CAP 232-1,85m
CAP 232-1,85m
Lep pozdrav vsem!
Testiranja so mimo,model je ostal v enem kosu in tukaj sledi rahlo poročilo o mojem novem modelu,ki mi bo delal družbo do nadaljnega.
Gre za model letala CAP 232 z razponom kril 185cm in bencinskim motorjem RCGF 26ccm,ki vrti eliso 18x8 tja nekje do 6500 obratov z navadno "smetišnico".Masa modela je relativno velika(5,5kg),vendar ji motor po prvih občutkih suvereno kljubuje za normalno akro letenje.
Motorizacija je bila sprva načrtovana močnejša,ki pa se je izkazala za preveč brutalno in bo kmalu dobila novo delovno mesto.O tem kasneje)Krmilne površine so povezane z 7-mimi servo motorji(je treba še čok na enga dat )katere krmili Futabin PCM sprejemnik,ki se napaja iz Li-Po celic 1500mAh.
Da samo ne pišem je tu tudi nekaj slikic,kakšen video pa upam tudi sledi.
LP,Borut
Testiranja so mimo,model je ostal v enem kosu in tukaj sledi rahlo poročilo o mojem novem modelu,ki mi bo delal družbo do nadaljnega.
Gre za model letala CAP 232 z razponom kril 185cm in bencinskim motorjem RCGF 26ccm,ki vrti eliso 18x8 tja nekje do 6500 obratov z navadno "smetišnico".Masa modela je relativno velika(5,5kg),vendar ji motor po prvih občutkih suvereno kljubuje za normalno akro letenje.
Motorizacija je bila sprva načrtovana močnejša,ki pa se je izkazala za preveč brutalno in bo kmalu dobila novo delovno mesto.O tem kasneje)Krmilne površine so povezane z 7-mimi servo motorji(je treba še čok na enga dat )katere krmili Futabin PCM sprejemnik,ki se napaja iz Li-Po celic 1500mAh.
Da samo ne pišem je tu tudi nekaj slikic,kakšen video pa upam tudi sledi.
LP,Borut
- Priponke
-
- cap2.jpg (123.49 KiB) Pogledano 5227 krat
-
- cap3.jpg (83.14 KiB) Pogledano 5227 krat
-
- cap1.jpg (103.52 KiB) Pogledano 5227 krat
Zadnjič spremenil Boko, dne 17 Jun 2008, 21:18, skupaj popravljeno 1 krat.
Hvala za mnenja!Zaradi pomankanja časa se nekako nagibam na ARF modele kakršen je tudi ta.Točnega proizvajalca nebi vedu,mislim pa da je nekje v sorodu z Hangar 9 al kako.
Glede kitajčka imam zaenkrat pozitivno mnenje,vendar mu dam še malo časa da se izkaže.V grobem je izdelava na malo nižji ravni,samo delovanje motorja pa je kar v o.k.Konstantni obrati merjeni z obratomerjem,rad vžiga in še podatki so vsaj blizu napisanega v navodilih.Da dodam še 2jahre garantie in nizko ceno,ki dopušča še kakšen dodaten nakup.
LP,Borut
Glede kitajčka imam zaenkrat pozitivno mnenje,vendar mu dam še malo časa da se izkaže.V grobem je izdelava na malo nižji ravni,samo delovanje motorja pa je kar v o.k.Konstantni obrati merjeni z obratomerjem,rad vžiga in še podatki so vsaj blizu napisanega v navodilih.Da dodam še 2jahre garantie in nizko ceno,ki dopušča še kakšen dodaten nakup.
LP,Borut
Puhhh!
Da malo po dolgem času spet obudim temo in obrišem prah.
Model je še vedno med letečimi in je do sedaj doživel nekaj modifikacij.Te se predvsem nanašajo na motorizacijo in nekaj rahlega na elektrifikacijo.
Prejšnji motor je bil zaradi neresnosti zamenjan z Roto 35VI,ki se modelu zelo poda in mu daje vse potrebno za letenje kot se spodobi.Zopet je v kompletu doma izdelan izpuh.
Za napajanje elektronike sedaj namesto prejšnjih lipo(komande) in nimh(motor) celic skrbi samo 1x2S lipo 2150mAh, ki preko kitajskega 15A BEC-a zadostuje za 5+ brezskrbnih poletov.Kapaciteta celic po teh pade na cca. 75%-80%.
Da samo ne govorim še malo materijala...
Da malo po dolgem času spet obudim temo in obrišem prah.
Model je še vedno med letečimi in je do sedaj doživel nekaj modifikacij.Te se predvsem nanašajo na motorizacijo in nekaj rahlega na elektrifikacijo.
Prejšnji motor je bil zaradi neresnosti zamenjan z Roto 35VI,ki se modelu zelo poda in mu daje vse potrebno za letenje kot se spodobi.Zopet je v kompletu doma izdelan izpuh.
Za napajanje elektronike sedaj namesto prejšnjih lipo(komande) in nimh(motor) celic skrbi samo 1x2S lipo 2150mAh, ki preko kitajskega 15A BEC-a zadostuje za 5+ brezskrbnih poletov.Kapaciteta celic po teh pade na cca. 75%-80%.
Da samo ne govorim še malo materijala...
- Priponke
-
- 05072009116.jpeg (125.49 KiB) Pogledano 3390 krat
-
- 05072009117.jpeg (123.75 KiB) Pogledano 3390 krat
-
- 05072009114.jpeg (141.85 KiB) Pogledano 3390 krat
Pozna se,da je model še čisto klasične gradnje glede na novejše predihane modele in ima na sebi nekoliko odvečnega materijala ter posledično odvečnih gramov.Za letenje pa je vseeno kar lepo ubogljiv.
Kar se tiče podvozja je bila konstrukcija ojačana pred sestavo modela in je že preživela trši pristanek ob odpovedi motorja brez ene same razpoke, samo podvozje pa je bilo zvito kot propeler.
LP,
Borut
Kar se tiče podvozja je bila konstrukcija ojačana pred sestavo modela in je že preživela trši pristanek ob odpovedi motorja brez ene same razpoke, samo podvozje pa je bilo zvito kot propeler.
LP,
Borut