Extreme Flight Extra 300-E, 58"
Tako je saj imam 4 pakete od Yaka, bodo vsaj izkoriščene, sedaj bom cikle nabijal še z ExtroMelly napisal/-a:in petih celicah kokam 3200H5?Brane napisal/-a:4120-07 gor je pa 16x8 APC elektro 80A pri polnem plinu na mestu.
- Priponke
-
- O vtisih po prvem poletu, pa jutri.
- sestavljena.jpg (62.66 KiB) Pogledano 6172 krat
-
- Trup.jpg (75.96 KiB) Pogledano 6172 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Včeraj je bil narejen prvi polet z Extro. Saj nisem ne vem koliko pričakoval, kajti pihalo je tako, da je bilo treba malo postrani stati, ampak stestirat je pa le treba model če sploh leti.
Miškolin je preizkusil ozračje, in ker je rekel, da sicer piha, a da ni prehudo turbolentno, sem si rekel, zakaj pa ne, saj mora leteti, če je za to narejena.
Preverim še enkrat smeri komand, usmerim Extro proti vetru in previdno dodam gas gremo, še preden ročka gasa pride do polovice, je Extra že v zraku, opa, pa ni tako neturbolentno, kar krepko mi jo prevrača bo treba biti kar živahen na komandah, nič prijetno za prvi polet.
Ampak vedno znova se model prevrača v desno, ja nekaj trimanja bo zgleda potrebno, par klikov popravka, pa da vidimo še vedno še malo trima, še vedno ni dovolj. Naredim nekaj poletov levo desno, veter z različnih strani, ne kaže drugače, še malo bo treba, ali gumb trimanja sploh gre tako daleč, kot je potrebno končno Extra gre za silo naravnost, pač toliko, kolikor je v takem vremenu možno pričakovati
Naredim nekaj preletov, pa na nož, vertikale takrat prvič dodam gas do konca TO moči je toliko, da Extra leti tako hitro kot ji držiš gasa, ne glede na to, kam je obrnjena
Še pristanek hm, ne bo prav lahek, Extro kar pošteno premetava, nebi rad že prvič obrusil kako krilo, asfalt v Lescah je oster, povrhu pa z malo gasa sploh noče do steze končno se privleče in pristanek....nee spet je 2 metra visoko v zraku, a steze je še dovolj, saj se skoraj ne premika naprej, še enkrat približam, to pot sede no v takem skoraj nebi rabil koles Ostale baterije bodo ostale polne, tudi Miškolin se strinja, da v takem nima smisla
Miškolin je preizkusil ozračje, in ker je rekel, da sicer piha, a da ni prehudo turbolentno, sem si rekel, zakaj pa ne, saj mora leteti, če je za to narejena.
Preverim še enkrat smeri komand, usmerim Extro proti vetru in previdno dodam gas gremo, še preden ročka gasa pride do polovice, je Extra že v zraku, opa, pa ni tako neturbolentno, kar krepko mi jo prevrača bo treba biti kar živahen na komandah, nič prijetno za prvi polet.
Ampak vedno znova se model prevrača v desno, ja nekaj trimanja bo zgleda potrebno, par klikov popravka, pa da vidimo še vedno še malo trima, še vedno ni dovolj. Naredim nekaj poletov levo desno, veter z različnih strani, ne kaže drugače, še malo bo treba, ali gumb trimanja sploh gre tako daleč, kot je potrebno končno Extra gre za silo naravnost, pač toliko, kolikor je v takem vremenu možno pričakovati
Naredim nekaj preletov, pa na nož, vertikale takrat prvič dodam gas do konca TO moči je toliko, da Extra leti tako hitro kot ji držiš gasa, ne glede na to, kam je obrnjena
Še pristanek hm, ne bo prav lahek, Extro kar pošteno premetava, nebi rad že prvič obrusil kako krilo, asfalt v Lescah je oster, povrhu pa z malo gasa sploh noče do steze končno se privleče in pristanek....nee spet je 2 metra visoko v zraku, a steze je še dovolj, saj se skoraj ne premika naprej, še enkrat približam, to pot sede no v takem skoraj nebi rabil koles Ostale baterije bodo ostale polne, tudi Miškolin se strinja, da v takem nima smisla
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Kar 4 mm strižeta višini zadnjega robu krila v korenu no tole pa nisem pričakoval, kar dobro so pokvarili vtis o sicer navidez zelo kvalitetni izdelavi
No krila sem poravnal in včeraj kljub neznosnemu vetru vztrajal štiri polete.
