Extreme Flight Yak 54-E 47.5"
Kakorkoli, preko prvomajskih sem se največ naletel za Yakcem.
Višek je bil izlet v Lijak, kjer je za hebelne poprijel Alan. Mislim, kapo dol.
Nekaj utrinkov sem povezel v naslednjem posnetku:
VIDEO ALAN & YAK 54
Posnetki so z Alanovega 2. in 3. letenja z modelom z mojo napravo, ki ima veliko krajše ročice... Alan ga pa je že vrtel, da je bilo veselje....
Višek je bil izlet v Lijak, kjer je za hebelne poprijel Alan. Mislim, kapo dol.
Nekaj utrinkov sem povezel v naslednjem posnetku:
VIDEO ALAN & YAK 54
Posnetki so z Alanovega 2. in 3. letenja z modelom z mojo napravo, ki ima veliko krajše ročice... Alan ga pa je že vrtel, da je bilo veselje....
- Priponke
-
- IMG_1146.jpg (90.24 KiB) Pogledano 3766 krat
-
- IMG_1145.jpg (59.22 KiB) Pogledano 3766 krat
-
- IMG_1144.jpg (62.83 KiB) Pogledano 3766 krat
www.lipo.si
lijak
hehe, hvala za komplimente.
Je pa res zanimivo, če te mihah obišče. Cel dan sva letela, LiPotov neomejeno, edina slaba stran ta, da sem ožgan od sonca.
Sicer pa sem že zmeri impresioniran od raketne Extre in milega Angelčka (zakon avijon).
LP
Je pa res zanimivo, če te mihah obišče. Cel dan sva letela, LiPotov neomejeno, edina slaba stran ta, da sem ožgan od sonca.
Sicer pa sem že zmeri impresioniran od raketne Extre in milega Angelčka (zakon avijon).
LP
yak 54
Model je mišljen za elektro pogon. Sicer ga lahko predelaš na metanol motor (najbrž 3,5ccm), ampak performans modela ne bo niti podoben.
lp
lp
Kratek update.
Moje počasno letenje je kar napredovalo. Alan je predlagal podložiti motor, za večji kot potiska navzdol in to sem tudi storil. Model sedaj leti bolje.
V Krtini sem v prevalu (na tleh se razume) malo poškodoval krilce za nagib, pa sem ga BP saniral.
V Lescah sem zličkal karbonsko podvozje, potem sem vzel večje podvozje (takega ima Nejc), ampak sem ga včeraj tudi zličkal .
Simon je včeraj nekaj slikal, pa ni nič slik. Ampak Yakca sedaj peljem že skoraj po zadnjem koleščku po travi.
Alan mi je dal misliti v Lijaku s "throttle managmentom" in zadnjič mi je uspel 15 minutni "fol 3D in akro" let z Evolite 2500.
Model mi je postal sedaj res ZELO všeč. Ampak če bi letel, bi pa samo s "ta veliko" Extro.
Moje počasno letenje je kar napredovalo. Alan je predlagal podložiti motor, za večji kot potiska navzdol in to sem tudi storil. Model sedaj leti bolje.
V Krtini sem v prevalu (na tleh se razume) malo poškodoval krilce za nagib, pa sem ga BP saniral.
V Lescah sem zličkal karbonsko podvozje, potem sem vzel večje podvozje (takega ima Nejc), ampak sem ga včeraj tudi zličkal .
Simon je včeraj nekaj slikal, pa ni nič slik. Ampak Yakca sedaj peljem že skoraj po zadnjem koleščku po travi.
Alan mi je dal misliti v Lijaku s "throttle managmentom" in zadnjič mi je uspel 15 minutni "fol 3D in akro" let z Evolite 2500.
Model mi je postal sedaj res ZELO všeč. Ampak če bi letel, bi pa samo s "ta veliko" Extro.
www.lipo.si
mihah napisal/-a: ....Simon je včeraj nekaj slikal, pa ni nič slik. Ampak Yakca sedaj peljem že skoraj po zadnjem koleščku po travi. ....
lp,S
- Priponke
-
- PICT3296.jpg (68.51 KiB) Pogledano 4419 krat
-
- PICT3293.jpg (68.48 KiB) Pogledano 4419 krat
-
- PICT3291.jpg (71.09 KiB) Pogledano 4419 krat
fly it like u stole it
Yakec ima že preko 150 poletov.
Male poškodbe se sanirajo BP (levo krilce pri prevalih, ko se leti nizko pri tleh), danes pa sem pristajal nenamenoma tudi na hrbtu. Kasneje se je izkazalo, da je prenos na servomehanizmu na višini pri velikih pomikih škrtajoč. Že zadnjič pa sem opazil, da je tudi smer pri velikih odklonih malo "čudna". Potrebno bo torej v zamenjavo, čeprav model na malih odklonih leti BP.
Z 2000 EVO 30 letim zelo aktivno BP 10 minut.
Male poškodbe se sanirajo BP (levo krilce pri prevalih, ko se leti nizko pri tleh), danes pa sem pristajal nenamenoma tudi na hrbtu. Kasneje se je izkazalo, da je prenos na servomehanizmu na višini pri velikih pomikih škrtajoč. Že zadnjič pa sem opazil, da je tudi smer pri velikih odklonih malo "čudna". Potrebno bo torej v zamenjavo, čeprav model na malih odklonih leti BP.
