Extreme Flight Extra 300-E, 58"
No kakorkoli.
Kar je blo za zaj* sem zaj*. Moja napaka. Vsekakor bom pa reklamiral Chrisu na mail tole, ker avjon sem sestavil točno tako kot je zapisano in pričakujem, da bo reklamaciji ugojeno. Nič jih namreč pomoje nebi stalo, da bi dali zraven navodil en list, kjer bi pisalo, da ta verzija sploh ni narejena za torque motor ampak za hackerja. O tem nikjer ne piše popolnoma nič uradnega s strani ef. Preprosto bi lahko v navodilih pisalo, da je potrebno motor podložiti do ustreznega položaja. O tem ni zapisano niti besedice!
Je pač tako, da če dam nekaj cekina na mizo pričakujem tudi nekaj za to. In tale avjon je bolj malo za ta denar. Mi je žal, ker sem bil prepričan, da je zaupanja vredna firma in to je tudi botrovalo nakupu. In ni le v zgoraj napisanem problem. Bil je tudi problem, ker bajonet ni sedel, ker je rebro v krilu štrlelo ven, pa sva z Rokom pobrusila z velikimi mukami. Da ne omenjam, da sam nimam toliko izkušenj, da bi ta problem identificiral in bi že takrat vse skupaj zaj*, ker niti slučajno nisem videl, da rebro malce štrli in zato bajonet ne sede do konca v krilo.
Skratka nisem zadovoljen in so mi uspeli dodobra uničit veselje, ki ga je sicer tale avjon prinesel. Sem se pa nekaj naučil za kdaj drugič.
lp,
Miha
Kar je blo za zaj* sem zaj*. Moja napaka. Vsekakor bom pa reklamiral Chrisu na mail tole, ker avjon sem sestavil točno tako kot je zapisano in pričakujem, da bo reklamaciji ugojeno. Nič jih namreč pomoje nebi stalo, da bi dali zraven navodil en list, kjer bi pisalo, da ta verzija sploh ni narejena za torque motor ampak za hackerja. O tem nikjer ne piše popolnoma nič uradnega s strani ef. Preprosto bi lahko v navodilih pisalo, da je potrebno motor podložiti do ustreznega položaja. O tem ni zapisano niti besedice!
Je pač tako, da če dam nekaj cekina na mizo pričakujem tudi nekaj za to. In tale avjon je bolj malo za ta denar. Mi je žal, ker sem bil prepričan, da je zaupanja vredna firma in to je tudi botrovalo nakupu. In ni le v zgoraj napisanem problem. Bil je tudi problem, ker bajonet ni sedel, ker je rebro v krilu štrlelo ven, pa sva z Rokom pobrusila z velikimi mukami. Da ne omenjam, da sam nimam toliko izkušenj, da bi ta problem identificiral in bi že takrat vse skupaj zaj*, ker niti slučajno nisem videl, da rebro malce štrli in zato bajonet ne sede do konca v krilo.
Skratka nisem zadovoljen in so mi uspeli dodobra uničit veselje, ki ga je sicer tale avjon prinesel. Sem se pa nekaj naučil za kdaj drugič.
lp,
Miha
Glede na zgoraj napisano dobim pred oči enega američana,ki joka firmi, da mu je umrl hrček ob sušenju v mikrovalovki...ker v navodilih ne piše da se ne sme.Halo...
Samo informacije iz slovenskega foruma o modelarstvu bi zadostovale za rešitev tega problema, da ostalih ne omenjam.
Sam bi se vprašal ali je problem v modelu ali "modelarju"?
Pa brez zamere ,
Borut
Samo informacije iz slovenskega foruma o modelarstvu bi zadostovale za rešitev tega problema, da ostalih ne omenjam.
Sam bi se vprašal ali je problem v modelu ali "modelarju"?