ampak, trima je še vedno kar nekaj ostalo kaj sedaj
Po podrobnem pregledu, sem doma kmalu opazil zakaj oba elerona sta bila kar pošteno zvita, terapija z vročim fenom je težavo odpravila v par minutah.
Sedaj pa k letenju in ti vtisi so veliko boljši, kot vtisi po težavah s kotom kril.
Ekstra je odzivna in ubogljiva, harier stabilen, na nož nekoliko slabša kot mali Edge in 74 colski Yak, a to je edino v čemer je slabša od teh dveh modelov.
Glede na ta dva modela je Extra bolj uporabniku prijazna od obeh
Še nekaj slikc s prvega dne
No krila sem poravnal in včeraj kljub neznosnemu vetru vztrajal štiri polete.
ampak, trima je še vedno kar nekaj ostalo kaj sedaj
Po podrobnem pregledu, sem doma kmalu opazil zakaj oba elerona sta bila kar pošteno zvita, terapija z vročim fenom je težavo odpravila v par minutah.
Sedaj pa k letenju in ti vtisi so veliko boljši, kot vtisi po težavah s kotom kril.
Ekstra je odzivna in ubogljiva, harier stabilen, na nož nekoliko slabša kot mali Edge in 74 colski Yak, a to je edino v čemer je slabša od teh dveh modelov.
Glede na ta dva modela je Extra bolj uporabniku prijazna od obeh
Še nekaj slikc s prvega dne
- Priponke
-
- Extra in Yak.jpg (46.2 KiB) Pogledano 5909 krat
-
- Yak nad Roblekom.jpg (49.83 KiB) Pogledano 5909 krat
-
- Extra in Yak 1.jpg (77.81 KiB) Pogledano 5909 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Še en letalni dan, sedaj so krila porihtana, tokrat sem končno lahko normalno letel, pa ne, da bi hotel reči, da se prej zaradi kril ni dalo, to pot, prvič ni pretirano pihalo in leška kobasa je bila na 45 stopinj končno sem poizkusil tudi hovering nizko nad zemljo nekoliko drugačen občutek je, kot pri Yaku, zdi se mi, da moram v sredinskem položju komande dodajati bolj kot sem navajen za naslednji polet sem nekoliko zmanjšal expo za višino in smer no to je pa že bolj podobno.
Še preden sem skuril vse baterije, pa je začelo padati nekaj vmes med dežjem in snegom k srči sicer vsaj malo bolj dežju podobno, a treba je bilo pospraviti
No vsaj malo je bilo slike pa še vedno nobene akcijske
Še preden sem skuril vse baterije, pa je začelo padati nekaj vmes med dežjem in snegom k srči sicer vsaj malo bolj dežju podobno, a treba je bilo pospraviti
No vsaj malo je bilo slike pa še vedno nobene akcijske
- Priponke
-
- Extra 2.jpg (84.53 KiB) Pogledano 5744 krat
-
- Extra 1.jpg (45.75 KiB) Pogledano 5744 krat
-
- Extra.jpg (84.93 KiB) Pogledano 5744 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Živjo
Končno mi je uspelo malce poslikati mojo Extro. Nalepk še vedno nima, jao jest...nimam časa . Moram še dobiti fotografa, da jo poslika v elementu..ane Sandi .
V nakup tega modela sem se podal predvsem zaradi želje po 3D letenju. Pri prvih nekaj letih sem imel nemalo težav, saj je model pri max. odklonih neverjetno odziven . Expo sem nato prestavil na celih 80% a to potem ni več to. Sedaj je na 40%, le prstki morajo biti nežnejši. Potega je enooormno veliko, sploh če LiPote predgrejem na 35stC. Neverjetno!