Z 2000 EVO 30 letim zelo aktivno BP 10 minut.
www.lipo.si
Po cca 5 minutah so bile vse komponente rahlo tople, torej BP.Krist napisal/-a: Dej mu spredej mau zraka, al bo motor zakuhal
Kar se tiče motorja, se ga vsaj 1/3 nahaja pred kaputažo in je obtekanje zraka nemoteno.
@mihah: Jap, tale sprememba me je povsem osvežila
- Priponke
-
- Yak_open2.jpg (41.49 KiB) Pogledano 3803 krat
-
- Yak_open1.jpg (47.75 KiB) Pogledano 3803 krat
fly it like u stole it
S Simonom sva pomerila pogona.
Propa sta 14x6 v obeh primerih, enaki akuji, enak regler...
Simon:
38 A, 7000 o/min
Miha:
43 A, 7400 o/min
Letenje je zelo podobno, samo Simon mora popedenat še kote motorja.
Propa sta 14x6 v obeh primerih, enaki akuji, enak regler...
Simon:
38 A, 7000 o/min
Miha:
43 A, 7400 o/min
Letenje je zelo podobno, samo Simon mora popedenat še kote motorja.
- Priponke
-
- yak2.jpg (95.83 KiB) Pogledano 3610 krat
-
- yak1.jpg (122.88 KiB) Pogledano 3610 krat
www.lipo.si
No poletel je še moj strojček.Prop in oprema so podobni ostalim lastnikom tega yaka.Le da sem uporabil kitajsko robo za pogon.
PRvi let je bil čuden, ker je malo pihalo, mislim da bom moral prestavit baterijo malo naprej drugače je ok.
Turnigy vleče ko nor, zaenkat
PRvi let je bil čuden, ker je malo pihalo, mislim da bom moral prestavit baterijo malo naprej drugače je ok.
Turnigy vleče ko nor, zaenkat
- Priponke
-
- Image029.jpg (47.88 KiB) Pogledano 3406 krat
-
- Image022.jpg (30.77 KiB) Pogledano 3406 krat
-
- Image046.jpg (66.63 KiB) Pogledano 3405 krat
Slope,Acro,Shock..mah kar ima pač zakrilca
Robi
Večraj sem uspel zličkati že tretjič desno karbonsko nogo podvozja Ko sem zaporedoma izpraznil 3 akuje in začel dojemati TQ rolo (bravo jest) je prej 4. štartom začelo pihati kot zmešano. Štart iz roke se ni posrečil, ker je veter bil tako močan da mi je model izpulil iz rok .... model je naredil premet in iz 2 m direktno na desno nogo v travo.
Sedaj mam pol kufr, in gre gor alu podvozje.
Večraj sem uspel zličkati že tretjič desno karbonsko nogo podvozja Ko sem zaporedoma izpraznil 3 akuje in začel dojemati TQ rolo (bravo jest) je prej 4. štartom začelo pihati kot zmešano. Štart iz roke se ni posrečil, ker je veter bil tako močan da mi je model izpulil iz rok .... model je naredil premet in iz 2 m direktno na desno nogo v travo.
Sedaj mam pol kufr, in gre gor alu podvozje.
www.lipo.si
No jst pa lih obratno.Privijačil sem karbo podvozje in dodal še dva vijaka.Pri včerajšnem letu se je obneslo.
Z modelom sem letel 14 min normalnega leta, pa je še ostalo 400 mah.
Bom poskusil še prop 14X6.
Lp
R.
Z modelom sem letel 14 min normalnega leta, pa je še ostalo 400 mah.
Bom poskusil še prop 14X6.
Lp
R.
- Priponke
-
- Image048.jpg (58.5 KiB) Pogledano 3217 krat
Slope,Acro,Shock..mah kar ima pač zakrilca
Lepo Robi!Robi_bc napisal/-a:No jst pa lih obratno.Privijačil sem karbo podvozje in dodal še dva vijaka.Pri včerajšnem letu se je obneslo.
Z modelom sem letel 14 min normalnega leta, pa je še ostalo 400 mah.
Bom poskusil še prop 14X6.
Lp
R.
Glede podvozja pa - pazi se "neumnosti" pa bo vse OK. Prenese tudi trše pristanke. Vseeno pa ti prerokujem, da po ca 70 poletih ne bo več celo.
www.lipo.si
Živjo
Medi super si si tole privoščil in prepričan sem, da te bo zasvojil. Le glej, da ga sestaviš 100%, saj bo le tako letel kot mora. Pri sestavljanju pazi na težo in se, kar se odklonov tiče, drži navodil...vsaj za prvi polet. Potem pa bo .
Kakšen setup boš pa vgradil? Če boš imel pri izbiri težave, se obrni na kakšnega elektro strokovnjaka iz foruma.
Lep pozdrav, Andrej.
Medi super si si tole privoščil in prepričan sem, da te bo zasvojil. Le glej, da ga sestaviš 100%, saj bo le tako letel kot mora. Pri sestavljanju pazi na težo in se, kar se odklonov tiče, drži navodil...vsaj za prvi polet. Potem pa bo .
Kakšen setup boš pa vgradil? Če boš imel pri izbiri težave, se obrni na kakšnega elektro strokovnjaka iz foruma.
Lep pozdrav, Andrej.