Pa brez zamere ,
Borut
Če je ta novi itak ni problema, samo s slike se ni videlo, pa sem preventivno napisal, da se nebi še kdo nategnil. Jaz sem skuril regler, pa še dobro, da nisem kje po travi iskal spinerja propelerja in zunanjega dela motorja.corsair napisal/-a:Brane to je že tanovi HD verzija z vležajenim zvonom in nima problemov kot tastara verzija.Moja extra je že popravljana in ima z svojimi 9kg za sabo cca. 25 poletov in do sedaj ni problemov.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Živjo,
Mi lahko kdo pove koliko naj bi bila zadnja stran spinerja od trupa (titega dela kjer je gor motor box, ker so motor boxi očitno v dveh različnih dimenzijah). Toliko, da vidim kolk preveč sem odrezal kaputažo . Drgač bo pa brez kaputaže letela . Sem lih prav razpizden, da bom res to naredu
Edit: Pri meni je še slabih 2 cm prostora za podložit in bo šla kaputaža še gor. Razdalja med koncem kapibe in zadnjim delom spinerja bi tako bila cca.18 - 18,5 cm. Bo to dosti? Sicer bo res treba novo kaputažo dobit:roll:
lp,
Miha
Mi lahko kdo pove koliko naj bi bila zadnja stran spinerja od trupa (titega dela kjer je gor motor box, ker so motor boxi očitno v dveh različnih dimenzijah). Toliko, da vidim kolk preveč sem odrezal kaputažo . Drgač bo pa brez kaputaže letela . Sem lih prav razpizden, da bom res to naredu
Edit: Pri meni je še slabih 2 cm prostora za podložit in bo šla kaputaža še gor. Razdalja med koncem kapibe in zadnjim delom spinerja bi tako bila cca.18 - 18,5 cm. Bo to dosti? Sicer bo res treba novo kaputažo dobit:roll:
lp,
Miha
Oddaljenost od česa?Miha_z napisal/-a:Še vedno rabim mero oddaljenosti motorja.
Poglej tukaj:
viewtopic.php?t=22961&postdays=0&postorder=asc&start=40
p.s. če je bil motor prekratek (a si montiral tudi spiner in potem meril?), ga pač podložiš, par podložk ali pa kos vezane plošče...
lp Melly
Spraševal sem za podatek koliko naj bi bil motor oddaljen od "konca trupa". Ne vem kako naj rečem. Pač od konca kabine. Našel sem podatke, da je potrebno motor box podaljšat za 15 oz. 20 mm. Tolk so v praksi fantje delal. Žal ni bilo feed backa.Jaz sem od oka naredil 18 mm distančnike:lol: . Od oka. Bomo vidli kaj bo s težiščem ko pridejo baterije. Odreza kaputaža to še prenese. Če bo treba kaj dosti več podložit pa bo kaputaža že prekratka. No bomo probali in vidli.
Še slika.
Še slika.
- Priponke
-
- DSC02835 [640x48la].JPG (78.23 KiB) Pogledano 3786 krat
Vidiš, da se da... to je modelarstvo. Bravo.
Mogoče raje naredi na matice in podložke, kot na fiksne distančnike, tako lahko nastavljaš kot motorja (gor dol ali levo desno) glede na obnašanje modela v zraku.
Večkrat je bilo že prilepljeno kako trimamo model, tam lepo piše kako nastaviš pravilne kote motorja. Za začetek bodo tovarniški dobri, potem sinjih pa nastaviš po želji.
Želim ti veliko uspešnih poletov.
Mogoče raje naredi na matice in podložke, kot na fiksne distančnike, tako lahko nastavljaš kot motorja (gor dol ali levo desno) glede na obnašanje modela v zraku.
Večkrat je bilo že prilepljeno kako trimamo model, tam lepo piše kako nastaviš pravilne kote motorja. Za začetek bodo tovarniški dobri, potem sinjih pa nastaviš po želji.
Želim ti veliko uspešnih poletov.
lp Melly
Zelo verjetno bom res naredil z maticami in podložkami. Imam še čas čarat, ker baterij še ni. Mater je daleč ta kitajskanemčija Me ima namreč za letet, da je joj. Zima je bla predolga
Ko vidim kakšne hode to sproducira me je pa kr pošteno strah . Bo treba res zlo, zlo pačasi začet pa v glavo si naštimat, da je bistvu isto kt simulator:-)
lp,
M
Ko vidim kakšne hode to sproducira me je pa kr pošteno strah . Bo treba res zlo, zlo pačasi začet pa v glavo si naštimat, da je bistvu isto kt simulator:-)
lp,
M
Miha, tole je popolnoma O.K. Če bo treba loviti kote boš podlagal pod posamični distančnik podloÄ‘žke in pravi kot bo tu .