Sicer 3D akrobacij še nisem popolnoma vešč, mi Extro že uspe obdržati na propelerju, počasne role niso problem, harier prav tako ne, le akrobacije se morajo opravljati na varni višini.
V začetku je bilo malo težav, saj model ni in ni hotel biti stabilen v visenju in pri letu na nož je bil potreben max. odklon da je nekako držal višino. Sedaj sem težišče pomaknil precej za zadnji rob nosilca in letalo se obnaša popolnoma drugače. Pri letu na nož samo dodam gas in model se obrne v nebo . Pri visenju na propu se model ne prevrača več. Vrtenje okrog osi je pa itak poglavje zase. . Leti po 15min in več z EvoLite 5S 4270mAh niso priblem.
Brane zanima me, kje se pri tvojem modelu nahaja težišče?
Lep pozdrav, Andrej.
Končno mi je uspelo malce poslikati mojo Extro. Nalepk še vedno nima, jao jest...nimam časa . Moram še dobiti fotografa, da jo poslika v elementu..ane Sandi .
V nakup tega modela sem se podal predvsem zaradi želje po 3D letenju. Pri prvih nekaj letih sem imel nemalo težav, saj je model pri max. odklonih neverjetno odziven . Expo sem nato prestavil na celih 80% a to potem ni več to. Sedaj je na 40%, le prstki morajo biti nežnejši. Potega je enooormno veliko, sploh če LiPote predgrejem na 35stC. Neverjetno!
Sicer 3D akrobacij še nisem popolnoma vešč, mi Extro že uspe obdržati na propelerju, počasne role niso problem, harier prav tako ne, le akrobacije se morajo opravljati na varni višini.
V začetku je bilo malo težav, saj model ni in ni hotel biti stabilen v visenju in pri letu na nož je bil potreben max. odklon da je nekako držal višino. Sedaj sem težišče pomaknil precej za zadnji rob nosilca in letalo se obnaša popolnoma drugače. Pri letu na nož samo dodam gas in model se obrne v nebo . Pri visenju na propu se model ne prevrača več. Vrtenje okrog osi je pa itak poglavje zase. . Leti po 15min in več z EvoLite 5S 4270mAh niso priblem.
Brane zanima me, kje se pri tvojem modelu nahaja težišče?
Lep pozdrav, Andrej.
- Priponke
-
- extra1.jpg (116.66 KiB) Pogledano 5469 krat
-
- extra.jpg (110.71 KiB) Pogledano 5469 krat
Ja po nekaj letenja sem se tudi jaz sprijaznil s tem, da je tale Extra za 3D v nosu nekoliko pretežka. Bateija pa se je naslonila na bajonet in je ni bilo več mogoče pomakniti dovolj nazaj. Razen tega, so nekatere lastnosti kazale tudi na to, da je težišče tudi prenizko.
S tole mizico sem rešil obe težavi, težišče je višje baterija gre pa sedaj tudi dovolj nazaj, da se doseže tudi za 3D letenje ugodno težišče.
S tole mizico sem rešil obe težavi, težišče je višje baterija gre pa sedaj tudi dovolj nazaj, da se doseže tudi za 3D letenje ugodno težišče.
- Priponke
-
- Mizica.jpg (48.38 KiB) Pogledano 5362 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Živjo
Ker je bilo dopoldne lepo vreme, sva s Sandijem hitro skočila na pisto. Leteč sem bil le jaz Sandi pa se je posvetil fotografiranju. Glede na to, da je včeraj deževalo, ni teren skoraj nič namočen le veter je pihal vzdolžno po pisti.
Kaj pa se zgodi. če je na sprejemniku na Fail-Safe shranjen polni plin, pa lahko vidite na spodnji sliki. Oddajnik sem ugasnil pred sprejemnikom in v trenutku je zaružilo na polno v tla. Še dobro da krakov nisem dobil v glavo. Ležala sta 10m od modela na vsako stran. Lucky me .
Rezervnega propa žal nisem imel seboj, zato sem letenje po dveh poletih zaklučil.
Lep pozdrav. Andrej.
