Danes na letališču
- peter jelenc
- Tekmovalec
- Prispevkov: 281
- Pridružen: 01 Jan 2007, 12:42
- Kraj: dražgoše
Občutki, model še ni do konca sproban, nobenega 3D janja do sedaj, vprašanje če sploh bo, ker Matjaževa komanda stikala za povečanje hodov nima na mestu, ki sem ga vajen.
Osnovni občutek je, da je model zelo stabilen in leti zelo precizno ( tudi težišče je trenutno takemu-klasičnemu letenju pisano na kožo)
Model je bil nastavljen po navodilih in za moj okus je model veliko preveč občutljiv po višini in zelo len pri valjanju ( kljub ogromnim eleronom in relativno velikim osnovnim hodom)
Po, višini se čuti celo rahla nestabilnost v centru, kar je najbrž posledica tega, da je Matjaž pri nastavitvah za ogromne 3D hode uporabil samo 100% giba servota, namesto mogočih 150%, kar ima za posledico da servo krmilne površine ni sposoben voditi tako natančno, kot bi jo lahko.
Pri letu na nož model krepko potegne na kolesa, kar se da poravnati z nekaj dodajanja višine, ali pa se to elegantno reši z mixom.
No sedaj bo sledilo popravljanje nastavitev in prilagajanje mojim željam, potem bomo pa videli
Osnovni občutek je, da je model zelo stabilen in leti zelo precizno ( tudi težišče je trenutno takemu-klasičnemu letenju pisano na kožo)
Model je bil nastavljen po navodilih in za moj okus je model veliko preveč občutljiv po višini in zelo len pri valjanju ( kljub ogromnim eleronom in relativno velikim osnovnim hodom)
Po, višini se čuti celo rahla nestabilnost v centru, kar je najbrž posledica tega, da je Matjaž pri nastavitvah za ogromne 3D hode uporabil samo 100% giba servota, namesto mogočih 150%, kar ima za posledico da servo krmilne površine ni sposoben voditi tako natančno, kot bi jo lahko.
Pri letu na nož model krepko potegne na kolesa, kar se da poravnati z nekaj dodajanja višine, ali pa se to elegantno reši z mixom.
No sedaj bo sledilo popravljanje nastavitev in prilagajanje mojim željam, potem bomo pa videli
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
No, danes sva se malo poigrala z nastavitvami, še sreča da se meniji pri MC 22 ne razlikujejo dosti od moje MC 24.
Za lažje pristajanje sem namešal eleronom malce spoileronov, 15% se je pokazalo kot malo preveč, zato sem na koncu hod zmanjšal na 10%. Kako se bo obneslo, bomo videli kasneje. Istočasno sem kot pomoč pristajanju namešal tudi nekaj višine dol, kar pa se je izkazalo za nepotrebno zato sem ta mix izključil.
Krmiljenje višine je bilo mehansko spremenjeno, da bo v skrajnih legah servo bolje izkoriščen in da bo v ničelnem položaju krmiljenje natančnejše.
To je zahtevalo tudi nekaj popravkov pri programiranju hodov na komandi in višina se sedaj že odziva približno tako kot si želim.
Zaradi lenobe pri valjanju, sem nekoliko povečal hode eleronom in nekoliko znanjšal po navodilih priporočeni expo.
Zaradi težav pri letu na nož, sem smeri primešal 8% višine, kar je obnašanje pri letu na nož občutno izboljšalo, ker pa je bilo še veno čutiti, da model pri letu na nož rahlo zavija na kolesa sem na koncu mix popravil na 10 % preizkus pa bo počakal na naslednjič, v vsakem primeru pa bo ta mix pristal nekje med 8 in 10%.
Fotografa spet ni bilo
Za lažje pristajanje sem namešal eleronom malce spoileronov, 15% se je pokazalo kot malo preveč, zato sem na koncu hod zmanjšal na 10%. Kako se bo obneslo, bomo videli kasneje. Istočasno sem kot pomoč pristajanju namešal tudi nekaj višine dol, kar pa se je izkazalo za nepotrebno zato sem ta mix izključil.
Krmiljenje višine je bilo mehansko spremenjeno, da bo v skrajnih legah servo bolje izkoriščen in da bo v ničelnem položaju krmiljenje natančnejše.
To je zahtevalo tudi nekaj popravkov pri programiranju hodov na komandi in višina se sedaj že odziva približno tako kot si želim.
Zaradi lenobe pri valjanju, sem nekoliko povečal hode eleronom in nekoliko znanjšal po navodilih priporočeni expo.