Veš, kake fiksne oddaljenost od trupa ni predpisane oz. je podana z
položajem kaputaže.
V takih primerih je potrebno loviti težišče, kar pomeni vse zložiti v model pa pogledati kje se nahaja "balance"
Če je oddaljenost motorja od trupa "premajhna" boš to videl pri lovljenju težišča.
Bodo pa baterije bolj nazaj.
Veš, kake fiksne oddaljenost od trupa ni predpisane oz. je podana z
položajem kaputaže.
V takih primerih je potrebno loviti težišče, kar pomeni vse zložiti v model pa pogledati kje se nahaja "balance"
Če je oddaljenost motorja od trupa "premajhna" boš to videl pri lovljenju težišča.
Bodo pa baterije bolj nazaj.
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Extra
LP. Zelo lepo kar počasi pa ziher. Največ težišča boš pridobil z postavitvijo motorja. Bolj bo spredaj man bo treba svinca za lovenje težišča. paziti pa moraš na to koliko ti kaputaža dovoli motor postaviti naprej kajti kaputaža mora vsaj 15mm pokrivati trup zaradi fiksiranja kaputaže.
Moram pa te opozorit na tvoj zadnji stavek to ni isto kod SIMULATOR to je stvarnost. Na simulatorju lahko zabijaš v zemljo koliko hočeš tu pa samo 1x pa boš končal do konca popravila, ki je pa lahko drago.
Pa veliko užitka pri letenju začetek naj bo res začetniški ne preveč hraber.
Pa srečno.
LP. čujčuj
Moram pa te opozorit na tvoj zadnji stavek to ni isto kod SIMULATOR to je stvarnost. Na simulatorju lahko zabijaš v zemljo koliko hočeš tu pa samo 1x pa boš končal do konca popravila, ki je pa lahko drago.
Pa veliko užitka pri letenju začetek naj bo res začetniški ne preveč hraber.
Pa srečno.
LP. čujčuj
pebi gas tam gledaj ki letiš.
Re: Extra
Pri elektro modelih se ne uporablja svinca, razen če ni model totalno zasran, vse se da urediti in korigirati s postavitvijo komponent predvsem baterije.cujcuj napisal/-a:LP. Zelo lepo kar počasi pa ziher. Največ težišča boš pridobil z postavitvijo motorja. Bolj bo spredaj man bo treba svinca za lovenje težišča.
LP. čujčuj
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Živjo,
Evo stvar zaključena. Dobil novo kaputažu in podložil motor za 18 mm. Paše k ata na mamo . Vsaka šola pač nekaj stane. Tale je 50 eur, ker nemec pošilja le z ups in je bila poština več kot pa kaputaža. . Je pa prišla v treh dneh, kar je pa tudi fino.
Baterije so na carini tko da zadeva je praktično pripravljena za v luft. Če koga zanima sem vzel turnigy 3300 mah 30 c. Sevada 5s. Se priporočam, če ima kdo kakšno idejo za baterije, ker bom najbrž še kako vzel. Zaenkrat imam dve.
Hvala za vse nasvete in pomoč. Zdej pa še kak dan kot današnji in bomo zadevo krstili.
lp,
Miha
Evo stvar zaključena. Dobil novo kaputažu in podložil motor za 18 mm. Paše k ata na mamo . Vsaka šola pač nekaj stane. Tale je 50 eur, ker nemec pošilja le z ups in je bila poština več kot pa kaputaža. . Je pa prišla v treh dneh, kar je pa tudi fino.
Baterije so na carini tko da zadeva je praktično pripravljena za v luft. Če koga zanima sem vzel turnigy 3300 mah 30 c. Sevada 5s. Se priporočam, če ima kdo kakšno idejo za baterije, ker bom najbrž še kako vzel. Zaenkrat imam dve.
Hvala za vse nasvete in pomoč. Zdej pa še kak dan kot današnji in bomo zadevo krstili.
lp,
Miha
Evo js mam v takšni extri tele: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=8918, zaenkrat se več kot odlično obnesejo, 8min orng letenja bp, pe še daleč najceneje so
Lp, Dani