Ă—8. Zadnji je komaj kaj večji od APC-ja po premeru , sta pa oba precej bolj mesnata. Večji prop je 10g težji od APC-ja, manjši pa je kar nekje enak.....poročam .
Lep pozdrav, Andrej.
- Priponke
-
- Metts.jpg (58.05 KiB) Pogledano 4944 krat
Živjo
Danes so potekale meritve. Rezulat je naslednji:
Metts 21Ă—8 6700rpm 80A
Metts 20Ă—10 6800rpm 75A
APC-E 20Ă—8 7000rpm 60A
Statični vlek pri 21Ă—8 je abnormalen . Res ni potrebe po takšnem vleku. Z obema propelerjema pa ima model višjo zračno hitrost. Problem pri 20Ă—10 je le v tem, da ni dobro zbalansiran in nekje na pol gasa (v tem območju se ga največ uporablja) začne oddajati vibracije.
Zgolj za info: Če je napetost pri polnih akujih pod max. obremenivijo 36V, to pri 80A znese ~ 2900W. Če pa je napetot višja gre pa moč čez 3kW!!! in to na koncu znese 600W/kg. Nore številke. Izkoristek seveda ni upoštevan. Motor je bil pri obeh 10 minutnih letih, segret na nekje 40stC in prav tako baterije....regler je mrtvo hladen . Napetost posameznega člena pri obeh setih je na koncu letenja znašala 3.7V.
Lep pozdrav, Andrej.
Danes so potekale meritve. Rezulat je naslednji:
Metts 21Ă—8 6700rpm 80A
Metts 20Ă—10 6800rpm 75A
APC-E 20Ă—8 7000rpm 60A
Statični vlek pri 21Ă—8 je abnormalen . Res ni potrebe po takšnem vleku. Z obema propelerjema pa ima model višjo zračno hitrost. Problem pri 20Ă—10 je le v tem, da ni dobro zbalansiran in nekje na pol gasa (v tem območju se ga največ uporablja) začne oddajati vibracije.
Zgolj za info: Če je napetost pri polnih akujih pod max. obremenivijo 36V, to pri 80A znese ~ 2900W. Če pa je napetot višja gre pa moč čez 3kW!!! in to na koncu znese 600W/kg. Nore številke. Izkoristek seveda ni upoštevan. Motor je bil pri obeh 10 minutnih letih, segret na nekje 40stC in prav tako baterije....regler je mrtvo hladen . Napetost posameznega člena pri obeh setih je na koncu letenja znašala 3.7V.
Lep pozdrav, Andrej.
Takoleeeee, da bo kaj novega!
V petek sem prejel novo podvozje za Sukhoia - karbonsko!
Staro podvozje - Aluminij, ki se je zvijal in sem ga pigal na roko nazaj... jao. Teža: 186g
Novo podvozje - Karbon Teža - polovica starega: 94g
V petek sem prejel novo podvozje za Sukhoia - karbonsko!
Staro podvozje - Aluminij, ki se je zvijal in sem ga pigal na roko nazaj... jao. Teža: 186g
Novo podvozje - Karbon Teža - polovica starega: 94g
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Takole izgleda na modelu našraufano...
pa dodamo gor okras...
in damo na lepotno operacijo:
Takole pa izgleda popedenano
Aja, copateki so NESRAMNO švoh narejeni... še štart ali dva, pa bi se zlomli okrog naokrog. Zato sem jih primerno ojačal z tkanincami... sedaj pa je kot mora biti!
LP!
Jure
pa dodamo gor okras...
in damo na lepotno operacijo:
Takole pa izgleda popedenano
Aja, copateki so NESRAMNO švoh narejeni... še štart ali dva, pa bi se zlomli okrog naokrog. Zato sem jih primerno ojačal z tkanincami... sedaj pa je kot mora biti!
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Takole... Ko sem zamenjal iz 20X8 Mejzlik, ki je ca. 40% težji od tega, ki ga imam sedaj - 20X11E Mejzlik, sem imel probleme z gretjem motorja. Ni se pregrel, grel se je pa hudobno.
Vzrok je to, da nisem želel turbo spinnerja, hkrati pa ima kaputaža ogromo vstopno luknjo, zato v model pride ogromno zraka, katerega pa dosti manjša izstopna luknja ne more požirat.
Problem je bil tudi nosilec, katerega luknje se niso prilegale luknjam motorja.
No, takole sem povečal luknje... je precej težko, ker je iz 3mm dur-al. Zlomil sem 2 rezkarja brez da bi naredil malo večjo prasko ... no, z enim super duper je pa potem le šlo
Na nosilcu sem imel na zgornji stran en jeziček, ki ga nisem rabil... zato sem ga preprosto odrezal:
Vzrok je to, da nisem želel turbo spinnerja, hkrati pa ima kaputaža ogromo vstopno luknjo, zato v model pride ogromno zraka, katerega pa dosti manjša izstopna luknja ne more požirat.
Problem je bil tudi nosilec, katerega luknje se niso prilegale luknjam motorja.
No, takole sem povečal luknje... je precej težko, ker je iz 3mm dur-al. Zlomil sem 2 rezkarja brez da bi naredil malo večjo prasko ... no, z enim super duper je pa potem le šlo
Na nosilcu sem imel na zgornji stran en jeziček, ki ga nisem rabil... zato sem ga preprosto odrezal:
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Na motor sem namontiral zadnjo akso, ki je priložena:
In na njo obesil Axi 53xx custom made Cooler.
Izdelal ga je Jure "Boeing" Strašek
In na njo obesil Axi 53xx custom made Cooler.
Izdelal ga je Jure "Boeing" Strašek
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Kot saržer za revolver
Tako, pa ga imamo na motorju!
Pritrdi se zelo enostavno... podložka ni potrebna, akso pa tudi odrežemo.
Tako, pa ga imamo na motorju!
Pritrdi se zelo enostavno... podložka ni potrebna, akso pa tudi odrežemo.
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Po nasvetu Mencina, sem zaprl kaputažo, tako da je prostora okrog motorja ca 2cm.
In evo ga!
Video delovanja še pride!
LP!
Jure
In evo ga!
Video delovanja še pride!
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Motor se je pregreval, ker sem reveža tiščal več ali manj vsaj nad polovico z gasom...
http://www.youtube.com/watch?v=jgp0pUtkkpo
Video cooler-ja je fertik!
http://www.youtube.com/watch?v=nM57DP93bqE
http://www.youtube.com/watch?v=jgp0pUtkkpo
Video cooler-ja je fertik!
http://www.youtube.com/watch?v=nM57DP93bqE
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt:
- Marko Mencin
- Freak
- Prispevkov: 728
- Pridružen: 02 Dec 2004, 20:25
- Kraj: LJ-Barje
- Kontakt: