SU-31 MINI
- Supermišek
- Začetnik
- Prispevkov: 37
- Pridružen: 04 Jun 2006, 11:31
- Kraj: Novo mesto
SU-31 MINI
Evo, moja flota se je povečala še za en model, in sicer proizvajalca Modell-Expert. Ko sem gledal spletno stran našega severnega soseda (Lindiger), skoraj nisem mogel, da ne bi nabavu tole zadevo za tako ceno.
Model je SU-31 Mini, teče cca 400g, premera kril 856 mm.
Čakam še elektroniko s Kitajske, ko se kej novega zgodi pa povem.
Model je SU-31 Mini, teče cca 400g, premera kril 856 mm.
Čakam še elektroniko s Kitajske, ko se kej novega zgodi pa povem.
Tisto kar ne leti se razbije!
- Supermišek
- Začetnik
- Prispevkov: 37
- Pridružen: 04 Jun 2006, 11:31
- Kraj: Novo mesto
Učeraj sem dobil modela. Izdelava je na nivoju dražjih modelov, sicer kaka gubica se najde, ampak ni moteča. Všeč mi je motno bela folija, ki je nekoliko hrapava, rdeča pa je normalno gladka. Profil krila je veliko tanjši in bolj našpičen od Yaka, Buddya, Katane. Vsi kosi lepo pašejo skupaj in med samimi deli modela ni zračnosti v spojih, tako kot pri Briotu 10. Podvozje je lepo izdelano in se na trup pritrdi z dvema M2 vijakoma. Kolesa so veliko boljša kot pri zgoraj naštetih modelih (dejansko je podvozje uporabno). Trup je nekoliko močneje grajen, tako da bo zdržal več, kot Yak. Nosilec motorja zgleda kot 3D puzzle in ima odprtine predvidene za AXI in vse njemu podobne motorje (Kitajski Hacker Style, Hacker, Roxxy, KDA, Turnigy,...) Nalepke so lepo izrezane, priloženi material vsebuje tudi vijake za pritrditev motorja, manjka edino imbus ključek (jih imam doma 30 malih ampak vedno iščem kakega, ko ga rabim ). Skratka model je vreden svojega denarja. Sestavit se ga da v enem popoldnevu, še največ časa vzame rezanje folije pri odprtini za krilo in višinski stabilizator. Še panti so vstavljeni v krmila, manjka samo kaka kapljica sekundnega lepila in je zadeva gotova.
kolikor sem videl filmček Poljskega modelarja, bo tale model prava 3D poezija, tako kot moj predhodni model Jak 55 istega proizvajalca.
kolikor sem videl filmček Poljskega modelarja, bo tale model prava 3D poezija, tako kot moj predhodni model Jak 55 istega proizvajalca.
Tale Su je res super.
Oprema:
hecker brushless
30A kontroler
4 X Hextronic servo
Polyquest 700mah, 11.1V 30C
končna teža 390g.
Oprema:
hecker brushless
30A kontroler
4 X Hextronic servo
Polyquest 700mah, 11.1V 30C
končna teža 390g.
- Priponke
-
- su31mini.jpg (62 KiB) Pogledano 4464 krat
-
- su31mini1.jpg (37.52 KiB) Pogledano 4463 krat
-
- su31mini2.jpg (16.6 KiB) Pogledano 4461 krat
Slope,Acro,Shock..mah kar ima pač zakrilca
- Supermišek
- Začetnik
- Prispevkov: 37
- Pridružen: 04 Jun 2006, 11:31
- Kraj: Novo mesto
Krist napisal/-a:Andro fertik
Krist ne
Superca sicer ne vem zakaj outruner, pri meni se ne obnese ker
ko pretiravam z hoovranjem po tleh se dostikrat zgodi da malo nerodno
pristanem.
V tem primeru je zlom nosilca neizogiben.Verjetno pa se tebi to ne dogaja?.
Veliko letenja in malo popravkov vama želim.
R.
Slope,Acro,Shock..mah kar ima pač zakrilca
- ˙brokenwing
- Razpravljalec
- Prispevkov: 109
- Pridružen: 19 Jan 2007, 16:13
- Kraj: Nm
Hvala za lepe želje, Robi_bc!
Ja, pri teh modelih rad nastrada mount motorja, ker je iz balze namesto iz smrekove letvice. Pri buddiju se mi je motor takoj odlomil, vendar se da to hitro in učinkovito sanirat.
V izbiri outrunnerja ne vidim nobene težave, čeprav je res, da je inrunner s prenosom za te modelčke idealen. Gor sem dal pač to, kar sem imel na razpolago, moči pa je v izobilju(9X4,7 prop flatra na polnem plinu, bo treba dat večjega ).
Danes sem naredil 4 polete z tem letalcem. Opazil sem, da je višinec premalo učinkovit, zato sem zmiksal višino z flaperoni. Čisto druga pesem. zdaj avijon več kot odlično hoovra in ne potrebuje pretiranega dodajanja motorja za vstop v hoover. To omogoči hoover na višini marjetic .
Jutri bo najverjetneje(če bo vreme in čas) leteč tudi supermišev suhec, če bo vse po sreči, bom pripopal tudi par slikc.
Ja, pri teh modelih rad nastrada mount motorja, ker je iz balze namesto iz smrekove letvice. Pri buddiju se mi je motor takoj odlomil, vendar se da to hitro in učinkovito sanirat.
V izbiri outrunnerja ne vidim nobene težave, čeprav je res, da je inrunner s prenosom za te modelčke idealen. Gor sem dal pač to, kar sem imel na razpolago, moči pa je v izobilju(9X4,7 prop flatra na polnem plinu, bo treba dat večjega ).
Danes sem naredil 4 polete z tem letalcem. Opazil sem, da je višinec premalo učinkovit, zato sem zmiksal višino z flaperoni. Čisto druga pesem. zdaj avijon več kot odlično hoovra in ne potrebuje pretiranega dodajanja motorja za vstop v hoover. To omogoči hoover na višini marjetic .
Jutri bo najverjetneje(če bo vreme in čas) leteč tudi supermišev suhec, če bo vse po sreči, bom pripopal tudi par slikc.
Zadnjič spremenil Ë™brokenwing, dne 24 Nov 2007, 20:23, skupaj popravljeno 1 krat.
Drznost manevrov je pogojena z dvema dejavnikoma: izkušenostjo pilota in dejstvom, da ima/nima dovolj denarja/znanja za nov model.
- ˙brokenwing
- Razpravljalec
- Prispevkov: 109
- Pridružen: 19 Jan 2007, 16:13
- Kraj: Nm
Evo slikce:
- Priponke
-
- v akciji.JPG (120.36 KiB) Pogledano 2665 krat
-
- visoki štart.JPG (122.82 KiB) Pogledano 2665 krat
-
- hoover.JPG (113.29 KiB) Pogledano 2653 krat
Zadnjič spremenil Ë™brokenwing, dne 24 Nov 2007, 19:48, skupaj popravljeno 1 krat.
Drznost manevrov je pogojena z dvema dejavnikoma: izkušenostjo pilota in dejstvom, da ima/nima dovolj denarja/znanja za nov model.
- ˙brokenwing
- Razpravljalec
- Prispevkov: 109
- Pridružen: 19 Jan 2007, 16:13
- Kraj: Nm