Ker je bilo dopoldne lepo vreme, sva s Sandijem hitro skočila na pisto. Leteč sem bil le jaz Sandi pa se je posvetil fotografiranju. Glede na to, da je včeraj deževalo, ni teren skoraj nič namočen le veter je pihal vzdolžno po pisti.
Kaj pa se zgodi. če je na sprejemniku na Fail-Safe shranjen polni plin, pa lahko vidite na spodnji sliki. Oddajnik sem ugasnil pred sprejemnikom in v trenutku je zaružilo na polno v tla. Še dobro da krakov nisem dobil v glavo. Ležala sta 10m od modela na vsako stran. Lucky me .
Rezervnega propa žal nisem imel seboj, zato sem letenje po dveh poletih zaklučil.
Lep pozdrav. Andrej.
Na RC Groups si lahko v tematiki HPP
pogledate slikico izdelave modelov. Zadaj mislim, da so trupi za 74" Yak 54...
Fred je na FlightPass dal tudi video.
pogledate slikico izdelave modelov. Zadaj mislim, da so trupi za 74" Yak 54...
Fred je na FlightPass dal tudi video.
www.lipo.si
-
- Tekmovalec
- Prispevkov: 413
- Pridružen: 15 Nov 2004, 15:45
- Kraj: Maribor
pretežek...
Z TR 42-60C 500Kv leti super na 6s4000 , moči več kot dovolj za vse možno, propeler 15x8.
Še ta je malenkost pretežek, je blo treba nekaj svinca v riti.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... _Outrunner
lp, Andrej
Z TR 42-60C 500Kv leti super na 6s4000 , moči več kot dovolj za vse možno, propeler 15x8.
Še ta je malenkost pretežek, je blo treba nekaj svinca v riti.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... _Outrunner
lp, Andrej
Hvala.
Se pravi bo ta motor boljša izbira.
Model: SK42-50-650
Kv: 650rpm/v
Turns: 6
Resistance: 32
Idle Current: 1.2A
Shaft: 5mm
Weight: 230g
Rated Power: 1150w
ESC: 60A
Cell count: 4~7 Lipoly
Suggested Prop: 13x8, 14x7, 12x10
Power equivalent : .30 to .40 glow engine
Pa bi bilo 5S dovolj?
Se pravi bo ta motor boljša izbira.
Model: SK42-50-650
Kv: 650rpm/v
Turns: 6
Resistance: 32
Idle Current: 1.2A
Shaft: 5mm
Weight: 230g
Rated Power: 1150w
ESC: 60A
Cell count: 4~7 Lipoly
Suggested Prop: 13x8, 14x7, 12x10
Power equivalent : .30 to .40 glow engine
Pa bi bilo 5S dovolj?
Lp Matej
Ta model res rabi lahek motor, je pa vprašanje, če bo 230g težak motor lahko opravil zahtevano delo, pa tudi 60A regler ni ravno sigurna varianta. Za hladne dni in nekoliko bolj nežno letenje bo sigurno dovolj, drugače pa vprašanje
Jaz imam na tem modelu 300g motor in 80A regler. Res ima model obilje moči, na mestu pri polnem plinu potegne čez 90A a na tem modelu tudi nima težkega dela, saj potrebuje poln plin le redko in tudi grel se ni nikoli, dokler ni postalo malo bolj toplo. V vročini, je pa treba že malo misliti na temperaturo motorja.
Bistveno manjši motor bo imel v tem modelu precej več za opraviti, in vsaj sedaj, ko je res vroče, se bo sigurno pregreval, če se bo letelo na polno.
Svinca pa ne bo treba v rep (vse, samo svinca v model ne ), jaz sem si naredil novo mizico za lipote in jo naslonil čez bajonet, s tem je pa maneverskega prostora za izbiro težišča dovolj.
In zanimivo višji položaj lipotov modelu celo bolj ustreza, kot original predvidena višina.
P.S. Je pa res, da jaz ne vozim nepotrebnega balasta (depron plate in figurice pilota) ki bi najbž ovirala tako postavitev lipotov
Jaz imam na tem modelu 300g motor in 80A regler. Res ima model obilje moči, na mestu pri polnem plinu potegne čez 90A a na tem modelu tudi nima težkega dela, saj potrebuje poln plin le redko in tudi grel se ni nikoli, dokler ni postalo malo bolj toplo. V vročini, je pa treba že malo misliti na temperaturo motorja.