Zaradi težav pri letu na nož, sem smeri primešal 8% višine, kar je obnašanje pri letu na nož občutno izboljšalo, ker pa je bilo še veno čutiti, da model pri letu na nož rahlo zavija na kolesa sem na koncu mix popravil na 10 % preizkus pa bo počakal na naslednjič, v vsakem primeru pa bo ta mix pristal nekje med 8 in 10%.
Fotografa spet ni bilo
- Priponke
-
- 008.JPG (262.9 KiB) Pogledano 3823 krat
-
- 001.JPG (290.72 KiB) Pogledano 3823 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Brane napisal/-a:A slike, a modele model namreč ni moj jest samo testnega pilota špilam
No dons smo šli v zrak, slike pa ta včerajšne
Lp.
Ali lahko še malo podatkov o pogonu? Vidim, da so v modelu nano tech lipoti. Kako se ti obnesejo v primerjavi z ostalimi kitajci. Ali sekajo bolj ali manj, kot smo navajeni od navadnih turnigy/rihno lipetah?
LP,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
am to mi ni lih logično zakaj majnšat expo na večjih hodih? Sam na ta velkih hodih na sebartovi e30 katani uporablam -80% expota kar se mi je za enkrat izkazalo izjemno super saj je model veliko bolj miren v zraku v vseh zadevah zato me res zanima zakaj si to naredil?Brane napisal/-a:Zaradi lenobe pri valjanju, sem nekoliko povečal hode eleronom in nekoliko znanjšal po navodilih priporočeni expo.
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
Zato ker je s tok expota avion čist premehk, in "knipli" primejo v šele čist pr koncu, kar pa nekateri niso/nismo navajeni.klemen7 napisal/-a:am to mi ni lih logično zakaj majnšat expo na večjih hodih? Sam na ta velkih hodih na sebartovi e30 katani uporablam -80% expota kar se mi je za enkrat izkazalo izjemno super saj je model veliko bolj miren v zraku v vseh zadevah zato me res zanima zakaj si to naredil?Brane napisal/-a:Zaradi lenobe pri valjanju, sem nekoliko povečal hode eleronom in nekoliko znanjšal po navodilih priporočeni expo.
LP!
ne če maš 140% hodovmucy napisal/-a:Zato ker je s tok expota avion čist premehk, in "knipli" primejo v šele čist pr koncu, kar pa nekateri niso/nismo navajeni.klemen7 napisal/-a:am to mi ni lih logično zakaj majnšat expo na večjih hodih? Sam na ta velkih hodih na sebartovi e30 katani uporablam -80% expota kar se mi je za enkrat izkazalo izjemno super saj je model veliko bolj miren v zraku v vseh zadevah zato me res zanima zakaj si to naredil?Brane napisal/-a:Zaradi lenobe pri valjanju, sem nekoliko povečal hode eleronom in nekoliko znanjšal po navodilih priporočeni expo.
LP!
https://www.argentglobalnetwork.com/?klemen7
No, ljudje smo različni in različno letimo, a če je model na neki komandi len, pač povečaš hode to je čisto logično. Če povečanje hodov nima dovolj efekta in je model še vedno len, pa še zmanjšaš expo (ki ga je nekdo priporočil) Tudi to je čisto logično, le v čem to nebi bilo povsem logično .
Kdo pa pravi, da bi meni morala odgovarjati taka nastavitev modela kot jo priporoča Silvestri in jaz sigurno ne maram akrobata, ki bo valjal kot visokokrili trainer.
Kdo pa pravi, da bi meni morala odgovarjati taka nastavitev modela kot jo priporoča Silvestri in jaz sigurno ne maram akrobata, ki bo valjal kot visokokrili trainer.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Motor je AXI 5345/14 novejša izvedba s podpornim ležajem, ki nima več težav z obrnjenim vpetjem, kot stari modeli. Leti se na 10S 6000 nano tech, s propelerjem 22x10.peugeot1 napisal/-a: Ali lahko še malo podatkov o pogonu? Vidim, da so v modelu nano tech lipoti. Kako se ti obnesejo v primerjavi z ostalimi kitajci. Ali sekajo bolj ali manj, kot smo navajeni od navadnih turnigy/rihno lipetah?