Bistveno manjši motor bo imel v tem modelu precej več za opraviti, in vsaj sedaj, ko je res vroče, se bo sigurno pregreval, če se bo letelo na polno.
Svinca pa ne bo treba v rep (vse, samo svinca v model ne ), jaz sem si naredil novo mizico za lipote in jo naslonil čez bajonet, s tem je pa maneverskega prostora za izbiro težišča dovolj.
In zanimivo višji položaj lipotov modelu celo bolj ustreza, kot original predvidena višina.
P.S. Je pa res, da jaz ne vozim nepotrebnega balasta (depron plate in figurice pilota) ki bi najbž ovirala tako postavitev lipotov
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Brane, zato ker nimaš montiranega falota & instrumetne plošče.Brane napisal/-a: In zanimivo višji položaj lipotov modelu celo bolj ustreza, kot original predvidena višina.
Sicer pa glede mase motorja, najbolj "zagrizeni" letijo tudi na Koro 25. 2 x 2500 lahke 3S (evolite). Masa modela ~2kg.
Veliko branja od ca 30 strani dalje:
http://www.rc-network.de/forum/showthread.php?t=77125
www.lipo.si
Hm sem malo premislil, morda se pa ni za ustaršit tega kar sem napisal.
Lahek motor lahke baterije, pa tudi potega dejansko toliko, kot ga imam jaz, ne potrebuješ (na lažjem modelu še toliko manj ). Potem pa en pameten usmernik za zrak, da dobro piha v motor pa je.
Konec koncev Bruckman leti na 6S model, na katerega vsi dajejo 10 S. Res, da se malo bolj vleče, a mojster spet zna pokazati tisto kar je treba (ker je model super lahek).
Po drugi strani je res, da s tako slabo motoriziranim modelom, mnogi nebi bili zadovoljni
A v primeru tega motorja ne gre za tako drastično razliko, zato je samo za razmisliti, ali je dovolj, da model normalno leti (tudi 3D ) in ali bi v najbolj vročih dneh, za kako minuto skrajšal polete, ali pa bi rad, da strelja v vertikale in kipi od moči.
Lahek motor lahke baterije, pa tudi potega dejansko toliko, kot ga imam jaz, ne potrebuješ (na lažjem modelu še toliko manj ). Potem pa en pameten usmernik za zrak, da dobro piha v motor pa je.
Konec koncev Bruckman leti na 6S model, na katerega vsi dajejo 10 S. Res, da se malo bolj vleče, a mojster spet zna pokazati tisto kar je treba (ker je model super lahek).
Po drugi strani je res, da s tako slabo motoriziranim modelom, mnogi nebi bili zadovoljni
A v primeru tega motorja ne gre za tako drastično razliko, zato je samo za razmisliti, ali je dovolj, da model normalno leti (tudi 3D ) in ali bi v najbolj vročih dneh, za kako minuto skrajšal polete, ali pa bi rad, da strelja v vertikale in kipi od moči.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Če bi vzel ta motor, bi prihranil 200g.
100g bi pridobil z lažjim motorjem in reglerjem, 100g pa z baterijami (2400 5S Kokam namesto 3200 5S PQ).
Nimam pa rad hitrih modelov, zato ne bi potreboval kakšne rakete, da je le za osnovne 3D akrobacije.
Bo potem to šlo? Pa vpetje motorja bi naredil enako kot ti, če bi s tem prihranil na teži. Kakšen fi so bile palice?
100g bi pridobil z lažjim motorjem in reglerjem, 100g pa z baterijami (2400 5S Kokam namesto 3200 5S PQ).
Nimam pa rad hitrih modelov, zato ne bi potreboval kakšne rakete, da je le za osnovne 3D akrobacije.
Bo potem to šlo? Pa vpetje motorja bi naredil enako kot ti, če bi s tem prihranil na teži. Kakšen fi so bile palice?
Lp Matej