LP,Klemen
Glede na trenutno letenje, je moči dovolj, imam pa občutek, da bi bil motor vesel, če bi s sabo vozi nekaj lažji model( model tehta čisto malo pod 8kg ), saj v precej vročem vremenu po poletu doseže že kar tako temperaturo, ki jo ni za presegati, kar pomeni da ga ne bo možno bolj obremenjevati. Ker pri 3D letenju bo bolj obremenjen, bo dobil dodaten umernik za zrak , ki bo zrak izza propelerja usmerjal dirktno na motor.
Na tem modelu so v uporabi samo Nano tech 6000 25-50C, zato ni kake prave primerjave, a na tem modelu vsekakor brez problema opravljajo svojo nalogo kot je treba.
Ima pa lastnik modela enake Lipote tudi na nekem drugem modelu, kjer pa po njegovih izjavah v primerjavi s Turnigy , niso ravno za dol past , kar bi po domače povedano pomenilo, nič posebnega oz. manj od pričakovanj.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Brane napisal/-a:Motor je AXI 5345/14 novejša izvedba s podpornim ležajem, ki nima več težav z obrnjenim vpetjem, kot stari modeli. Leti se na 10S 6000 nano tech, s propelerjem 22x10.peugeot1 napisal/-a: Ali lahko še malo podatkov o pogonu? Vidim, da so v modelu nano tech lipoti. Kako se ti obnesejo v primerjavi z ostalimi kitajci. Ali sekajo bolj ali manj, kot smo navajeni od navadnih turnigy/rihno lipetah?
LP,Klemen
Glede na trenutno letenje, je moči dovolj, imam pa občutek, da bi bil motor vesel, če bi s sabo vozi nekaj lažji model( model tehta čisto malo pod 8kg ), saj v precej vročem vremenu po poletu doseže že kar tako temperaturo, ki jo ni za presegati, kar pomeni da ga ne bo možno bolj obremenjevati. Ker pri 3D letenju bo bolj obremenjen, bo dobil dodaten umernik za zrak , ki bo zrak izza propelerja usmerjal dirktno na motor.
Na tem modelu so v uporabi samo Nano tech 6000 25-50C, zato ni kake prave primerjave, a na tem modelu vsekakor brez problema opravljajo svojo nalogo kot je treba.
Ima pa lastnik modela enake Lipote tudi na nekem drugem modelu, kjer pa po njegovih izjavah v primerjavi s Turnigy , niso ravno za dol past , kar bi po domače povedano pomenilo, nič posebnega oz. manj od pričakovanj.
Super primerjava, od nekoga ki ima obe vrsti lipotov. Potem pa le ni toliko razlike v praksi, kot je mogoče reklamiranja. Ja, kar se pa motorjev tiče, se pa zelo pozna zunanja temperatura. Je dobro poleti malo preveriti temperaturo, preden se kaj skuri.
LP,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Danes je bila na nadomestnem letališču v Lescah preizkušena nova pristajalna priprava, ki pa se ni prav dobro obnesla, ker se je izkzalo, da je po uporabi en kup zajebancije, je pa definitivno dobro zaščitila model pri nerodnem pristanku. Brez problema prenese 15 kilski model.
Prav škoda se mi zdi, da fotk in filmčkov ne morem sneti z mobitela
Prav škoda se mi zdi, da fotk in filmčkov ne morem sneti z mobitela
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Zdaj kot prvo, ne kritizirat kvalitete slik, že itak so bile posnete s telefonom, potem je ta še tako pameten, da trenutno teh slik ne morem sneti na računalnik, tako da so te slike slikane s fotoaparatom z zaslona mobitela a ker je tehnika res zanimiva, je vsekakor vredna ogleda.
Za začetek naj napišem da so poškodbe na krilu, 15 kil težkega jadralca na sliki, edine omembe vredne poškodbe, čeprav je bil pristanek (beri kreš) povsem zasran in bi normalno povzročil hude poškodbe modela
Za začetek naj napišem da so poškodbe na krilu, 15 kil težkega jadralca na sliki, edine omembe vredne poškodbe, čeprav je bil pristanek (beri kreš) povsem zasran in bi normalno povzročil hude poškodbe modela
- Priponke
-
- 028.JPG (171.02 KiB) Pogledano 3466 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Se je pa pristajalna priprava, ki jo je ne vem kdo tja postavil, izkazala za premočno celo za 15 kilski model in je bilo potem zaradi tega kup zajebancije, zato se pogosta raba dobrohotno odsvetuje
- Priponke
-
- 004.JPG (135.22 KiB) Pogledano 3448 krat
-
- 002.JPG (150.28 KiB) Pogledano 3448 krat
-
- 001.JPG (120.52 KiB) Pogledano 3448 krat
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???